19 Martie 2024, 05:46:31

Autor Subiect: Propuneri si/sau modificari in traseele vehiculelor RATB  (Citit de 143692 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

11 Noiembrie 2008, 14:06:48

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Propuneri, modificari sau desfintari ale traseelor RATB
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

11 Noiembrie 2008, 14:43:30
Răspuns #1

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
As propune infiintarea unei linii navete cu ocazi mutarii liniei 34 langa Primaria Sectorului 1. Speram sa aiba Traseul Banu Manta - Alexandru Ioan Cuza - Gara de Nord. Trebuie maxim 6 masini in ora de varf, iar in afara acesteia + weend 3-4 ture.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Noiembrie 2008, 14:49:35
Răspuns #2

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
As avea doua propuneri:
1.Ca linia 102 sa mearga pe treseul de baza pana la B-dul Basarabia si de acolo pe Sos. Vergului - Granitul
2.Linia 15 sa mearga pe traseul care il avea inainte dar sa ajunga la Republica sau Sf. Gheorghe ca si asa 40 de abea vine >:(

Astep pareri :)

Bafta ALL! ;D
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
11 Noiembrie 2008, 14:56:29
Răspuns #3

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In viitor se va unii linia 46 cu 45 si ea v-a purta indicativul 45.

As propune infintarea liniei 35 pe traseul Depou Militari - Platza - Apaca - Urcarea pe pasajul Basarab si coborarea acestuia pe strada Nicolae Titulescu unde v-a circula pe linia lui 34 pana la Dr. Felix unde v-a face stanga, urmand sa intoarca la Vasile Parvan(Calea Plevnei).

Linia 26 reinfintata, pe acelasi trasei ca pe vremuri.

Reinfiintarea liniei 2 Alexandria - Cart. 16 Februarie pe acelasi traseu pe care l-a avut.

Reinfiintarea liniei 15 intre Alexandria - RATB TITAN, via Chirigiu.

Injumatatirea parcului liniei 25. Infiintarea liniei 12 intre Progresu si Zona Basarab.

Triplarea parcului liniei 42 si schimbarea. Exemplu: Piata Presei Libere - Chibrit - Mihalache - Dr. Felix - Nicolae Titulescu - bucla Banu Manta.

Revenirea liniei 5 la treseul urmat, Platforma Pipera - Sf.Vineri - Granitu. Unirea liniei 5 cu 55.

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Noiembrie 2008, 16:03:19
Răspuns #4

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
[...]

Triplarea parcului liniei 42 si schimbarea. Exemplu: Piata Presei Libere - Chibrit - Mihalache - Dr. Felix - Nicolae Titulescu - bucla Banu Manta.


[...]


Acum 5 minute am primit de la RATB un comunicat de presa cu privire la modificarea Traseului Liniei 34 si 42.


Liniile 34 si 42 vor functiona pe trasee modificate




In vederea executarii unor lucrari la reteaua de termoficare din zona intersectiei Sos. Nicolae Titulescu/Bd. Alex. Ioan Cuza, incepand cu data de 12.11.2008 se vor lua urmatoarele masuri: [...]
Tramvaiele liniei 42 vor circula pe traseul de baza intre \'Piata Presei Libere\' si intersectia Bd. Ion Mihalache/Str. Dr. Felix apoi modificat in ambele sensuri prin Str. Dr. Felix, Sos. Nicolae Titulescu, pana la terminalul \'Banu Manta\'. [...]


Serviciul de Presa al RATB-ului.


Deci RATB-ul a tinut cont de ce am scris eu cu o ora inainte si au prelungit linia 42 pana in bucla de la banu Manta. Cate ture or sa fie?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Noiembrie 2008, 21:53:00
Răspuns #5

Cat Nerulu

  • Vizitator
Linia 34 va intoarce tot la Gara de Nord dupa terminarea lucrarilor la tevile Radet-ului. Linia 42 va intoarce de acum in colo la Banu Manta sau o sa o duca din nou la Calea Plevnei ? ???
Linia 34 ar trebui sa intoarca din nou la Gara de Nord in max. doua luni (lucrarea Radet-ului nu poate dura mai mult de doua luni, nu-i asa ? ???).
memorat
11 Noiembrie 2008, 22:22:33
Răspuns #6

Cat Nerulu

  • Vizitator
Propun urmatoarele modificari la urmatoarele trasee RATB:
- linia 4 sa se prelungeasca de la Sura Mare la Romprim (traseul liniei 4 sa fie Romprim - Zetarilor);
- linia 5 sa aiba traseul pe care il are acum (dupa redeschiderea terminalului Sf. Gheorghe, linia 5 sa nu intoarca acolo);
- linia 15 sa se reinfiinteze si sa aiba traseul Complex RATB Titan - Depoul Alexandria;
- linia 16 sa aiba traseul pe care il are acum (dupa redeschiderea terminalului Sf. Gheorghe, linia 16 sa nu intoarca acolo);
- linia 24 sa fie prelungita de la Gara de Nord la Calea Plevnei (traseul liniei 24 sa fie Cartier Damaroaia - Calea Plevnei);
- linia 31 sa se infiinteze si sa aiba traseul Banu Manta - Lacul Tei;
- linia 40 sa isi modifice traseul astfel (sa nu mai ajunga la Piata Sf. Vineri): Complex RATB Titan - Bd. 1 decembrie 1918 - Bd. Basarabia - Hala Traian - Bd. Ferdinand - Str. Ziduri Mosi - Colentina - Pasaj Colentina/Helitube (capatul liniei 21);
- linia 45 sa circule intre Mezes - Granitul (dupa redeschiderea circulatiei tramvaielor intre Bd. Ferdinand - Romprim & Sura Mare);
- linia 54 sa circule intre Piata Unirii - Calea Vitan - Bucla de la Baba Novac (dupa redeschiderea circulatiei tramvaielor intre Bd. Ferdinand - Romprim & Sura Mare).
memorat
11 Noiembrie 2008, 22:28:59
Răspuns #7

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Linia 34 va intoarce tot la Gara de Nord dupa terminarea lucrarilor la tevile Radet-ului. Linia 42 va intoarce de acum in colo la Banu Manta sau o sa o duca din nou la Calea Plevnei ? ???
Linia 34 ar trebui sa intoarca din nou la Gara de Nord in max. doua luni (lucrarea Radet-ului nu poate dura mai mult de doua luni, nu-i asa ? ???).

Linia 42 a fost mutata sa intoarca la Banu Manta pentru a nu bloca masinile linia de pe DR. Felix. El o sa intoarca aici, pe termen nelimitat, momentan.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 Noiembrie 2008, 20:21:05
Răspuns #8

Cat Nerulu

  • Vizitator
Propun urmatoarele modificari la urmatoarele trasee RATB:
- linia 4 sa se prelungeasca de la Sura Mare la Romprim (traseul liniei 4 sa fie Romprim - Zetarilor);
- linia 5 sa aiba traseul pe care il are acum (dupa redeschiderea terminalului Sf. Gheorghe, linia 5 sa nu intoarca acolo);
- linia 15 sa se reinfiinteze si sa aiba traseul Complex RATB Titan - Depoul Alexandria;
- linia 16 sa aiba traseul pe care il are acum (dupa redeschiderea terminalului Sf. Gheorghe, linia 16 sa nu intoarca acolo);
- linia 24 sa fie prelungita de la Gara de Nord la Calea Plevnei (traseul liniei 24 sa fie Cartier Damaroaia - Calea Plevnei);
- linia 31 sa se infiinteze si sa aiba traseul Banu Manta - Lacul Tei;
- linia 40 sa isi modifice traseul astfel (sa nu mai ajunga la Piata Sf. Vineri): Complex RATB Titan - Bd. 1 decembrie 1918 - Bd. Basarabia - Hala Traian - Bd. Ferdinand - Str. Ziduri Mosi - Colentina - Pasaj Colentina/Helitube (capatul liniei 21);
- linia 45 sa circule intre Mezes - Granitul (dupa redeschiderea circulatiei tramvaielor intre Bd. Ferdinand - Romprim & Sura Mare);
- linia 54 sa circule intre Piata Unirii - Calea Vitan - Bucla de la Baba Novac (dupa redeschiderea circulatiei tramvaielor intre Bd. Ferdinand - Romprim & Sura Mare).


Am uitat sa mentionez ca as propune modificarea traseului liniei 17 (dupa redeschiderea circulatiei tramvaielor intre Bd. Ferdinand - Romprim & Sura Mare) astfel: Sura Mare - Piata Sudului - Laborator - Sos. Mihai Bravu - Sos. Stefan cel Mare - Sos. Tunari - Aeroport Baneasa (capatul liniei 5).
memorat
12 Noiembrie 2008, 20:25:11
Răspuns #9

Cat Nerulu

  • Vizitator
Am auzit ca lucrarea la tevile Radet-ului tine tot de Pasajul Basarab, asta ar insemna ca linia 34 o sa mai intoarca mult si bine la Banu Manta.
memorat
12 Noiembrie 2008, 20:44:38
Răspuns #10

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Propunerile voastre la prelungirea liniilor de tramvai sau la infiintarea altor linii isi vor gasi rezolvarea doar in cazul cand parcul se va mari.Pana atunci cred ca orice propunere este cam in van si nu isi va gasi rezolvarea din pacate pentru noi prieteni transportului in comun.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
23 Noiembrie 2008, 00:22:15
Răspuns #11

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
As face o propunere RATBului ,ea s-a tot facut in toate forumurile de transport aceea ca linia 645 sa isi schimbe indicativul in 164 sau daca RATBul tine asa mult la "45" sa o schimbe in 345 .
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
23 Noiembrie 2008, 08:49:12
Răspuns #12

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
As propune desfintarea liniei 65!!! Cele 5 ture ale acestei linii sa intre pe linia lui 86, frecventa aceste linii s-ar micsora enorm.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Noiembrie 2008, 16:38:57
Răspuns #13

V3nt0R

  • Vizitator
Of Iasmin, Iasmin...nu esti primul si nici ultimul de la care am auzit aberatia asta.Oameni buni, cei impotriva lui 65, sa spunem ca s-ar desfiinta linia.Sa vedem.Cate locuri "grele" are linia 65.Putin pe la Gara de Nord, si destul de rar la Clabucet.Cate locuri de blocare are 86.Intersectia Vatra Luminoasa/Bd.Pierre de Coubertin, intersectia Vatra Luminoasa/Sos.Mihai Bravu - linie de tramvai, incrucisare...Foisorul de Foc, Mihai Eminescu, Piata Gemeni(incrucisari)...Piata Romana(intersectie grea)...curba spre Gheorghe Manu(optiune grea)...plus Gara de Nord si Clabucet/Pasajul Constantei(comune cu 65)...asa ca daca se intampla ceva prin centru, si linia 65 nu exista, ce fac locuitorii din Pajura...stau si asteapta dupa un 86 "de nebun" dus prin centru.Asa ca propun suplimentarea cu doua ture pentru linia 65(ca Depoul Bucurestii Noi are destule), si renuntarea la 2 ture pe linia 66, plus adaugarea a alte doua din depou, patru ture in plus pentru 86(Citelis sau Astra, nu conteaza)...atunci s-ar rezolva problema si cu aceste doua linii...
memorat
23 Noiembrie 2008, 18:17:26
Răspuns #14

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Da V3nt0R ai dreptate si ma bucur ca ai defalcat aceasta problema cu linia 65.Si in concluzie linia 65 nu trebuie desfiintata!!!!!!
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
23 Noiembrie 2008, 19:09:44
Răspuns #15

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Linia 65 si 77 sunt in aceeasi situatie. De 77 ce ziceti ???.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Noiembrie 2008, 20:19:39
Răspuns #16

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Linia 77 vine ca o dublare a lui 76 in ideea ca linia 76 este prinsa in ambuteaje pe Vacaresti si pe Tineretului lucru valabil si pentru 381. De aceea s-a ajuns ca sa se infiinteze linia 77.Dupa parerea mea nici aceasta linie nu trebuie desfiintata.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
23 Noiembrie 2008, 22:14:21
Răspuns #17

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In aceeasi situatie se afla si linia 65, dubland 86 intre Gara si Dridu. 77 are un traseu mai scurt decat 65. Cate ture sunt in 77?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
02 Ianuarie 2009, 18:05:43
Răspuns #18

zofei.2006

  • Vizitator
Linia 148 si linia 149 nu isi au rostu ar putea fi desfintate.
memorat
03 Ianuarie 2009, 02:40:48
Răspuns #19

Aguila Real

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 689
  • Gen: Bărbat
In aceeasi situatie se afla si linia 65, dubland 86 intre Gara si Dridu. 77 are un traseu mai scurt decat 65. Cate ture sunt in 77?

Eu propun ca 86 sa intoarca la gara, bazandu-ma in special pe aprecierile lui Ventor, iar 65 sa fie desfiintat (pentru ca oricum exista 97, si sunt multe masini pe aceasta cursa). Eventual masinile 65 existente sa fie mutate pe cursa lui 97.

Parerea mea, nu trageti in pianist...
memorat