19 Martie 2024, 11:24:15

Autor Subiect: Propuneri si/sau modificari in traseele vehiculelor RATB  (Citit de 143702 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

12 Iunie 2012, 16:59:45
Răspuns #200

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
memorat
13 Iunie 2012, 17:00:10
Răspuns #201

Matei

  • Vizitator
memorat
13 Iunie 2012, 17:15:28
Răspuns #202

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
propun modificarea liniei 330 de parcul titan prin campia libertati  bd. ramnicu sarat piata titan policlinica titan
 liviu rebreanu barajul dunari

infintarea liniei 120 intre opera romana  piata uniri calea vitan  depoul dudesti sos mihai bravu bd. camil ressu
piata titan teodor pallady  bd 1 decembrie 1918 liviu rebreanu faur poarta 4

Eu propun sa inveti sa scrii romaneste!
memorat
13 Iunie 2012, 18:08:58
Răspuns #203

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 August 2012, 13:05:46
Răspuns #204

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Circula voci cum ca la sfarsitul lunii septembrie-1 octombrie se va da drumul circulatiei liniei 35 pe V.Parvan !!!
memorat
13 August 2012, 12:39:49
Răspuns #205

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Personal cred ca pt a se scapa de linia nemodernizata de pe Sincai o varianta si cea mai viabila pentru linia 1 este ca aceasta sa fie dusa prin zona Pasajului Marasesti,Parcul Carol apoi prin Filaret Eroii Revolutiei si traseul de baza.Si astfel ar putea circula foarte bine si LF-urile si toata lumea ar fi fericita !
In schimbul liniei 1 pe Sincai sa  o ducem pe 23 pe relatia Nerva Traian,Sincai Eroii Revolutiei,Sos.Giurgiului,Str.Anghel Alexandru,Zetarilor si astfel am scapa si de linia 4 plus ca personal cred ca ar avea un impact mai mare pe relatia asta decat circula in momentul actual deoarece acum linia 23 este dublata bine de linia 8 care ar asigura foarte bine zona Ferentari-Zetarilor !
memorat
21 Septembrie 2012, 10:19:46
Răspuns #206

Daniel

  • R A T B
  • *
  • Mesaje postate: 21
BUNA DIMINEATA TUTUROR ! SINT CEL MAI NOU MEMBRU AL FORUMULUI RO-TR.AM 40 ANI SI SINT COND.TV.LA DEP.MILITARI SCH.2
AM CITEVA PROPUNERI DE TRASEE DUPA CUM URMEAZA :
1-LINIA 1 SAU 37 RUPTA IN DOUA CU UN TRASEU MODIFICAT DE LA ROMPRIM SAU SURA MARE,GH.SINCAI IN CONTINUARE TRASEUL ACTUAL PINA LA LIZEANU SI DE AICI MODIFICAT PE TRASEUL LINIILOR 16,36 DAR CU INTORCERE LA CAP LINIE LACUL TEI SI RETUR PE ACELASI TRASEU DESERVIREA LINIEI SA FIE FACUTA DE DEP.DUDESTI.AR MAI FI O VARIANTA DE TRASEU PINA LA DINAMO DUPA CARE FACE DREAPTA COMUN CU LINIA 5 PINA LA AERO BANEASA SI RETUR PE ACELASI TRASEU.ASTA DUPA TERMINAREA LUCRARILOR LA LINIE AM FOST ACUM 2 SAPTAMINI SI SE LUCREAZA INTENS.
2-LINIA 2 SAU 38 DE LA LACUL TEI,LIZEANU,SOS STEFAN CEL MARE,PASAJ BASARAB, TRSEUL DE BAZA ACTUAL PINA LA 13 SEPT.SI DE AICI MODIFICAT PE 13.SEPT.,BD.GHENCEA CU INTOARCERE LA CAP LINIE 41,47 SI RETUR PE ACELASI TRASEU IAR LINIA SA FIE DESERVITA DE DEP.VICTORIA.
M-AM GINDIT LA SCHIMBAREA NR.DATORITA TRASEULUI SI AVIND IN VEDERE LINIA 36 DE ACEEA AR FI FRUMOS 36,37,38 SI ORICUM ACESTE LINII SINT DESFIINTATE DE MULT O ALTA INSPIRATIE A FOST DE LA LINIA 102,202.
3-LINIA 4 VARIANTA 1 ZETARI,GIURGIU,SURA MARE,GH.SINCAI,MARASESTI,11 IUNIE,P-TA UNIRII SI RETUR.
VARIANTA 2-ACELASI TRASEU PINA LA NERVA TRAIAN DUPA CARE COMUN CU LINIA 23 PINA INTRSECTIA CU MIHAI BRAVU DAR CU INTOARCERE LA BABA NOVAC UNDE INTORCEA FOSTA LINIE 30 SI RETUR PE ACELASI TRASEU.
VARIANTA 3-ZETARI,GIURGIU,SURA MARE,SOS.OLTENITEI,ROMPRIM SI RETUR.
VARIANTA 4-DESFIINTAREA LINIEI 4 DAR CU MODIFICAREA LINIEI 11 CU INTOARCERE LA ZETARI VAG.DIN 4 IN 11.

DEP.BUC.NOI
AM CITEVA PROPUNERI DE TRASEE DAR DUPA TERMINAREA LUCRARILOR.
LINIA 20-ACELASI TRASEU CUM ERA LAROMET-CISMIGIU
LINIA 24-ACELASI TRASEU DAR CU INTOARCERE LA GARA BASARAB
LINIA 42-PRELUNGIREA TRASEULUI DE LA BANU MANTA,PASAJ BASARAB,VASILE MILEA,BD.TIMISOARA,CET.VEST IN ASA FEL S-AR MENTINE LINIA IN FUNCTIUNE SI O BUNA LEGATURA INTRE CARTIERE AR FI NEVOIE DE CEL PUTIN 6 VAG.SA ZICEM 3 VAG.SOLO DE LA MILITARI SI 3 VAG.BUC.NOI IN ZI DE LUCRU CU MENTIUNEA CA TURELE 3 SI 6 SA FIE RAMFORTARE SI 4 IN SARBATOARE 2 CU 2 ACEASTA LINIE SE POATE MODIFICA ACUM CA NU ESTE AFECTATA DE LUCRARI.PRELUNGIREA LINIEI AR FI O ALTERNATIVA PT.41 IN CAZ DE BLOCARI DAR SI PT.PUBLICUL CALATOR.
LINIA 45-ACELASI TRASEU DAR CU INTOARCERE LA GARA DE NORD UNDE INTORCEA FOSTA LINIE 34.

DEP.MILITARI
IN CAZUL IN CARE NU S-AR PRELUNGI LINIA 42 AR FI O VARIANTA CU REINFIINTARE LINIEI 48 DE LA CET VEST-GHENCEA.

AUTOBUZE
LINIA 220-ACELASI TRASEU PINA LA INTERSECTIA PREL.FERENTARI-STR.BACHUS-STR.TOPORASI MODIFICAT PE CAL.FERENTARI TRASEU COMUN CU LINIILE 8,23 PINA LA INTESECTIA CAL.FERENTARI-CAL.RAHOVEI SI DE AICI 3 VARIANTE DE TRASEU.
V1-PE STR.SEBASTIAN COMUN CU LINIA 173 PINA LA TERMINALUL GHENCEA SI RETUR PE ACELASI TRASEU TOT PE CAL.FERENTARI COMUN CU 8,23 FARA A MAI INTRA PE SOS.SALAJ IN ACEST FEL NE AJUTAM RECIPROC ATIT LINIILE  8.23,173 CARE SINT PUTINE VEHICULE.
V2-PE CAL.RAHOVEI CU INTOARCERE LA PIATA RAHOVA SI RETUR PE TRASEUL V1.
V3-PE CAL.RAHOVEI CU INTOARCERE LA PIATA CHIRIGIU UNDE INTORCEA FOSTA NAVETA 608 ADICA PRIN STR.ODOAREI,STR.NASAUD.SOS.PROGRESULUI,CAL.RAHOVEI SI RETUR V1.

CE ZICETI DE PROPUNERILE MELE SINT  BUNE DACA AVETI PE CINEVA SUS PUS PRIN DIRECTIA GEN.DATI TRASEELE MAI DEPARTE NU MA DERANJEAZA.

memorat
21 Septembrie 2012, 11:38:56
Răspuns #207

Daniel

  • R A T B
  • *
  • Mesaje postate: 21
SCUZE AM UITAT DE LINIA 27 AM 3 VARIANTE.
V1-DESFIINTATA SI BAGATA IN 23 DEOARECE AU TRASEU COMUN 99%
V2- INTOARSA LA BABA NOVAC
V3-INTOARSA LA FAUR P4
memorat
21 Septembrie 2012, 14:35:41
Răspuns #208

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
SCUZE AM UITAT DE LINIA 27 AM 3 VARIANTE.
V1-DESFIINTATA SI BAGATA IN 23 DEOARECE AU TRASEU COMUN 99%
V2- INTOARSA LA BABA NOVAC
V3-INTOARSA LA FAUR P4

What?
memorat
21 Septembrie 2012, 16:30:03
Răspuns #209

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
SCUZE AM UITAT DE LINIA 27 AM 3 VARIANTE.
V1-DESFIINTATA SI BAGATA IN 23 DEOARECE AU TRASEU COMUN 99%
V2- INTOARSA LA BABA NOVAC
V3-INTOARSA LA FAUR P4
What?

Propune ca linia 27 sa fie desfiintata fiind dublata pe o proportie de 99 la suta de 23.
Sau mentinerea liniei 27 pe un traseu mai scurt prin renasterea capului de linie de la Baba Novac prin str. Dristor sau mutarea liniei 27 la Faur pe traseul Ratb TItan - Bd. 01 Dec. 1918 - Faur.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Septembrie 2012, 16:38:18
Răspuns #210

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Propune ca linia 27 sa fie desfiintata fiind dublata pe o proportie de 99 la suta de 23.
Sau mentinerea liniei 27 pe un traseu mai scurt prin renasterea capului de linie de la Baba Novac prin str. Dristor sau mutarea liniei 27 la Faur pe traseul Ratb TItan - Bd. 01 Dec. 1918 - Faur.

Este si asta o idee dar eu personal as propune ca 27-le sa circule prin Calea Vitan si nu cum circula in momentul de fata prin Calea Dudesti ca nu ar mai dubla asa mult 23-ul ,plus ca prin Vitan ar mai lua calatori din zona vitan-bobocica-Mihai Bravu si acum nu mai poate incurca linia 1 aceasta modificare neamaiavand capatul la Piata Vitan.
memorat
21 Septembrie 2012, 17:40:35
Răspuns #211

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Este si asta o idee dar eu personal as propune ca 27-le sa circule prin Calea Vitan si nu cum circula in momentul de fata prin Calea Dudesti ca nu ar mai dubla asa mult 23-ul ,plus ca prin Vitan ar mai lua calatori din zona vitan-bobocica-Mihai Bravu si acum nu mai poate incurca linia 1 aceasta modificare neamaiavand capatul la Piata Vitan.
Ar fi si acesta o propunere.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Septembrie 2012, 16:11:11
Răspuns #212

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Pe site-ul regiei a aparut o linie 686? Stie cineva ceva despre aceasta linie?
memorat
26 Septembrie 2012, 16:35:09
Răspuns #213

V2A

  • Mesaje postate: 139
  • Gen: Bărbat
Circula in locul troleibuzelor 79 si 86,deviate din cauza unor lucrari in zona Occidentului(linia de tramvai).
memorat
26 Septembrie 2012, 21:30:23
Răspuns #214

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Userul Daniel are ceva idei bune, in legatura cu modificarea unor trasee.

Si vin si eu cu o idee:
Intre terminalul Sfanta Vineri si Terminalul Sfantul Gheorghe, desi este sina de tramvai, nu este folosita.
Ar fi foarte util, si cred ca si profitabil, daca s-ar introduce "transport turistic" cu tramvaie.
Nu radeti, nu-i de ras, cum se incearca cu autobuzele etajate, ar putea la fel de bine, sa incerce cu tramvaiele restaurate, cele de epoca in special.
Stiu ca abia se tarasc si alea, si ar paraliza Bucurestiul, dar ar fi fost o idee buna, in cazul in care distanta intre terminale ar fi fost mai mare, ar avea multe obiective turistice in drum, si nu ar fi foarte circulata de alte linii.

Asta a fost asa, un o mica idee, despre cum sa mai faca si RATB-ul un ban cinstit.

Alte ideei, la care nu trebuie mare efort din partea RATB.

Dupa cum a spus Daniel:
Linia 1, impartita in doua, mai exact: un sens sa fie 37 si un sens 38.
Ambele sa aiva capatul la Lacul Tei.
Traseu comun pana la Lizeanu, apoi pe un traseu gandit de mine, in comparatie cu ce a spus Daniel.
Linia 37, de la Lizeanu sa faca DREAPTA, spre Stefa Cel Mare > Victoriei > Banu Manta > Basarab >Vasile Milea > Soseaua Progresului > Viilor > Sura Mare > Piata Sudului > Romprim.
Si Retur acelas traseu.
Linia 38, de la Lizeanu sa faca STANGA, spre Obor > Iancului > Munci > Dristor > Sincai >  Sura Mare > Piata Sudului > Romprim.
Si Retur acelas traseu.

Reinfintarea liniei 17, dar cu un traseu modificat.
Pipera > Lacul Tei > Lizeanu > Soseaua Stefan Cel Mare > Apoi Dreapta, traseu comun cu linia 5, pana la Aero Baneasa.
Si Retur acelas traseu.

In urma modificarilor de mai sus, linia 4, ar putea intoarce iar la Sura Mare.
Sura Mare > Soseaua Giurgiului > Luica > Zetari.
Si retur acelas traseu.

Si ar mai fi o mica idee, greu de realizat.
Lungirea liniei 32 (prin montarea de cale de rulare) de la Pta Uniri la Sfanta Vineri.
De la Pta Uniri, Traseu comun cu autobuzul 117, pana la a doua statie a acestuia, apoi prin spatele fostului magazin Junior, si ar ajumge fix la Sfanta Vineri.
Unde ar putea sa-l tranziteze si sa ajunga La Sfantul Gheorghe.
Multi oameni coboara din 32, se urca in 117, pana la Sf Vineri, si apoi merg pe jos, printre stradute, ca sa ajunga la Sfantul Gheorghe, sa-l ia pe 21.

Dar astea sunt doar idei, care o sa se puna praful pe ele.
memorat
27 Septembrie 2012, 07:35:54
Răspuns #215

Corsar

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 189
  • Gen: Bărbat
  • Cenzorul Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul Ro-Trans
Userul Daniel are ceva idei bune, in legatura cu modificarea unor trasee.

Si vin si eu cu o idee:
Intre terminalul Sfanta Vineri si Terminalul Sfantul Gheorghe, desi este sina de tramvai, nu este folosita.
Ar fi foarte util, si cred ca si profitabil, daca s-ar introduce "transport turistic" cu tramvaie.
Nu radeti, nu-i de ras, cum se incearca cu autobuzele etajate, ar putea la fel de bine, sa incerce cu tramvaiele restaurate, cele de epoca in special.
Stiu ca abia se tarasc si alea, si ar paraliza Bucurestiul, dar ar fi fost o idee buna, in cazul in care distanta intre terminale ar fi fost mai mare, ar avea multe obiective turistice in drum, si nu ar fi foarte circulata de alte linii.

Asta a fost asa, un o mica idee, despre cum sa mai faca si RATB-ul un ban cinstit.

Alte ideei, la care nu trebuie mare efort din partea RATB.

Dupa cum a spus Daniel:
Linia 1, impartita in doua, mai exact: un sens sa fie 37 si un sens 38.
Ambele sa aiva capatul la Lacul Tei.
Traseu comun pana la Lizeanu, apoi pe un traseu gandit de mine, in comparatie cu ce a spus Daniel.
Linia 37, de la Lizeanu sa faca DREAPTA, spre Stefa Cel Mare > Victoriei > Banu Manta > Basarab >Vasile Milea > Soseaua Progresului > Viilor > Sura Mare > Piata Sudului > Romprim.
Si Retur acelas traseu.
Linia 38, de la Lizeanu sa faca STANGA, spre Obor > Iancului > Munci > Dristor > Sincai >  Sura Mare > Piata Sudului > Romprim.
Si Retur acelas traseu.

Reinfintarea liniei 17, dar cu un traseu modificat.
Pipera > Lacul Tei > Lizeanu > Soseaua Stefan Cel Mare > Apoi Dreapta, traseu comun cu linia 5, pana la Aero Baneasa.
Si Retur acelas traseu.

In urma modificarilor de mai sus, linia 4, ar putea intoarce iar la Sura Mare.
Sura Mare > Soseaua Giurgiului > Luica > Zetari.
Si retur acelas traseu.

Si ar mai fi o mica idee, greu de realizat.
Lungirea liniei 32 (prin montarea de cale de rulare) de la Pta Uniri la Sfanta Vineri.
De la Pta Uniri, Traseu comun cu autobuzul 117, pana la a doua statie a acestuia, apoi prin spatele fostului magazin Junior, si ar ajumge fix la Sfanta Vineri.
Unde ar putea sa-l tranziteze si sa ajunga La Sfantul Gheorghe.
Multi oameni coboara din 32, se urca in 117, pana la Sf Vineri, si apoi merg pe jos, printre stradute, ca sa ajunga la Sfantul Gheorghe, sa-l ia pe 21.

Dar astea sunt doar idei, care o sa se puna praful pe ele.

Interesante idei. La problema liniei 37/38, nu stiu daca calea de rulare spre/dinspre Lacul Tei in special pe str. Lizeanu este in stare bune pentru rularea tramvaielor noi? Iar prelungirea liniei 32 pina La Sf. Vineri e cam greu de realizat avind in vedere zona Unirii, strazi, etc. O zi buna.
memorat
27 Septembrie 2012, 11:09:07
Răspuns #216

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Interesante idei. La problema liniei 37/38, nu stiu daca calea de rulare spre/dinspre Lacul Tei in special pe str. Lizeanu este in stare bune pentru rularea tramvaielor noi? Iar prelungirea liniei 32 pina La Sf. Vineri e cam greu de realizat avind in vedere zona Unirii, strazi, etc. O zi buna.

Crezi ca mai conteaza acest lucru cu privire la calea de rulare aceasta nefiind noua pe ruta pe la Lizeanu - Lacul Tei?
Este mai ""intreaga"" decat cea de pe SIncai. :P
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 Septembrie 2012, 22:16:14
Răspuns #217

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Fac un offtopic cu buna credinta, Iasmine, te inseli amarnic, ambele sunt la fel de prost intretinute, si de pe Sincai, si de pe Lizeanu - Lacul Tei.
Dar, am observat zilele trecute, in zona Lacul Tei - Facultatea de Constructii, un buldozer si o macara, cu sigla RATB.
Semne ca pe bucata Maica Domnului - Lacul Tei, o sa mai indrepte sinele alea strambe.

Referitor la "tramvaiele noi" sa nu uitam ca Bucur Lf 401, prin priele lui probe, a facut doar intre Urac si Lacul Tei.
Ca se lucra la Lizeanu , Obor, si parca si la Ferdinand.
Si au putut face probe cu el decat intre Urac - Lacul Tei - Pipera.
Stiu ca am facut eu poze cu el, cand era la Lacul Tei, cand toata circulatia de tramvaie era paralizata de lucrarile de modernizare a liniei 34, actuala 1.

Deci, daca nu a sarit de pe sine atunci, nu sare nici acum, iar despre Sincai, daca nu a sarit de pe sine pana acum, in viitor de ce ar face-o?

Ideea este alta, de unde atatea vagoane?
Ca ar trebui mai multe vagoane.

Orcum, ideea cu Linia 32, pare plauzibila, si s-ar putea realiza, daca nu asa cum am scris eu, atunci altfel, trebuie sa fie cineva cu o minte sclipitoare, sa faca un proiect bun.
Dar ar iesi RATB-u in minus, ca nu ar mai cobora calatori din 32, sa ia 117 pana la Sf Vineri, apoi pe jos pana la Sf Gheorghe, ca sa-l ia pe 21.

Dar asteptam cu drag si alte idei, propuneri, sugesti.
In caz ca ale mele sunt cam... deplasate.
memorat
25 Octombrie 2012, 08:55:15
Răspuns #218

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Breaking News!

Linia preoraseneasca 471 poate fi prelungita pana in JUDETUL GIURGIU (Adunatii Copaceni).


             Contactat telefonic de catre Reporterii RO-TRANS Petre Gheorghe, primarul Comunei 01 Decembrie 1918 a declarat:
                   Principalul motiv pentru care s-a ales introducerea transportului in comun deservit de RATB reprezinta SIGURANTA CALATORILOR. Datorita numeroaselor cereri venite din partea CONSILIULUI LOCAL Adunatii Copaceni s-a luat in calcul prelungirea liniei 471 pana in judetul GIURGIU (A. Copaceni).
 
             In vederea asigurarii transportului si catre comuna JILAVA a-ti luat in calcul crearea de statii in comuna respectiva?
                   Din cauza numeroaselor incidente din tracut a calatorilor din JILAVA nu dorim sa periclitam siguranta calatorilor din orasul nostru.

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Octombrie 2012, 07:32:32
Răspuns #219

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
Mai bine ca s-a prelungit pana in Adunatii Copaceni. Ca multi colegi de la mine din clasa vin de acolo. 10 - 15.
memorat