19 Martie 2024, 06:15:03

Autor Subiect: Propuneri si/sau modificari in traseele vehiculelor RATB  (Citit de 143694 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

02 Februarie 2009, 20:31:50
Răspuns #60

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Cum am mai spus pe aici eu as face traseul asta pentru 139 dava va fi citarizata Piata Rahova-Bd Timisoara-Grozavesti-Calea Plevnei-Fluviului-Gara de Nord si retur ar fi un traseu cat de cat convenabil si ar mai ajuta linia 105!Iar 112 l-as lasa cum este acum este perfect pentru aceasta linie!As mai prelungi linia 45 dar asta cand ar fi vagoane necesare si as duce-o pana la Granitul S.A.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
03 Februarie 2009, 04:45:52
Răspuns #61

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
[...]Pentru moment cei din Pantelimon mai pot calatorii cu vestitul metrou.

Bun, daca avem deja metroul, de ce sa mai facem nenumarate linii?

Hai ca propun un 382 de la Granitul la Pta. Iancului. Dupa aia se continua cu metroul. Ce ziceti?
memorat
03 Februarie 2009, 09:05:19
Răspuns #62

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Bun, daca avem deja metroul, de ce sa mai facem nenumarate linii?

Hai ca propun un 382 de la Granitul la Pta. Iancului. Dupa aia se continua cu metroul. Ce ziceti?
Metroul soseste in Pantelimon din 20 in 20 minute. Apropo. Decat sa creem o linie care soseste la 15-20 de minute, mai bine nu o creem. Gen 302, 256, 181, 124... ;D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Februarie 2009, 09:58:02
Răspuns #63

V3nt0R

  • Vizitator
Gen 302, 256, 181, 124... ;D
256???Linia asta pe unde trece ?Poate 246, dar ea trece la 3-4 minute...
memorat
03 Februarie 2009, 10:02:40
Răspuns #64

V3nt0R

  • Vizitator
Cred că este umpic spam aici...există 236 care se va prelungi la Sf.Vineri...o să vină ziua...şi dacă scoţi 106 din Roşu acolo pe cine laşi? Dacă ai fi un locuitor din Roşu şi ar veni cineva cu această idee ce ai zice?

Varul meu sta in blocurile speciale din Rosu, cu un apartament pe etaj.In 2-3 minute ajunge de la statia Stramosilor, ultima inainte de Cartier Rosu, si pana la Apusului in maxim 5-6 minute pe jos.Cartierul Rosu nu este un cartier propriu zis, blocurile din Cartierul Rosu este un cartier care face cam cat populatia blocurilor din Piata Drumul Taberei.Nu poti considera 3 stradute ca un cartier.Am fost la capat la Rosu, si nimeni nu foloseste linia aia?Stiai ca masina se urca pe trotuar, exact ca masinile parcate?Sunt stradute pe care deabia ai loc sa iei o curba.Cu siguranta acel cartier nu a fost gandit pentru transport in comun.Nici macar nu cred ca a fost gandit cartier.
Cand se va prelungi 236 la Sfanta Vineri, ca zvonul asta e de prin Septembrie anul trecut, suntem in ianuarie si Militariul inca nu are legatura directa cu Piata Unirii...
memorat
03 Februarie 2009, 10:19:50
Răspuns #65

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
[...]Apropo. Decat sa creem o linie care soseste la 15-20 de minute, mai bine nu o creem. Gen 302, 256, 181, 124... ;D

Cu 124 putem sa-i desfiintam, ca, dupa ce am observat, pe traseul lui 124 intre Splaiul Unirii (cap Fundatia Aisteda) pana la magazinul bricolaj de pe Calea Vitan nu sunt nici mai mult de zece pasageri care urca in 124, autobuzele de-abia se pac plin dupa Bucuresti Mall, si asta pentru ca cei din mall care doresc sa ajunga in centru ar alege 124, ca 123 s-a facut plin inca din a treia statie (Drumul Intre Vii). Deci ar putea fi multe alternative in folosierea autobuzelor de pe 124:

1. Suplimentarea altor linii ale Ferentariului
2. Mutate la o alta autobaza care are nevoie de mai multe autobuze

Cu 302 aceasta linie ar putea fi lasata in pace ca nu vad o alta linie care i-ar putea lua locul.
memorat
03 Februarie 2009, 11:43:27
Răspuns #66

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Frumoase trasee prelungite  ar  fi  frumos,  dar  aceste tramvaie,  autobuze,  troleibuze  sunt  conduse  de  oameni  si nu  de roboti; la  o semicursa  de 1h 30  min la  ore de varf poate  si 2h ca orice om normal  ai  si  tu  necesitatile tale  fiziologice pe  care care  nu poti  sa le duci la   bun sfarsit ;D atunci   oameni  buni putem  sa facem traseu  de tramvai din  bucuresti pana  in ploiesti dar  sa  ai  conditii pt oamenii aia soferi  vatmani . Imi  cer  scuze  daca  am deranjat dar  mi-am spus si eu  o parere ;)
Cu respect si admiratie.
memorat
03 Februarie 2009, 13:35:04
Răspuns #67

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
S-a cam deviat mult de la Subiect si trebuie sa facem un pic curat mutand niste postari.


Ma ocup pe seara. Trebuie sa vorbim in acest post numai de introducerea unei linii RATB intrea cartierul Pantelimon si centru.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Februarie 2009, 15:44:40
Răspuns #68

CRAZY BOY

  • Vizitator
Cel mai bine de acesta chestie stiu soferi de la Floreasca care au muncit pe linia 112 cand a fost reparat bulevardul Ion Ionescu de la Bran .Se facea pe o semicursa si 5-6 ore. :o :o
memorat
03 Februarie 2009, 15:54:40
Răspuns #69

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Cel mai bine de acesta chestie stiu soferi de la Floreasca care au muncit pe linia 112 cand a fost reparat bulevardul Ion Ionescu de la Bran .Se facea pe o semicursa si 5-6 ore. :o :o
Am circulat si eu pe acest Bulevard, si era cam pustiu. Nu stiu din ce cauza se faceau blocaje in 112. ??? ???
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Februarie 2009, 18:24:04
Răspuns #70

zofei.2006

  • Vizitator
Da de cate ori cand a fost in reparatie ai circulat pe acolo . Era o adevarata nebunie in accea vreme sa fii sofer pe linia 112 iti injurai sefu de garaj cand iti dadea de munca pe acolo de ii umpleai frigideru.
memorat
03 Februarie 2009, 18:28:12
Răspuns #71

zofei.2006

  • Vizitator
Stiu ca nici de prelungirea lui 205 nuti convine asa ca tin sa te anunt ca si linia 304 va primi citaro. Asa sa te oftic ca stiu ca nu inghiti acea linie :D . Asa pe vitoarea linie 304 de citaro va pot spune o masina care va fi titulara pe acolo 4607 ca titularii de acolo au plecat pe citaro si se vor intoarce tot acolo cand va fi in citaro. ;D
memorat
03 Februarie 2009, 22:20:32
Răspuns #72

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Stiu ca nici de prelungirea lui 205 nuti convine asa ca tin sa te anunt ca si linia 304 va primi citaro. Asa sa te oftic ca stiu ca nu inghiti acea linie :D . Asa pe vitoarea linie 304 de citaro va pot spune o masina care va fi titulara pe acolo 4607 ca titularii de acolo au plecat pe citaro si se vor intoarce tot acolo cand va fi in citaro. ;D
205 intre Biotera si Strulestesti este precum 302 intre orele 11.00-15.30. Adica gol.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
04 Februarie 2009, 00:16:13
Răspuns #73

CRAZY BOY

  • Vizitator
Am circulat si eu pe acest Bulevard, si era cam pustiu. Nu stiu din ce cauza se faceau blocaje in 112. ??? ???

Acum este cea mai mare placere sa circuli pe acolo fiind ca este pustiu.Dar iti spun eu sigur ca atunci era cel mai mare chin.Tata a lucrat pe acolo pe toata perioada lucrarilor.Dar sa revenim la tema subiectului.
memorat
07 Februarie 2009, 15:10:58
Răspuns #74

V3nt0R

  • Vizitator
Dupa mult timp de studii si calcule(2 minute), am ajuns la concluzia ca linia perfecta pentru acest cartier ar trebui sa arate astfel:GRANITUL - Soseaua Pantelimon - Soseaua Iancului - Piata Iancului - Bulevardul Pache Protopopescu - Piata Pache Protopopescu - Bulevardul Carol I - Piata 21 Decembrie 1989 - Bulevardul Regina Elisabeta - Piata Mihail Kogalniceanu - Bulevardul Mihail Kogalniceanu - Bulevardul Eroilor Sanitari - PIATA OPEREI(cu intoarcere pe la Pod Eroilor).
Iata harta:
memorat
24 Februarie 2009, 09:35:27
Răspuns #75

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
Am circulat si eu pe acest Bulevard, si era cam pustiu. Nu stiu din ce cauza se faceau blocaje in 112. ??? ???

Bd. Aerogarii... De ce bulevardul e aproape mereu blocat la orele de varf?

1. Este o artera pe unde trec vehicule care vin dinspre Piata Charles de Gaulle (prin Str. Nicolae Caramfil) si dinspre Bd. Lacul Tei (prin Str. Barbu Vacarescu);
2. Exista doua restaurante renumite care vinde mititeiuri (acolo se strang romanii si strainii daca sarbatoresc ceva, chiar si presedintele prefera sa vina aici - dupa cateva vorbe neoficiale - );
3. Piata Baneasa;
4. Soferii care nu dau prioritate tramvaielor liniei 5, care duce la blocarea bulevardului de tramvaiul (e imposibil ca doua tramvaie sa "inchide" in acelasi timp bulevardul);
5. ...si alte lucruri mai rar intamplate (de exemplu SIAB 2005 care s-a desfasurat la Romaero, show-ul aerian care s-a desfasurat anul trecut, etc.)...

Alte linii afectate in afara de 112 de aceste intamplari: 5, 205, 261, 301
memorat
24 Februarie 2009, 09:44:15
Răspuns #76

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
Eu as propune ca autobuzele lui 782 sa mearga prin Str. Caramfil si apoi pe Bd. Aerogarii, nemaifacand statii pe Kiseleff. Dar dupa ce v-am spus in subiectul Propuneri, modificari, si desfiintari linii RATB cu ce se intampla pe Bd. Aerogarii (pentru a vedea mesajul dati clic aici), s-ar putea ca traseul stabilit de V3nt0R va ramane traseul de baza...

Sau as propune o impartire a autobuzelor de pe aceasta linie.

Uite cum se va face impartirea dupa parerea mea:

782A: (traseul stabilit de V3nt0R)-Piata Charles de Gaulle (CDG)-Arcul de Triumf-Piata Presei-Aero. Baneasa-Aero. Otopeni
782B: (traseul stabilit de V3nt0R)-Piata CDG-Str. Caramfil-Bd. Aerogarii-Aero. Baneasa-Aero. Otopeni
memorat
07 Martie 2009, 18:43:22
Răspuns #77

adrian buda

  • Mesaje postate: 111
  • Gen: Bărbat
  • Citaro 1 pe linia 313 în staÅ£ia "Costache Stamate"
782a ar dubla linia 783 spre Aeroport Otopeni pe toata linia (intre Piata Charlles de Gaulle si Aeroportul Otopeni)!
Urmeaza Statia                          Piata Sudului                  Legatura cu liniile :                          73, 74, 77, 242, 312, 313, 381.
memorat
23 Martie 2009, 00:30:03
Răspuns #78

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Oricum se pare ca Pantelimonu va intra in reparatii capitale ma refer se va inlocui calea de rulare a tramvaielor si se vor introduce Autobuze in locul acestora care deocamdata nu detin informatii ce traseu vor  avea.Totul este preconizat incepand cu luna Aprilie.O  sa va tin la curent
Cu respect si admiratie.
memorat
05 Aprilie 2009, 02:40:24
Răspuns #79

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Oricum se pare ca Pantelimonu va intra in reparatii capitale ma refer se va inlocui calea de rulare a tramvaielor si se vor introduce Autobuze in locul acestora care deocamdata nu detin informatii ce traseu vor  avea.Totul este preconizat incepand cu luna Aprilie.O  sa va tin la curent
Cred ca datorita crizei si lipsei banilor RATB-ul incearca sa inlocuiasca sina de tramvai acolo unde este necesar pe portiuni.Acest lucru se face doar noaptea cand nu circula tramvaiele.Sa sistat inlocuirea caii de rulare in intregime in Pantelimon
Cu respect si admiratie.
memorat