Ramele de metrou Bombardier Movia 346
05 Iulie 2020, 09:54:26

Autor Subiect: Ramele de metrou Bombardier Movia 346  (Citit de 106364 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

18 Octombrie 2008, 16:07:18

Stakee

  • Vizitator
                                                                                        DALIA
                                Configuratia trenului - date generale



• 6 vagoane care opereaza in configuratie fixa:
- 2 vagoane-remorca avand cabina;
- 4 vagoane-motoare (2 cu pantograf pentru depou);
• coridoare de trecere intre vagoane, late de 1.500 mm;
• 4 usi laterale culisante de fiecare parte a vagonului;
• geamuri lipite etans;
• cabine cu doua usi;
• 67% osii motoare;
• protectie si operare automata a trenului;
• greutatea trenului fara pasageri - 173,5 tone;
• ecartament - 1,432 mm;
• lungimea trenului peste cuple - 112.610 mm;
• lungimea trenului: - vagon terminal - 19.389 mm;
- vagon intermediar - 18.435 mm;
• inaltimea - 3.460 mm;
• inaltimea podelei ARL - 1.120 mm;
• latimea vagonului - 3.100 mm;
• latimea usii - 1.400 mm.





memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

18 Octombrie 2008, 16:08:28
Răspuns #1

Matei Voineag

  • Vizitator
MOVIA 346 for Bucharest Metro, Romania
Operator: Metrorex
Carbody Material: Stainless Steel
Length: 112,610 mm
Width: 3,100 mm
Max. Speed: 80 km/h
Seated Passengers: 216
Standees: 984 (4 pers/m2)
memorat
18 Octombrie 2008, 16:09:28
Răspuns #2

Matei Voineag

  • Vizitator
Lista garniturilor de metrou Bombardier si distribuirea lor (28 iunie 2008):

Pe M1 circula 22 garnituri Bombardier cu nume de capitale europene:

1101/2101 - Europa;
1102/2102 - Bucuresti;
1103/2103 - Stockholm;
1104/2104 - Berlin;
1105/2105 - Londra;
1106/2106 - Paris;
1107/2107 - Roma;
1108/2108 - Madrid;
1109/2109 - Luxemburg;
1110/2110 - Bruxelles;
1111/2111 - Viena;
1112/2112 - Atena;
1113/2113 - Copenhaga;
1114/2114 - Budapesta;
1115/2115 - Praga;
1116/2116 - Varsovia;
1117/2117 - Haga;
1118/2118 - Helsinki;
1119/2119 - Lisabona;
1120/2120 - Bratislava;
1121/2121 - Dublin;
1122/2122 - Nicosia.

Pe M2 circula 18 garnituri Bombardier cu nume de flori si 4 garnituri Bombardier cu nume de capitale europene:

1001/2001 - Dalia;
1002/2002 - Narcisa;
1003/2003 - Camelia;
1004/2004 - Zambila;
1005/2005 - Violeta;
1006/2006 - Margareta;
1007/2007 - Bujorul;
1008/2008 - Crizantema;
1009/2009 - Craita;
1010/2010 - Crinul;
1011/2011 - Iasomia;
1012/2012 - Frezia;
1013/2013 - Irisul;
1014/2014 - Nufarul;
1015/2015 - Nalba;
1016/2016 - Magnolia;
1017/2017 - Liliacul;
1018/2018 - Gladiola;

1123/2123 - Talin;
1124/2124 - Riga;
1125/2125 - Vilnius;
1126/2126 - Sofia.
memorat
18 Octombrie 2008, 16:09:57
Răspuns #3

Matei Voineag

  • Vizitator
Londra (1105/2105) si Paris (1106/2106) sunt singurele garnituri Bombardier cu nume de capitale europene care au manerele albastre.   
Au manerele albastre deoarece atunci cand le-au fost puse manerele erau pe M2.
memorat
18 Octombrie 2008, 19:03:06
Răspuns #4

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Prezentarea Ramelor Bombardier 346

Ramele Bombardier sunt ansamblade la Electroputere Craiova. Prima garnitura, a fost ansamblata in Suedia.

Atentie:
Bm= Bombardier;
Bm FLori= Bombardiere care circula pe M2, sunt primele Bm aduse in Bucuresti. Toate au manere albastre.
Bm Capitale Europene= Bm Care circula pe M1, in afara de Vilnius, Riga, Talin care deservesc pe M2. Toate au manere galbene, in afara de Paris care  le are albastre.


I.Prezentarea in interior a Bm-urilor.

1.Salonul ( primele 5 poze au fost facute in Bm de pe M2, iar ultimele 2 intr-o Capitala de pe M1, adica Berlin)






Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
18 Octombrie 2008, 19:04:05
Răspuns #5

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
2. Componentele din salon:

a) Tabela Electronica cu destinatia din interior ( ea este prezenta numai la Bm care au nume de Capitale Europene)




b)Manerele de sustinere a mainilor ( in Bm Flori sunt Albastre, iar in Capitalele Europene sunt Galbene, exceptie face Paris care a circulat pe M2) .




c)Semnal de alarma. Bm dispun de 2 tipuri de semnale de alarma:  interfon, si fara interfon. In prima poza veti vedea interfonul, iar in poza a 2 semnalul normal.




d)Trapa in care se afla butonul de deschidere manual a usilor in caz de avarie



e)Becul de atentie cand se inchid usile.



f)abtipilduri de atentie din interior(in ultima poza ele au fost dezlipite)






g)Usa defecta in Bm

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
18 Octombrie 2008, 19:05:24
Răspuns #6

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
II. Prezentarea exterioara a Bm
Botul si partea superioara alba este fabricata dintr-un plastic, iar partea Gri, striata este realizata din Inox. Pe acesta componenta nu se usuca vopseaua de Graffiti. Ele au trecut numele si numarul garnituri pe bot, in partea inferioara, si deasupra usii mecanicilor, intre usa lor si prima usa din fiecare capat. In vagoanele secundare este inscris numai numar garnituri. Ramele sunt numeroate astfel : 1001-1001-1001-2001-2001-2001 ( exemplu ).

Poze din Exterior:

-Bombardierul in Statia Depou IMGB, M2:






-Bm in Statia Piata Victoriei 1, M2 (priviti numele Garniturilor):






-Bm in Statia Dristor 2, capul la M1.









-Bm in Statia Piata Unirii 1, pe M1




-Bm in Statia Unirii 1, M1, Nicosia 1122-2122 in Probe.



Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
18 Octombrie 2008, 19:05:58
Răspuns #7

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
-Bm in Statia Crangasi, M1, linia a 3-a, Garnitura de rezerva.









-Bm in Statia Brancoveanu, M2
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Octombrie 2008, 18:48:06
Răspuns #8

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Doresc sa va prezint si un captator de Bm si Pantograf. Pantograful este situat in fata vagonului al 2-lea si al 4-lea.


Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Octombrie 2008, 18:48:54
Răspuns #9

Stakee

  • Vizitator
Citat din: Matei Voineag
Pe M1 circula 21 garnituri Bombardier cu nume de capitale europene:

1101/2101-Europa;
1102/2102-Bucuresti;
1103/2103-Stockholm;
1104/2104-Berlin;
1105/2105-Londra;
1106/2106-Paris;
1107/2107-Roma;
1109/2109-Luxemburg;
1110/2110-Bruxelles;
1111/2111-Viena;
1112/2112-Atena;
1113/2113-Copenhaga;
1114/2114-Budapesta;
1115/2115-Praga;
1116/2116-Varsovia;
1117/2117-Haga;
1118/2118-Helsinki;
1119/2119-Lisabona;
1120/2120-Bratislava;
1121/2121-Dublin;
1122/2122-Nicosia.

Ai uitat sa excluzi pe rama 1101/2101-Europa fiind insusi continentul european si nu capitala europeana :lol:  :lol:
memorat
23 Octombrie 2008, 18:49:25
Răspuns #10

yo_mama

  • Vizitator
Cate motoare au aceste rame? Au reductoare pe fiecare osie?
Au choppere sau invertoare? Ce sistem de franare au si de la ce vine tiutul acela la pornire/oprire?
memorat
23 Octombrie 2008, 18:49:46
Răspuns #11

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Yo mama. Am sa incerc sa iti raspund eu la unele intrebari chiar daca nu sunt prea de specialitate.
Ai intrebat cate motoare au. Pai sunt 4 vagoane care au boghiuri motoare si anume: Vagoanele MP 1,2 si respectiv M 1,2 adica vagoanele 2 - 4.
Ca sistem de franare au franare electrica si probabil si frana pneumatica .
Sper ca ti-am fost de folos. Rog ca daca am gresit sa fiu corectat.
Numai bine,
Sniper.
memorat
23 Octombrie 2008, 18:50:15
Răspuns #12

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Citat din: yo_mama
Cate motoare au aceste rame? Au reductoare pe fiecare osie?
Au choppere sau invertoare? Ce sistem de franare au si de la ce vine tiutul acela la pornire/oprire?

Au motoare de de curent alternativ cite unul pe osie (16) (mai putin vagoanele din capete) , motoarele unui bogiu sint alimemtate de un invertor care livreaza 3 X 400 V ca , frecventa si tensiune variabile in functie de viteza pe care o ceri , tiuitul se aude de la bobinele pentru filtraj al alimentarii invertoarelor si de la motoare. Frinarea se face electric si pneumatic
memorat
23 Octombrie 2008, 18:50:38
Răspuns #13

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Rama Sofia 1126-2126 a avut niste probleme tehnice cand era in probe si a fost trimisa la Craiova. Nu se mai stie nimica de ea de atunci ( ma refer practic la directia Metrorex).
Azi hala supraterana de la IMGB era plina de Bm! Pe prima linie de langa peron statiei, era garat in partea centrala a halei Vilnisul 1125-2125. Toate usile erau deschise, exceptie fac primele 2 linii ( ele sunt pline de Ive).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Octombrie 2008, 18:51:32
Răspuns #14

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
Citat din: Iasmin
Rama Sofia 1126-2126 a avut niste probleme tehnice cand era in probe si a fost trimisa la Craiova :x  :x  :cry:  :cry: . Nu se mai stie nimica de ea de atunci ( ma refer practic la directia Metrorex). [...]

Dar cand a avut garnitura probleme? Ca tin minte foarte bine ca, in ziua de luni sau marti a primei saptamani de cand statia Obor a fost redeschisa calatorilor, am vazut o garnitura BM goala mergand spre Depoul IMGB. Inclin sa cred ca era vorba de Sofia (nu stiu daca a fost chiar aceasta garnitura misterioasa, fiindca eram in tunelul dintre Universitate si Romana).
memorat
23 Octombrie 2008, 18:52:16
Răspuns #15

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
Garniturile 1101-2101 si 1102-2102 au primit special numele Europa (numele continentului) si Bucuresti (capitala Romaniei). Altfel, daca luam dupa anii in care au intrat tarile in spatiul comunitar european, 1125-2125 ar putea primi numele de Bucuresti.

Doua poze cu Bucuresti 1102-2102 (cate una din fiecare capete):

1102:



2102:

memorat
23 Octombrie 2008, 18:52:45
Răspuns #16

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
Riga 1124-2124 si Vilnius 1125-2125, pe vremea cand erau garnituri nou-noute...

Riga 1124-2124:













Vilnius 1125-2125:













Si o poza realizata pe vremea cand Vilnius se afla inca in probe...

memorat
23 Octombrie 2008, 19:58:33
Răspuns #17

AlexYo

  • Vizitator
De ce pe M2 inca mai circula Tallin?
memorat
23 Octombrie 2008, 19:58:44
Răspuns #18

AlexYo

  • Vizitator
Am o intrebare si va rog sa imi raspundeti : De ce nu au fost puse primele trenuri Bombardier pe M1 ??
memorat
23 Octombrie 2008, 19:59:33
Răspuns #19

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Citat din: AlexYo
De ce pe M2 inca mai circula Tallin?  :mrgreen:
Pe M2 mai circula Capitale, pentru ca flori sunt numai 18 si trebuie 22 de garnituri. Metrorex a decis sa imprute de pe M1 4 BM.

Citat din: AlexYo
Am o intrebare si va rog sa imi raspundeti : De ce nu au fost puse primele trenuri Bombardier pe M1 ??
Asta e politica Metrorex, sa modernizeze M2. A urmat M1 si in viitor urmeaza M3.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat