Ramele de metrou Bombardier Movia 346
08 August 2020, 21:25:32

Autor Subiect: Ramele de metrou Bombardier Movia 346  (Citit de 109137 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

08 Martie 2009, 23:24:23
Răspuns #120

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
La ora actuala rama Haga (1117-2117) e singurul tren BM din Bucuresti cu geamuri glisante.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
09 Martie 2009, 10:41:11
Răspuns #121

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Sunt curios si de eficienta acestor geamuri. Dar ca sa fiu optimist, sper sa asigure un flux de aer mai bun sardelelor inghesuite acolo in orele de varf  >:(.
memorat
09 Martie 2009, 10:53:39
Răspuns #122

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net

Fotografia respectiva a fost realizata pe Duminica, 8 Martie 2009. Se poate observa ca nici un geam nu era deschis pe partea stanga a metroului.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
09 Martie 2009, 11:10:51
Răspuns #123

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Atunci nu, dar sa vedem cum va reactiona lumea la o aglomeratie si un continut de CO2 prea mare  ;D. Speram ca vor fi folosite si ca vor ajuta cu ceva.
memorat
16 Martie 2009, 19:28:26
Răspuns #124

Gabriel Ilie

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 256
  • Gen: Bărbat
  • also known as by2tza
    • by2tza @ O-O.ro
E o idee foarte buna ca vor avea si Bombardierele geamuri care se deschid (in sfarsit).Vara e o placere sa mergi la orele de varf stand langa oameni care (scuzati expresia), miros a slanina.
memorat
17 Martie 2009, 01:57:55
Răspuns #125

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
e din decembrie , (daca te uiti la postul 96)
memorat
20 Martie 2009, 23:38:09
Răspuns #126

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Au aparut mici updateuri la tabelele de informare din interiorul Ramelor Bombardier. Cel mai important update este introducerea liniei 780 in statia Gara de Nord 1.

O rama in statia Unirii 1, M1.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Martie 2009, 00:14:42
Răspuns #127

CRAZY BOY

  • Vizitator
Eu am una si mai si.
De luni s-a introdus anuntul vocal si vizual cu tronsonul NG->LDC.
memorat
22 Martie 2009, 18:48:35
Răspuns #128

alexs2tank

  • Mesaje postate: 80
  • Gen: Bărbat
    • Google
Da, sa introdus, in sfarsit.. (practica ideea in sfarsit aplicata) . Cu ocazia asta scapam de anuturile sictirite si plictisite ale unor mecainici. Oricum de cele de pe L.D.C. - N.G.2 nu scapam..(si sincer sper sa nici nu scapam de ele, altlfel.. se duce tot umorul  ;D) "Atentie se inchid usile.. Urmeaza ultima statie Nicolae Grigorescu care....ăă uu ăă...unde aveti legatura cu.. ăă.. statia Nicolae Grigorescu" < caz real acum 3-4 saptamani.

Sunt curios si de eficienta acestor geamuri. Dar ca sa fiu optimist, sper sa asigure un flux de aer mai bun sardelelor inghesuite acolo in orele de varf  >:(.

Chestia e ca.. de fiecare data cand un scorseze vede un geam deschis.. sta 5 minute... se uita la el atent... dupa care il inchide (cel putin asta e ce am surprins eu in Dristor 2). Asta arata ca sunt atat de eficiente incat te ia cu friguri :D (pe scorsezi ii ia cel putin).
""If a man does his best, what else is there..""
^George S. Patton^

(Avatarul: Statia L.D.C. "Printre Ive.." - �Foto: Me and co.)
memorat
22 Martie 2009, 22:25:18
Răspuns #129

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Pai da ... gandeste-te ca ii cam ia cu muuulte friguri deoarece ei stau cam 8-10 ore la servici , spre deosebire de tine care faci o singura calatorie de maxim 15-20 de min  ;) ;) :D ;D  8) ::)
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
22 Martie 2009, 22:59:13
Răspuns #130

alexs2tank

  • Mesaje postate: 80
  • Gen: Bărbat
    • Google
Geamul ala nu fusese deschis decat atunci inainte de Dristor 2, deci.. ideea nu e ca ii ia pe ei cu friguri ci ca nu il lasa deschis, si nici nu stiu de ce (adica nu le era frig stai linistit chiar daca lucreaza 10 ore era atmosfera placuta in metrou).

Sunt destul de eficiente, singura problema acum fiind aceea ca nu prea e nevoie de ele (chiar si cand e metroul plin). Gandestete ca toata lumea e imbracata cu geci, si stau sardine, se gaseste cineva sa deschida geamul si boom toata lumea incepe sa tuseasca. Am mers chiar si 45 de minute cu Bm-urile dar nu simteam nevoia de un geam deschis, se va simtii nevoia abia la vara cand efectiv e aerul foarte cald.

Alta problema apare pentru ca ventilatia din tavan impreuna cu cea de la geam, fac o echipa bestiala la "ma trage curentu' maica inchide geamu' te rog". Aici chiar nu stiu cum se va rezolva, eficienta va fi, dar sanatatea noastra nu stiu cum va fii, asta e problema care trebuie sa ne-o punem.
""If a man does his best, what else is there..""
^George S. Patton^

(Avatarul: Statia L.D.C. "Printre Ive.." - �Foto: Me and co.)
memorat
26 Martie 2009, 21:04:29
Răspuns #131

Cat Nerulu

  • Vizitator
Berlin (1104/2104) in statia Piata Muncii:
memorat
26 Martie 2009, 23:09:01
Răspuns #132

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Geamul ala nu fusese deschis decat atunci inainte de Dristor 2, deci.. ideea nu e ca ii ia pe ei cu friguri ci ca nu il lasa deschis, si nici nu stiu de ce (adica nu le era frig stai linistit chiar daca lucreaza 10 ore era atmosfera placuta in metrou).

Sunt destul de eficiente, singura problema acum fiind aceea ca nu prea e nevoie de ele (chiar si cand e metroul plin). Gandestete ca toata lumea e imbracata cu geci, si stau sardine, se gaseste cineva sa deschida geamul si boom toata lumea incepe sa tuseasca. Am mers chiar si 45 de minute cu Bm-urile dar nu simteam nevoia de un geam deschis, se va simtii nevoia abia la vara cand efectiv e aerul foarte cald.

Alta problema apare pentru ca ventilatia din tavan impreuna cu cea de la geam, fac o echipa bestiala la "ma trage curentu' maica inchide geamu' te rog". Aici chiar nu stiu cum se va rezolva, eficienta va fi, dar sanatatea noastra nu stiu cum va fii, asta e problema care trebuie sa ne-o punem.
In Ramele Bombardier se simte cel mai mare curent. Calatoriti in dreptul geamului si sa vedeti ce durere de cap veti avea. Daca mai merge si ventilatia la maxim v-ati distrus.

La acest capitol prefer sa merg cu ramele Astra IVA.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Aprilie 2009, 20:47:41
Răspuns #133

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Aici este adevarat! Dar in afara de curentul din dreptul geamurilor mai este un curent "suspect"  ;D. Acela vine din interfoanele si semnalele de urgenta.
memorat
26 Aprilie 2009, 22:49:53
Răspuns #134

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
La ora actuala rama Haga (1117-2117) e singurul tren BM din Bucuresti cu geamuri glisante.

Din cauza lipsei banilor, cred ca va ramane un unicat cu astfel tip de geamuri.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 Mai 2009, 22:10:11
Răspuns #135

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Da, ma rog, este cam ciudata, ea fiind singura rama cu geamuri. Din pacate pentru viata noastra inauntru pe timp de "sardeleala" (a se citi, ora de varf). ;D
memorat
12 Mai 2009, 22:11:09
Răspuns #136

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Da, ma rog, este cam ciudata, ea fiind singura rama cu geamuri. Din pacate pentru viata noastra inauntru pe timp de "sardeleala" (a se citi, ora de varf). ;D
Oricum in Bm este cel mai mare curent, in comparatie cu batranele Iva.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 Mai 2009, 22:46:13
Răspuns #137

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Aici ai dreptate. Este destul de suparator sa stai pe scaun si sa te bata curentul exact pe ceafa.
DAR, cateodata este bine-venit acel curent. (vezi zilele cu oameni certati cu apa si sapunul)  >:(
memorat
30 Mai 2009, 17:02:37
Răspuns #138

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
31 Mai 2009, 00:41:26
Răspuns #139

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Ceva date tehnice , mitrac , ceva?
memorat