04 Noiembrie 2024, 17:17:04

Autor Subiect: Magistrala 5 » Opera-Dr. Taberei-Raul Doamnei-Depou -> Discutii, stiri, noutati  (Citit de 54167 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

20 Septembrie 2013, 22:07:25
Răspuns #140

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
memorat
20 Septembrie 2013, 22:59:29
Răspuns #141

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
E si mai bine. S-au invatat acum cei de la Metrorex, dupa 2 ani de nestiinta in capul lor. >:( ;D
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
21 Septembrie 2013, 00:04:29
Răspuns #142

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
memorat
21 Septembrie 2013, 08:10:33
Răspuns #143

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Adica in sfarsit Metrorex a reusit sa intelega afacerea pentru a administra M5,fara ca muncitorii sa mai picheteze si in sfarsit pune un TBM in functiune dupa ce cateva luni le-au lasat in paragina in tunelul de la Academia Militara.
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
21 Septembrie 2013, 20:03:00
Răspuns #144

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
TBM - urile nu au fost lasate  in paragina la Academia Militara, au fost in conservare si nu in tunel, ci in PLS.
Metrorex nu este responsabila cu sistartea lucrarilor din iarna ce a trecut / din primavara.
N-a fost malai, iar Metrorexul nu are nici in clin nici in maneca cu malaiul, daca-l primeste il foloseste, daca n-are numara firele de iarba de pe National Arena in lipsa de ocupatie.
memorat
24 Septembrie 2013, 14:10:23
Răspuns #145

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
EXCLUSIV ! EVENIMENT MARE, MÂINE !!!

Mâine încep săpăturile la tunelul Magistralei 5 de metrou, cu Varvara și Filofteia

Miercuri încep să foreze utilajele de tip Tunnel Boring Machine, de la stația Academia Militară de pe Magistrala 5 de metrou, a anunțat marți ministrul Transporturilor, Ramona Mănescu.
După nenumărate termene ratate, în sfârșit începe săparea tunelurilor de metrou pe Magistrala 5. Miercuri va începe efectiv forarea, la plecarea celor două utilaje de tip TBM, botezate Varvara și Filofteia, urmând să fie prezenți atât ministrul Transporturilor, Ramona Mănescu, cât și premierul Victor Ponta.

Iată ce spunea Metrorex despre demararea lucrărilor la tunel, într-un răspuns furnizat B365.ro: "Activitatea "execuţie tunel" implică foarte multe activităţi adiacente care concură la realizarea construcţiei finale: tunelul de metrou. Aceste activităţi au fost demarate cu mult timp în urmă. Una dintre lucrările care face parte din ansamblul execuţiei tunelului este construcţia dispozitivelor de împingere şi bază pentru montarea primelor inele. Putem spune că TBM-ul nr. 1 şi-a început deja activitatea prin riparea sa în poziţia "încastrat" în peretele de structură aproximativ 50 cm şi activarea tuturor dispozitivelor pentru forare şi montare elemente prefabricate.

Intrarea efectivă în teren va avea loc începând cu data de 25.09.2013. Considerăm că nu există întârzieri, deoarece mişcarea TBM-ului, chiar dacă nu a fost introdus în "terenul viu" a demarat încă de la începutul lunii septembrie", a declarat Aurel Radu, directorul general al Metrorex, într-un răspuns furnizat la cererea reporterilor B365.ro.

Astaldi este parte a consorţiului care construieşte Magistrala 5 de Metrou alături de FCC Construccion, AB Construction şi Delta ACM Antrepriză. Lungimea totală a tronsonului este de 6,2 kilometri iar valoarea contractului cu consorţiul amintit este de 215 milioane de euro.

Primul tronson al magistralei 5 de metrou, care face legătura între Drumul Taberei şi Universitate, va avea o lungime de 6,2 kilometri şi va număra 10 staţii: Eroilor, Academia Militară, Orizont, Favorit, Tudor Vladimirescu, Parc Drumul Taberei, Romancierilor, Valea Ialomiţei, Valea Argeşului şi Râul Doamnei.

Magistrala 5 de metrou ar urma să fie inaugurată în 2016, conform Metrorex.



http://www.b365.ro/maine-incep-sapaturile-la-tunelul-magistralei-5-de-metrou_194991.html

memorat
24 Septembrie 2013, 16:38:54
Răspuns #146

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
http://www.agerpres.ro/media/index.php/...nelul.html
Ramona Mănescu: La Metroul Drumul Taberei, miercuri dimineaţă vor intra utilajele care sapă tunelul
Utilajele care vor săpa tunelele aferente Metroului Drumul Taberei îşi vor începe miercuri activitatea, a anunţat, marţi, ministrul Transporturilor, Ramona Mănescu, după semnarea documentelor de finanţare pentru proiectul privind construcţia liniei 4 de metrou.
"În cazul Metroului Drumul Taberei, mâine dimineaţă (miercuri - n.r.), la ora 10.00, vor intra deja utilajele care sapă tunelul. Sunteţi invitaţi acolo (jurnaliştii - n.r.), voi fi împreună cu domnul director (al Metrorex - n.r.), cu primul ministru Victor Ponta. Este un eveniment pe care dorim să-l marcăm pentru că, odată ce pornesc aceste utilaje, nu se mai opresc - construiesc tunelurile. O să vedeţi, tehnologia este foarte avansată, iar rezultatele vor fi pe măsură. Sperăm să finalizăm lucrările la metrou cel puţin partea de suprafaţă cât mai repede, pentru a putea relua traficul rutier, cât timp lucrările în subteran vor continua", a spus ministrul Mănescu.

În ceea ce priveşte oportunitatea construcţiei acestei linii de metrou, şeful de la Transporturi a apreciat că decongestionarea traficului în zonă va fi benefică pentru locuitorii sectorului 6.

"Ştiţi care este traficul în Drumul Taberei. Era singura zonă foarte aglomerată fără metrou. Decongestionarea traficului va fi foarte importantă pentru cei din zonă, din tot sectorul 6", a adăugat ea.

Întrebat despre linia de metrou Parc Bazilescu - Străuleşti, directorul general al Metrorex, Aurel Radu, a precizat că aceasta datează din perioada comunismului, acum fiind construite încă două staţii.

"Cealaltă linie de metrou este veche. A fost iniţiată de pe vremea comunismului. Noi doar am continuat cu încă două staţii, pentru care a fost realizată licitaţia, iar noi facem doar execuţia. Ce este important la 1 Mai este faptul că la Străuleşti era gândit să se facă un depou care deserveşte şi Linia 6 de metrou Gara de Nord - Aeroportul Otopeni. Acum, în execuţie, sunt două staţii, o prelungire, realizarea acestui depou şi un parking, pentru cei care vin din afara Bucureştiului", a spus acesta.

Excavaţia pentru realizarea tunelelor aferente Magistralei 5 de metrou, secţiunea Râul Doamnei - Haşdeu, va începe în data de 25 septembrie, a anunţat, pe 18 septembrie, Metrorex.

Într-un comunicat remis AGERPRES, compania face referire la data de începere a excavaţiei, anunţată iniţial pentru mijlocul lunii septembrie, şi afirmă că nu există întârzieri, deoarece mişcarea utilajului de excavat tunele (TBM), chiar dacă nu a fost introdus în ''terenul viu'' a demarat încă de la începutul lunii septembrie.

La 20 august, Metrorex anunţa că termenul estimat pentru darea în folosinţă a tronsonului de metrou Râul Doamnei - Eroilor 2 este începutul anului 2016, iar la începutul lunii septembrie 2013 era preconizată pornirea celor două utilaje de executat tunele.

Totodată, compania estima că, la începutul anului viitor, va finaliza structura staţiilor şi tunelelor pe tronsonul menţionat.

"În perioada imediat următoare (începutul lunii septembrie), se preconizează pornirea celor două utilaje de executat tunele şi se estimează că la începutul anului 2015 structura staţiilor şi tunelelor va fi gata. Urmează lucrările de montare a căii de rulare, cele de automatizări şi finisajele. Termenul preconizat pentru darea în folosinţă a tronsonului Râul Doamnei - Eroilor 2 este începutul anului 2016", se preciza în comunicatul din 20 august. AGERPRES (AS - autor: Oana Tilică, editor: Andreea Marinescu)
memorat
25 Septembrie 2013, 10:30:05
Răspuns #147

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Au ajuns premierul si ministrul transportului pe santierul magistralei 5...eveniment mare azi...
memorat
25 Septembrie 2013, 15:26:05
Răspuns #148

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Septembrie 2013, 17:03:42
Răspuns #149

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
memorat
25 Septembrie 2013, 17:24:55
Răspuns #150

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
memorat
25 Septembrie 2013, 17:40:33
Răspuns #151

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
memorat
27 Septembrie 2013, 17:59:16
Răspuns #152

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Se faceau azi glume pe seama cartitelor si anume se vorbea in tramvaiele din zona cu pricina cum ca,ar fi tare ca si cartita sa se defecteze si devierea de trasee sa dureze...Intrebarea ar fi ce posibilitate este ca o cartita sa se "strice" in subteran,nu stiu din diverse motive ?
memorat
27 Septembrie 2013, 22:49:08
Răspuns #153

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Ca orice masinarie evident ca se poate defecta. Sa speram ca NU, si asa suntem in intarziere.
memorat
03 Octombrie 2013, 22:00:31
Răspuns #154

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Up Date
Primul TBM se pare ca a realizat primii 20 metri de tunel si actualmente este sub cladiri.
Dupa primele  zile de reglaje / tatonari sa speram ca ajunge la viteza "standard" de 20 - 25 metri / 24 h.
In 6 saptamani ( aproximativ la sfarsitul lui Octombrie ) ar trebui sa ajunga la Orizont.
Dupa care porneste al 2 - lea TBM de la Academie.
memorat
09 Octombrie 2013, 10:00:05
Răspuns #155

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Lusica, am impresia ca ai dat-o-n bara cu previziunile sumbre asupra liniei 41, nu se mai deviaza.

Proiectul de pasaj subteran gigant de la Piaţa Moghioroş din Bucureşti, cu magazine şi cinci ieşiri va fi înlocuit de un pasaj mai mic, cu trei ieşiri şi fără magazine. Astfel, nu mai este necesară nici sistarea circulaţiei pe linia tramvaiului 41, una dintre cele mai aglomerate din Bucureşti.

Metrorex a renunţat la planul pasajului subteran cu cinci ieşiri şi galerie comercială de la Parcul Moghioroş care ar fi presupus o cheltuială de cel puţin 20 de milioane de euro şi va face în loc un pasaj mai auster, cu doar trei ieşiri şi fără magazine, a spus, pentru ECONOMICA.NET, Aurel Radu, directorul Regiei. Odată cu modificarea planului de la Moghioroş, nu mai e nevoie nici de oprirea pentru un an a liniei tramvaiului 41, una din cele mai aglomerate din Bucureşti, idee care a provocat panică printre locuitorii cartierelor pe care 41 le tranzitează de teama haosului din circulaţie pe care ar fi provocat-o

„Am renunţat la planul pasajului cu galerie comercială pentru că ar fi presupus costuri foarte mari, peste 20 de milioane de euro pentru că ar fi trebuit deviată şi o conductă magistrală de gaze. Am transmis consultantului să găsească soluţia fezabilă pentru un pasaj mai mic, fără magazine şi cu doar trei ieşiri, în loc de cinci. Renunţăm la ieşirea dinspre biserica de la Moghioroş şi cea de la patinoar”, a precizat şeful Metrorex. Potrivit acestuia, ieşirile vor fi către parc, către magazinul Tip Top din intersecţie şi către piaţă.

SoluÅ£ia pentru pasajul de la MoghioroÅŸ va trebui găsită cât mai repede pentru că frezele gigantice ce sapă tunelul de metrou înaintează. De la pornirea primeia, Varvara, acum două săptămâni, aceasta a  înaintat 65 de metri(4 metri pe zi) de la Academia Militară, punându-se ÅŸi 50 de bolÅ£ari, iar acum se află în dreptul Bisericii Răzoare. „La mijlocul lunii noiembrie porneÅŸte ÅŸi cea de-a doua freză, Filofteia. Vor săpa tot anul viitor pentru că vom avea banii necesari pentru a le asigura funcÅ£ionarea, după cum vom avea banii necesari pentru toate lucrările adiacente pentru că pregătim documentaÅ£ia pentru că suntem incluÅŸi în Programul OperaÅ£ional pe Transport ÅŸi pe anul următor ÅŸi trebuie să tragem 400 de milioane de euro. ÃŽn anul acesta am avut doar circa 100 de milioane de euro”, arată Radu.

Lucrările la Magistrala 5 de Metrou Drumul Taberei-Eroilor au fost sistate în prima parte a acestui an din cauza lipsei banilor. Ulterior, Guvernul a alocat sumele necesare demarării lor şi România a reuşit să fie introdusă pe POS-T, nenefiicind astfel de fonduri europene nerambursabile.

Proiectul Metroului de Drumul Taberei trebuia finalizat în 2015, însă va întârzia cu un an din cauza problemelor datorate de lipsa banilor şi a întreruperii parţiale a lucrărilor de constructori precum Astaldi. Este realizat de un consoţiu format din Astaldi, FCC Construccion, AB Construction şi Delta ACM Antrepriză. Metroul de Drumul Taberei are o lungime totală de aproximativ şase kilometri şi va avea zece staţii la Râul Doamnei, Valea Argeşului, Valea Ialomiţei, Romancierilor, Parcul Drumul Taberei, Tudor Vladimirescu, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor. Magistrala 5 va acoperi, în principal, un bazin cu un număr de peste 300.000 de locuitori din sectoarele 5 şi 6 ale Capitalei. Costurile estimate pentru acest proiect sunt de 1,2 miliarde de euro.

Linkul
memorat
09 Octombrie 2013, 14:10:24
Răspuns #156

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
memorat
09 Octombrie 2013, 15:11:15
Răspuns #157

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149


Unde se afla acum?In apropierea carei viitoarei statii?
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
09 Octombrie 2013, 19:35:56
Răspuns #158

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Intre Academia Militara si Orizont sunt aproximativ 550 metri.
memorat
09 Octombrie 2013, 22:35:24
Răspuns #159

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat