04 Noiembrie 2024, 16:09:41

Autor Subiect: Magistrala 5 » Opera-Dr. Taberei-Raul Doamnei-Depou -> Discutii, stiri, noutati  (Citit de 54163 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

06 Iulie 2011, 14:24:26

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Magistrala 5 » Universitate - Dr. Taberei - Raul Doamnei - Depou
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

            

30 Iulie 2011, 00:45:23
Răspuns #1

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Subiect creat aiurea...atat timp cat nu se cunosc informatii clare despre aceasta magistrala este in zadar sa facem presupuneri.
memorat
30 Iulie 2011, 10:52:16
Răspuns #2

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Am fost ieri cu bicicleta prin Dr.Taberei si arata oribil cartierul. Tot este un mare santier.
Recomand sa vizitati  ;D doar dintr'un mijloc de transport.
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
30 Iulie 2011, 11:05:21
Răspuns #3

Upz

  • Mesaje postate: 114
  • Gen: Bărbat


Depinde si unde in Dr.Taberei ai fost. Ca Piata Dr. Taberei arata destul de bine :D.
memorat
30 Iulie 2011, 12:26:45
Răspuns #4

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
memorat
04 Septembrie 2011, 22:59:46
Răspuns #5

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Incep sa se miste lucrurile la M 5 - cel putin pana-n alegeri, ca dupa nu se stie. Daca e cineva "mai dotat'' decat mine sa traca zilele astea pe la "Razoare" - poate face vreo 2 poze cu organizarea de santier. Oricum la "Razoare" se pare ca va fi "Punctul 0" al intregii lucrari, de aici vor porni cele 3 "cartite".
memorat
21 Octombrie 2011, 17:04:21
Răspuns #6

Matei

  • Vizitator
memorat
22 Octombrie 2011, 09:42:23
Răspuns #7

ByOnu

  • Vizitator


La statiul de 'pus garduri' si 'taiat de copaci'...  :-X In stilul asta sper ca macar nepotii mei sa-l poata prinde!
memorat
22 Octombrie 2011, 12:01:10
Răspuns #8

Matei

  • Vizitator
memorat
22 Octombrie 2011, 16:50:43
Răspuns #9

Shinkasen

  • Mesaje postate: 45
aseara am trecut pe la Razoare si vazusem ca au sapat un pic
"Acolo unde toti gandesc la fel, nimeni nu gandeste prea mult."
"Cea mai mare glorie nu o dobandesti atunci cand nu esti doborat niciodata, ci atunci cand te ridici dupa fiecare cazatura."
memorat
24 Octombrie 2011, 02:31:49
Răspuns #10

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
29 Noiembrie 2011, 19:46:54
Răspuns #11

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Aseara am vazut ca se lucra la daramarea cladirii parasite din zona santierului care sincer nu stiu ce rol a avut.Ca deobicei cei de la Apolodor se ocupau de daramarea acelei cladiri.
memorat
04 Ianuarie 2012, 11:28:43
Răspuns #12

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Lucrările pe M5: în primăvară pornesc mașinile de forat spre Drumul Taberei

Primele cupe de pământ de pe şantierul de la Răzoare al metroului din Drumul Taberei au fost încărcate în camioane încă de la începutul lunii noiembrie. În prezent însă se lucrează la pereţii viitoarei staţii de pe Magistrala 5.
Lucrările care sunt in toi la Razoare presupun săparea unui şanţ în formă dreptunghiulară, adânc de 30 de metri care va fi umplut cu beton. Acesta va reprezenta practic pereţii viitoarei staţii de metrou după ce pământul dintre aceștia va fi excavat în totalitate. În spaţiul rămas liber vor fi introduse maşinile de forat care vor „pleca” prin subteran, atât spre Drumul Taberei cât şi spre Eroilor. Concret, prima etapă a lucrărilor de la Academia Militară presupune realizarea aşa-numiţilor „pereți mulați” – scheletul stației care va înghiți zeci de betoniere şi kilometri de fier beton.
VEZI AICI PLANUL DE SITUATIE AL STATIEI

„Excavatiile la pamantul de-acolo vor incepe de indata ce intreaga incinta de pereti mulati va fi realizata. In acelasi timp se realizeaza si putul de lansare al scutului. Într-o lună excavam pământul iar către primăvară vor pleca primele mașini de forat catre Drumul Taberei”, a declarat pentru B365.ro directorul Metrorex, Gheorghe Udriste.

De altfel, susțin reprezentanții companiei, tocmai din acest motiv, în comparație cu celelalte stații, la Academia Militară lucrările vor fi întotdeauna cu un pas înainte.


http://b365.realitatea.net/news/lucrarile-pe-m5-in-primavara-pornesc-masinile-de-forat-spre-drumul-taberei/
memorat
05 Ianuarie 2012, 20:52:00
Răspuns #13

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Planul de situatie al statiei "Academia Militara" e o bazaconie, nu e acela aplasamentul. Cine o fi postat poza pe irealitatea 365 ?. Lasand la o partre ca voi trebuia sa vedeti de la o posta ca ce e pe teren nu corespunde cu schita...
memorat
24 Ianuarie 2012, 13:50:50
Răspuns #14

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Atenţie, şoferi! O stradă din Bucureşti se închide timp de doi ani. VEZI DE CÂND

Restricţia de circulaţie se aplică datorită lucrărilor care au început la magistrala 5 de metrou (Drumul Taberei – Universitate). Circulaţia va fi deviată pe str. Valea Argeşului şi pe aleile adiacente din zona Drumul Taberei – Valea Oltului.
Traficul auto pe str. Valea Ialomiţei va fi închis începând de luni, 30 Ianuarie 2012, pe o perioadă de doi ani pe tronsonul cuprins între Drumul Taberei şi str. Valea Oltului.

Circulaţia rutieră în zonă se va desfăşura deviat pe str. Valea Argeşului şi pe aleile adiacente din zona Drumul Taberei – Valea Oltului.
“În conformitate cu avizul Comisiei Tehnice de Circulaţie, pentru restricţia mai sus menţionată, se va asigura traversarea str. Valea Ialomiţei între aleea Parva şi aleea Dealul Măcinului, precum şi asigurarea accesului din Drumul Taberei la Aleea Câmpul cu Flori şi Aleea Băiuţ”, informează Primăria Capitalei.

Magistrala 5 a metroului bucureștean va cuprinde tronsonul Drumul Taberei – Universitate și Universitate – Pantelimon. În primă fază vor fi date în folosință cele 13 stații de pe tronsonul Drumul Taberei – Universitate: Ghencea, Râul Doamnei, Brâncuși, Valea Ialomiței, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor 2, Hașdeu, Cișmigiu, Universitate 2.

Firmele care au câştigat licitaţia pentru metroul din Drumul Taberei au la dispoziţie cel mult 25 de luni pentru executarea tunelurilor şi a structurii şi cel mult 18 luni pentru finisarea staţiilor. Potrivit Metrorex, în 2015 va fi dat în folosinţă tronsonul Drumul Taberei-Eroilor.


http://b365.realitatea.net/news/atentie-soferi-se-inchide-str-valea-ialomitei-timp-de-doi-ani-vezi-de-cand/
memorat
31 Ianuarie 2012, 22:34:39
Răspuns #15

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Gerul sistează lucrările la metroul din Drumul Taberei. Încă se circulă pe Valea Ialomiţei

Traficul rutier pe str. Valea Ialomiţei se va desfăşura în continuare în condiţii normale. Potrivit Brigăzii de Poliție Rutieră a Capitalei încă se mai lucrează la marcajele rutelor adiacente. Asta în timp ce Metrorex dă o mână de ajutor la deszăpezirea completă a acestora .
Traficul rutier pe str. Valea Ialomiţei se va desfăşura în continuare în condiţii normale, întrucât nu au fost finalizate amenajările pe străzile adiacente ce vor servi ca rute ocolitoare. „În momentul în care se vor definitiva toate aceste lucrări, vom anunţa data de la care se va închide circulaţia pe tronsonul cuprins între Drumul Taberei şi Str. Valea Oltului”, se arată într-un comunicat de presă al Brigăzii de Poliție Rutieră a Capitalei, remis B365.ro

La randul sau, Metrorex S.A. anunță că, din cauza gerului, o mare parte a lucrarilor de pe santierele magistralei 5 de metrou a fost sistată, iar muncitorii detașati la deszăpezirea completă a rutelor adiacente Strazii Valea Ialomitei. „Amenajările sunt aproape gata. Noi n-am vrut să ne comportam iresposabil. Străzile adiacente sunt blocate din cauza zăpezii. Unde a trecut atâta vreme pot să mai treacă câteva zile. Eliberăm străzile și când terminam închidem Valea Ialomiței. Momentan nu-i atat de multa activitate pe șantier iar multe lucrari sunt intrerupte din cauza gerului”, a declarat pentru B365.ro directorul companiei, Gheorghe Udriște.

Inițial, traficul auto pe str. Valea Ialomiţei ar fi trebuit să fie închis începând de marţi, 31 Ianuarie 2012, pe o perioadă de doi ani pe tronsonul cuprins între Drumul Taberei şi str. Valea Oltului.

Circulaţia rutieră în zonă ar fi trebuit să se desfăşoare deviat pe str. Valea Argeşului şi pe aleile adiacente din zona Drumul Taberei – Valea Oltului din cauza lucrărilor la statia-depou Valea Ialomitei.
Magistrala 5 a metroului bucureștean va cuprinde tronsonul Drumul Taberei – Universitate și Universitate – Pantelimon. În primă fază vor fi date în folosință cele 13 stații de pe tronsonul Drumul Taberei – Universitate: Ghencea, Râul Doamnei, Brâncuși, Valea Ialomiței, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor 2, Hașdeu, Cișmigiu, Universitate 2.

Firmele care au câştigat licitaţia pentru metroul din Drumul Taberei au la dispoziţie cel mult 25 de luni pentru executarea tunelurilor şi a structurii şi cel mult 18 luni pentru finisarea staţiilor. Potrivit Metrorex, în 2015 va fi dat în folosinţă tronsonul Drumul Taberei-Eroilor.


http://b365.realitatea.net/news/gerul-sisteaza-lucrarile-la-metroul-din-drumul-taberei-inca-se-circula-pe-valea-ialomitei/
memorat
22 Februarie 2012, 12:48:45
Răspuns #16

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Se toarnă pereții mulați ai stației de metrou Răzoare: Care este stadiul lucrărilor pe M5 VIDEO

Lucrările la cele 10 stații de metrou de pe viitoarea magistrală a metroului din Drumul Taberei diferă dintr-o parte în alta. Dacă la Academia Militară și Valea Ialomiței zeci de muncitori mișună dintr-un colț în altul al șantierelor, la Râul Doamnei doar câteva balize semnalizează existenţa unei viitoare stații de metrou.
Cele mai importante staţii de pe Magistrala 5 de metrou, din punct de vedere al lucrărilor sunt Academia Militară, Valea Ialomiţei și Eroilor 2. La Academie vor fi introduse maşinile de forat care vor pleca spre Drumul Taberei şi Eroilor, Valea Ialomiţei va fi o staţie-depou, iar la Râul Doamnei și Eroilor vor ieși două, respectiv o mașina de forat.

Academia Militară

Șantierul este un furnicar la Răzoare. Muncitorii lucrează la umplerea cu beton a şanţului în formă dreptunghiulară, adânc de peste 30 de metri. Acesta va reprezenta practic pereţii viitoarei staţii de metrou după ce pământul dintre aceștia va fi excavat în totalitate. În spaţiul rămas liber, denumit puț de lansare, vor fi introduse maşinile de forat care vor „pleca” prin subteran, atât spre Drumul Taberei cât şi spre Eroilor. „Aceste scuturi (n.r. – Maşini de forat) sunt deja în drum spre Bucureşti. În primăvara vor fi pregătite de lansare”, spune pentru B365.ro directorul Metrorex Gheorghe Udrişte.

VEZI AICI PLANUL DE SITUAÅ¢IE AL STAÅ¢IEI

Concret, prima etapă a lucrărilor de la Academia Militară presupune realizarea aşa-numiţilor „pereți mulați” – scheletul stației care va înghiți zeci de betoniere şi kilometri de fier beton.
Orizont

Cum normele recente impun că staţiile să fie mai dese decât pe vechile magistrale, Orizont, următoarea stație spre Drumul Taberei, este la aproximativ 600 de metri distanţă de Academiei. Aici zona a fost defrișată și se lucrează la devierea traficului pietonal și rutier. Din șase benzi de circulaţie vor rămâne patru, adică două pentru fiecare sens. Lucrările se vor desfăşura tangenţial. Întreg traficul va fi deviat pe partea dreaptă, respectiv stânga pentru ca ulterior întreaga zona destinată staţiei Orizont să fie betonata, reamenajată peisagistic, iar lucrările să se mute cu totul în subteran.
Favorit

La Favorit muncitorii lucrează de zor la devierea utilităților (apa, canalizare, electricitate). La acest capitol un subiect sensibil îl reprezintă ţevile de termoficare. Cum temperaturile scăzute nu permit întreruperea furnizării de agent termic muncitorii încă nu s-au apucat să le schimbe poziţia pentru a face loc viitoarei stații. În schimb zona a fost defrişată şi este pregătită pentru reconfigurarea traficului. „Aici, la fel ca în cazul stației Orizont se lucrează şi la devierea reţelei de troleibuz”, continuă directorul Metrorex.
Drumul Taberei 34, Parc Drumul Taberei și Romancierilor

La cea de-a patra, a cincea și-a șasea stație de pe Magistrala 5 lucrările sunt în stadiu incipient. Muncitorii au forat doar câteva puţuri geotehnice, copacii şi gazonul sunt la locul lor iar circulația este reconfigurata doar pe hârtie. „Puţurile au ca scop studierea nivelului pânzei freatice, structura de sol în zona astfel încât totul să se adapteze corespunzător lucrărilor. Toate lucrările pregătitoare nu trebuie să dureze mult”, continua Udriște.

Brâncuși

Zona destinată penultimei stații de pe M5 are o deschidere foarte mare. Lucrările de pregătire a șantierului sunt gata iar în prezent se lucrează la pre-tranșeele pentru pereții mulați. Este vorba despre perechi de grinzi din beton, aşezate una lângă alta la o distanţă de aproximativ jumătate de metru, prin care cupele excavatoarelor vor săpa până la o adâncime de peste 30 de metri. În spaţiul rămas gol se va turna beton iar zidul rezultat va reprezenta unul din pereţii staţiei. “La Brâncuși, în cel mult două săptămâni vor începe lucrările la pereţii multati”, dă asigurări șeful Metrorex. Mai mult, pregătirile pentru reconfigurarea traficului au fost finalizate. În momentul în care utilajele de săpat pereții-mulați fluxul de pietoni şi autovehicule va fi direcţionat pe partea dreaptă, pe sensul dinspre Academia Militară.

Râul Doamnei

La ultima stație singurele semne că acolo ar urma să se deschidă un şantier sunt câteva balize menite să blocheze accesul maşinilor pe marginea carosabilului. „Pentru Râul Doamnei mai avem o discuție cu constructorul şi proiectantul general în vederea unei reamplasări a staţiei. Suntem în dialog momentan”, adaugă Udriște.

Valea Ialomiței

Lucrările la stația-depou sunt la fel de avansate ca și la Academia Militară. Rețelele au fost în totalitate deviate, zona defrișată iar betonierele fac coadă să-și descarce încărcătură în şanţurile ce se transformă pe zi ce trece în pereţii viitoarei stații.
Aici, spre deosebire de celelalte şantiere, lucrările vor fi de suprafaţă. Circulația va fi oprită iar întreaga zonă va fi decopertată. Abia la sfârşitul lucrărilor zona va fi reamenajată, potrivit contractului care prevede ca din punct de vedere peisagistic tot cartierul Drumul Taberei să arate la fel ca înaintea inaugurării şantierelor.
Eroilor 2

„Acolo este o lucrare foarte complicată pentru că trebuie avut în vedere faptul că trebuie să subtraversam Dâmboviţa şi că facem o linie tehnologică de racord cu Magistralele 1 și 3”, continuă directorul Metrorex. Tunelul dintre Academia Militară și Eroilor 2 va fi săpat de aceleași utilaje ca şi în Drumul Taberei, care vor „ieşi” din subteran în zona Operei. Și în acest caz, la fel ca la Râul Doamnei încă mai au loc discuții pe marginea proiectului.
În acest moment pentru Magistrala 5 lucrează peste 300 de persoane iar „numărul lor se va multiplica în perioada următoare”, mai spune Udriște care adaugă că „pe măsură ce mașinile de forat înaintează ele trebuie să găsească stațiile gata făcute”. Potrivit Metrorex, firmele care au câştigat licitaţia pentru metroul din Drumul Taberei au la dispoziţie cel mult 25 de luni pentru executarea tunelurilor şi a structurii şi cel mult 18 luni pentru finisarea staţiilor. „În 2015 vom da în folosinţă tronsonul Drumul Taberei-Eroilor”, conchide Gheorghe Udriște.

*articolul a fost realizat cu două zile înainte de începerea ninsorilor în Capitală. Din cauza temperaturilor care au scăzut până la -25 de grade Celsius lucrările la Magistrala 5 de metrou au fost sistate o perioadă de timp, astfel că datele prezentate în material sunt încă de actualitate.


http://b365.realitatea.net/news/se-toarna-peretii-mulati-ai-statiei-de-metrou-razoare-care-este-stadiul-lucrarilor-pe-m5-video/
memorat
27 Februarie 2012, 13:12:19
Răspuns #17

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Circulația pe str. Valea Ialomiței se închide, începând de azi, pentru doi ani

Restricţia de circulaţie se aplică datorită lucrărilor care au început la magistrala 5 de metrou (Drumul Taberei – Universitate). Circulaţia va fi deviată pe str. Valea Argeşului şi pe aleile adiacente din zona Drumul Taberei – Valea Oltului.
Traficul auto pe str. Valea Ialomiţei va fi închis începând de marţi, 31 Ianuarie 2012, pe o perioadă de doi ani pe tronsonul cuprins între Drumul Taberei şi str. Valea Oltului.

Circulaţia rutieră în zonă se va desfăşura deviat pe str. Valea Argeşului şi pe aleile adiacente din zona Drumul Taberei – Valea Oltului.
“În conformitate cu avizul Comisiei Tehnice de Circulaţie, pentru restricţia mai sus menţionată, se va asigura traversarea str. Valea Ialomiţei între aleea Parva şi aleea Dealul Măcinului, precum şi asigurarea accesului din Drumul Taberei la Aleea Câmpul cu Flori şi Aleea Băiuţ”, informează Primăria Capitalei.

Magistrala 5 a metroului bucureștean va cuprinde tronsonul Drumul Taberei – Universitate și Universitate – Pantelimon. În primă fază vor fi date în folosință cele 13 stații de pe tronsonul Drumul Taberei – Universitate: Ghencea, Râul Doamnei, Brâncuși, Valea Ialomiței, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor 2, Hașdeu, Cișmigiu, Universitate 2.

Firmele care au câştigat licitaţia pentru metroul din Drumul Taberei au la dispoziţie cel mult 25 de luni pentru executarea tunelurilor şi a structurii şi cel mult 18 luni pentru finisarea staţiilor. Potrivit Metrorex, în 2015 va fi dat în folosinţă tronsonul Drumul Taberei-Eroilor.


http://b365.realitatea.net/news/magistrala-5-de-metrou-inchide-circulatia-pe-str-valea-ialomitei-incepand-de-azi/

Incepe calvarul .....
memorat
02 Martie 2012, 12:05:09
Răspuns #18

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Noi restricţii de circulaţie în Drumul Taberei, din această noapte. Staţiile RATB vor fi mutate

În scopul realizării obiectivului „Magistrala de metrou 5 – Drumul Taberei – Universitate – lot L1.2 – staţia Drumul Taberei 34”, începând cu data de 02 martie 2012 ora 23.00 se vor insititui restricţii de circulaţie pe Drumul Taberei 34, sensul de circulaţie dinspre str. Sibiu spre str. Braşov, informează Primăria Capitalei.
În aceste condiţii, traficul rutier se va desfăşura pe câte două benzi de circulaţie pentru fiecare sens, pe zona rămasă liberă, în dreptul lucrărilor.

Totodată, trecerea pentru pietoni semaforizată şi staţiile RATB vor fi reamplasate la circa 100 de metri de amplasamentul actual, către str. Braşov.

Conducătorii auto sunt rugaţi să circule cu maximă atenţie in zonele mai sus menţionate şi să respecte cu stricteţe semnificaţia indicatoarelor şi a marcajelor rutiere.

Traficul este restricţionat şi pe Bdul. Drumul Taberei, de la 1 martie până pe data de 1 iunie, în vederea realizării unor lucrări la staţia de metrou “Brâncuşi”. Astfel, circulaţia pe Drumul Taberei va fi deviată, între străzile Valea Ialomiţei şi Valea Argeşului unde se vor menţine câte două benzi pe sens.


http://b365.realitatea.net/news/noi-restrictii-de-circulatie-in-drumul-taberei-din-aceasta-noapte-statiile-ratb-vor-fi-mutate/
memorat
02 Martie 2012, 16:15:54
Răspuns #19

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
memorat