13 Decembrie 2024, 05:39:56

Autor Subiect: Comunicate de presa, stiri, noutati, perspective privind transportului feroviar  (Citit de 67203 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

07 Octombrie 2008, 21:54:38

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Acceleratul Bucuresti-Sighetu Marmatiei este blocat pe calea ferata dupa ce doua vagoane au deraiat

Un tren accelerat care face legatura intre Bucuresti si Sighetu Marmatiei este blocat dupa ce ultimele doua vagoane au deraiat. Nu au fost raniti sau m***ii in urma incidentului.

Trenul este oprit intre localitatile bistritene Salva si Cosbuc.

Nu sunt victime in urma deraierii, transmite Antena 3. Vagoanele au iesit de pe sine din cauza bustenilor cazuti pe calea ferata in urma ploilor puternice.

Calatorii aflati in tren au fost transbordati si asa se va intampla, in urmatoarele ore, si cu cei care calatoresc cu celelalte trenuri care circula prin zona.

Este a doua oara, luna aceasta, cand un tren deraiaza. Incidentul este insa mai putin grav decat cel din 10 mai cand acceleratul 1661 Bucuresti - Iasi a deraiat langa Valea Calugareasca. Atunci locomotiva si primele doua vagoane ale trenului au iesit de pe calea ferata. O tanara de 17 de ani a murit si patru persoane au fost ranite.

Sursa: HOT NEWS

Pentru a vedea imagini de la locul accidentului intrati aici
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

07 Octombrie 2008, 22:21:06
Răspuns #1

alextzz

  • Mesaje postate: 1
  • Gen: Bărbat
Am niste poze poze de acolo de unde a avut loc accidentul.Pozele sunt facute  din luna Aprilie.   


memorat
07 Octombrie 2008, 22:39:45
Răspuns #2

Stakee

  • Vizitator
Incepand cu data de 26.05.2008 Trenul Acceleratul Brasov - Bucuresti va circula pana la Constanta si retur dupa mersul anexat.

Sursa RegioTrans

Poze cu Automotoarele RegioTrans x4500(verde-alb) modernizat si x4300(rosu-bej) nemodernizat le gasiti in galeria mea de hi5. Pentru accesarea galeriei click aici.
Fotografi: Stan "Stakee" Gabriel, Florin "Ombladon".
memorat
07 Octombrie 2008, 22:40:18
Răspuns #3

Stakee

  • Vizitator
Poze din cabina automotorului X4300:
memorat
07 Octombrie 2008, 22:41:01
Răspuns #4

Sytrus

  • Mesaje postate: 12
  • Gen: Bărbat
Incepand de azi, 1 iunie 2008, se reintroduce trenul Oradea-Baile Felix, dupa o pauza de 5 ani. Linia si gara au fost reparate in 2 luni iar halta Rontau a fost si ea modernizata. Linia cred ca va fi deservita de catre automotoare VLT (nu e sigur inca) care vor apartine de depoul Oradea.
E o idee buna, mai ales fiindca turistii care vin cu trenul la Oradea nu mai trebuie sa se complice cu tramvaie si autobuze private.
memorat
07 Octombrie 2008, 22:41:44
Răspuns #5

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
C?l?toria cu trenul s-ar putea scumpi

Citat din: Evenimentul Zilei Online (www.evz.ro)
C?l?toria cu trenul s-ar putea scumpi

CFR C?l?tori a solicitat Ministerului Economiei ?i Finan?elor ?i Ministerului Transporturilor s? aprobe o majorare a pre?ului biletelor de ?apte procente, informeaz? Mediafax.

Directorul general al CFR C?l?tori, Alexandru Noapte?, a precizat, în cadrul unei conferin?e de pres? organizate ast?zi, c? în cazul în care Guvernul nu va aproba majorarea de la 1 august, aceasta va intra în vigoare de la începutul lunii septembrie.
memorat
07 Octombrie 2008, 22:42:00
Răspuns #6

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
O stire actualizata in privinta scumpirii biletelor de tren, incepand de 1 august:

Biletele de tren, mai scumpe din august

Citat din: Evenimentul Zilei 09.07.2008
Biletele de tren, mai scumpe din august

C?l?toria cu trenul ne-ar putea costa mai mult de la 1 august, deoarece CFR C?l?tori a cerut deja Ministerului Economiei ?i Finan?elor ?i Ministerului Transporturilor s? aprobe o cre?tere a pre?urilor cu circa 7%.

„În cazul în care nu se va aproba cre?terea de la 1 august, modificarea va avea loc începând cu 1 septembrie“, a declarat, ieri, într-o conferin?? de pres?, Alexandru Noapte?, directorul general al CFR C?l?tori. Acesta a explicat c? majorarea, care ar putea intra în vigoare peste trei s?pt?mâni, este în conformitate cu legisla?ia actual?, care prevede c? biletele pot fi scumpite în func?ie de cre?terea infla?iei, ?i nu se bazeaz? pe cre?terea pre?ului la combustibili.
 
„Noi am solicitat Ministerelor Economiei ?i Transporturilor cre?terea tarifelor în func?ie de infla?ie. Potrivit legii, dac? infla?ia dep??e?te 5%, putem solicita majorarea biletelor, iar acest indicator a fost dep??it“, a declarat Noapte?. Ultima majorare de pre? a biletelor de tren a avut loc în luna septembrie a anului trecut, când tarifele au crescut cu 8,1%, dup? ce, în iulie 2007, CFR C?l?tori majorase tarifele cu 7%.

Guvernul a emis, în 2006, o ordonan?? de urgen?? potrivit c?reia CFR C?l?tori putea s? creasc? trimestrial tarifele la c?l?toria cu trenul cu pân? la 7% peste nivelul cumulat al infla?iei de la precedenta cre?tere a costurilor c?l?toriilor. Ordonan?a a fost respins? în toamna anului trecut de c?tre deputa?i.
memorat
06 Noiembrie 2008, 22:01:43
Răspuns #7

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Stiri CFR.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 Noiembrie 2008, 22:07:27
Răspuns #8

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
A condus locomotiva cu 206 km/oră




S-a întâmplat în România! ≥ Nu cu o locomotivă de ultimă generaţie, ci cu una construită în anii ’70 la Craiova ≥ Poate atinge chiar şi 220 km/oră

Are un motor capabil să mute munţii din loc şi poate “alerga” lejer cu peste 200 kilometri pe oră! Nu este o maşină-sport ultimul răcnet, ci o locomotivă de pe vremea lui Ceauşescu.



Bătrânul vehicul feroviar, fabricat în 1970 la Craiova, este singurul astfel de exemplar din ţară conceput să atingă viteze “ameţitoare”, se mândresc autorităţile. Singura lui problemă!? Nu are pe unde să meargă!

Asta deoarece, la ora actuală, nici o linie de cale ferată din România nu rezistă la asemenea “solicitări”. Cât de furioasă e locomotiva-rachetă au observat şi reporterii Click!, într-un test pe liniile de cale ferată ale Poligonului de Încercări Feroviare de la Făurei - Brăila, inaugurat ieri.

“Am prins 206 kilometri pe oră şi n-am forţat-o deloc. Prinde şi mai mult, până pe la 220 km/h. Senzaţia este unică atunci când accelerezi şi te dă pe spate. E veche, e făcută în ’70, dar e bună, au mai îmbunătăţit-o inginerii, prin ’77! Vă daţi seama cât ar râde străinii dacă ar vedea cum fuge locomotiva asta de pe vremea lui Pazvante Chioru”, ne-a spus Aurel Lădaru, 49 de ani, mecanicul de teste feroviare.

Poligonul de la Făurei, singurul şi cel mai mare din Europa de Sud-Est, are o lungime totală a liniilor de 20,2 km şi e împărţit în două inele, ambele prevăzute cu curbe şi contracurbe de raze variabile. Suficient ca locomotiva să se poată desfăşura la parametrii maximi, promovând totodată testele pentru siguranţă, pentru confort, dar şi pentru... protecţia mediului.


Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Noiembrie 2008, 13:48:42
Răspuns #9

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Tinerii cu vârste cuprinse între 18 ?i 25 de ani vor fi încuraja?i s? voteze pe 30 noiembrie, beneficiind de un bilet de tren dus-întors gratuit c?tre ?i dinspre localitatea de domiciliu, cu trenul Rapid, la clasa a II-a, în perioada 28 noiembrie-1 decembrie 2008.

Potrivit Mediafax, prevederea este inclus? într-un proiect de hot?râre de guvern pentru facilitarea exercit?rii dreptului la vot, act ce va fi discutat în ?edin?a de Guvern de miercuri.

Antena3.ro

Deci la vot baieti si fete! :D
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
09 Decembrie 2008, 06:36:32
Răspuns #10

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Trenurile revin pe ruta Pantelimon - Bucuresti Obor     
 

PE SINE. Circulatia feroviara între statiile Pantelimon - Bucuresti Obor se redeschide de mâine, dupa ce, timp de aproape doua luni, s-au efectuat lucrari de reabilitare în statia CF Pantelimon, respectiv la dispozitivul de linii care sa asigure accesul la statia CF Bucure?ti Obor.

Potrivit reprezentantilor CFR Infrastructura, aceste lucrari erau prevazute în programul de reabilitare a liniei de cale ferat? Bucuresti - Constanta, sectiunea Bucuresti Baneasa - Fundulea. În urma redeschiderii circulatiei, pana sâmbata inclusiv, intervin modificari în circulatia trenurilor de calatori, urmând ca de duminica, 14 decembrie, sa intre în vigoare noul mers de tren 2008-2009.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
31 Decembrie 2008, 20:07:51
Răspuns #11

Aguila Real

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 689
  • Gen: Bărbat
CFR Călători informează că, miercuri, un vagon de călători, garat în triajul Craiova, a luat foc de la o petardă aruncată de nişte persoane, informează Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI).

Incendiul a fost semnalat în jurul orei 11.30, în Revizia de vagoane Craiova, unde vagonul de călători din parcul inactiv a luat foc, a urmare a aruncării unor petarde aprinse de către persoane neidentificate.

La faţa locului s-au deplasat imediat angajaţi ai regionalei CF Craiova şi pompieri care au localizat şi stins incendiul.

MTI precizează că în incident nu a fost afectată nicio persoană, iar circulaţia trenurilor de călători "s-a desfăşurat şi se desfaşoară în condiţii normale".


memorat
31 Decembrie 2008, 20:12:18
Răspuns #12

Aguila Real

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 689
  • Gen: Bărbat
Circulaţia feroviară a fost blocată noaptea trecută, între Braşov şi Sibiu, din cauza unui incendiu înregistrat la unul dintre vagoanele unui tren accelerat. Potricit CFR, vagonul a ars în proporţie de 70 la sută, dar nicio persoană nu a fost rănită.

Potrivit reprezentanţilor operatorului feroviar la ora 22.15 în Halta Mândra între staţiile Sercaia şi Făgăraş, situate între Braşov şi Sibiu, conductorul trenului accelerat 1752-1 a sesizat un incendiu la unul din vagoane. În scurt timp cei aproximativ 30 de călători din vagon au fost redirecţionaţi la celelalte vagoane şi au intervenit echipele de pompieri şi poliţie.

Din primele indicii şi declaraţii ale conductorului se pare că incendiul la vagonul trenului a fost din cauza unei ţigări aruncate la întâmplare.

La faţa locului s-au deplasat imediat echipe de pompieri şi procurori pentru investigaţii. Circulaţia trenurilor a fost întreruptă în zonă, timp de 2-3 ore.

Vezi video la http://www.realitatea.net/video_585791_un-vagon-al-unui-tren-care-circula-intre-iasi-si-sibiu-a-luat-foc_425156.html
memorat
05 Ianuarie 2009, 10:34:17
Răspuns #13

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Haos. Românii au aşteptat ore în şir, prin gări, sosirea garniturilor… întârziate


Au degerat şi au mers ca vitele în… trenurile vacanţei

Ca să ajungă acasă, sute de oameni au trecut, zilele acestea, prin clipe de coşmar.  Frigul cumplit le-a dat de furcă atât celor prinşi în compartimente, dar şi celor care aşteptau prin gări sosirea trenurilor.  Întârzierea  zecilor de garnituri ce veneau spre Capitală a reprezentat „cireaşa de pe tort” pentru oamenii care sperau într-un 2009 mai bun, mai civilizat.

Frigul năprasnic din trenurile care au sosit în Capitală cu mare întârziere i-a trasformat pe călătorii întorşi din vacanţă în adevărate pachete de nervi. Echipele „ring” au constatat că multe dintre garniturile CFR au întârziat, uneori, şi ore întregi. Mulţi dintre cei sosiţi ieri în Gara de Nord, de la munte sau chiar din străinătate, au  trecut rapid de la euforia pârtiilor şi bucuria săniuşului la nervi încordaţi. Trenul Braşov-Bucureşti a ajuns, ieri, în Gara de Nord, cu aproape trei ore mai târziu decât trebuia.

Nici provincialii cuprinşi de dorul de casă nu au fost mai norocoşi.  Cu mic, cu mare,  aceştia au împânzit peronul, uitându-se cu disperare în lungul liniei, în aşteptarea trenului ce nu mai venea.

„Mi-au degerat picioarele!”
La întârzierea „spectaculoasă” a trenului ce pornise de mult din Braşov şi măcinase nervii călătorilor  s-a adăugat şi frigul din vagoane, resimţit din plin, în special de copii şi vârstnici. Cu biletul în buzunar, oamenii au degerat în vagoane. ”Cred că au fost nişte defecţiuni tehnice, pentru că în jumătate de tren nu a funcţionat căldura. Mi-am suflat în pumni şi m-am plimbat pe culoar ca să nu îngheţ. Nu e posibil să suportăm aşa ceva!”, ne-a spus, revoltat, Vasile S., în vârstă de 65 de ani, din Bucureşti.

„Am îndurat, în vagon, un ger ca afară!”
La fel ca şi în anii trecuţi, studenţii au fost cei mai dezavantajaţi. Aglomeraţia şi locurile insuficiente din compartimente i-au obligat să călătorească ore în şir pe culoare. „Am îndurat, în vagon, un ger ca afară. A întârziat enorm trenul şi am stat ca vitele, pe bagaje, pe culoar”, ne-a mărturisit, intrigat, Ionuţ P., un student care venea de la Sighişoara.

A ajuns cu întârziere la mama bolnavă
Pentru Dan N., un bucureştean de 28 de ani, nervilor produşi de CFR  s-au adăugat şi emoţiile provocate de boala mamei sale. Bărbatul ne-a povestit: „Simţeam că înnebunesc. Ştiam că mama e bolnavă şi am plecat spre casă într-un suflet, dar trenul ăsta m-a adus la disperare. A întârziat ore în şir”.

Întârzieri de zeci de minute a avut şi un alt tren care venea din Braşov.  Nici turiştii care au părăsit Slobozia nu au avut o soartă mai fericită. Aceştia au ajuns în Capitală cu jumătate de  oră întârziere peste ora estimată.

Ring.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Ianuarie 2009, 14:57:33
Răspuns #14

Aguila Real

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 689
  • Gen: Bărbat
Sa calatoriti "bine"! Pasageri inghetati in tren (in rapid, nu in orice fel de tren - n.a.)

Astia de la CFR au uitat ca nu transporta animale, ci oameni. In rapidul care face legatura Bucuresti Nord - Timisoara Nord caldura nu a functionat niciun moment, iar calatorii au inghetat la propriu de frig. Parca si soarta a fost impotriva calatorilor... Trenul a avut o intarziere considerabila, fiind nevoit sa faca opriri neplanificate pe traseu.

Iata si filmuletul: http://stirileprotv.ro/bin/front.php?media_id=60223897&section_id=18
memorat
25 Ianuarie 2009, 20:46:42
Răspuns #15

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans
Berceanu anunţă restructurări şi disponibilizări la SNCFR




Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a anunţat, duminică, cu prilejul unei inspecţii în Gara Craiova, că în perioada următoare va fi adoptat un plan de restructurări şi disponibilizări la SNCFR, după ce s-a constatat că un procent important din venituri este dirijat spre salariile angajaţilor.

Ministrul Transporturilor a făcut o inspecţie la Gara Craiova, care, de aproximativ trei ani, se află într-un proces de reabilitare şi modernizare.

"Am vrut să fac o vizită mai generală, să văd condiţiile de lucru, clădirile, alte utilităţi decât gara. Lucrurile stau foarte rău în general, bineînţeles din lipsă de bani şi posibilităţi de a repara, dar şi din cauză că încasările, aşa cum ştie toată lumea, sunt foarte mici", a declarat Radu Berceanu.

El a apreciat că ar trebui schimbată legislaţia, în sensul înăspririi sancţiunilor care pot fi aplicate controlorilor de pe trenuri, pentru ca "fenomenul naşilor" să se atenueze.

"Avem încă ceea ce se cheamă «fenomenul naşilor», al naşilor de tren, pentru care probabil va trebui să luăm nişte măsuri mult mai dure. Să introducem ceva în legislaţie pentru a deveni mult mai puţin tentantă activitatea asta, ca să fie încasările cât de cât la nivelul la care ar putea să fie", a spus ministrul democrat-liberal.

Potrivit acestuia, structurile care compun Societatea Naţională a Căilor Ferate Române (SNCFR), respectiv CFR Marfă, CFR Călători şi CFR Infrastructură, vor face obiectul unor analize, în condiţiile în care există şi probleme organizatorice foarte multe.

"O să facem un program pentru că lucrurile nu se pot schimba cu bagheta magică de pe o zi pe alta. O să facem un program de care să ne şi ţinem. De exemplu, o să facem un program prin care eventual să-i dăm afară pe cei care nu reuşesc să facă programul de încasări", a mai spus Berceanu.

Ministrul Transporturilor susţine că multe dintre pierderile societăţii se contabilizează în partea de salarii, peste 93 la sută din veniturile generate de taxa de utilizare a infrastructurii (TUI) ducându-se în salarii.

"Sunt foarte multe probleme materiale, dar şi extraordinar de mulţi angajaţi, şi, probabil, dacă totul se duce pe salarii, este mai greu să se mai repare câte o clădire, să mai fie o condiţie bună. Pot să spun că la CFR Infrastructură din TUI-ul încasat vreo 93 la sută, şi am făcut o analiză foarte scurtă, se duce pe salarii. Atunci investiţii, reparaţii, mai greu", a mai spus Radu Berceanu.

Conform acestuia, în perioada următoare va fi adoptat un program de restructurări şi disponibilizări la SNCFR, mai ales în condiţiile în care numărul de angajaţi a crescut cu 700-800 în ultimul an şi jumătate.


Mediafax.ro





memorat
03 Martie 2009, 20:21:31
Răspuns #16

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
COMUNICATE DE PRESA Ministerul Transporturilor si Infrastructurii
 

2 martie 2009

Pentru actualizarea capacităţii de transport feroviar de călători la condiţiile de trafic, în circulaţia trenurilor intervin următoarele modificări, începând cu data de 4 martie 2009:
anulări de trenuri:

    * trenurile Intercity 571 şi  572 în relaţia Bucureşti Nord - Galaţi  şi retur, se anulează;

modificări de orar:

    * trenul Rapid 871 în relaţia Bucureşti Nord – Galaţi, va pleca din Bucuresti Nord la ora 18.49 şi va sosi în Galaţi la ora 22.36;
    * trenul Rapid 872 în relaţia Galaţi - Bucureşti Nord, va pleca din Galaţi la ora 17.55 şi va sosi în Bucureşti Nord la ora 21.36;
    * trenul Accelerat  1671 în relaţia Bucureşti Nord – Galaţi, va pleca din Bucureşti Nord la ora 09.47 şi va sosi în Galaţi la ora 13.43;
    * trenul Accelerat 1672 în relaţia Galaţi - Bucureşti Nord, va pleca din Galaţi la ora 09.40 şi va sosi în Bucureşti Nord la ora 13.33;
    * trenul Accelerat  1673 în relaţia Bucuresti Nord – Galaţi, va pleca din Bucureşti Nord la ora 13.46 şi va sosi în Galaţi la ora 17.52;
    * trenul Accelerat 1674 în relaţia Galaţi - Bucureşti Nord, va pleca din Galaţi la ora 13.50 şi va sosi în Bucureşti Nord la ora 17.34;
    * trenul Personal 7578 în relaţia Galaţi – Mărăşeşti, va pleca din Galaţi la ora 17.22, din Barboşi va pleca la ora 17.54 şi va sosi în Mărăşeşti la ora 20.19.
    * trenul Personal 7032 în relaţia Urziceni – Bucureşti Nord, va pleca din Urziceni la ora 05.01, din Căciulaţi va pleca la ora 05.54 şi va sosi în Bucureşti Nord la ora 06.39;
    * trenul Personal 7033 în relaţia Bucureşti Nord – Urziceni, va pleca din Bucureşti Nord la ora 14.41 şi va sosi în Urziceni la 16.34;
    * trenul Personal 7034 în relaţia Urziceni – Bucureşti Nord, va pleca din Urziceni la ora 16.59 şi va sosi în Bucureşti Nord la ora 18.41;
    * trenul Personal 7035 în relaţia Bucureşti Nord – Urziceni, va pleca din Bucureşti Nord la ora 19.44 şi va sosi în Urziceni la 21.35;
    * trenul Personal 7054 în relaţia Făurei – Urziceni, va pleca din Făurei la ora 14.56 şi va sosi în Urziceni la ora 16.35;
    * trenul Personal 8121 în relaţia Bucureşti Nord – Slobozia Veche, va pleca din Bucureşti Nord la ora 08.06 , din Căciulaţi la ora 08.47 şi va sosi în Slobozia Veche la ora 11.07;
    * trenul Personal 8122 în relaţia Slobozia Veche – Bucureşti Nord, va pleca din Slobozia Veche la ora 06.20, din Urziceni va pleca la ora 07.48 şi va sosi în Bucureşti Nord la ora 09.38;
    * trenul Personal 8123 în relaţia Bucureşti Nord – Slobozia Veche, va pleca din Bucureşti Nord la ora 16.43, plecare din staţia Moara Vlăsiei la ora 17.49 şi va sosi în Slobozia Veche la ora 20.00;
    * trenul Personal 8124 în relaţia Slobozia Veche – Bucureşti Nord, va pelca din Slobozia Veche la ora 13.31 şi va sosi în Bucureşti Nord la ora 16.39;
    * trenul Personal 8153 în relaţia Urziceni – Slobozia Veche, va pleca din Urziceni la ora 12.45 şi va sosi în Slobozia Veche la ora 14.12.

Înainte de efectuarea călătoriei, pasagerii pot solicita informaţii suplimentare la staţiile CFR din Bucureşti şi din ţară, la tel: 021/9521 în trafic local sau pe site-ul http://www.cfr.ro/calatori/ 
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
04 Martie 2009, 19:22:05
Răspuns #17

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
 Locomotiva  trenului rapidR371/2 Bucuresti-Budapesta a luat foc in zona Floresti-Campina. Detalii de aici http://www.antena3.ro/stiri/romania/locomotiva-unui-tren-rapid-bucuresti-budapesta-a-luat-foc_66223.html .
Citat
Un tren care se deplasa de la Bucureşti spre capitala ungară Budapesta a luat foc miercuri. Traficul feroviar este blocat pe ruta Floreşti Câmpina, în judeţul Prahova. Locomotiva trenului rapid Bucureşti-Budapesta R 371/2 a luat foc din motive necunoscute până în prezent. Călătorii au fost evacuaţi şi nu există victime umane.

Mai multe echipaje ISU Prahova şi ale Ambulanţei s-au deplasat la faţa locului. Potrivit lui Stelian Parepa, comisar-şef la Poliţia Transporturi Prahova, citat de Mediafax, în tren se aflau aproximativ 300 de persoane care sunt în afara oricărui pericol. Aceştia aşteaptă în vagoane sosirea unei alte locomotive care să îi preia.

O comisie a Companiei Naţionale a Căilor ferate va investiga incidentul, urmând să se pronunţe asupra cauzelor producerii acestuia. Cel mai probabil a fost vorba despre un scurtcircuit.

Antena3.ro

Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
24 Martie 2009, 10:27:13
Răspuns #18

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
Tren pe pernă magnetică, din 2012

Autorităţile vor să introducă o linie feroviară cu trenuri pe pernă magnetică. Legătura între Aeroportul Otopeni şi Bucureşti s-ar putea realiza, din 2012, cu trenuri de acest gen. Ele vor circula pe o monoşină suspendată.

Costurile pentru realizarea liniei ar ajunge la 6-7 milioane de lire sterline pe kilometru, spune Alexandru Dobre, membru în Consiliul Asociaţiei Române a Antreprenorilor de Construcţii. "Secretarul de stat din Ministerul Dezvoltării Răzvan Murgeanu ne-a cerut să analizăm posibilitatea construcţiei unei linii suspendate care să facă legătura între Aeroportul Otopeni şi Capitală, urmând să fie folosit un tren cu pernă magnetică. Este o ideea mai veche, de pe vremea când Murgeanu era viceprimar", precizează reprezentantul ARACO.

Autorităţile ar putea alege un investitor japonez. Sunt luate în considerare două posibilităţi : fie o linie de 16 kilometri, în cazul în care va lega centrul Capitalei de aeroport, fie una de 80 de kilometri, dacă va înconjura Bucureştiul.


Sursa:www.rfi.ro
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
24 Martie 2009, 10:50:27
Răspuns #19

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Asta imi place! Noi nu avem deloc infrastructura si dorim trenuri cu sustenatie magnetica.  ;D E de rasu' curcilor!
Si nu inteleg de ce tot ii ridica in slavi pe japonezi. Este adevarat ca si ei s-au ocupat si inca se ocupa, de problema levitatiei magnetice, dar sa nu uitam ca nemtii au fost primii care au facut si linie de testare si tot primii care au instalat in China MAGLEV spre aeroport. In fine, acesta este un detaliu minor.
Oricum, astept sa vad minunea.
memorat