Ramele de metrou Bombardier Movia 346
05 Iulie 2020, 08:56:16

Autor Subiect: Ramele de metrou Bombardier Movia 346  (Citit de 106346 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

12 Decembrie 2012, 01:25:49
Răspuns #520

SubwaysFAN

  • Mesaje postate: 26
Crizamtema a primit geamuri rabatabile. Este al 11-lea tren. Interesant este faptul ca ele au fost montate in 4 zile lucratoare.
Ieri am vazut in depoul Berceni 4 containere cu geamuri rabatabile.
Cica la Crizantema au fost montate la Imgb.
Da, este adevarat ca geamurile se monteaza atat la Militari, Pantelimon chiar si la IMGB, cert este faptul ca la Berceni au fost montate pentru prima data pe Haga 1117-2117 in 2008.

Momentan se va stopa procesul de inlocuire a gamurilor din cauza temperaturilor scazute trenurile BM nu se vor mai gara in HALA ci doar in depou. O linie din depou nu mai poate fi ocupata cu un tren in procesul de inlocuire a geamurilor.
Restu vor fi remizate la Pipera, Brancoveanu (linia 3), pe tunelul intre Dimitrie Leonida si Aparatorii Patriei plus la Unirii si Victoriei
memorat
12 Decembrie 2012, 02:59:57
Răspuns #521

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Crizantema 1008 - 2008 parca am vazut-o cu geamuri, dar nu mai are reclama la PHILIPS.
1008-2008 Crizantema nu avea ieri si nici vineri reclama la Philips!!!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 Decembrie 2012, 03:04:10
Răspuns #522

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Da, este adevarat ca geamurile se monteaza atat la Militari, Pantelimon chiar si la IMGB, cert este faptul ca la Berceni au fost montate pentru prima data pe Haga 1117-2117 in 2008.

Momentan se va stopa procesul de inlocuire a gamurilor din cauza temperaturilor scazute trenurile BM nu se vor mai gara in HALA ci doar in depou. O linie din depou nu mai poate fi ocupata cu un tren in procesul de inlocuire a geamurilor.
Restu vor fi remizate la Pipera, Brancoveanu (linia 3), pe tunelul intre Dimitrie Leonida si Aparatorii Patriei plus la Unirii si Victoriei
Craita 1009-2009 circula pe M2 atat ieri cat si azi.

Iar remizeaza trenuri de metrou in tunel din cauza ninsori?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 Decembrie 2012, 11:15:14
Răspuns #523

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Nu, le gareaza normal, in depoul subteran si in hala de parcare, mi-am intrebat eu un fost coleg de serviciu.
Si din experienta mea de 2 ani, de prin metrou, la Berceni, este problema cu garatul trenuriilor, atunci cand sunt temperaturi foarte scazute, iar catenara, sau cum s-o numi sursa de curent "aieriana" este plina de gheata si nu poate trece cu patograful, ca il rupe.
In rest, daca au conditii bune de intrat <> iesit din hala, la lasa in hala.
Cat despre pipera, acolo orcum raman trenuri peste noapte.
memorat
12 Decembrie 2012, 20:37:11
Răspuns #524

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Nu, le gareaza normal, in depoul subteran si in hala de parcare, mi-am intrebat eu un fost coleg de serviciu.
Si din experienta mea de 2 ani, de prin metrou, la Berceni, este problema cu garatul trenuriilor, atunci cand sunt temperaturi foarte scazute, iar catenara, sau cum s-o numi sursa de curent "aieriana" este plina de gheata si nu poate trece cu patograful, ca il rupe.
In rest, daca au conditii bune de intrat <> iesit din hala, la lasa in hala.
Cat despre pipera, acolo orcum raman trenuri peste noapte.
In Pipera raman 4 trenuri peste noapte, de regula.
Dar, aseara se daduse ordin ca sa nu se parcheze nici un tren in hala de parcare BERCENI...
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
19 Decembrie 2012, 16:56:29
Răspuns #525

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
1010 - 2010 Craita are geamuri rabatante.

1108 - 2108 Madrid s-a alaturat pe M2 BM-urilor din seria a doua 2126 - 1126,  2125 - 1125,  2121 - 1121.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Decembrie 2012, 01:07:58
Răspuns #526

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
1010-2010 are geamuri rabatante.

1108-2108 Madrid s-a alaturat pe M2 BM-urilor din seria a doua 2126-1126, 2125-1125, 2121-1121.
Pe M2 sunt in circulatie in ora de varf 21 de trenuri Bm astfel: 17 "Flori" (fara Narcisa 1002-2002 care este la revizie in Pant.) + 5 "Capitale".
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Decembrie 2012, 01:09:43
Răspuns #527

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Exista si a 5 capitala pe M2: PARIS 1106-2106.



Statistica cu trenurile BM in ordinea intrarii in circulatie cu geamuri rabatante:

0. 1117-2117 > Haga (Martie 2008)
1. 1001-2001 > Dalia (Iunie 2012)
2. 1002-2002 > Narcisa (Iulie 2012)
3. 1017-2017 > Liliacul (August 2012)
4. 1004-2004 > Zambila (August 2012)
5. 1005-2005 > Violeta (August 2012)
6. 1007-2007 > Bujorul (Septembrie 2012)
7. 1018-2018 > Gladiola (Octombrie 2012)
8. 1003-2003 > Camelia (Octombrie 2012)
9. 1012-2012 > Frezia (Noiembrie 2012)
10. 1006-2006 > Margareta (Noiembrie 2012)
11. 1008-2008 > Crizantema (Decembrie 2012)
12. 1010-2010 > Craita (Decembrie 2012)

13. ? ? ?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Decembrie 2012, 00:59:51
Răspuns #528

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
1009 - 2009 Craita, 1013 - 2013 IRISUL  &  1121 - 2121 Dublin la Piata Unirii 2 --  20-12-2012:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
30 Decembrie 2012, 16:10:15
Răspuns #529

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
1011 - 2011 Iasomia a primit geamuri rabatabile.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
31 Decembrie 2012, 10:25:27
Răspuns #530

Andrei

  • Ro-Trans
  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4298
  • Gen: Bărbat
Iasmin, sau oricine  se pricepe mai mult la metrouri. Spuneti-mi si mie ce inseamna pe M1 sau pe M2, n-am inteles niciodata treaba asta si cu garniturile astea cu denumiri ''frumoase''.
Andrei Ionut
memorat
31 Decembrie 2012, 18:02:23
Răspuns #531

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
M1 inseamna Magistrala 1, Antilopa (Pantelimon) - Republica - Dristor 2. M3 are traseul Preciziei (fosta Indistriilor) - Linia de Centura (actualmente Anghel Saligny). M4 ruleaza pe traseul Gara de Nord 2 - 1 Mai - Parc Bazilescu. M2 este o magistrala moderna si tine de la Pipera - P. Unirii 2 - IMGB (Berceni).

Trenurile BM (adica Bombardier Movia 346) au fost achizitionate de Metrorex in 2 transe: >>> 2001 - 2003 18 trenuri (nr. de inventar: 1001+1001 > 1018+2018, nume "FLORI".
>> 2006 - 2008, in seria a 2-a Bm-urile poarta nr. de inventar 1101+2101 > 1126+2126 "Capitale" si sunt in nr de 26.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Ianuarie 2013, 12:42:56
Răspuns #532

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
2121-1121 s-a intors pe M2.
Sa vedem care urmatoarea rama Bm cu geamuri!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Ianuarie 2013, 23:06:22
Răspuns #533

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
2121-1121 s-a intors pe M2.
Sa vedem care urmatoarea rama Bm cu geamuri!
Irisul 1013-2013 este urmatorul tren cu geamuri rabatabile. Este in curs de montaj!
Statistica cu trenurile BM in ordinea intrarii in circulatie cu geamuri rabatante:

0. 1117-2117 > Haga (Martie 2008)
1. 1001-2001 > Dalia (Iunie 2012)
2. 1002-2002 > Narcisa (Iulie 2012)
3. 1017-2017 > Liliacul (August 2012)
4. 1004-2004 > Zambila (August 2012)
5. 1005-2005 > Violeta (August 2012)
6. 1007-2007 > Bujorul (Septembrie 2012)
7. 1018-2018 > Gladiola (Octombrie 2012)
8. 1003-2003 > Camelia (Octombrie 2012)
9. 1012-2012 > Frezia (Noiembrie 2012)
10. 1006-2006 > Margareta (Noiembrie 2012)
11. 1008-2008 > Crizantema (Decembrie 2012)
12. 1010-2010 > Craita (Decembrie 2012)
13. 1011-2011 > Iasomia(Decembrie 2012)
14. 1013-2013 > Irisul (Ianuarie 2013)
15. ? ? ?





1015-2015 la Piata Unirii 2!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
09 Ianuarie 2013, 08:18:17
Răspuns #534

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
ROMA 1107 - 2107 cu reclama...
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
10 Ianuarie 2013, 11:49:56
Răspuns #535

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
ROMA 1107 - 2107 cu reclama...
ROMA 1107 - 2107 a avut pana in ultima zi a anului 2012 reclama la KIKA:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Ianuarie 2013, 08:50:52
Răspuns #536

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Irisul 1013-2013 este urmatorul tren cu geamuri rabatabile. Este in curs de montaj!
Statistica cu trenurile BM in ordinea intrarii in circulatie cu geamuri rabatante:

0. 1117-2117 > Haga (Martie 2008)
1. 1001-2001 > Dalia (Iunie 2012)
2. 1002-2002 > Narcisa (Iulie 2012)
3. 1017-2017 > Liliacul (August 2012)
4. 1004-2004 > Zambila (August 2012)
5. 1005-2005 > Violeta (August 2012)
6. 1007-2007 > Bujorul (Septembrie 2012)
7. 1018-2018 > Gladiola (Octombrie 2012)
8. 1003-2003 > Camelia (Octombrie 2012)
9. 1012-2012 > Frezia (Noiembrie 2012)
10. 1006-2006 > Margareta (Noiembrie 2012)
11. 1008-2008 > Crizantema (Decembrie 2012)
12. 1010-2010 > Craita (Decembrie 2012)
13. 1011-2011 > Iasomia(Decembrie 2012)
14. 1013-2013 > Irisul (Ianuarie 2013)
15. ? ? ?


Irisul a intrat in circulatie cu geamuri rabatabile pe 09.01.2013:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 Ianuarie 2013, 21:19:42
Răspuns #537

roby123

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 616
  • Gen: Bărbat
  • Vrem o Å£ară cât mai civilizată!
Madrid 1108-2108 s-a intors pe M1.
BUCUR LF=Noua generaţie de tramvaie RATB;
#361=Cel mai modern tramvai al liniei 21.
memorat
27 Ianuarie 2013, 21:49:25
Răspuns #538

Matei

  • Vizitator
memorat
28 Ianuarie 2013, 21:33:23
Răspuns #539

roby123

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 616
  • Gen: Bărbat
  • Vrem o Å£ară cât mai civilizată!
 2 poze cu TRENUL LUI MOS CRACIUN:
BUCUR LF=Noua generaţie de tramvaie RATB;
#361=Cel mai modern tramvai al liniei 21.
memorat