Discutii Libere - Tramvaiele Bucurestene
22 Februarie 2019, 10:53:51

Autor Subiect: Discutii Libere - Tramvaiele Bucurestene  (Citit de 68305 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

16 Octombrie 2008, 15:53:30
Răspuns #60

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans
Se pare ca a aparut un nou tip de tramvai :  :D :D :D







memorat
16 Octombrie 2008, 15:54:18
Răspuns #61

zofei.2006

  • Vizitator
Da tare nu mai e V3A e Y3A acuma
memorat
16 Octombrie 2008, 15:54:42
Răspuns #62

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans
Acest afis era pe vagonul #176 (V3A-A3).





memorat
16 Octombrie 2008, 15:56:44
Răspuns #63

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Citat din: Gman
Acest afis era pe vagonul #176 (V3A-A3). :lol:

Tin sa te corectez . Este vagon V3A-93M-Faur.
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
16 Octombrie 2008, 15:58:29
Răspuns #64

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans
Asa, si?Ele mai sunt numite si V3A-A3.(uitate si tu aici : http://rotrans.myfreeforum.org/about869.html::)





memorat
16 Octombrie 2008, 16:02:00
Răspuns #65

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Citat din: Gman
Asa, si?Ele mai sunt numite si V3A-A3.(uitate si tu aici : http://rotrans.myfreeforum.org/about869.html) :wink:

Pai trebuia sa mentionezi ca se mai numesc si V3A-93M-Faur  pe langa ce ai scris tu . Dar in fine , sa incheiem off-topicul :) .
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
16 Octombrie 2008, 16:02:39
Răspuns #66

NiCkY

  • Vizitator
Tramvaiele V2A din Bucure?ti

4001 - Casat! 4021 - Casat!
4002 - Casat! 4023 - Casat!
4003 - Casat! 4025 - Casat!
4004 - Casat! 4028 - Casat!
4005 - Casat! 4030 - Casat!
4006 - Casat! 4035 - Casat!
4007 - Casat! 4036 - Casat!
4008 - Casat! 4007 - Casat!
4009 - Casat!
4011 - Casat!
4014 - Casat!
4018 - Casat!
4020 - Casat!

Tramvaiele V3A din Bucure?ti

131 - Casat!
136 - Casat!
172 - Casat!
200 - Casat!
206 - Casat!
224 - Casat!

Tramvaiele Rathgeber din Bucure?ti

2524 ?i 3523 - Casat!
2526 ?i 3526 - Casat!
2606 ?i 3511 - Casat!
2612 ?i 3518 - Casat!
2988 ?i 3538 - Casat!
memorat
31 Octombrie 2008, 21:02:23
Răspuns #67

zofei.2006

  • Vizitator
In 1990 dupa 20 de ani de activitate, se fabricase la U.R.A.C. 586 de vagoane dintre care 514 V3A si 72 V2A .
Dintre acestea 411 de vagoane au intrat (362 V3A si 49 V2A) in parcul I.T.B.(R.A.T.B.) iar restul de 175 vagoane au fot construite pentru orasele din tara (75 Constanta, 29 Ploiesti, 22 Cluj si restul la Brasov, Braila, Botosani, Craiova(1 V3A), si Oradea. <
memorat
01 Noiembrie 2008, 08:18:01
Răspuns #68

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
De la 1 noiembrie, adica astazi, Depoul Victoria trebuia sa revina in propiul depou, iar prin aceasta mutare, cand o sa aiba loc, ea va pierde complet linia 20, ramanand doar cu 34 si 44 (doar manipulanti). Se auzeau niste zvonuri ca o sa isi ia inapoi cateva ture in linia 16. De 46 nu se aude nimica. 12 tramvaie ale liniei 20 + 12 tramvaie ale liniai 34 + 2-3 rezerve din Bucurestii Noi + 9 tramvaie abandonate in Depoul Victoria ar umple cu brio aceasta linie 34: Banu Manta(Primaria Sectorului 1) - Bucur Obor - ROMPRIM.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
01 Noiembrie 2008, 08:22:10
Răspuns #69

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
De pe ~3 Noiembrie Depoul Alexandria o sa mai castige 3-4 ture in 41.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Noiembrie 2008, 21:52:51
Răspuns #70

zofei.2006

  • Vizitator
In cati metri credeti ca franeaza un V3A-93M de la viteza maxima, in conditii normale, linie curata, fara nisip si patinaj?

Raspuns: 60 de metri.
memorat
07 Noiembrie 2008, 22:06:30
Răspuns #71

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
In cati metri credeti ca franeaza un V3A-93M de la viteza maxima, in conditii normale, linie curata, fara nisip si patinaj?

Raspuns: 60 de metri.
Mi se pare extraordinar de mult deoarece un V3A-93M nu poate prinde o viteza mai mare de 50 de km/h si chiar daca are 22 de tone eu unul nu cred ca poate sa se opreasca in 60 de metrii!De unde ai aceasta informatie este o sursa sigura sau este o constatare a ta!?
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
07 Noiembrie 2008, 22:25:18
Răspuns #72

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Mi se pare extraordinar de mult deoarece un V3A-93M nu poate prinde o viteza mai mare de 50 de km/h si chiar daca are 22 de tone eu unul nu cred ca poate sa se opreasca in 60 de metrii!De unde ai aceasta informatie este o sursa sigura sau este o constatare a ta!?

Din cate a spus zofei.2006 toate sunt adevarate. Un V3A-93 M, vagon 41, poate sa atinga si 80 de Km pe ora, exemplu Pasajul Lujerul, Podul Grant, etc. Experimente de genul acesta fac chiar vatmanii pentru a incerca fiabilitatea franelor. Mentionez ca la astfel de franare se foloseste si patina! Deci daca ai cunostiinte poti sa ii pui sa incerce franele dar numai in locuri sigure, gen linia 41, Bd. Expozitiei, linia 34, linia 25, etc, linie gen metrou usor. Dar nu pune V3A-93-CH-PPC la incercare, pentru ca te vei cruci la distanta de franare.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Noiembrie 2008, 19:06:49
Răspuns #73

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Acum 5 minute am primit de la RATB un comunicat de presa cu privire la modificarea Traseului Liniei 34 si 42.


Liniile 34 si 42 vor functiona pe trasee modificate




In vederea executarii unor lucrari la reteaua de termoficare din zona intersectiei Sos. Nicolae Titulescu/Bd. Alex. Ioan Cuza, incepand cu data de 12.11.2008 se vor lua urmatoarele masuri: Tramvaiele liniei 34 vor circula intre \'Bd. Banu Manta\' si \'Bd. Ferdinand\', pe Sos. Nicolae Titulescu, Bd. Iancu de Hunedoara, Sos. Stefan cel Mare, Sos. Mihai Bravu, cu intoarcere prin Bd. Ferdinand, Str. Ziduri Mosi, Sos. Colentina, Sos. Stefan cel Mare, apoi traseul de ducere.
Tramvaiele liniei 42 vor circula pe traseul de baza intre \'Piata Presei Libere\' si intersectia Bd. Ion Mihalache/Str. Dr. Felix apoi modificat in ambele sensuri prin Str. Dr. Felix, Sos. Nicolae Titulescu, pana la terminalul \'Banu Manta\'.
Pentru asigurarea legaturii de transport cu Gara de Nord se infiinteaza linia naveta de autobuze 633 care va functiona intre terminalele \'Banu Manta\' si \'Fluviului\' pe urmatorul traseu: Sos. Nicolae Titulescu, Str. Maltopol, Piata Garii de Nord, Str. Witting, Cal. Plevnei, Str. Afluentului, cu intoarcere prin Str. Fluviului, Bd. Dinicu Golescu, Piata Garii de Nord, Bd. Gh. Duca, Bd. Alex. Ioan Cuza, Sos. N. Titulescu.


Serviciul de Presa al RATB-ului.


Analiand strirea de mai sus, s-a adeverit ce am spus eu in legatura cu mutarea capatului lui 34 la Banu Manta. Lucrarea la instalatia de termoficare.  Liniei 42 i s-a mai atribuit inca o porunca de traversa str. Dr. Felix pentru a nu parca masinile pe linie,  rezuntand astfel blocarea liniei 34 pe retragere. Mentionez ca linia  42 functiona pentru a nu parca masinile pe strada Clabucet pana azi si de maine aceeasi porunca si pe strada Dr. Felix.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
15 Noiembrie 2008, 14:54:05
Răspuns #74

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
De astazi, 15-11-2008 tramvaiele liniei 19, 23 si 27 circula pe traseul de baza. Am observat ca linia 27 este deservita de  Dep. Alexandria (336 si 051). Pe 23 l-am pozat pe 007, adica aceasta linie a ramas in depoul Giurgiului.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
15 Noiembrie 2008, 15:33:35
Răspuns #75

Cat Nerulu

  • Vizitator
Linia 23 a fost deservita azi si de depoul Dudesti (tramvaiele V3A-93-CH-PPC #4005 si #4018 circulau azi pe linia 23) ! ;D 8)
memorat
15 Noiembrie 2008, 17:30:35
Răspuns #76

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Da acestea le-am vazut si eu azi in traseu #4005 si #4018 erau o pata frumoasa de culoare pe Ferentari :D exact in aceasta ordine circulau!Totusi imi exprim mahnirea cu privire la alegerea Dudestiului de a trimite vagoanele pe 23,pe de alta parte linia 23 circula pe o portiune mai mare de linie modernizata decat linia 19.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
15 Noiembrie 2008, 18:07:55
Răspuns #77

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Prin Ferentari circula si cele 6-7 Bucur albastre. Ferentariul a inceput sa se obisnuiasca cu noile modernizari.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
17 Noiembrie 2008, 15:08:22
Răspuns #78

zofei.2006

  • Vizitator
  Consideram ca cea mai mare realizarea R.A.T.B. este inceperea, in anul 2000 a constructiei liniei de metrou usor - prima de acest gen din tara, precum si colaborarea cu uzinele FAUR  la constructia rotilor de angrenaj pentru vagoanele V3A.
  Intrucat durata de functionare a acestor rotii care au un pret ridicat, nu depasea 50.000 km, inlocuirea acestora, aproape de doua ori pe an, era o operatie dificila si costisitoare.
  Dupa cercetari indelungate si numeroase colaborari cu interprinderi prestigioase din industria romaneasca, s-a reusit, impreuna cu UZINA FAUR durata de functionare a acestor roti sa ajunga si sa depaseasca 300.000 km, ceea ce reprezinta un succes remarcabil, manifestat cu o pondere importanta in reducerea costurilor.
memorat
06 Decembrie 2008, 15:46:56
Răspuns #79

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
349 un V3A-M2000 pe linia 42, fost titular de baza in 41. Multi vatmani titulari in 41 au fost dati jos de pe linie si trimisi in 20, 45 si 42. In continuare din sursele Depoului Victoria (dupa cum am spus mai de mult), linia 34 nu se va deschide pana cand Victoria nu va scapa de linia 20. Pana la urma vatmanii Victoriei raman si in 44, iar titulari din 20 vor intra in 34. Se asteapta vreo 20 de ture in 34 de la Victoria. Cu Bunul Dumnezeu pana la Craciunul anului 2008 ne vom plimbam pana la Romprim cu 34.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat