Discutii Libere - Tramvaiele Bucurestene
18 Aprilie 2019, 20:11:56

Autor Subiect: Discutii Libere - Tramvaiele Bucurestene  (Citit de 70290 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

04 Februarie 2009, 09:26:43
Răspuns #100

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
42 CALEA PLEVNEI-PIATA PRESEI LIBERE

CALEA PLEVNEI Legaturi cu 20, 635 (Cal. Plevnei)

CISMIGIU Legaturi cu 20, 635 (Str. Grigore Cobalcescu)

OSTASILOR Legaturi cu 20, 635 (Str. Grigore Cobalcescu)

PIATA VIRGILIU Legatura cu 20 (Str. Berzei)

PIATA MATACHE Legatura cu 20 (Str. Berzei)

BUZESTI Legaturi cu 20, 24, 45 (Str. Buzesti)

PIATA VICTORIEI Legaturi cu 20, 24, 45 (Str. Buzesti)

PIATA ION MIHALACHE Legaturi cu 20, 24, 45 (Bd. Ion Mihalache)

BD. MARESAL AVERESCU Legaturi cu 20, 24, 45 (Bd. Ion Mihalache)

PIATA DOMENII Legaturi cu 20, 24, 45 (Bd. Ion Mihalache)

AVIATOR POPISTEANU Legaturi cu 20, 24, 45 (Bd. Ion Mihalache)

CLABUCET Legaturi cu 20, 24, 45 (Bd. Ion Mihalache)

GRIVITA S.A. (Str. Clabucet)

BD. EXPOZITIEI (Bd. Expozitiei)

UNIVERSITATEA ROMANO-AMERICANA (Bd. Expozitiei)

PIATA PRESEI LIBERE (Piata Montreal)
memorat
04 Martie 2009, 14:17:35
Răspuns #101

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Reparatiile capitale la 293 sau finalizat, astazi executandu-se probe. La coborarea pasajului Bucur Obor, sens Urac el a tamponat frontal o DACIE LOGAN care ii virase brusc in fata. :'( :'(
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 Martie 2009, 22:01:20
Răspuns #102

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Parca vagonul 293 apartinea Depoului Alexandria? Apartine Depoului Dudesti mai nou ?
Toate vagoanele de tipul V3A-93M ELectroputere craiova au fost transferate in vara anului 2008 in Depoul Dudesti. 293 a stat in parcul rece al Alexandriei pana ce i-a iesit foaia de RK.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 Martie 2009, 19:23:04
Răspuns #103

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
#358 apartine actualmente depoului Titan,el a domiciliat mult timp la Alexandria si sporadic la Dudesti.Si celalalt frate al sau #359 tot al Titaniului este acum.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
07 Martie 2009, 21:56:26
Răspuns #104

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
221 in linia 42.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Martie 2009, 00:53:46
Răspuns #105

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Ca veni vorba Iasmine, ce aproape trece de Meganu ala.. Putin daca il lasa mai spre linie si bloca circulatia  >:( >:(.
Iar spun ca sunt bune liniile separate de partea carosabila chiar si doar cu niste mici marcaje sau borduri!
memorat
08 Martie 2009, 08:29:43
Răspuns #106

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ca veni vorba Iasmine, ce aproape trece de Meganu ala.. Putin daca il lasa mai spre linie si bloca circulatia  >:( >:(.
Iar spun ca sunt bune liniile separate de partea carosabila chiar si doar cu niste mici marcaje sau borduri!
Si interventia dormea in masina la Banu Manta ;D. Of....
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Martie 2009, 20:06:36
Răspuns #107

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Cred ca traseul din topic ar trebui modificat deoarece 42 nu mai circula de cateva luni pe Vasile Parvan,el circuland pe Dr Felix-Banu Manta.Cred ca este singurul traseu de tramvai din Bucuresti unde circula decat un vagon de tramvai avand o frecventa de o ora intre venirile in statie.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
09 Martie 2009, 00:41:31
Răspuns #108

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Cred ca traseul din topic ar trebui modificat deoarece 42 nu mai circula de cateva luni pe Vasile Parvan,el circuland pe Dr Felix-Banu Manta.Cred ca este singurul traseu de tramvai din Bucuresti unde circula decat un vagon de tramvai avand o frecventa de o ora intre venirile in statie.
Linia 42 este un fel de tampon pt  a asigura retragerea linie 41 la Bucurestii Noi si retragerea liniei 20 la Depoul Victoria intelegi ca nu cumva cand se retrag tramvaiele la depourile respective sa gaseasca linia blocata de masini parcate aiurea.Sper ca m-am facut inteles.Cu respect.
Cu respect si admiratie.
memorat
09 Martie 2009, 08:56:47
Răspuns #109

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Linia 42 este un fel de tampon pt  a asigura retragerea linie 41 la Bucurestii Noi si retragerea liniei 20 la Depoul Victoria intelegi ca nu cumva cand se retrag tramvaiele la depourile respective sa gaseasca linia blocata de masini parcate aiurea.Sper ca m-am facut inteles.Cu respect.
La o ora tramvaiul, crezi ca rezolva cu ceva?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
09 Martie 2009, 13:15:08
Răspuns #110

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
La o ora tramvaiul, crezi ca rezolva cu ceva?
Alta este sa treaca la o ora si alta sa treaca tramvai la 5-6 ore .Nu crezi?Pai daca nu ar fi 42 ar  trece tramvai dimineata la pranz si noaptea asa trece din ora in ora si daca gaseste la randul lui linia blocata anunta pe cine trebuie si se deblocheaza pana cand se retrag tramvaiele.
Cu respect si admiratie.
memorat
09 Martie 2009, 13:19:53
Răspuns #111

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Alta este sa treaca la o ora si alta sa treaca tramvai la 5-6 ore .Nu crezi?Pai daca nu ar fi 42 ar  trece tramvai dimineata la pranz si noaptea asa trece din ora in ora si daca gaseste la randul lui linia blocata anunta pe cine trebuie si se deblocheaza pana cand se retrag tramvaiele.
Eu as mai aduce o mica modificare la acest tramvai: Bd Ion Mihalache, Dr. Felix si capatul sa il aiba chiar in Depoul Victoria. E o mica problema pe strada Mexic. Mare ghinion sa ai, ca la retragerea SCH1 sa gasesti o masina parcata pe linie sau in apropierea acesteia. Iti vine sa ii umpli tot frigiderul cu carne, si pana la urma iti dai drumu. :D :D :D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
09 Martie 2009, 13:48:17
Răspuns #112

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Eu as mai aduce o mica modificare la acest tramvai: Bd Ion Mihalache, Dr. Felix si capatul sa il aiba chiar in Depoul Victoria. E o mica problema pe strada Mexic. Mare ghinion sa ai, ca la retragerea SCH1 sa gasesti o masina parcata pe linie sau in apropierea acesteia. Iti vine sa ii umpli tot frigiderul cu carne, si pana la urma iti dai drumu. :D :D :D
Intreaba-ma pe mine cate frigidere am umplut.Aici ai dreptate nu am ce sa comentez ;D
Cu respect si admiratie.
memorat
10 Martie 2009, 11:53:35
Răspuns #113

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
Uite, daca pe 42 tramvaiele ar veni la cate 5-10 minute, lumea (mai mult, studentii care stau la caminele de la Agronomie) care doresc sa mearga in oras ar prefera sa ia 42 pana la Victoriei decat sa faca un schimb (de la 105 la 300), folosind 105, care, la anumite "ocazii", ar putea sa vina la cate 30 de minute, si asta 3 autobuze dintr-odata...

De ce am spus asa? Atata timp cat 20 a fost deviata la Piata Presei lumea a preferat mai mult 20 decat 105, in special pe sensul catre Clabucet... La cateva "ocazii" autobuzele de pe 105 vine deja cu 80% calatori din capacitate de la Piata Presei, asadar, lumea a preferat sa ia 20, care are o capacitate mai mare/calatorii decat 105 (300 de calatori intr-un V3A comparat cu 100 intr-un Citaro). Doar ca, 42 are un punct foarte periculos: zona Clabucet (strazile Putul lui Craciun si Clabucet). Daca se gaseste vreun vehicul pe sine, circulatia se opreste pur si simplu... Multe case fara spatii de parcare pentur vizitatorii (cel putin pentru proprietari exista un garaj pentru cate o masina)...

Totusi, se poate face ceva pentru 42, daca se vrea...
memorat
10 Martie 2009, 20:06:12
Răspuns #114

V3nt0R

  • Vizitator
Da, se poate construi linie pe Aviator Popisteanu, si linia 42 sa nu mai iasa la Clabucet, mai ales ca strada Aviator Popisteanu nu este extrem de lunga pentru a necesita fonduri uriase, poate doar daca se mai schimba si ceva borduri...Si daca am vrea sa fim sadici, am desfiinta linia 300, am pune tramvaiul 42 la 5-6 minute, si sa vezi cum va ajunge 42 una din cele mai solicitate linii din Bucuresti :)

Si nu stiu ce credeti voi, dar cred ca linia 300 este o linie care pe cat e de importanta, pe atat de usor de desfiintat este.Nu strabate singura o zona, si daca acest traseu propus de mine ar fi valabil pentru linia 42, linia 300 s-ar desfiinta cu brio.Si inca o observatie:Datorita faptului ca linia 20 a inceput sa vina la 6-10 minute, tramvaiele acestei linii au inceput sa se umple pana la refuz inca de la Miciurin(intersectia cu linia 41), iar autobuzele liniei 300 sa mai fie pline doar la orele de varf, am mers cu linia aceasta intr-o miercuri la ora 16 si intre Piata Victoriei si Clabucet nu stiu daca a avut mai mult de 20 de calatori, pe langa noi au trecut un tramvai FULL pe 20 si un tramvai semi-aglomerat pe 45.Asta asa, pentru iubitorii de tramvaie...ca mie imi face in ciuda :( :)
Ar trebui sa se scoata macar 2 ture de pe linia 300 si sa se bage aceste ture pe 135 care, cat am stat in intersectia Ceaikovski - Calea Floreasca, au trecut 3 Citaro Euro 4 (unul spre Vitan, si doua spre Pipera), arhi-pline, deci turele de pe 300 bagate in 135.Si suplimentat 20 cu un vagon si 45 cu un alt vagon.Sunt mutari mici, dar in realitate au o importanta deosebita ;)
memorat
10 Martie 2009, 20:13:47
Răspuns #115

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Ce zice-ti voi mai sus sunt de domeniul sfului.In primul rand si ce mai mare problema este ca nu sunt vagoane de tramvai!Linia aceasta parca a fost premeditata sa fie o linie goala ,pe vremea cand circula pe vechiul traseu Militari-Crangasi-Miciurin-Bd Expozitiei(sau Piata Presei) vagoanele circulau mai mult goale.Dar sa stiti ca sunt momente in zi cand vagoanul circula plinut :)
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
10 Martie 2009, 20:22:53
Răspuns #116

V3nt0R

  • Vizitator
Ce zice-ti voi mai sus sunt de domeniul sfului.In primul rand si ce mai mare problema este ca nu sunt vagoane de tramvai!Linia aceasta parca a fost premeditata sa fie o linie goala ,pe vremea cand circula pe vechiul traseu Militari-Crangasi-Miciurin-Bd Expozitiei(sau Piata Presei) vagoanele circulau mai mult goale.Dar sa stiti ca sunt momente in zi cand vagoanul circula plinut :)

VAGOANELE CIRCULAU MAI MULT GOALE ????????????????Omule, dubla 41, era linie imperiala, linia asta era FULL mereu, la inceputuri avea o frecventa la fel ca si 41, multa lume ar fi preferat ca linia 42 sa circule pe vechiul traseu, iti dai seama ce ajutor ii putea da liniei 41?Prabusirea a venit cand a fost pusa sa circule pe Ion Mihalache, dupa marea modernizare a Basescului, dar oricum aceasta linie a avut candva vremuri de aur...
memorat
12 Martie 2009, 10:29:04
Răspuns #117

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
Reparatiile capitale la 293 sau finalizat, astazi executandu-se probe. La coborarea pasajului Bucur Obor, sens Urac el a tamponat frontal o DACIE LOGAN care ii virase brusc in fata. :'( :'(

O da... Ce ghinion avea #293... Nici macar nu a avut 5 km de respirat aerul liber si de aratatul noii nuante de culori (desi are aceeasi schema alb-galben-negru) a avut nevoie de o "recosmetizare". Sper ca la urmatoarea iesire de la URAC nu se va mai tampona cu vreun vehicul...
memorat
18 Martie 2009, 22:48:02
Răspuns #118

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
De luni, 16-03-2009 la capatul Romprim SA a fost introdus un controlor care se ocupa cu monotorizarea liniilor 34 si 11.




Se pare ca RATB-ul le-a furat painea controlorilor de ocazie  :-[ :-[ care mai apareau din cand in cand la capatul Romprim, monotorizand linia lui 34, iar dupa aceea umpland curtea RATB-ului de reclamatii inutile. EX: Vagonul X a stationeat 20 de minute la cap; Vagonul Y a venit la 20 de secunde fata de cel din fata, Vagonul T a oprit la intersectie, vatmanul ducandu-se la o shaormarie; Timp de 30 de minute n-a circulat nici un vagon si etc. ::). Povesti de adormit copii. Parca nu va-ti seama ca traim in Republica RRomania.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
20 Martie 2009, 09:02:06
Răspuns #119

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Ce zice-ti voi mai sus sunt de domeniul sfului.In primul rand si ce mai mare problema este ca nu sunt vagoane de tramvai!Linia aceasta parca a fost premeditata sa fie o linie goala ,pe vremea cand circula pe vechiul traseu Militari-Crangasi-Miciurin-Bd Expozitiei(sau Piata Presei) vagoanele circulau mai mult goale.Dar sa stiti ca sunt momente in zi cand vagoanul circula plinut :)
Aici iti dau dreptate. Problema cea mai mare este a faptului ca nu sunt tramvaie si conducatori de tramvaie.
Cu respect si admiratie.
memorat