Discutii Libere - Tramvaiele Bucurestene
22 Februarie 2019, 10:32:27

Autor Subiect: Discutii Libere - Tramvaiele Bucurestene  (Citit de 68303 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

26 Aprilie 2009, 22:45:07
Răspuns #140

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
De cateva saptamani la Depoul Dudesti s-au montat Transpondere pe aproape toate vagoanele care circula ca titular prin linia 34. In viitor se preconizeaza automatizarea si comandarea macazelor din cabina. Victoria cand primeste aceasta aparatura?


PS: Si pe Ch-PPC-uri s-au montat tot acest tip de transpondere.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 Aprilie 2009, 14:05:59
Răspuns #141

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
De cateva saptamani la Depoul Dudesti s-au montat Transpondere pe aproape toate vagoanele care circula ca titular prin linia 34. In viitor se preconizeaza automatizarea si comandarea macazelor din cabina. Victoria cand primeste aceasta aparatura?


PS: Si pe Ch-PPC-uri s-au montat tot acest tip de transpondere.
Se vor monta pe rand.Fiecare depou sta la rand. ;D
Cu respect si admiratie.
memorat
04 Mai 2009, 22:54:39
Răspuns #142

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Va aduc o veste buna: s-au montat stalpi in zona buclei de la Banu Manta care vor impiedica autoturismele sa parcheze aproape de linie. Filmuletul meu a sensibilizat mass-media si s-au laut masuri.



Dupa ce am scapat din acest dop format pe Dr. Felix, in bucla de la Banu Manta o masina, marca Audi era parcata aproape de bordura. Aplicand cateva legi ale geometriiei, in care spatele tramvaiului in timpul unei curbe paraseste axa obisnuita, a existat posibilitatea de o tamponare a tramvaiului cu respetiva masina. Vatmanul linie 42 parca fusese blestemat, scapase de o blocare si daduse de alta. Spre norocul calatorilor, masina fusese parcata in jurul orei 8.00 de ea trecand toate tramaviele. V3A-93M EPC 014 si 293 au trecut milimetric de aripa masinii, iar CH-PPC-urile erau cele mai avantajate, ele fiind mai inguste.



Vizionare placuta:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 Mai 2009, 00:02:56
Răspuns #143

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Va aduc o veste buna: s-au montat stalpi in zona buclei de la Banu Manta care vor impiedica autoturismele sa parcheze aproape de linie. Filmuletul meu a sensibilizat mass-media si s-au laut masuri.



Parerea mea este urmatoarea.In locul unde lovea tramvaiul cu spatele trebuia pusi stalpii mai desi.Asa intre stalpi are loc sa intre o masina.Si ce am rezolvat?NIMIC.
Cu respect si admiratie.
memorat
05 Mai 2009, 07:22:27
Răspuns #144

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Parerea mea este urmatoarea.In locul unde lovea tramvaiul cu spatele trebuia pusi stalpii mai desi.Asa intre stalpi are loc sa intre o masina.Si ce am rezolvat?NIMIC.
Asta am observat si eu, dar n-am vrut sa carcotesc numai eu. ;D Treaba facuta de ROMANI. :-X :-X
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 Mai 2009, 10:38:07
Răspuns #145

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Asta am observat si eu, dar nam vrut sa carcotesc numai eu. ;D Treaba facuta de ROMANI. :-X :-X
Pai eu cred ca este bine sa spui ceea ce vezi.Au facut o lucrare de ochii lumii.
Cu respect si admiratie.
memorat
06 Mai 2009, 22:43:20
Răspuns #146

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Parerea mea este urmatoarea.In locul unde lovea tramvaiul cu spatele trebuia pusi stalpii mai desi.Asa intre stalpi are loc sa intre o masina.Si ce am rezolvat?NIMIC.

Toate la timpul lor. Astazi jumatate din trotuar era plin cu stalpisori. Mai e si maine o zi. Va aparea cumva si statia mult asteptata: Banu Manta (cob)??? :-X ?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Mai 2009, 13:16:45
Răspuns #147

zofei.2006

  • Vizitator
Mai mult ca sigur Domnu Iasmin, orice este posibil la noi.
memorat
08 Mai 2009, 17:44:14
Răspuns #148

zofei.2006

  • Vizitator
    Elemente elastice V3A-93




Procedură aplicată: Licitatie

Criteriu de selecţionare: Pretul cel mai mic

Dată limită: Vineri, 08 Mai 2009 11:30

Dată selecţionare: Vineri, 08 Mai 2009 12:00

Cod CPSA: 2512000-2

Locaţie: R.A.T.B. Serviciul Contracte cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel:3074120, fax:3074555; 3147136
memorat
17 Mai 2009, 13:23:35
Răspuns #149

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Reiau aici discutia pe care am inceput o in acest topic http://www.ro-trans.com/index.php/topic,632.40.html Tatra intr-adevar sunt niste tramvaie mici de asta si circula in tandem cum au circulat si V2Aurile odata,iar un tandem sau o Tatra singura ar fi ok pe linia 42 dar retragerea ar insemna o enormitate circa o ora jumatate si in plus se stie cat au omorat pantografele de Tatra reteaua de contact pe linia 41.Tatrele mai au un pacat foarte mare sunt consumatoare foarte mari de curent un tandem de Tatra  consuma cat patru V2Auri la un loc sau cat 2 V3A la un loc ceea ce este foarte mult pentru vremurile pe care le traim.Insa Tatrele sunt unele dintre cele mai bune vagoane de tramvai pe care le-a avut Bucurestiul.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
17 Mai 2009, 14:35:36
Răspuns #150

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Reiau aici discutia pe care am inceput o in acest topic http://www.ro-trans.com/index.php/topic,632.40.html Tatra intr-adevar sunt niste tramvaie mici de asta si circula in tandem cum au circulat si V2Aurile odata,iar un tandem sau o Tatra singura ar fi ok pe linia 42 dar retragerea ar insemna o enormitate circa o ora jumatate si in plus se stie cat au omorat pantografele de Tatra reteaua de contact pe linia 41.Tatrele mai au un pacat foarte mare sunt consumatoare foarte mari de curent un tandem de Tatra  consuma cat patru V2Auri la un loc sau cat 2 V3A la un loc ceea ce este foarte mult pentru vremurile pe care le traim.Insa Tatrele sunt unele dintre cele mai bune vagoane de tramvai pe care le-a avut Bucurestiul.
Tatrele nu sunt cumva mai inguste?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
17 Mai 2009, 21:38:02
Răspuns #151

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Da sunt un pic mai inguste si au si capacitate mai mica; un vagon are capacitatea maxima de 125 de calatori pe cand un V2A este mai mare si are aproximativ capacitatea de 200 de calatori.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
17 Mai 2009, 21:47:49
Răspuns #152

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Da sunt un pic mai inguste si au si capacitate mai mica; un vagon are capacitatea maxima de 125 de calatori pe cand un V2A este mai mare si are aproximativ capacitatea de 200 de calatori.
Trebuie vagoane de aceeasi latime cu V3A-urile pentru ca aceasta linie este un fel de plug care masoara distanta intre masinile parcate ca sa vada daca se pot retrage vagoanele Dep. Victoria. Nu exista vatmani specializati in depoul Victoria sau Bucuresti Noi ca sa conduca Tatrele.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
17 Mai 2009, 21:54:22
Răspuns #153

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Nu este vorba de vatmani deoarece s-ar putea transfera doi vatmani dela Militari la aceste doua depouri,ba chiar la Bucuresti Noi exista vatmani care au fost la depoul Militari unul care imi vine in minte acum este titularul de pe vagonul #316 schimbul 1 care a fost si la Militari pe Tatra ;) .
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
17 Mai 2009, 22:11:05
Răspuns #154

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Nu este vorba de vatmani deoarece s-ar putea transfera doi vatmani dela Militari la aceste doua depouri,ba chiar la Bucuresti Noi exista vatmani care au fost la depoul Militari unul care imi vine in minte acum este titularul de pe vagonul #316 schimbul 1 care a fost si la Militari pe Tatra ;) .
Ai dreptate, dar toti cand aud de linia 42 nu stiu cum sa isi ia liber sau CfP sau CM.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
18 Mai 2009, 22:19:39
Răspuns #155

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Ca sa nu intru in off topic la acest subiect http://www.ro-trans.com/index.php/topic,328.msg13918/boardseen.html#new vreau sa va zic ca intr-adevar liniile 1 si 17 de tramvai au fost desfiintate de mult dar este in perspectiva daca se vor aduce vagoane noi de tramvai infiintarea lor de asta si RATBul a lasat la mesajele vocale si legaturile cu aceste linii.Sa dea Domnul sa le vedem infiintate cat de curand.Si in legatura cu mesajul de mai sus la cat este platita linia 42 mai bine vatmanii isi iau CFS sau CM caci sunt mai bine platiti decat o zi sa stea pe langa masinii cu vagonul.Nu l-am mai vazut pe vatmanul care era pe #4007 cred ca este vatmanul care a circulat cel mai mult pe linia 42.#4007 schimbul 2 era un vatman rapidist  ;)
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
18 Mai 2009, 22:42:49
Răspuns #156

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ca sa nu intru in off topic la acest subiect http://www.ro-trans.com/index.php/topic,328.msg13918/boardseen.html#new vreau sa va zic ca intr-adevar liniile 1 si 17 de tramvai au fost desfiintate de mult dar este in perspectiva daca se vor aduce vagoane noi de tramvai infiintarea lor de asta si RATBul a lasat la mesajele vocale si legaturile cu aceste linii.Sa dea Domnul sa le vedem infiintate cat de curand.Si in legatura cu mesajul de mai sus la cat este platita linia 42 mai bine vatmanii isi iau CFS sau CM caci sunt mai bine platiti decat o zi sa stea pe langa masinii cu vagonul.Nu l-am mai vazut pe vatmanul care era pe #4007 cred ca este vatmanul care a circulat cel mai mult pe linia 42.#4007 schimbul 2 era un vatman rapidist  ;)
4007?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
18 Mai 2009, 23:21:00
Răspuns #157

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
18 Mai 2009, 23:36:48
Răspuns #158

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Ca sa nu intru in off topic la acest subiect http://www.ro-trans.com/index.php/topic,328.msg13918/boardseen.html#new vreau sa va zic ca intr-adevar liniile 1 si 17 de tramvai au fost desfiintate de mult dar este in perspectiva daca se vor aduce vagoane noi de tramvai infiintarea lor de asta si RATBul a lasat la mesajele vocale si legaturile cu aceste linii.Sa dea Domnul sa le vedem infiintate cat de curand.Si in legatura cu mesajul de mai sus la cat este platita linia 42 mai bine vatmanii isi iau CFS sau CM caci sunt mai bine platiti decat o zi sa stea pe langa masinii cu vagonul.Nu l-am mai vazut pe vatmanul care era pe #4007 cred ca este vatmanul care a circulat cel mai mult pe linia 42.#4007 schimbul 2 era un vatman rapidist  ;)
Alooo, care 4007?Ne-ai bagat in ceata totala. ???
Cu respect si admiratie.
memorat
19 Mai 2009, 06:56:51
Răspuns #159

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Se produc incurcaturi daca a existat si V2A 4007 si CH-PPC 4007.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat