Siemens si Astra Vagoane Calatori, parteneri pentru constructia de tramvaie
08 August 2020, 20:43:13

Autor Subiect: Siemens si Astra Vagoane Calatori, parteneri pentru constructia de tramvaie  (Citit de 52454 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

07 August 2012, 21:44:16
Răspuns #40

Corsar

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 189
  • Gen: Bărbat
  • Cenzorul Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul Ro-Trans
memorat
07 August 2012, 21:50:52
Răspuns #41

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
platesc in makete... n-am nevoie de bilet :P

... sau fac BLATU'... ca tot sunt RAPIDIST...!!!
memorat
21 Septembrie 2012, 15:29:20
Răspuns #42

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Septembrie 2012, 18:16:42
Răspuns #43

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
memorat
21 Septembrie 2012, 18:26:38
Răspuns #44

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Septembrie 2012, 18:41:41
Răspuns #45

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Ataseaza tu pozele...

Banuiesc ca doar cu vagonul Imperio,ca altfel sunt prea multe de atasat...
memorat
15 Octombrie 2012, 13:45:36
Răspuns #46

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
memorat
15 Octombrie 2012, 13:46:40
Răspuns #47

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
memorat
15 Octombrie 2012, 16:48:29
Răspuns #48

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
Am urmarit cu placere pozele de la targul din Berlin si am constat ca desi avem un vagon modern, suntem depaaaarte de "lumea buna" a constructorilor de tramvaie.

M-au impresionat multe modele, dar am ramas socat (si sper sa-mi revin) cand am vazut ce au putut sa faca turcii de la DURMAZLAR. Impresionant model... fata de tramvai ultra modern si spate de autocar... ultramodern. O combinatie super reusita.







memorat
15 Octombrie 2012, 16:53:42
Răspuns #49

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
memorat
15 Octombrie 2012, 17:01:59
Răspuns #50

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
Vad ca si polonezii (PESA si SOLARIS) au avansat mult in constructia de tramvaie. Mi-a placut mult PESA Twist, un model destul de aerodinamic, cu un design placut ochiului.





memorat
15 Octombrie 2012, 17:05:50
Răspuns #51

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
interior:





Hai sa revenim la Imperio al nostru caci modele prezentate mai sus, nu sunt pentru tarisoara asta.
memorat
16 Octombrie 2012, 11:54:00
Răspuns #52

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Relaxeaza-te Oleco, ca nu v-om avea noi cat de curand, sau mai bine spus nici o data, asa ceva.
Cat despre Imperio, nici la ala nu avem sanse mari, ca-i scump.
Si la cat este de scump, v-a avea acceias soarta ca LF-uriile.
Tag-uri pe exterior + interior, matuirea geamuriilor cu o substanta necunoscuta, care face din geam transpartent il face mat, si scrie un idiot HUST.
Ca sa nu mai punem la socoteala costuriile de intretinere (dupa ce iese din garantie)
R.A.T.B-ul nu este in stare sa mentina 5 amarate de LF in functiune, toate in acelas timp, si noi visam la Imperio.

Macar daca s-ar gasi un cumparator, sa cumpere sute de bucati, logic, produse la noi, ca sa facem un ban, sa ne construim si pentru noi.
Ma refer din profit vanzari, sa facem pentru noi.
Ca daca ar fi sa scoatem bani din buzunare...
Primaria nu are, R.A.T.B nu are...
Si pana la urma urmei, lasa ca si astea vechi sunt bune, mai facem cate 5 LF la 2 - 3 ani, mai furam schema tehnica de la alti, ne riscam, mai facem si cate un prototip.
Logic, sa fie cat mai ieftin, gen LF2, furaciune de la PESA SWING.

Si ca sa inchei cu offtopicurile, cred ca o sa imbatranim in V3A-uri, pana fac astia Imperio de Bucuresti.
memorat
16 Octombrie 2012, 16:58:48
Răspuns #53

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
Relaxeaza-te Oleco,
Sunt foarte relaxat. Barem am posibilitatea sa-mi construiesc machete ale acelor tramvaie, asa... de necaz ca nu vom avea unele reale la scara 1/1. :(

Azi am vorbit cu o prietena care intamplator se afla la Berlin si a prins deschiderea Targului si imi spunea ca mai bine ca n-am fost cu ea acolo... pt ca ma imbolnaveam. Daca le vedeam cum arata in realitate, cedam psihic.
In schimb, in privinta machetelor era dezamagita, pt ca in afara de SOLARIS Tramino, SKODA si BOMBARDIER (machete care aratau cat de cat ok), alti producatori prezentau machete destul de slab redate.

Daca ma nasteam prin Germania, poate aveam o alta "fatza" in lumea modelistilor, dar asa... sunt "made in Rumanes"... si cam atat...

Imi zicea ca al nostru (Imperio) arata bine in realitate, dar nu crede ca acele scaune ar rezista mai mult de 2-3 luni in Bucuresti fara a fi vandalizate.
memorat
16 Octombrie 2012, 21:50:38
Răspuns #54

Corsar

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 189
  • Gen: Bărbat
  • Cenzorul Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul Ro-Trans
Tramvaiul turcesc mi-a placut foarte mult la design si la combinatia culorilor.Cel mai bine i s-ar potrivi traseul prin Ferentexas. SIC ;D
memorat
16 Octombrie 2012, 21:55:08
Răspuns #55

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Tramvaiul turcesc mi-a placut foarte mult la design si la combinatia culorilor.Cel mai bine i s-ar potrivi traseul prin Ferentexas. SIC ;D
Care este tramvaiul TURCESC?!?!?! :P
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
20 Octombrie 2012, 21:51:54
Răspuns #56

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
memorat
29 Octombrie 2012, 10:44:44
Răspuns #57

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
Macar daca s-ar gasi un cumparator, sa cumpere sute de bucati, logic, produse la noi, ca sa facem un ban, sa ne construim si pentru noi.

lasa ca si astea vechi sunt bune, mai facem cate 5 LF la 2 - 3 ani, mai furam schema tehnica de la alti, ne riscam, mai facem si cate un prototip.
Logic, sa fie cat mai ieftin, gen LF2, furaciune de la PESA SWING.
Intrasem din curiozitate pe pagina celor de la ALSTOM si mare mi-a fost mirarea cand am citit ca rețeaua TCL găzduiește al 1000-lea tramvai Alstom. Posesorul cifrei magice era un "delfin" Citadis





sursa NET

Daca ALSTOM s-ar fi cacait cum facem noi cu LF-urile... nu ajungeau unde sunt acum si fara teama sa gresesc, cred ca sunt liderii in domeniul constructiei de tramvaie, atat ca numar de bucati cat si al designului... ca sa nu mai vorbesc de confortul interior.
memorat
06 Ianuarie 2013, 10:43:35
Răspuns #58

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Astra arad doreste sa doneze un tramvai IMPERIO ECO catre Regia Bucuresteana de Transport pentru a putea fi "incercat" de Bucuresteni.'
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 Ianuarie 2013, 10:50:23
Răspuns #59

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Tramvai nou, dar pe platforma la Oradea
27. septembrie 2012 20:27


Scris de Călin Corpaş - Astra Vagoane Călători şi OTL au promovat noul tramvai produs la Arad. Însă Oradea nu mai cumpără tramvaie.
Tramvaiul cu podea joasă produs la Arad a ajuns şi la Oradea. Însă nu pe şine, ci pe o platformă rutieră. Produs de febrica Astra Vagoane Călători SA, tramvaiul a ajuns la Oradea direct de la expoziţia InnoTrans din Berlin. În prealabil, mai fusese prezentat doar la Arad şi Bucureşti.
Tramvaiul a fost expus ieri în parcarea din Era Shopping Park, iar directorul OTL, Csuzi Istvan, s-a dorit a fi o bună gazdă pentru oaspeţii de la Arad. Chiar dacă Oradea nu are de gând să mai cumpere alte tramvaie prea curând. Tramvaiul de la Arad e făcut în colaborare cu Siemens, în baza unei licenţe achiziţionate de la acest mare producător de către fabrica din Arad. Comanda şi sistemul de rulare e realizat de Siemens, iar celelalte componente, inclusiv designul, sunt româneşti, au transmis reprezentanţii societăţii arădene.
 Mai ieftin
Tramvaiul ce a ajuns la Oradea e al treilea ieşit pe poarta fabricii din Arad. Modelul adus în Oradea costă circa 1,5 milioane de euro+TVA, ne-a informat directorul general Astra, Gheorghe Sîrbu. Reamintim că în 2008 Primăria Oradea achiziţiona zece tramvaie Siemens, la preţul de 2,7 milioane de euro bucata. Plus TVA. Vehiculul produs la Arad este însă mai economic decât Siemens-urile ULF ce rulează azi în Oradea. Directorul de marketing al Astra Vagoane Călători, Corneliu Negreţ, ne-a declarat că tramvaiul lor e cu 50% mai economic „decât tot ce există pe piaţă, în Europa”. Garanţia tramvaiului este de doi ani.
Directorul OTL, Csuzi Istvan, spune că peste două săptămâni în Oradea ar putea ajunge şi un tramvai polonez al firmei PESA, de la care a cumpărat municipiul Cluj-Napoca.
În ciuda evenimentului de promovare a tramvaiului arădean, de ieri, la care şi-a dat concursul şi directorul OTL, primarul Ilie Bolojan ne-a declarat că Oradea nu are în plan achiziţia de noi tramvaie. Această poziţie a edilului-şef nu e de natură să mire, dat fiind faptul că nici cele zece tramvaie Siemens nu au fost încă plătite de municipalitatea orădeană.
Not a valid youtube URL
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat