28 Aprilie 2024, 02:15:18

Autor Subiect: Troleibuze Neoplan N6121 in Ploiesti (ex-Lausanne)  (Citit de 13313 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

08 Decembrie 2008, 20:48:34

Ikarus 5229

  • Mesaje postate: 31
  • Gen: Bărbat
    • Ro-Trans
In luna septembrie RATP Ploiesti a pus in circulatie, un troleibuz modern, low-floor, cu aer conditionat. Troleibuzul a circulat doar de proba, aproximativ 2 saptamani. Initial acest vehicul electric a fost refuzat de catre RATP, deoarece a avut probleme pe parcursul probelor. Dupa aproape 2 luni de absenta, troleibuzul si-a facut iar aparitia pe strazile Ploiestiului. Desi are numar de inmatriculare in judetul Prahova, nu se stie inca daca va fi achizitionat sau nu. Voi reveni cu detalii...
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

            

08 Decembrie 2008, 20:50:40
Răspuns #1

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Acest Neoplan a stat in Bujoreni vreo 2 saptamani dupa plecarea din Ploiesti.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
10 Decembrie 2008, 17:10:40
Răspuns #2

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In luna septembrie RATP Ploiesti a pus in circulatie, un troleibuz modern, low-floor, cu aer conditionat. Troleibuzul a circulat doar de proba, aproximativ 2 saptamani. Initial acest vehicul electric a fost refuzat de catre RATP, deoarece a avut probleme pe parcursul probelor. Dupa aproape 2 luni de absenta, troleibuzul si-a facut iar aparitia pe strazile Ploiestiului. Desi are numar de inmatriculare in judetul Prahova, nu se stie inca daca va fi achizitionat sau nu. Voi reveni cu detalii...

Cateva fotografi cu acest Troleibuz Neoplan realizate de Catalin.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 Decembrie 2008, 22:04:32
Răspuns #3

Ikarus 5229

  • Mesaje postate: 31
  • Gen: Bărbat
    • Ro-Trans
Primul incendiu... :(
memorat
17 Decembrie 2008, 20:45:17
Răspuns #4

Ikarus 5229

  • Mesaje postate: 31
  • Gen: Bărbat
    • Ro-Trans
Troleul este in depou; nu l-am mai vazut la traseu... i se va monta un soft prin care calatorii sa fie atentionati sa nu stationeze in dreptul usilor de acces...
memorat
17 Decembrie 2008, 21:34:10
Răspuns #5

ADMINISTRATOR FORUM

  • Ro-Trans - Cea mai mare comunitate on-line a iubitorilor transportului in comun
  • ADMINISTRATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 279
  • ADMINISTRATOR FORUM
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
5901 - EX. 816
5902 - EX. 819
5903 - EX. 820
5904 - EX. 817
5905 - EX. 803
5906 - EX. 815
5907 - EX. 805
5908 - EX. 823
5909 - EX. 826
5910 - EX. 807
5911 - EX. 827
5912 - EX. 808
5913 - EX. 809
5914 - EX. 811
5915 - EX. 813
5916 - EX. 806
5917 - EX. 824
5918 - EX. 822
5919 - EX. 802
5920 - EX. 810
5921 - EX. 821
5922 - EX. 804
5923 - EX. 812
5924 - EX. 814
memorat
14 Aprilie 2009, 23:44:50
Răspuns #6

mariusm2009

  • Mesaje postate: 254
  • Gen: Bărbat
Din informatiile pe care le am, sunt fabricate prin anii 2006-2007, sunt bimodale (sper ca m-am exprimat bine), adica pot fi folosite si ca autobuz. Au circulat o perioada prin Lausanne, dar, din cauza unor probleme tehnice doua dintre ele au ars aproape complet. De atunci elvetienii le-au retras pe toate si nu le-au mai utilizat pentru a nu pune din nou in pericol siguranta calatorilor. Acum nu stiu de ce au ajuns tocmai la noi... Primul (823) si-a facut probele timp de aproape doua saptamani prin Ploiesti. A fost adus in Bucuresti, unde mai mult a stat prin Depoul Bujoreni, tot datorita unor probleme tehnice. Parerea mea personala este ca sunt slabe sperante ca R.A.T.B. sa le cumpere. Intre timp au mai fost aduse in Bucuresti inca aproximativ 10 Neoplanuri. Acum ele sunt garate intr-o curte, la o firma, printre niste camioane undeva in spatele Auchan Militari. Cu mare greutate am reusit sa realizez niste fotografii. Pentru cei care doresc sa pozeze ii sfatuiesc sa fie atenti la paznici si mai ales la cainii vagabonzi pripasiti prin zona. Sunt 2 posibilitati de a ajunge acolo: prin fata la Auchan, pana se ajunge exact in locul unde se face aprovizionarea cu marfa la Auchan, ori pe o alee prin spate la Auchan, sau mai bine zis dintre Auchan si curtea firmei in care sunt garate. Nu mai imi amintesc cum se numeste firma, e ceva cu "Motors".
memorat
15 Aprilie 2009, 00:32:12
Răspuns #7

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Din informatiile pe care le am, sunt fabricate prin anii 2006-2007, sunt bimodale (sper ca m-am exprimat bine), adica pot fi folosite si ca autobuz. Au circulat o perioada prin Lausanne, dar, din cauza unor probleme tehnice doua dintre ele au ars aproape complet. De atunci elvetienii le-au retras pe toate si nu le-au mai utilizat pentru a nu pune din nou in pericol siguranta calatorilor. Acum nu stiu de ce au ajuns tocmai la noi... Primul (823) si-a facut probele timp de aproape doua saptamani prin Ploiesti. A fost adus in Bucuresti, unde mai mult a stat prin Depoul Bujoreni, tot datorita unor probleme tehnice. Parerea mea personala este ca sunt slabe sperante ca R.A.T.B. sa le cumpere. Intre timp au mai fost aduse in Bucuresti inca aproximativ 10 Neoplanuri. Acum ele sunt garate intr-o curte, la o firma, printre niste camioane undeva in spatele Auchan Militari. Cu mare greutate am reusit sa realizez niste fotografii. Pentru cei care doresc sa pozeze ii sfatuiesc sa fie atenti la paznici si mai ales la cainii vagabonzi pripasiti prin zona. Sunt 2 posibilitati de a ajunge acolo: prin fata la Auchan, pana se ajunge exact in locul unde se face aprovizionarea cu marfa la Auchan, ori pe o alee prin spate la Auchan, sau mai bine zis dintre Auchan si curtea firmei in care sunt garate. Nu mai imi amintesc cum se numeste firma, e ceva cu "Motors".
Pai daca la Elvetieni au luat foc la noi ce rost mai are?Sau noi luam ce nu mai este bun la altii.
Cu respect si admiratie.
memorat
15 August 2009, 12:58:45
Răspuns #8

AlexYo

  • Vizitator
Mai sunt aceste troleibuze in tara?
memorat
26 Decembrie 2009, 20:47:31
Răspuns #9

jayjay09

  • Mesaje postate: 11
Vom avea 24 de astfel de troleibuze. Sa ne rugam sa nu ia foc vreunul!
memorat
26 Decembrie 2009, 20:52:54
Răspuns #10

Ikarus 5229

  • Mesaje postate: 31
  • Gen: Bărbat
    • Ro-Trans
Cand vor fi aduse cele 24 de troleibuze?
memorat
26 Decembrie 2009, 20:55:41
Răspuns #11

jayjay09

  • Mesaje postate: 11
In curand.. sa treaca Sarbatorile ..
memorat
05 Ianuarie 2010, 23:10:49
Răspuns #12

jayjay09

  • Mesaje postate: 11
Vor veni la Ploiesti..toate 24..
memorat
26 Aprilie 2010, 19:23:44
Răspuns #13

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Primaria Ploiesti a cumparat troleibuzele second hand care au luat foc la Lausanne
de R.M. HotNews.ro
Vineri, 23 aprilie 2010
Foto: www.24heures.ch


Troleibuzele second hand achizitionate de Primaria Ploiesti in 2009 sunt aceleasi la care a renuntat orasul elvetian Lausanne, dupa ce doua dintre ele au luat foc, relateaza 24heures.ch. Ele au fost refuzate si de municipalitatea din Budapesta, dupa ce un troleibuz s-a stricat in timpul testelor.

Incendiul accidental a doua dintre troleibuze, in 2005, a determinat municipalitatea din Lausanne sa renunte la acest model si a ajuns la un acord cu constructorul german Neoplan privind repatrierea acestora.
Troleibuzele au fost parcate timp de mai multe luni intr-un hangar pentru avioane. Intre timp, au fost puse la vanzare cateva zile, din greseala, pe e-Bay. Au existat chiar si zvonuri legate de o posibila vanzare in Rusia.
Ulterior, transportul public din Budapesta a testat unul dintre aceste troleibuze, in 2007. La capatul a doua saptamani de functionare, atat pe modul electric, cat si diesel, au aparut cateva probleme tehnice.
Un blog chilian specializat in troleibuze si autobuze - trolleybusvalparaiso.blogspot.com - spune ca problemele au aparut din cauza starii proaste a drumurilor din capitala Ungariei, potrivit explicatiei constructorului. Drumurile din Budapesta sunt, in orice caz, mult mai bune decat cele din Ploiesti.
La inceputul lui 2008, doua troleibuze au fost testate de un potential cumparator - RATP Ploiesti. Si aici a existat o problema tehnica, legata de o defectiune a sistemului informatic.
Si apoi, liniste, pana la jumatatea lunii aprilie 2009, cand toate troleibuzele au plecat in Romania, la Oradea, la o societate specializata in revanzarea de bunuri de ocazie.
De aici, au fost vandute la un pret atractiv primariei din Ploiesti, astfel incat 24 dintre cele 28 de troleibuze ale Transportului public din reginea Lausanne (TL) isi vor termina cariera in Romania.
Potrivit portalului StiriPrahova.ro, pretul a fost de circa 150.000 de euro pe bucata.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
09 August 2010, 22:11:25
Răspuns #14

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
          Pana la ora actuala in exploatarea RATP Ploiesti se afla 16 troleibuze Neoplan astfel: 815, 819, 826, 823, 805, 805, 811, 813, 819, 826 si altele.

De cateva saptamani, noile troleibuze RATP circula prin oras dar numai in probe. Duminica (08 August 2010), la Gara de Sud l-am regasit pe 816 efectuand cateva curse in probe.

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
10 August 2010, 14:49:20
Răspuns #15

ByOnu

  • Vizitator
Sunt interesante, insa schema de vopsire lasa de dorit (from my point of view). Albul acela este asa si asa, dar patratelele alea albastre sunt groaznice, facand o amestecatura urata...  ::)

Si, chiar erau necesare patrate si pe usi? Le-ar fi putut pune altfel...
memorat
10 August 2010, 17:06:53
Răspuns #16

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Sunt interesante, insa schema de vopsire lasa de dorit (from my point of view). Albul acela este asa si asa, dar patratelele alea albastre sunt groaznice, facand o amestecatura urata...  ::)

Si, chiar erau necesare patrate si pe usi? Le-ar fi putut pune altfel...

Degeaba despicam firul in patru pentru ca troleibuzul este achizitionat second hand, iar schema de vopsire este "importata" de la vechea regie de transport public!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 August 2010, 22:50:01
Răspuns #17

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Sunt ok dupa parerea mea, insa NU STIU cat timp se vor pastra in starea in care au fost puse pe traseu. Si pe de alta parte nu stiu cata nevoie aveau ploiestenii de asemenea troleibuze. Ca sa nu mai vorbim de infrastructura care lasa de asemenea mult de dorit.
memorat
11 August 2010, 22:59:27
Răspuns #18

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Sunt ok dupa parerea mea, insa NU STIU cat timp se vor pastra in starea in care au fost puse pe traseu. Si pe de alta parte nu stiu cata nevoie aveau ploiestenii de asemenea troleibuze. Ca sa nu mai vorbim de infrastructura care lasa de asemenea mult de dorit.

Trebuie sa laudam achizitia acestor troleibuze la norme europene, tinand cont ca in Bucuresti de circa un an jumatate se chinuie sa cumpere inca 150 de troleibuze (doar pe hartie...  :D).
La ora actuala troleibuzele Neoplan N6121 sunt cele mai moderne din ROMANIA, chiar daca sunt la "mana a doua". In conformitate cu dotarile si mentenanta pe care elvetenii au dat dovada putem spune ca nici nu au circulat, prea mult.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 August 2010, 08:16:18
Răspuns #19

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Începând de astazi primele troleibuze vor circula pe traseul 202, iar când strada Elena Doamna va fi gata urmează să fie puse în funcţiune şi pe traseul 244.
memorat