Prototipul V3A-93-CA (#205) - Primul tramvai cu actionare in C.A. al RATB
24 Februarie 2019, 06:51:50

Autor Subiect: Prototipul V3A-93-CA (#205) - Primul tramvai cu actionare in C.A. al RATB  (Citit de 34281 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

16 Decembrie 2008, 15:40:12

Cat Nerulu

  • Vizitator
Are numarul de parc #205 si este inca in URAC ! Cand o sa fie gata o sa fie domiciliat la depoul Alexandria si o sa circule pe linia 41 !
memorat
Advertisement

16 Decembrie 2008, 16:10:12
Răspuns #1

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Are numarul de parc #205 si este inca in URAC ! Cand o sa fie gata o sa fie domiciliat la depoul Alexandria si o sa circule pe linia 41 !

El deja are domiciliul in Depoul Alexandria. Haideti sa incheiem deschitia despre el pana cand nu se va lansa oficial proiectul.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Ianuarie 2009, 08:40:22
Răspuns #2

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Am redeschis topicul, pentru ca in cateva saptamani va trebuii sa ajunga la Depou.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Martie 2009, 01:37:36
Răspuns #3

alexs2tank

  • Mesaje postate: 80
  • Gen: Bărbat
    • Google
Cateva saptamani.. mai dureaza destul...
Inca e in URAC si lucrarile merg bine. (nu cereti detalii, o sa traiti si o sa vedeti)
""If a man does his best, what else is there..""
^George S. Patton^

(Avatarul: Statia L.D.C. "Printre Ive.." - �Foto: Me and co.)
memorat
11 Martie 2009, 06:40:43
Răspuns #4

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Cateva saptamani.. mai dureaza destul...
Inca e in URAC si lucrarile merg bine. (nu cereti detalii, o sa traiti si o sa vedeti)
Stiam si noi ca e in URAC. Care e noutatea? Ce doresti sa spui prin scrierea acestui mesaj in paranteze.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 Martie 2009, 10:19:10
Răspuns #5

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
Imi cer scuze, dar #205 nu e un V3A-H?
memorat
21 Martie 2009, 17:32:20
Răspuns #6

alexs2tank

  • Mesaje postate: 80
  • Gen: Bărbat
    • Google
Imi cer scuze, dar #205 nu e un V3A-H?

A fost, nu mai e, anul trecut a intrat in URAC si in prezent inca se lucreaza la el. Numele de cod este V3A-93-CA. Se vor monta motoare in CA si nu numai. Pentru critici, ofer un detaliu care nu stiu cati il cunosc, nu va mai arata a V3A cand o sa iasa din URAC, asta cel putin din ce stiu eu.

Stiam si noi ca e in URAC. Care e noutatea? Ce doresti sa spui prin scrierea acestui mesaj in paranteze.

Problema era ca ai spus in postul tau din ianuarie, ca va ajunge la Depoul Alexandria in cateva saptamani, ori deja au trecut 2 luni bune de atunci, si se pot creea diverse confuzii etc. . Pur si simplu am specificat ca mai dureaza pana iese din URAC. Am facut acea mica paranteza tocmai pentru a evita afirmatii de genul "De unde stii tu", intrebari precum "Alte detalii ?" sau ce ai spus chiar tu. Noutatea e actualitatea proiectului, sa se stie ce si cum, stadiul lucrarilor etc. ..pentru ca mai sunt oameni care nu stiu ca inca se afla in URAC. Nu stie toata lumea ce stii tu...
""If a man does his best, what else is there..""
^George S. Patton^

(Avatarul: Statia L.D.C. "Printre Ive.." - �Foto: Me and co.)
memorat
21 Martie 2009, 21:09:22
Răspuns #7

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Modificari aduse: se vor monta scaune de V3A, firmele vor ramane acelasi, bordul la fel, va primi un nou tip de pantograf. De asemenea va primi faruri si masca identice cu cele montate pe tramvaiele V3A-M2000. Va fi dotat cu 4 boghiuri, 2 purtatoare (boghiul 2 si 3) si 2 motorare (1 si 4).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 Aprilie 2009, 01:54:45
Răspuns #8

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Cateva saptamani.. mai dureaza destul...
Inca e in URAC si lucrarile merg bine. (nu cereti detalii, o sa traiti si o sa vedeti)
Si acesta va intra in productia de serie sau va fi exact ca Bucuru? adica singuru de acest fel
Cu respect si admiratie.
memorat
05 Aprilie 2009, 03:00:26
Răspuns #9

Aguila Real

  • Mesaje postate: 680
  • Gen: Bărbat
Si la asta ma indoiesc sincer, ca nu sunt bani. In curand o sa se ajunga la restructurari si in ratb, ca nu au bani. Ii dau pe prostii, pe masini de lux si cladiri bengoase. De aceea nu au bani. Si doar nu o sa le vanda. O sa dea afara personal, clar.
memorat
05 Aprilie 2009, 03:36:16
Răspuns #10

alexs2tank

  • Mesaje postate: 80
  • Gen: Bărbat
    • Google
Si acesta va intra in productia de serie sau va fi exact ca Bucuru? adica singuru de acest fel

Din ce stiu eu de la URAC, Bucuru' e proiect de serie, sau cel putin asta se intentioneaza daca e eficient (si sunt bani). Iar V3A-CA.. asta va fii cred ca singurul model, pentru ca desii aduce lucruri noi, nu prea e asa mare entuziasm. Initial se planuia caroseria de Bucur dar sa renuntat pe parcurs, alt lucru nou ar fii partea electrica, care e complet diferita fata de cea folosita pe V3A trecandu-se de la cabluri si suruburi la placi electronice (ex: placa de baza la calculator), asta cel putin din ce stiu eu, daca nu mi-a dat teapa si de data asta seful de proiectare asa cum a facut prima oara cu caroseria de Bucur :D. Momentan nu mai sunt la curent cu ce se mai intampla, n-am mai vorbit cu el. Daca vrea Iasmin, sa confirme ce am spus (nu de alta dar sa nu bag lumea in ceata cu ceva eronat), ca tot a fost in URAC si stie sigur ce si cum.

Ca in orice firma romaneasca, banii sunt problema, pentru ca daca am fii avut bani pana acum era plin Bucurestiul de tramvaie in teste pentru proiecte pe o infrastructura complet modernizata.. dar cum zice si Aguila, se arunca banii pe prostii si nu se face nimic.
""If a man does his best, what else is there..""
^George S. Patton^

(Avatarul: Statia L.D.C. "Printre Ive.." - �Foto: Me and co.)
memorat
05 Aprilie 2009, 11:49:46
Răspuns #11

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Si la asta ma indoiesc sincer, ca nu sunt bani. In curand o sa se ajunga la restructurari si in ratb, ca nu au bani. Ii dau pe prostii, pe masini de lux si cladiri bengoase. De aceea nu au bani. Si doar nu o sa le vanda. O sa dea afara personal, clar.
Banii vorbesc ,banii vorbesc  mai ales cu criza asta se va  alege prafu.... :'( :-\
Cu respect si admiratie.
memorat
05 Aprilie 2009, 12:06:44
Răspuns #12

Aguila Real

  • Mesaje postate: 680
  • Gen: Bărbat
memorat
17 Aprilie 2009, 15:55:04
Răspuns #13

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Prima fotografie in premiera cu acest prototip. El a fost dotat cu o instalatie de AC in cabina vatmanului, afisiaj Hannover, geamuri culisante identice cu cele montate pe CH-PPC-u, masca si tampon, faruri rotunde.

Restu de fotografii le voi publica dupa ce tramvaiul va fi lansat oficial.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
20 Aprilie 2009, 21:53:31
Răspuns #14

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Tare imi este teama ca acest vagon sa nu fie un bluf. Nu stiu de ce a fost nevoie sa fie tinut asa mult timp in URAC?De abia astept sa-l vad din nou in traseu sa vad cum se misca daca a meritat asteptarea aceasta lunga.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
20 Aprilie 2009, 22:05:26
Răspuns #15

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Tare imi este teama ca acest vagon sa nu fie un bluf.Nu stiu de ce a fost nevoie sa fie tinut asa mult timp in URAC?De abia astept sa-l din nou in traseu sa vad cum se misca daca a meritat asteptarea aceasta lunga.

Este un prototip si de aceea sta atata in URAC. Iti spun ca Vineri se lucra mult la el, si in cateva saptamani vor incepe probele. ;D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Aprilie 2009, 20:50:19
Răspuns #16

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Sper ca acest tramvai nu va ajunge ca si raposata IVA cu actionare in C.A. sa stea in depou din motivele x sau y. Intr-adevar, este un prototip, dar nimic nou, decat actionarea in curent alternativ. Intr-adevar mai profitabila.
memorat
21 Aprilie 2009, 21:15:44
Răspuns #17

CRAZY BOY

  • Vizitator
Ma scuzati dar eu sunt cam bata la electrica.Imi puteti spune si mie care e diferenta la tramvaie intre CC SI CA.
memorat
22 Aprilie 2009, 06:46:23
Răspuns #18

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Sper ca acest tramvai nu va ajunge ca si raposata IVA cu actionare in C.A. sa stea in depou din motivele x sau y. Intr-adevar, este un prototip, dar nimic nou, decat actionarea in curent alternativ. Intr-adevar mai profitabila.
Va avea multe modificari fata de CH-PPC-uri si de asemenea de Bucur LF. Va avea un ecran cu touch screen ceva mai performant decat MKCD-urile. Pe el se va monitoriza tot tramvaiul, iar sistemul de operare va fi Windows.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 Aprilie 2009, 10:15:09
Răspuns #19

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Clar, daca e vorba de windows deja ma face sa ma infior. Numai cand ma gandesc ca exista o anumita posibilitate ca softul sa aiba un "crash"....
Nu spun ca alt sistem de operare nu ar putea sa pice, dar parca windowsul este putin cam sensibil.
In fine, vom vedea! Nu ma pronunt de acum pentru ca este inutil.

Apropo! Degeaba au ele monitorizare, touchscreen, windows, invertoare, motoare in C.A. si altele daca nu au parte de un invelis mai low floor si mai modern, asa cum il are Bucur LF!
memorat