27 Aprilie 2024, 09:30:28

Autor Subiect: Propuneri si/sau modificari in traseele vehiculelor RATB  (Citit de 145629 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

13 Februarie 2014, 22:35:38
Răspuns #540

WAYNEN

  • Mesaje postate: 17
Eu zic ca tramvaiul prin Piata Unirii este pe departe cel mai necesar.Asa s-ar putea uni liniile 21 si 32,se poate modifica 23 pana la Republica ingloband si pe 56 si s-ar putea infiinta si 15 intre ,,Depoul Alexandria" si ,,RATB Titan" via Liviu Rebreanu,atunci cand va fi gata linia de tramvai de pe bulevard.
La troleibuz propun reiinfintarea retelei in Drumul Taberei(ramura de nord),dupa redeschierea Strazii Valea Ialomitei si eliberarea celorlalte santiere de metrou.Cu linia 84 care sa circule intre ,,Valea Ialomitei" si ,,Bulevardul Basarabia",ingloband linia 70,iar liniile 90 si 93 sa revina la traseul de dinainte de metrou si cu reinfintarea linia 71 pe traseul de dinainte de suspendare.
Totodata,ar trebui refacuta reteaua pe Axa Nord-Sud pana la ,,Complex Comercial Baneasa" si pana la ,,CFR Constanta".
Ar trebui dezvoltata reteaua din cartierul Berceni, cu o linie care vine din Piata Sudului,pe Strada Nitu Vasile,Bulevardul Constantin Brancoveanu si pe Strada Luica pana la ,,Soseaua Giurgiului",(fostul capat al linia 102).Si ar mai trebui o linie de troleibuz care sa circule pe Soseaua Berceni pana la IMGB.Loc de intoarcere exista,in locul fostului terminal de tramvaie.
S-ar putea dezvolta si retea in Cartierul Pantelimon pe Soseaua Iancului si Soseaua Pantelimon pana la Granitul unde ar circula o linie de troleibuz care se mearga pe axa Est-Vest intre cartierele Militari si Pantelimon si o alta linie care sa lege Pantelimonul de Gara.Dar asta ar trebui sa se faca dupa ce se va face metrou in Pantelimon.
memorat
14 Februarie 2014, 13:44:40
Răspuns #541

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Eu zic ca tramvaiul prin Piata Unirii este pe departe cel mai necesar.Asa s-ar putea uni liniile 21 si 32,se poate modifica 23 pana la Republica ingloband si pe 56 si s-ar putea infiinta si 15 intre ,,Depoul Alexandria" si ,,RATB Titan" via Liviu Rebreanu,atunci cand va fi gata linia de tramvai de pe bulevard.
La troleibuz propun reiinfintarea retelei in Drumul Taberei(ramura de nord),dupa redeschierea Strazii Valea Ialomitei si eliberarea celorlalte santiere de metrou.Cu linia 84 care sa circule intre ,,Valea Ialomitei" si ,,Bulevardul Basarabia",ingloband linia 70,iar liniile 90 si 93 sa revina la traseul de dinainte de metrou si cu reinfintarea linia 71 pe traseul de dinainte de suspendare.
Totodata,ar trebui refacuta reteaua pe Axa Nord-Sud pana la ,,Complex Comercial Baneasa" si pana la ,,CFR Constanta".
Ar trebui dezvoltata reteaua din cartierul Berceni, cu o linie care vine din Piata Sudului,pe Strada Nitu Vasile,Bulevardul Constantin Brancoveanu si pe Strada Luica pana la ,,Soseaua Giurgiului",(fostul capat al linia 102).Si ar mai trebui o linie de troleibuz care sa circule pe Soseaua Berceni pana la IMGB.Loc de intoarcere exista,in locul fostului terminal de tramvaie.
S-ar putea dezvolta si retea in Cartierul Pantelimon pe Soseaua Iancului si Soseaua Pantelimon pana la Granitul unde ar circula o linie de troleibuz care se mearga pe axa Est-Vest intre cartierele Militari si Pantelimon si o alta linie care sa lege Pantelimonul de Gara.Dar asta ar trebui sa se faca dupa ce se va face metrou in Pantelimon.


15 prin Liviu Rebreanu,niciodata...deci cade. Aaa,as fi de acord cu reinfintarea lui 15 intre Ghencea si Ratb Titan,catre Alexandria nu-i vad rostul,ar avea mai mult de castigat 15 prin Ghencea.Plus ca pe acesta l-as baga prin Vitan si nu prin Dudesti,ca ar avea mai multi calatori de castigat de pe Mihai Bravu-Vitan.Pe Dudesti personal cred ca ajunge o linie ca 23 sau 27. Intotdeauna cand infiintam o linie trebuie vazut publicul calator cat este de mare in anumite zone si legaturile...
memorat
17 Februarie 2014, 00:07:02
Răspuns #542

WAYNEN

  • Mesaje postate: 17
Linia 227.O linie de autobuz din Cartierul Rahova care circula prin zona de case a cartierului si face legatura cu liniile 226 si 32.Pentru a realiza o legatura cat mai facila pentru locuitorii care vin din zona de case si pentru cei care se duc in zona de case propun modificarea liniei in felul urmator:
memorat
25 Februarie 2014, 15:00:41
Răspuns #543

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Odata cu inceperea santierului de la Pasajul Sudului vin cu urmatoarele propuneri si anume :

-11 suspendat pe perioada lucrarilor

-35 dus la V.Parvan

-25 desfiintat

-12 reinfiintat intorcand la Basarab

-44 suplimentat
memorat
25 Februarie 2014, 16:03:52
Răspuns #544

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Sau mai bine ar circula linia 11 intre 16 Februarie si Depoul Militari.
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
25 Februarie 2014, 16:49:11
Răspuns #545

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Sau mai bine ar circula linia 11 intre 16 Februarie si Depoul Militari.
Exista 8 si 35,cu vagoanele de pe 11 in perioada lucrarilor la pasaj s-ar putea suplimenta unele linii ca 44,35 sau in 12  sa intre niste vagoane...
memorat
25 Februarie 2014, 17:05:29
Răspuns #546

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
26 Februarie 2014, 01:15:37
Răspuns #547

George

  • Mesaje postate: 112
Eu daca as avea RATB pe mana, nu as desfiinta liniile decat cele nerentabile. Vad ca voi propuneti sa se desfiinteze nu stiu cate linii dar care au multi calatori. 4 Sa zicem ca l-as desfiinta si as suplimenta ca numar de vagoane celelalte liinii si dupa cum am spus 8 prelungit pana la CFR Progresul si 23 prelungit pana la Depoul Giurgiului. Autobuzele care zac degeaba prin depouri reparate si astfel imbunatatirea frecventei pe liniile fantoma. Reinfiintarea unor rute care au activat in vechime. Si aici ma refer la rutele temporare 6xx sa le gasesc un traseu fiabil care sa ramana permanent, gen 601. Apoi analizarea dosarului si rutelor vechi si aici ma refer la cele foarte vechi, si intocmite biletele pentru fiecare linie veche, Considerati ca ar fi utila reinfiintarea acestui traseu..... Da sau NU Si sa pun calatorii asfel la vot. Apoi care aduna cele mai multe voturi s-ar introduce experimental cate o linie. Si daca aduce randament ramane, daca nu, atunci dispare. Dar sa zicem ca as fi director la RATB, pe timpul mandaului meu, nu ar dispare in afara de , nici o alta linie existenta din cele preluate cand as fi intrat director.
memorat
26 Februarie 2014, 13:03:40
Răspuns #548

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Eu daca as avea RATB pe mana, nu as desfiinta liniile decat cele nerentabile. Vad ca voi propuneti sa se desfiinteze nu stiu cate linii dar care au multi calatori. 4 Sa zicem ca l-as desfiinta si as suplimenta ca numar de vagoane celelalte liinii si dupa cum am spus 8 prelungit pana la CFR Progresul si 23 prelungit pana la Depoul Giurgiului. Autobuzele care zac degeaba prin depouri reparate si astfel imbunatatirea frecventei pe liniile fantoma. Reinfiintarea unor rute care au activat in vechime. Si aici ma refer la rutele temporare 6xx sa le gasesc un traseu fiabil care sa ramana permanent, gen 601. Apoi analizarea dosarului si rutelor vechi si aici ma refer la cele foarte vechi, si intocmite biletele pentru fiecare linie veche, Considerati ca ar fi utila reinfiintarea acestui traseu..... Da sau NU Si sa pun calatorii asfel la vot. Apoi care aduna cele mai multe voturi s-ar introduce experimental cate o linie. Si daca aduce randament ramane, daca nu, atunci dispare. Dar sa zicem ca as fi director la RATB, pe timpul mandaului meu, nu ar dispare in afara de , nici o alta linie existenta din cele preluate cand as fi intrat director.

Ce zici tu, este extrem de greu de realizat.
Unu la mana, te impiedica birocratia, acte, petitii, etc.
Sume urise de bani, cel putin pentru "Autobuzele care zac degeaba prin depouri reparate si astfel imbunatatirea frecventei pe liniile fantoma"
" Reinfiintarea unor rute care au activat in vechime"
Unele au fost desfintate ca nu erau rentabile, si in proportie de 70% dubla traseul unei alte linii.
Iar altele, pur si simplu au fost desfintate, pentru ca nu avem un parc destul de mare de vehicole, ca sa poata asigura toate liniile, la intervale decente.

Cam la ce linii desfintate te-ai gandi sa reinfintezi?
2 - Depoul Alexandria - Cartier 16 Februarie.
6 - Bulevardul Expozitiei - Gara de nord (Fost capat 34).
9 - Gara Basarab - Imgb (De la IRA spre Imgb nu mai exista sine).
12 - Gara Basarab - Gara Progresu.
15 - Depoul Alexandria - Ratb Titan.
17 - Lacul Tei (initial a avut capatul la Pipera, apoi scurtat ca avea traseul prea lung) - Sura Mare (Initial avea capatul la Gara Progresu, apoi scurtat ca avea traseul prea lung).
18 - Care s-a transformat in 4, dar cu un traseu modificat, traseul initial era ( Piata Rahova - Zetari).
19 - Sura Mare - Ratb Titan.
52 - Baicului - Gara De Nord (Fost capat 34).

La Autobuze / Trolebuze, nu mai tin minte cu exactitate, trasee desfintate / modificate
memorat
26 Februarie 2014, 14:21:58
Răspuns #549

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Odata cu inceperea santierului de la Pasajul Sudului vin cu urmatoarele propuneri si anume :

-11 suspendat pe perioada lucrarilor

-35 dus la V.Parvan

-25 desfiintat

-12 reinfiintat intorcand la Basarab

-44 suplimentat
De unde pana unde se incepe lucrarea la P. Sudului. Vreun comunicat? Linia 11 nu este principala problema,  ci 77/74/73 care vor fi suspendate iar Depoul Nitu Vasile (Berceni) inchis iar trolebuzele mutate prin distribuire la celelalte depouri.
Ce are 25 in aceasta problema?

Eu daca as avea RATB pe mana, nu as desfiinta liniile decat cele nerentabile. Vad ca voi propuneti sa se desfiinteze nu stiu cate linii dar care au multi calatori. 4 Sa zicem ca l-as desfiinta si as suplimenta ca numar de vagoane celelalte liinii si dupa cum am spus 8 prelungit pana la CFR Progresul si 23 prelungit pana la Depoul Giurgiului. Autobuzele care zac degeaba prin depouri reparate si astfel imbunatatirea frecventei pe liniile fantoma. Reinfiintarea unor rute care au activat in vechime. Si aici ma refer la rutele temporare 6xx sa le gasesc un traseu fiabil care sa ramana permanent, gen 601. Apoi analizarea dosarului si rutelor vechi si aici ma refer la cele foarte vechi, si intocmite biletele pentru fiecare linie veche, Considerati ca ar fi utila reinfiintarea acestui traseu..... Da sau NU Si sa pun calatorii asfel la vot. Apoi care aduna cele mai multe voturi s-ar introduce experimental cate o linie. Si daca aduce randament ramane, daca nu, atunci dispare. Dar sa zicem ca as fi director la RATB, pe timpul mandaului meu, nu ar dispare in afara de , nici o alta linie existenta din cele preluate cand as fi intrat director.
Nu vad rostul la linia 23 in Depoul Giurgiu, atata timp cat exista linia de autobuze 216 (Piata Resita - Depoul Giurgiu - Cfr Progresului sau Gara Progresului, ca nici eu nu mai stiu unde intorc...)

Sau mai bine ar circula linia 11 intre 16 Februarie si Depoul Militari.
Nu vad rostul la linia 11 intre Giulesti si Depoul Militari!!!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Februarie 2014, 14:29:58
Răspuns #550

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
De unde pana unde se incepe lucrarea la P. Sudului. Vreun comunicat? Linia 11 nu este principala problema,  ci 77/74/73 care vor fi suspendate iar Depoul Nitu Vasile (Berceni) inchis iar trolebuzele mutate prin distribuire la celelalte depouri.
Ce are 25 in aceasta problema?
Oficial nimic,dar anul asta in mod cert vor incepe lucrarile...cum am mai spus si cu alte dati circula voci cum ca undeva in martie-aprilie incepe organizarea de santier acolo,deci trebuie sa ne asteptam si la unele devieri prin zona...nu toate odata... Legat de 25 am spus eu cum as vedea situatia si cum as propune anumite linii in cazul in care incep lucrarile la Sudului...Ce rost ar mai avea 25 daca s-ar reinfiinta  12-le si 35 dus la Parvan?
memorat
26 Februarie 2014, 14:36:37
Răspuns #551

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ce zici tu, este extrem de greu de realizat.
Unu la mana, te impiedica birocratia, acte, petitii, etc.
Sume urise de bani, cel putin pentru "Autobuzele care zac degeaba prin depouri reparate si astfel imbunatatirea frecventei pe liniile fantoma"
" Reinfiintarea unor rute care au activat in vechime"
Unele au fost desfintate ca nu erau rentabile, si in proportie de 70% dubla traseul unei alte linii.
Iar altele, pur si simplu au fost desfintate, pentru ca nu avem un parc destul de mare de vehicole, ca sa poata asigura toate liniile, la intervale decente.

Cam la ce linii desfintate te-ai gandi sa reinfintezi?
2 - Depoul Alexandria - Cartier 16 Februarie.
6 - Bulevardul Expozitiei - Gara de nord (Fost capat 34).
9 - Gara Basarab - Imgb (De la IRA spre Imgb nu mai exista sine).
12 - Gara Basarab - Gara Progresu.
15 - Depoul Alexandria - Ratb Titan.
17 - Lacul Tei (initial a avut capatul la Pipera, apoi scurtat ca avea traseul prea lung) - Sura Mare (Initial avea capatul la Gara Progresu, apoi scurtat ca avea traseul prea lung).
18 - Care s-a transformat in 4, dar cu un traseu modificat, traseul initial era ( Piata Rahova - Zetari).
19 - Sura Mare - Ratb Titan.
52 - Baicului - Gara De Nord (Fost capat 34).

La Autobuze / Trolebuze, nu mai tin minte cu exactitate, trasee desfintate / modificate

O mica corectare:
52 - BAICULUI - GARA DE NORD - General Berthelot (MINISTERUL INVATAMANTULUI)
(scurtat ulterior pana la Gara de Nord)
18 - Piata Rahova - Trafic Greu - Sura Mare - Zetarilor, ulterior Piata Rahova - Piata Ferentari - Zetarilor.
4- A avut doar traseul prin Piata Ferentari daca nu imi aduc aminte, dar nu cred ca a fost prelungit pana la Depoul Alexandriei dupa modernizarea liniei 32, deoarece cu ocazia finalziarii liniei 32 de modernizat a rulat doar 32 cu mici scapari 8 si 7 pana la Depoul ALexandria.
9 - Dupa ce a fost inchis capatul de linie IMGB (localizat la Depoul Metrou IMGB, actualmente Depoul Berceni Metrou) a circulat intre CFR Progresul - Sura Mare - Gara Basarab.

Linia 1/37 ai uitat-o DOCTORSAT?
1 - Andronache - Ziduri intre Mosi - Vacaresti - Romprim
37 - Depoul Alexandria - Trafic Greu - Basarab - Vasile Parvan (Calea Plevnei)
48.... - Ghencea - Apaca - Basarab
10... - Laromet - Calea Grivitei (am zis Calea Grivitei) - Podul Grand (dedesupt) - Gara de Nord - General Berthelot (MINISTERUL INVATAMANTULUI).
10 (deviat ulterior cu ocazia scoaterii liniei de pe Calea Grivitei, tronson Piata Chibrit - Gara Basarab) Laromet - Mihalache - Victoriei - Buzesti - Gara de Nord -  General Berthelot (MINISTERUL INVATAMANTULUI) sau Circula si pe Dr. Felix - Nicolae Titulescu - General Berthelot (MINISTERUL INVATAMANTULUI).


Gata Ora de ISTORIE?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Februarie 2014, 15:46:28
Răspuns #552

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
(....)
Gata Ora de ISTORIE?
Asa este.
Am uitat cateva.
Multumesc de actualizare.
memorat
26 Februarie 2014, 15:59:06
Răspuns #553

George

  • Mesaje postate: 112
6. Nu este nevoie fiindca exista 42 a carui frecventa trebuie imbunataitta sa vina o data la 15 minute in loc de o data la 66 minute.

15. Se poate rezolva prin prelungirea lui 27 pana la Depul Alexandria

17. In privinta acestei linii, as sincroniza transbordarea intre liniile 16 si 40. 16 sa il astepte pe 40 si viceversa.

18 (Piata Rahova-Zetari nu-si are rostul exista 139 care vine la 5 minute.

19. Nu-si are rostul ci infiiintarea unei noi statii de transbordare la Depoul Dudesti

Restul, Fisierele cu trasee sunt aici:

2

http://i239.photobucket.com/albums/ff100/Geo1000/2_zpsf2757d7e.png

9

http://i239.photobucket.com/albums/ff100/Geo1000/9_zps72ba4076.png

12

http://i239.photobucket.com/albums/ff100/Geo1000/12_zps1bbf5bc9.png

52 intr-un traseu un pic prelungit:

http://s239.photobucket.com/user/Geo1000/media/52_zpsff6740d3.png.html
memorat
26 Februarie 2014, 18:18:10
Răspuns #554

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Sunteti de coma, zau asa, cu pasajul asta de la Sudului.
Cine spune ca se incepe anul asta ?
Anul asta sunt alocati 0 ( zero ) lei pentru Sudului.
Cine lucreaza moca ?
Si oricum Sudului nu este o prioritate, prioritate este depoul lui M 6 de la Straulesti.
memorat
27 Februarie 2014, 11:31:12
Răspuns #555

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Lusica, am gasit lucruri interesante in acest topic.
Data, 28 Octombrie 2011.
Scrierea iti apartine, incepand cu prima postare.
Concluzia
Pana cand nu stim ceva cat de cat sigur  mi se pare corect sa nu mai dam ca si probabile tot felul de date pentru inceperea pasjului de la BIG Berceni.
Corect ?
Topicul mai sus amintit este plin de predictiile tale cum ca "in curand" vor fi demarate lucrarile. Si au trecut vreo 3 ani si jumatate de atunci.
memorat
27 Februarie 2014, 13:42:01
Răspuns #556

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
Topicul mai sus amintit este plin de predictiile tale cum ca "in curand" vor fi demarate lucrarile. Si au trecut vreo 3 ani si jumatate de atunci.
Corect, ai perfecta dreptate!
memorat
27 Februarie 2014, 14:35:35
Răspuns #557

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Sunteti de coma, zau asa, cu pasajul asta de la Sudului.
Cine spune ca se incepe anul asta ?
Anul asta sunt alocati 0 ( zero ) lei pentru Sudului.
Cine lucreaza moca ?
Si oricum Sudului nu este o prioritate, prioritate este depoul lui M 6 de la Straulesti.
Pentru ce sa mai fie alocati bani la acest pasaj, ca se fac cu bani europeni?!? Bani daca vor mai fi alocati,se vor aloca doar pt firma care se va ocupa cu organizarea de santier...asa spunea si intr-un articol daca nu ma insel chiar seful de la infrastructura,domnul Dedu...
De inceput anul acesta se pare ca vor incepe lucrarile si la acest pasaj,acum ca se va da "ok-ul"acum sau ma in toamna ramane de vazut...
memorat
27 Februarie 2014, 15:09:27
Răspuns #558

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Pe cuvantul meu de onoare ca tu habar nu ai ce scrii pe forum.
Demonstratie
Uite ce scrie userul lusica in data de 26 Octombrie 2012
S-a semnat contractul pentru cel mai mare proiect din bani europeni din Capitală: Piața Sudului
Daca ai uitat, mai citeste odata. De doua ori, de cate ori e nevoie.
De atunci au trecut vreo 18 luni.
Hai sa vedem cum o sucesti la faza asta.
Cred ca nu stii ce inseamna bani europeni. Bani europeni inseamna ca tu sa gasesti niste bani din surse proprii, iar dupa efectuarea lucrarii UE îi deconteaza.
Citat
De inceput anul acesta se pare ca vor incepe lucrarile si la acest pasaj,acum ca se va da "ok-ul"acum sau ma in toamna ramane de vazut...
Lusica, nu o mai suci / invarti / blablabla.
Ai spus ca sursele tale ti-au soptit de martie - aprilie.
Sursele mele imi spun ca blufezi in continuare, nu ai nici o sursa de fapt, sunt rationamentele si presupunerile tale, atata tot. Pe bune ca nu ai nici o sursa.
memorat
27 Februarie 2014, 15:31:02
Răspuns #559

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Pe cuvantul meu de onoare ca tu habar nu ai ce scrii pe forum.
Demonstratie
Uite ce scrie userul lusica in data de 26 Octombrie 2012
S-a semnat contractul pentru cel mai mare proiect din bani europeni din Capitală: Piața Sudului
Daca ai uitat, mai citeste odata. De doua ori, de cate ori e nevoie.
De atunci au trecut vreo 18 luni.
Hai sa vedem cum o sucesti la faza asta.
Cred ca nu stii ce inseamna bani europeni. Bani europeni inseamna ca tu sa gasesti niste bani din surse proprii, iar dupa efectuarea lucrarii UE îi deconteaza.Lusica, nu o mai suci / invarti / blablabla.
Ai spus ca sursele tale ti-au soptit de martie - aprilie.
Sursele mele imi spun ca blufezi in continuare, nu ai nici o sursa de fapt, sunt rationamentele si presupunerile tale, atata tot. Pe bune ca nu ai nici o sursa.

Poate ca virgula cu fondurile europene nu stiu cum sta treaba,nu pot fi si de genu neramburasabile,adica iti dau banii fara a da inapoi nimic,cu obligatia doar de a-ti duce proiectul pana la capat,daca nu trebuie sa dai tu toata investitia inapoi,implicit banii ?!?!
Doi la mana,cel care mi-a spus ca s-ar pregati organizarea de santier,tot din auzite ar fi,n-am spus cu subiect si predicat ca ar incepe la sigur in martie sau aprilie,pe zvonuri,circulat de voci...acum eu nu stiu daca e sigura treaba pentru ca daca nu se da ok-ul degeaba,pot circula multe informatii...
memorat