27 Aprilie 2024, 11:28:35

Autor Subiect: Propuneri si/sau modificari in traseele vehiculelor RATB  (Citit de 145662 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

26 Octombrie 2013, 11:00:35
Răspuns #500

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
27 prin Calea Vitan a circulat ca sa ia lumea in sensul opus lui 1. Daca 1 va intoarce "pe bucla mare" la Baba Novac, pe Vitan va acoperi ambele sensuri, asadar nu mai e nevoie de 27 pe acolo.
Da,man dar ce rost are sa mearga doua linii pe Calea Dudesti, care au acelas traseu pana pe 11 iunie in loc ca una din ele sa mearga pe Sos.Mihai Bravu-Vitan pentru a avea legatura directa cu Titanul...Asa daca ar fi mers una din cele doua pe Mihai Bravu-Vitan ar fi scos calatori si din acele zone asa trebuie schimbat la Dristor...
Asa solicitat este Dudestiul incat trebuie doua linii pe acolo...?!?!
Intrebarea se pune de ce nu a intors de sambata linia 1 la Baba Novac si sau jucat cu 27 cand pe  Vitan cand pe Dudesti ?  >:(
Bataie multa de cap: liniile 23/27 circula pe 97 la suta din traseu identic. O rezolvare ar fi mutarea unei linii pe VITAN si deasemenea, voleiul pe care REGIA o are cu modificarea liniile produce bulversare intre calatori.
O solutie ar fi sa impace si magarul si oile vecinului (sau cum era proverbul): linia 27 PAPA, linia 23 sa isi pastreze traseul de baza cu un mic OCOL pana la P-Ta UNIRII afisand pe firma:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Octombrie 2013, 11:03:21
Răspuns #501

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
27 exclusiv titan,23 titan si vreo 3 ture Dudesti...
4 ture Dudesti (2 in wekeend, 3 in afara orei de varf/lucru).


Nu stiu,sau nu inteleg de ce conducerea se incapataneaza sa ramana doar o singura linie de tramvai pe Vitan in condtiile in care(revin la obsesia mea) zilele trecute am vazut aceeasi treaba de cand 23 si 27 circula pe acelas traseu pana la Ratb Titan si anume de la posta Vitan le vad mergand in forma de trenulet pe cele doua linii pe ambele sensuri iesind sau intrand pe calea Dudesti.Sincer nu inteleg de ce nu vor sa trimita o linie pe Mihai Bravu-Vitan,sa mai ia si de acolo calatori si se incapataneaza acestia ca cele doua sa mearga pe Dudesti cand au traseu comun 95%.Acestia spun ca ajunge 1 pe acolo,dar nu e asa si anume trebuie sa crezi legaturi,cu diverse cartiere...daca ai ocazia...
Trenuletul de 23/27 este de cand lumea si pamantul?
Controlor la capat de linie RATB Titan si reorganizarea orelor de plecare ar fi solutia pana la desfintarea liniei 27 sau mentinerea ei si linia 23 sa circule pana la Baba Novac?!
Sau solutia de mai sus.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Octombrie 2013, 11:04:20
Răspuns #502

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Bataie multa de cap: liniile 23/27 circula pe 97 la suta din traseu identic. O rezolvare ar fi mutarea unei linii pe VITAN si deasemenea, voleiul pe care REGIA o are cu modificarea liniile produce bulversare intre calatori.
O solutie ar fi sa impace si magarul si oile vecinului (sau cum era proverbul): linia 27 PAPA, linia 23 sa isi pastreze traseul de baza cu un mic OCOL pana la P-Ta UNIRII afisand pe firma:
Sincer nu stiu de ce trebuie sa ajunga la Unirii,exista 47 pentru cei care vor sa ajunga la Unirii,de ce si 27 iar pe 23 sa-l lasam asa cum este...
memorat
26 Octombrie 2013, 11:07:25
Răspuns #503

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Sincer nu stiu de ce trebuie sa ajunga la Unirii,exista 47 pentru cei care vor sa ajunga la Unirii,de ce si 27 iar pe 23 sa-l lasam asa cum este...
Linia 27 face legatura directa intre TITAN (via Dudesti) si Piata Unirii. Nu vrem sa se porneasca dispute precum linia 102/202 si etc!!! Cu 23 la Zetari Via Unirii si impacam pe toti?! :O

Linia 4 pe traseul propus de @Daniel: Progresului - Zetari - Ferentari - Sebastian - Alexandria cu 6 vagoane. (de preferat ceva de capacitate mica, Tatra sau V3A de Giurgiu + Alexandria si Militari ramane stapana in totalitate pe 8/25).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Octombrie 2013, 11:11:01
Răspuns #504

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Linia 27 face legatura directa intre TITAN (via Dudesti) si Piata Unirii. Nu vrem sa se porneasca dispute precum linia 102/202 si etc!!! Cu 23 la Zetari Via Unirii si impacam pe toti?! :O

Linia 4 pe traseul propus de @Daniel: Progresului - Zetari - Ferentari - Sebastian - Alexandria cu 6 vagoane. (de preferat ceva de capacitate mica, Tatra sau V3A de Giurgiu + Alexandria si Militari ramane stapana in totalitate pe 8/25).
Atunci sa le lasam asa pe 23 si 27 cu conditia ca unul din ele sa circule pe Mihai Bravu-Vitan,pentru a mai lua calatori si din acele zone si a nu se mai dubla in proportie de 97% intre ele...E simplu,doar sa se vrea...
memorat
26 Octombrie 2013, 19:18:56
Răspuns #505

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Cred ca linia 36 nu ar trebui modificata.Sunt foarte multi calatori care vin de la Bd.Basarabia,si in plus 14 si 40 pot face fata cu locuitorii de pe Bd.1 Dec.1918,mai ales ca fac corespondenta cu 36.
Deci nu cred ca ar trebui modificata in nici un caz.
Va trebui cand se vor apuca de tronsonul Electroaparatj-Piata Delfinului.
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
27 Noiembrie 2013, 18:05:28
Răspuns #506

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Se aude ca pana dupa sarbatori 1 va reintregit...adica in ianuarie ar trebui...
memorat
27 Noiembrie 2013, 18:39:54
Răspuns #507

georgica2704

  • Mesaje postate: 226
  • Gen: Bărbat
Inseamna ca nu o sa mai intoarca la Sura Mare si o sa mearga pe Sincai- Viilor astfel incat sa avem o singura linie 1 .  >:(. Acum avem 2 linii separate dar care au acelasi indicativ ( 1).
memorat
27 Noiembrie 2013, 19:52:23
Răspuns #508

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Inseamna ca nu o sa mai intoarca la Sura Mare si o sa mearga pe Sincai- Viilor astfel incat sa avem o singura linie 1 .  >:(. Acum avem 2 linii separate dar care au acelasi indicativ ( 1).
Ce treaba are ? Pana sa fie 1 spart cum a circulat?
memorat
27 Noiembrie 2013, 20:20:10
Răspuns #509

georgica2704

  • Mesaje postate: 226
  • Gen: Bărbat
Ma refer la traseul care la avut pana sa intoarca la Sura Mare, cotind pe langa benzinaria de la Eroii Revolutiei, asa nu ar mai crea confuzii care pe unde circula. 
memorat
27 Noiembrie 2013, 20:26:08
Răspuns #510

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Ma refer la traseul care la avut pana sa intoarca la Sura Mare, cotind pe langa benzinaria de la Eroii Revolutiei, asa nu ar mai crea confuzii care pe unde circula.
Nu cred,asa daca ar fi fost acest lucru se putea face si acum,ca exista capat atat la Iancului cat si la Baba Novac/Dristorului...
memorat
27 Noiembrie 2013, 21:16:18
Răspuns #511

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Nu cred,asa daca ar fi fost acest lucru se putea face si acum,ca exista capat atat la Iancului cat si la Baba Novac/Dristorului...

Nu-i putem spune la terminalul,,Baba Novac-Dristorului"pur si simplu Bd.Camil Ressu? ;)
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
28 Noiembrie 2013, 17:49:42
Răspuns #512

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Nu-i putem spune la terminalul,,Baba Novac-Dristorului"pur si simplu Bd.Camil Ressu? ;)
Asa si scrie...Ai dreptate...
memorat
09 Ianuarie 2014, 15:13:32
Răspuns #513

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Mi-a spus cineva zilele astea ca se vrea ca 1 sa fie reintregita cat de curand.Am inteles ca nu le convine situatia in care circula acum 1 si se cauta solutii in acest sens... Tot legat de 1 se vrea ca Dudestiul sa iasa in traseu doar cu ch-ppc-uri si Bucur LF...

memorat
10 Ianuarie 2014, 00:44:14
Răspuns #514

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Cine ti-a spus ?
Asta-i fumigena, nu ai pe unde sa o reintregesti, nici macar cu ajutorul vrajitoarelor.  8)
memorat
10 Ianuarie 2014, 07:35:43
Răspuns #515

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Mi-a spus cineva zilele astea ca se vrea ca 1 sa fie reintregita cat de curand.Am inteles ca nu le convine situatia in care circula acum 1 si se cauta solutii in acest sens... Tot legat de 1 se vrea ca Dudestiul sa iasa in traseu doar cu ch-ppc-uri si Bucur LF...


Vrajeala ieftina. Cum sa iesi in traseu doar cu LF/CH-PPC cand ele sunt trase pe dreapta in proportie de 80 la suta (BUCUR-LF) si 70 a SUTA (CH-PPC DUDESTI).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
10 Ianuarie 2014, 10:21:07
Răspuns #516

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Vrajeala ieftina. Cum sa iesi in traseu doar cu LF/CH-PPC cand ele sunt trase pe dreapta in proportie de 80 la suta (BUCUR-LF) si 70 a SUTA (CH-PPC DUDESTI).
Iar spuneam vb grele la adresa LF-urilor,dar ma abtin(ca stau aiurea in depou,in loc sa circule)...legat de ch-ppc-uri stiam ca de cand a fost impartita linia 1 pe doua segmente ch-ppc-urile stateau la greu in depou,ca 1 vitan iese si cu craiovence,v3a-uri clasice si cateva ch-ppc-uri...Salvarea a venit in momentul in care 1 Iancului a mai luat ture de la Dudesti si asa ies mai multe ch-ppc-uri la traseu...
memorat
12 Ianuarie 2014, 17:20:27
Răspuns #517

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Personal sunt curios la un aspect si anume daca 1 va fi reintregit tot prin Calea Serban Voda,si implicit daca vor baga din nou vagoanele de tip LF pe acolo. Linia de tramvai in mod sigur va fi gata mai repede decat modernizarea intregului pasaj Muncii.
memorat
12 Ianuarie 2014, 17:30:59
Răspuns #518

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Am eu o propunere de modificare:
As vrea ca 182 sa nu o mai ia pe Cal.Dorobanti de la Piata Dorobanti spre Bd.Iancu de Hunedoara deoarece in afara de el mai sunt inca 5 lini pe acel sens.
Am doua variante:
1.Sa mearga deviat de la intersectia Cal.Dorobanti-Sos.Stefan cel Mare pe Sos.Stefan cel Mare-Cal.Floreasca-Str.Ceaikovski-Bd.Barbu Vacarescu apoi traseul actual;
2.Tot de la aceeasi intersectie sa mearga deviat pe Sos.Stefan cel Mare-Bd.Barbu Vacarescu-Bd.Lacul Tei apoi traseul actual.
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
12 Ianuarie 2014, 17:47:01
Răspuns #519

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Am eu o propunere de modificare:
As vrea ca 182 sa nu o mai ia pe Cal.Dorobanti de la Piata Dorobanti spre Bd.Iancu de Hunedoara deoarece in afara de el mai sunt inca 5 lini pe acel sens.
Am doua variante:
1.Sa mearga deviat de la intersectia Cal.Dorobanti-Sos.Stefan cel Mare pe Sos.Stefan cel Mare-Cal.Floreasca-Str.Ceaikovski-Bd.Barbu Vacarescu apoi traseul actual;
2.Tot de la aceeasi intersectie sa mearga deviat pe Sos.Stefan cel Mare-Bd.Barbu Vacarescu-Bd.Lacul Tei apoi traseul actual.

Oricum e un haos total prin noile modificari, linia 1 de exemplu nu va mai avea legatura cu nici o linie de la Banu Manta.Inchipuiti-va ce aglomeratie vor fi pe liniile din zona,inclusiv pe inelara 1.... Nu inteleg de ce nu au vrut sa lase activa o linie la capatul de la Banu Manta?!?!?!
memorat