27 Aprilie 2024, 15:33:39

Autor Subiect: Ramele de metrou IVA Astra  (Citit de 176156 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

28 Noiembrie 2010, 11:26:13
Răspuns #360

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Erau cele 3 TEM venite de la Pantelimon, dintre care unul s-a intors, si de celelalte doua nu s-a mai vorbit. :-\
In IMGB (Depoul Berceni) nu mai exista nici o rama Iva Astra ROSIE sau GALBENA; sunt dar Ive Astre ALBASTRE!!!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
29 Noiembrie 2010, 21:51:56
Răspuns #361

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In IMGB (Depoul Berceni) nu mai exista nici o rama Iva Astra ROSIE sau GALBENA; sunt dar Ive Astre ALBASTRE!!!
Am updatat o leaca mesajul de mai sus pt. ca produsesem confuzie pe forum!!!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
29 Noiembrie 2010, 23:56:58
Răspuns #362

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/

memorat
28 Decembrie 2010, 20:29:31
Răspuns #363

ByOnu

  • Vizitator
Oameni buni, este oficial acum, compania franceza/britanica SYSTRA a castigat licitatia privind consultarea Metrorexului pentru cumpararea a 37 de trenuri noi. :'( => Proiectul Alstomului A PICAT, teoretic nici nu a fost aprobat vreodata, Alstom a incercat cat s-a putut deoarece ei au de castigat cel mai mult de pe urma modernizarilor.

Oricum, 034 si 033 sunt gata iar 183 a ramas asa (sa stiti, 183 NU a avut niciodata vreo legatura cu 033 sau 034). Proiectul cu 183 a fost gandit in 2008, deabia in 2009 au refacut principiile proiectului din care a rezultat ca IVEle urmau sa aiba ACELASI DESIGN (nu ca 183) dar o parte electrica si tehnica noua si mult mai sigura (asta a fost modernizarea propriu-zisa). Aceste trei specimene vor fi pastrate, asta nu o stiu oficial, dar logic nu-s chiar asa de cruzi in cat sa caseze niste REM-uri noi.
Dupa cum spuneam, roscata 034 este gata si practic o asteapta pe blonda 033 sa-i fie finalizata omologarea.

La revizii generale se afla TEM 004-056-006 (asteptati-o cam peste ~2 luni). REM 086 (M4) isi asteapta boghiurile.

NEWS --- REM 175 (stiti voi care) a fost examinata => DERAIEREA NU A FOST DIN VINA REM-ului, ci din vina CAII DE RULARE! Frumoasa adormita este despartita de suruorile ei purtand 4 boghiuri de la 4 REM-uri diferite (nici unul al ei). Va intra la traseu in aprox 2 sapt.

REM 043, frumoasa mutilata la AS dupa ce a busit opritorul fix nu-si mai merita investitia asa ca a fost sigilata si ... ce sa o mai lungim, stiti preabine ce urmeaza. :(

Accidente de acest gen sunt mana cereasca pentru "oamenii bine intentionati" de la Metrorex carora le pasa exclusiv de "siguranta si confortul calatorilor", scapandu-ne de IVE. ::)

In legatura cu noile trenuri, Doamne ajuta sa se fi meritat sacrificiul, sa avem si noi AC la calatori, geamuri rabatabile, un design calumea, bare bine amplasate, si toate cele necesare. Eu nu voi uita niciodata aceste trenuri, reginele metroului bucurestean. Au muncit mult si bine si ar mai fi muncit. In 2015 (MAXIM) nu o sa mai vedem IVE pe M3, si surpriza neplacuta este ca se vor apuca sa schimbe si ATC-ul de pe M4 care este "buba" lu' M4, fiind compatibil doar cu unele REM IVA dotate exclusiv cu acest sistem "bolnav". Deci Udriste nu si-a tinut promisiune cum ca IVEle vor mai trona mult si bine pe M4.
Nu merita o asemenea soarta, zeci de modernizari pana cand si vagoane noi, dar NU s-a vrut.

Ok, mai bine ma opresc aici pana cand nu ma da Rexu'-n judecata. :-X

http://www.metroubucuresti.webs.com <-- acolo gasiti poze in exclusivitate cu 043 si 175!! 8)
memorat
02 Ianuarie 2011, 11:56:55
Răspuns #364

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
De pe 24 Decembrie 2010, TEMUL Iva Astra 111 - 100 - 113 sta garat in statia Crangasi la linia 3. De circa 8 zile nu a mai fost mutata de pe loc.
Totodata, in remiza 2 (linia 5 Eroilor) sta garata din aceeasi data un alt TEM Iva Astra: 201 - 079 - 229.

Ivele Astra nu au circulat pe M3 in zilele de 25 si 26 Decembrie 2010, 01 si 02 Ianuarie 2011, intre 27 si 31 Decembrie 2010 au circulat doar in cazul defectarii trenurilor BM. Putem spune, ca de pe 24 Decembrie 2010 si pana pe 02 Ianuarie 2011 nu a mai circulat NICI UN TREN Iva Astra pe M3.

Principalul motiv in care trenurile vechi Iva Astra sunt "abandonate" prin remize sau linii de garare este dat de folosirea exclusiva pe M1/3 a trenurilor BM care se gareaza de regula atat in remiza de la Gara de Nord, Depourile Ciurel, Industriilor si Pantelimon. Chiar daca Depoul Pantelimon a devenit de mult timp un muzeul al trenurilor Iva Astra aflate in conservare, el nu poate sa gareze peste noapte mai mult de 16-18 trenuri BM. (maxim 25 - 26 de linii de garare, daca nu se gareaza LDH-ul si vagoanele de interventii).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
02 Ianuarie 2011, 13:25:03
Răspuns #365

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Cum sa nu circule ma NICI UN TREN IVA ASTRA PE M3? Tu esti nebun la cap?!

Doar pe 31 decembrie au trecut TREI sau PATRU trenuri. Iar pe 1 m-am intors eu tot cu un tren IVA.
memorat
02 Ianuarie 2011, 13:45:02
Răspuns #366

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
De pe 24 Decembrie 2010, TEMUL Iva Astra 111 - 100 - 113 sta garat in statia Crangasi la linia 3. De circa 8 zile nu a mai fost mutata de pe loc.
Totodata, in remiza 2 (linia 5 Eroilor) sta garata din aceeasi data un alt TEM Iva Astra: 201 - 079 - 229.

Ivele Astra nu au circulat pe M3 in zilele de 25 si 26 Decembrie 2010, 01 si 02 Ianuarie 2011, intre 27 si 31 Decembrie 2010 au circulat doar in cazul defectarii trenurilor BM. Putem spune, ca de pe 24 Decembrie 2010 si pana pe 02 Ianuarie 2011 nu a mai circulat NICI UN TREN Iva Astra pe M3.

Principalul motiv in care trenurile vechi Iva Astra sunt "abandonate" prin remize sau linii de garare este dat de folosirea exclusiva pe M1/3 a trenurilor BM care se gareaza de regula atat in remiza de la Gara de Nord, Depourile Ciurel, Industriilor si Pantelimon. Chiar daca Depoul Pantelimon a devenit de mult timp un muzeul al trenurilor Iva Astra aflate in conservare, el nu poate sa gareze peste noapte mai mult de 16-18 trenuri BM. (maxim 25 - 26 de linii de garare, daca nu se gareaza LDH-ul si vagoanele de interventii).

Alooooo goguuu ce ai?! Eu in noaptea de revelion cu ce crezi ca am mers a? Ce naibi ai?! IVE circula mereu pe M3!!!
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
02 Ianuarie 2011, 13:54:02
Răspuns #367

ByOnu

  • Vizitator
Desi nu-mi place, trebuie sa te contrazic, pe data de 28.12.2010 TEM 110-107-172 a circulat pe M3 la orele diminetii. Dar cred ca a fost unul dintre putinele TEM-uri IVA, din moment ce inaintea lui au trecut si cate 4 BM pe M3, si nici urma de IVA in afara de cel mentionat.

Mi se pare o bataie de joc din partea Metrorex-ului avand in vedere ca traficul de calatori este destul de mare. Conducerea ce gandeste? Crede cumva ca le face un bine calatorilor bagandu-le numai trenuri noi? De fapt calatorilor nici macar nu le prea pasa, tot ce vor este sa ajunga mai repede la destinatie, lucru imposibil fara IVE in momentul actual.   >:(
memorat
03 Ianuarie 2011, 00:03:53
Răspuns #368

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Nu stiu daca ati observat dar au fost bagate si rezervele de pe M2 pe M1-3
memorat
11 Ianuarie 2011, 01:02:47
Răspuns #369

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Aveti ceva informatii despre TEMUl Iva Astra 010 - 049 - 060. Este cumva iesit de curand de la RK? L-am fotografiat/filmat in jurul orei 09:40 ieri (10 Ianuarie 2010) in statia Eroilor. In interior cat si la exterior se simtea un miros puternic de vopsea!

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Ianuarie 2011, 14:43:05
Răspuns #370

ByOnu

  • Vizitator
Am vazut mesajul tau ieri, dar eram ocupat si am uitat.

DA TEM-ul respectiv a iesit luna trecuta, cand am fost in Militari facea probe. Este superb, epocale curate... mai rar! ;)
memorat
11 Ianuarie 2011, 15:27:21
Răspuns #371

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Am vazut mesajul tau ieri, dar eram ocupat si am uitat.

DA TEM-ul respectiv a iesit luna trecuta, cand am fost in Militari facea probe. Este superb, epocale curate... mai rar! ;)

In jurul orei 13:53 TEMUL 010 - 049 - 060 circula fara calatori in directia Eroilor - Preciziei - Depoul Militari. Putem spune ca a fost folosita pentru transportul personalului METROREX (mecanici):  :D :D :D


Pentru preluarea fluxului de calatori nu putea sa circule cu calatori?!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Ianuarie 2011, 16:07:47
Răspuns #372

ByOnu

  • Vizitator
Nu stiu cati ati remarcat dar 060 n-are emblema Rex-ului pictata pe bot. Este asemanatoare lui 034. ;D
memorat
13 Ianuarie 2011, 11:47:04
Răspuns #373

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Nu stiu cati ati remarcat dar 060 n-are emblema Rex-ului pictata pe bot. Este asemanatoare lui 034. ;D

Mi se parea mie ceva in neregula!  :D ;D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Ianuarie 2011, 12:00:59
Răspuns #374

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Oameni buni, este oficial acum, compania franceza/britanica SYSTRA a castigat licitatia privind consultarea Metrorexului pentru cumpararea a 37 de trenuri noi. :'( => Proiectul Alstomului A PICAT, teoretic nici nu a fost aprobat vreodata, Alstom a incercat cat s-a putut deoarece ei au de castigat cel mai mult de pe urma modernizarilor.

Oricum, 034 si 033 sunt gata iar 183 a ramas asa (sa stiti, 183 NU a avut niciodata vreo legatura cu 033 sau 034). Proiectul cu 183 a fost gandit in 2008, deabia in 2009 au refacut principiile proiectului din care a rezultat ca IVEle urmau sa aiba ACELASI DESIGN (nu ca 183) dar o parte electrica si tehnica noua si mult mai sigura (asta a fost modernizarea propriu-zisa). Aceste trei specimene vor fi pastrate, asta nu o stiu oficial, dar logic nu-s chiar asa de cruzi in cat sa caseze niste REM-uri noi.
Dupa cum spuneam, roscata 034 este gata si practic o asteapta pe blonda 033 sa-i fie finalizata omologarea.

La revizii generale se afla TEM 004-056-006 (asteptati-o cam peste ~2 luni). REM 086 (M4) isi asteapta boghiurile.

NEWS --- REM 175 (stiti voi care) a fost examinata => DERAIEREA NU A FOST DIN VINA REM-ului, ci din vina CAII DE RULARE! Frumoasa adormita este despartita de suruorile ei purtand 4 boghiuri de la 4 REM-uri diferite (nici unul al ei). Va intra la traseu in aprox 2 sapt.

REM 043, frumoasa mutilata la AS dupa ce a busit opritorul fix nu-si mai merita investitia asa ca a fost sigilata si ... ce sa o mai lungim, stiti preabine ce urmeaza. :(

Accidente de acest gen sunt mana cereasca pentru "oamenii bine intentionati" de la Metrorex carora le pasa exclusiv de "siguranta si confortul calatorilor", scapandu-ne de IVE. ::)

In legatura cu noile trenuri, Doamne ajuta sa se fi meritat sacrificiul, sa avem si noi AC la calatori, geamuri rabatabile, un design calumea, bare bine amplasate, si toate cele necesare. Eu nu voi uita niciodata aceste trenuri, reginele metroului bucurestean. Au muncit mult si bine si ar mai fi muncit. In 2015 (MAXIM) nu o sa mai vedem IVE pe M3, si surpriza neplacuta este ca se vor apuca sa schimbe si ATC-ul de pe M4 care este "buba" lu' M4, fiind compatibil doar cu unele REM IVA dotate exclusiv cu acest sistem "bolnav". Deci Udriste nu si-a tinut promisiune cum ca IVEle vor mai trona mult si bine pe M4.
Nu merita o asemenea soarta, zeci de modernizari pana cand si vagoane noi, dar NU s-a vrut.

Ok, mai bine ma opresc aici pana cand nu ma da Rexu'-n judecata. :-X

http://www.metroubucuresti.webs.com <-- acolo gasiti poze in exclusivitate cu 043 si 175!! 8)

Byone, citisem undeva o informatie despre 086... Ceva de boghiuri... Sti ceva?!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Ianuarie 2011, 15:05:24
Răspuns #375

ByOnu

  • Vizitator
Byone, citisem undeva o informatie despre 086... Ceva de boghiuri... Sti ceva?!

Cum sa nu ;) Pai chiar eu am spus. 086 avea boghiurile la revizie (poate chiar i le-au inlocuit). Cert este ca 086 era garata pe o linie in depou cu boghiurile de manevra (bohiuri nemotorizate folosite pentru ca trenul sa stea pe niste roti, sa nu ocupe spatiu in uzina ridicata acolo vreo luna). :D
Nu stiu cand o sa iasa de la revizii.

App, sa va uitati dupa 004-056-006, trebuie sa iasa de la RK in maxim ~2 luni. Deci pe langa 010 care e curata in bot, mai vin si 004, 006. :P Pacat doar ca nu mai sunt galbene. :(
memorat
17 Ianuarie 2011, 01:45:29
Răspuns #376

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Byone, citisem undeva o informatie despre 086... Ceva de boghiuri... Sti ceva?!
Cum sa nu ;) Pai chiar eu am spus. 086 avea boghiurile la revizie (poate chiar i le-au inlocuit). Cert este ca 086 era garata pe o linie in depou cu boghiurile de manevra (bohiuri nemotorizate folosite pentru ca trenul sa stea pe niste roti, sa nu ocupe spatiu in uzina ridicata acolo vreo luna). :D
Nu stiu cand o sa iasa de la revizii.

[...]
Scuza-ma. Nu am gasit unde scrisesei tu. Sunt o leaca "chior"!  :-X
Cert este faptul ca TEM-ul Iva Astra format din 086 - 075 este titulara de M4, dar se pare ca M4 tot are locuri plane la boghiuri. Osiile au fost bagate doar la strung sau au avut parte de RK?!  8) ???
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
18 Ianuarie 2011, 23:00:49
Răspuns #377

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Daca erau de strung nu le ducea pina acolo , si acest lucru (strunjirea) se face fara demontare
memorat
28 Ianuarie 2011, 23:41:16
Răspuns #378

ByOnu

  • Vizitator
A inceput oare BM-izarea IVElor? :D
memorat
06 Martie 2011, 14:56:55
Răspuns #379

ByOnu

  • Vizitator
Vedeti ca 086-075 s-a intors de ceva timp... ::)
memorat