01 Noiembrie 2024, 02:03:52

Autor Subiect: Mutari/Repartizari ale autobuzelor pe autobaze si trasee  (Citit de 190401 ori)

0 Membri şi 11 Vizitatori vizualizează acest subiect.

17 Iunie 2010, 01:06:27
Răspuns #400

V3nt0R

  • Vizitator
Ma bag si eu ca musca in lapte  :D liniile 'giulestene" nu merita Citaro,  personal vara prefer un RdS decat un Citaro Euro 3 este mult mai bine aerisit si multi "tarani "cand vad RdS nu se urca si asteapta Citaro ca de, vrea calitate germana.

Ca un om cu foarte adanci radacini in lumea giulesteana (cei mai buni tovarasi ai mei locuiesc sau invata in cartierul ala), sustin si eu ca nu ar trebuii introduse Citaro acolo, insa intervalul celor 2 linii magice (162/3) este de speriat... ar fi de preferat sa se formeze o singura linie, cu interval de 10 minute, am drumuri foarte importante in zona aia si mereu trebuie sa astept, ad-literam, pana ma ia boala ...
memorat
17 Iunie 2010, 01:29:19
Răspuns #401

zofei.2006

  • Vizitator
#891 luna iunie (06) este turata in 182, Iasmine, asa ca nu e fosta masina de pe periferie, asa cum si #904  este turata in linia 331 luna acesta.
memorat
17 Iunie 2010, 01:38:22
Răspuns #402

CRAZY BOY

  • Vizitator
Si asa cum 4933 este turat in 143 luna asta. :D :D 8) 8)
memorat
17 Iunie 2010, 02:25:52
Răspuns #403

SprinterXP

  • Vizitator
Si asa cum 4933 este turat in 143 luna asta. :D :D 8) 8)

Pentru necunoscatori, #4933 este o masina a liniei express 780.
memorat
17 Iunie 2010, 22:11:21
Răspuns #404

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
          In linia 385 astazi nu a circulat nici un autobuz Rocar de Simon. La polul aflu aflandu-se linia naveta 620 in care am fotografiat un Daful #885.
          Prin revenirea liniei 616 la Pipera s-au introdus momentan doar autobuze Mercedes Benz Citaro, dar parcul respectivei linii este de 4-5 autobuze in ora de varf.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Iunie 2010, 16:40:13
Răspuns #405

CRAZY BOY

  • Vizitator
...
S-a redus deasemenea parcul tuturor liniilor de autobuze al RATB-ului; se trece la programul de vara.
...
Nu fii asa de sigur.

Nu numai ca nu s-au redus, ba chiar sa si marit parcul.
memorat
21 Iunie 2010, 21:30:52
Răspuns #406

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net


Nu numai ca nu s-au redus, ba chiar sa si marit parcul.

Da exemplu de o linia?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 Iunie 2010, 00:05:05
Răspuns #407

CRAZY BOY

  • Vizitator
La Floreasca sau marit majoritatea liniilor, asta in urma deciziei comisiei care a fost la Floresaca zilele trecute si care a luat decizia de a se introduce ture noi pe fiecare linie pentru ca toti soferi sa aiba numarul de ore facut.
Un exemplu concret:1186 a iesit azi la sch.2 din garaj la turul 12 linia 282, tur care nu iesea decat la sch1.
memorat
22 Iunie 2010, 09:49:57
Răspuns #408

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
La Floreasca sau marit majoritatea liniilor, asta in urma deciziei comisiei care a fost la Floresaca zilele trecute si care a luat decizia de a se introduce ture noi pe fiecare linie pentru ca toti soferi sa aiba numarul de ore facut.
Un exemplu concret:1186 a iesit azi la sch.2 din garaj la turul 12 linia 282, tur care nu iesea decat la sch1.
Astfel de mutare s-a efectuat? Si la SCH 1 imi explici ce metoda de marire al parcului a fost?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 Iunie 2010, 13:29:43
Răspuns #409

CRAZY BOY

  • Vizitator
La sch1 nu este nevoie pentru ca daca nu sau mai scos masini nu mai au nici ce sa bage pentru ca tot timpul la sch1 au fost mai multe masini la traseu.
Spre exemplu pe 15 Iunie cand au fost scoase periferiile la sch1 erau in jur de 5-6 rezerve,iar la sch2 erau in jur de 20 de rezerve.
memorat
24 Iunie 2010, 11:48:39
Răspuns #410

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Azi, cel putin la ora 16, #1186 era pe 282, pe la Gara de Nord, sens Fundeni.
Ce va mirati? De acum incolo pana vor fi reintroduse la loc periferiile vom vedea Daf/RdS si pe liniile "Citarizate".Trebuie sa-si faca si soferi de pe RdS orele.

Sa vedem turatiile de la 1 Iulie 2010. La Floreasca ar trebui ca linia 143 sa fie FULL Rocar de Simon iar in 282 sa nu mai sosesca RdS-urile. Cert este faptul ca prin 253 nu am mai vazut Rocar de Simon de mult timp, cel putin de la MODERNIZARE cu Citaro.

Sa urmarim un Rocar de Simon in linia 143:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Iunie 2010, 13:41:31
Răspuns #411

CRAZY BOY

  • Vizitator
Si nici nu ai sa vezi RdS pe 253 pentru ca sefi prefera sa bage si Rds si Citaro pe 282 care are o infrastructura rutiera la pamant, fata de linia 253 care are maxim 10 gropi pe numarate. Deci asta e un semn ca sefii tin la Citaro si prefera sa bage RdS  cu Citaro in 143 si 282 si sa le tina Full Citaro pe 253 si 368.Lini care nu ai ce sa le reprosezi la calitatea infrastructuri rutiere.
memorat
24 Iunie 2010, 14:01:52
Răspuns #412

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Si nici nu ai sa vezi RdS pe 253 pentru ca sefi prefera sa bage si Rds si Citaro pe 282 care are o infrastructura rutiera la pamant, fata de linia 253 care are maxim 10 gropi pe numarate. Deci asta e un semn ca sefii tin la Citaro si prefera sa bage RdS  cu Citaro in 143 si 282 si sa le tina Full Citaro pe 253 si 368.Lini care nu ai ce sa le reprosezi la calitatea infrastructuri rutiere.

Dar, in afara de infrastructura rutiera exceptionala a liniei 253 trebuie luat in calcul un alt factor: "civilizatia" calatorilor din linia respectiva.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Iunie 2010, 15:05:17
Răspuns #413

CRAZY BOY

  • Vizitator
Iasmine vezi ca tia-o iei in cap.253 e de nu stiu cate ori mai civilizata decat 282.
Uitate la capete lui 282 care sunt in tigania aia din Groapa Colentinei si in tigania aia de la Fluviului.Nu vreau sa mai vorbesc de linia 143.Eu unu in locul sefilor bagam Citaro in linia 261 dceta sa bag in 143,insa nu stiu cum sunt strazile de la Bioterra pana la capul din Baneasa.
memorat
24 Iunie 2010, 15:12:33
Răspuns #414

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Iasmine vezi ca tia-o iei in cap.253 e de nu stiu cate ori mai civilizata decat 282.
Uitate la capete lui 282 care sunt in tigania aia din Groapa Colentinei si in tigania aia de la Fluviului.Nu vreau sa mai vorbesc de linia 143.Eu unu in locul sefilor bagam Citaro in linia 261 dceta sa bag in 143,insa nu stiu cum sunt strazile de la Bioterra pana la capul din Baneasa.

Si ne invartim in jurul cercului. Buna dimineata. Asta am propus si eu: Mercedes in 261 decat in 143. Si in 253, am calatorit in wekeend si juma de autobuz era plin de "rromi" care improspatau mirosul din autobuz.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Iunie 2010, 15:20:12
Răspuns #415

CRAZY BOY

  • Vizitator
Nu stiu ce tigani ai vauzt Iasmine dar eu iti pot spune ca doar circul aproape zilnic cu 253 si nu am vazut picior de tigan impuntit. Mai sunt caiva tigani care merg la biserica acea de la XXL, dar acea sunt ingrijiti.
memorat
24 Iunie 2010, 19:37:06
Răspuns #416

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Nu stiu ce tigani ai vauzt Iasmine dar eu iti pot spune ca doar circul aproape zilnic cu 253 si nu am vazut picior de tigan impuntit. Mai sunt caiva tigani care merg la biserica acea de la XXL, dar acea sunt ingrijiti.

Satrade "rromi" s-a urcat de la XXL si a calatorit pana la Spitalul Oncologic (cap 182).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Iunie 2010, 22:10:55
Răspuns #417

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
          Dupa cateva luni astazi in linia 205 a circulat Daful #846. O circula cumva pana la Biotera?
Problema nu reprezinta firmele, ci sa avem autobuze cu care sa circulam. Ce ramane de facut...? Daca nu se "doreste" updatarea firmelor la cerinta "calatorilor" le lasam asa, dar "conducerea" se preocupa de "inscaunarea" noului director.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Iulie 2010, 23:22:09
Răspuns #418

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
   Sambata si duminica, liniile 19, 27 si 40 vor functiona pe trasee modificate
Joi, 01 Iulie 2010

[...]
Pentru asigurarea capacitatii de transport pe Bd. Theodor Pallady, in zilele de 03.07 si 04.07.2010, se infiinteaza linia naveta de autobuze 640, care va functiona pe acest bulevard intre Piata Titan si Complex R.A.T.B. Titan.
[...]
Incepand de luni, 05.07.2010, tramvaiele liniilor 19, 27 si 40 vor reveni pe Bd. Th. Pallady, iar linia naveta 640 se va desfiinta.

RATB.ro


In aceast wekeend s-a infiintat linia naveta 640 care circula pe relatia RATB TITAN - Piata 1 Decembrie 1918 - Piata Salajan (Piata Titan). Este deservita cu 6 ture de catre Autobaza Titan astazi circuland 3 Citaro si 3 Rocar de Simon.

Va atasez fotografii cu autobuzele care au circulat in aceasta zi in linia 640 + afisajul autobuzelor:
  • #4559
  • #4654
  • #4873
  • #1245
  • #1240
  • #1234
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 Iulie 2010, 23:24:15
Răspuns #419

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Se infinteaza linia 622

La cererea numerosilor calatori din orasul Chitila se va reinfiinta linia 622 care va circula intre Clabucet si Pasaj Chitila pe urmatorul traseu: Clabucet - Sos. Bucurestii Noi - Sos. Chitila - Mezes - Pasaj Chitila.

www.Ro-Trans.org

Linia 622 este deservita cu autobuze Mercedes-Benz Citaro de catre Garajul Floreasca: avand un parc circulant repartizat astfel:
- Lucru
  • Schimbul 1
    > parc maxim (ora de varf): 2 ture.
    > parc minim (in afara orei de varf): 2 ture
    .
  • Schimbul 2
    > parc maxim (ora de varf): 2 ture.
    > parc minim (in afara orei de varf): 2 ture.

- Sambata, Duminica si Sarbatorile Legale:
  • Schimbul 1
    > parc maxim (ora de varf): 1 tura
    > parc minim (in afara orei de varf): 1 tura.
  • Schimbul 2
    > parc maxim (ora de varf): 1 tura
    > parc minim (in afara orei de varf): 1 tura.

Mai multe informatii, fotografii precum si evolutia liniei 622 le veti gasii aici: http://www.ro-trans.org/index.php/topic,3587.0.html.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat