Din cate stiu, se aplica aceiasi numerotare ca si la V3A...
Adica, partea din fata, cea cu cabina vatmanului este A
Partea din spate, este B.
Iar partea din mijloc, este C.
Gen: A.C.B.
Si ca sa fac un mic offtopic, la care sper sa nu mai primesc raspunsuri, au fost construite total aiurea fara usa nr1, in fata chiar langa cabina vatmanului.
Faptul ca usa nr1 este putin mai in spate, face ca multi calatori sa nu urce pe acele trepte in incinta vagonului, de frica sa nu ramana acolo blocati, din cauza inghesuielii calatoriilor.
Iar daca in tronsonul C (ala din mijloc) daca nu puneau scaune, ce puneau? lasau loc liber?
Si daca lasau loc liber, tot inghesuit era, deoarece sub scaune, este boghiul ala mic si ciudat, zis si "truc purtator" sau cum i-o mai zice.
Care nu este chiar asa de... Low Flour.
Ce imi place la 411, este ca are amaratii aia de senzori la usi.
Dar tot o data ma gandesc, si la cat de aglomerate pot fi, si la oameni care stau in usa (ca nu mai au unde sa urce), iar usa nu o sa se inchida... ca deh avem senzori.
Si daca tot fac offtopic, inca un lucru care le dezavantajeaza, in interior, observam ca sunt prea inalte (asta din cauza Low Flour)
Ceea ce face ca interiorul tramvaiului pe timp de iarna, sa fie un fel de container pe roti.
Aerotermele, nu fac fata sa incalzeasca vagonul, iar in tronsonul C, sunt niste aeroterme mai ciudate, care abia daca sufla un grad de caldura.
Parerea mea fata de Lf-urii, cel putin pe timp de iarna, este ca sunt niste frigidere pe roti.