Tramvaie V3A-93-CH-PPC - primele vagoane PPC cu CHOPPER
24 Februarie 2019, 07:59:44

Autor Subiect: Tramvaie V3A-93-CH-PPC - primele vagoane PPC cu CHOPPER  (Citit de 124646 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

16 Octombrie 2008, 19:00:56

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Tramvaiele V3A-93-CH-PPC din Bucuresti
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

            

16 Octombrie 2008, 19:01:30
Răspuns #1

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
#264





Pe vremuri cand #306 circula pe linia 32





#131


Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Octombrie 2008, 19:02:20
Răspuns #2

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Numarul de parc al Tramvaielor V3A-93-CH-PPC din Bucuresti (in ordinea fabricatiei):
#306, #224, #172, #131, #4002, #4003, #4004, #4006,#4008, #4014, #136, #264, #4003, #4004, #4002, #4025, #4030, #4021, #4006, #4007.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Octombrie 2008, 19:06:37
Răspuns #3

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Citat din: gtraian
De ceva timp vad pe 41 ambele vagoane galbene, 306 si celalalt.
Si inca ceva, parca sunt din ce in ce mai multe pe 41, toate circula acolo ?


Toate Tramvaiele V3A-93-CH-PPC circula pe linia 41. Numai #306 a circula o perioada pe 32.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Octombrie 2008, 19:07:31
Răspuns #4

gtraian

  • Vizitator
Pe 41 mai circula si vechile tramvaie ? Azi am mers de la semanatoarea in ghencea si erau toate tramvaiele noi. eu m-am urcat in 4023, am numarat pe sensul opus si la capat 16 vagoane totalll. Au facut atea vagoane in 3 luni ca ultima data cand am mers mai mult cu 41 erau cel mult 10?
memorat
16 Octombrie 2008, 19:08:23
Răspuns #5

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
Astazi a aparut #4009, momentan cel mai nou V3A-93-CH-PPC, pe linia 41.
memorat
16 Octombrie 2008, 19:14:03
Răspuns #6

Citelis5396

  • Mesaje postate: 140
  • Gen: Bărbat
memorat
16 Octombrie 2008, 19:14:51
Răspuns #7

gtraian

  • Vizitator
Azi dimineata pe 41, in ordine.
4009,264,4014,136,224,4021,4023,4009,172,131,4025,224,4009,306,224.
memorat
16 Octombrie 2008, 19:23:21
Răspuns #8

ionescu

  • Mesaje postate: 26
  • Gen: Bărbat
Afisajele nu sunt stricate. Ele se sincronizeaza prin GPS, la un moment dat sistemul primeste un semnal puternic apoi un impuls slab, astfel memoria sistemului se blocheaza. Reparatia consta intr-un reset dat de pe laptop in 1-2 minute la unul din capete si se rezolva.

Azi am vazut si eu 4009 pe 32, mare prostie ca trimit tramvaie noi pe linia aia.
memorat
16 Octombrie 2008, 19:25:08
Răspuns #9

ionescu

  • Mesaje postate: 26
  • Gen: Bărbat
Pai pentru specializare circula, dar avand in vedere ca peste 50% din oamenii din depou au facut specializarea pe linia 41 nu inteleg de ce le mai trimit in 32. Sper ca de luna viitoare sa ajunga toate pe linia 41. La ora actuala pe 41 din ce stiu sunt cam 16 vagoane noi.
memorat
16 Octombrie 2008, 19:25:35
Răspuns #10

gtraian

  • Vizitator
Care mai este starea parcului de vagoane, nu am mai avut treaba in zona 41 si nu mai stiu cate mai sunt ce a mai aparut ? A ajuns la 20 vagoane pe 41 ?
memorat
16 Octombrie 2008, 19:26:37
Răspuns #11

gtraian

  • Vizitator
Care mai este starea parcului de vagoane, nu am mai avut treaba in zona 41 si nu mai stiu cate mai sunt ce a mai aparut ? A ajuns la 20 vagoane pe 41 ?
memorat
16 Octombrie 2008, 19:33:21
Răspuns #12

Donvilly

  • Mesaje postate: 62
  • Gen: Bărbat

Cred ca e cel mai frumos Tramvai din Bucuresti dar daca te uiti atent la spatele tramvaiului spui ca e un telefon mobil
Este In Firea Omului ca dupa munca pe care o depune sa mediteze sa-si faca o analiza a faptelor sale cand a fost bine si cand a fost greu.Toate acestea i-au oferit satisfactia muncii sale facuta numai din pasiunea glasului rotilor de tren
memorat
16 Octombrie 2008, 19:34:03
Răspuns #13

ionescu

  • Mesaje postate: 26
  • Gen: Bărbat
Azi a aparut pe 41 ultima "fitza" de CH PPC - 4020 cu AC in cabina, centuri de siguranta in portiunea LF, sistem nou de iluminat, calculator nou de bord etc.
memorat
16 Octombrie 2008, 19:34:27
Răspuns #14

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Citat din: ionescu
Azi a aparut pe 41 ultima "fitza" de CH PPC - 4020 cu AC in cabina, centuri de siguranta in portiunea LF, sistem nou de iluminat, calculator nou de bord etc.  :P
Centuri de siguranta aveau toate Choppere, dar sutn scoase la depou.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Octombrie 2008, 19:36:55
Răspuns #15

V3nt0R

  • Vizitator
Citat din: Iasmin
Citat din: ionescu
Azi a aparut pe 41 ultima "fitza" de CH PPC - 4020 cu AC in cabina, centuri de siguranta in portiunea LF, sistem nou de iluminat, calculator nou de bord etc.  :P
Centuri de siguranta aveau toate Choppere, dar inainte sa le fure.

Sa fiu sincer mie nu-mi prea plac aceste tramvaie mai deloc pentru ca sunt prea sensibile si orice ati spune au mult prea multe defecte care la V3A au aparut in ultimii ani de viata deabia.Deci in afara de computerul de bord si tehnologia putin mai avansata, acest V3A nu are nimic in plus, poate in minus.Prea sensibil, iar Bucurestiului nu i se potriveste asa ceva...
memorat
16 Octombrie 2008, 19:37:23
Răspuns #16

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Citat din: V3nt0R
Sa fiu sincer mie nu-mi prea plac aceste tramvaie mai deloc pentru ca sunt prea sensibile si orice ati spune au mult prea multe defecte care la V3A au aparut in ultimii ani de viata deabia.Deci in afara de computerul de bord si tehnologia putin mai avansata, acest V3A nu are nimic in plus, poate in minus.Prea sensibil, iar Bucurestiului nu i se potriveste asa ceva...

Nu vreti Siemens, Alstom sau Bombardiere?? :oops:  :oops:


DA!! Vrem...

Vise taica, VIseeeee!!!!!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Octombrie 2008, 19:41:28
Răspuns #17

V3nt0R

  • Vizitator
Citat din: Iasmin
Nu vreti Siemens, Alstom sau Bombardiere??


DA!! Vrem...

Vise taica, VIseeeee!!!!!

Ba nu, eu nu vreau, pentru ca Bucurestiul nu e facut pentru asa ceva, este un oras prea violent, iar V3A-urile de pana acum au fost niste tramvaie care au rezistat istoric, pe orice tip de linie, si care mai puteau fi construite pentru alti 20 ani mai incolo.Nu sunt bune noile V3A.Va veti convinge singuri.Vedeti voi.Tot V3A cel vechi si confortabil este baza in RATB.Si Tatrele sunt mai bune.Urasc CH-PPC!
memorat
16 Octombrie 2008, 19:42:11
Răspuns #18

ionescu

  • Mesaje postate: 26
  • Gen: Bărbat
Daca sunt corect exploatate nu sunt sensibile. De exemplu nu a mai fost tamponat de vreo 5 luni un CH PPC. S-au acomodat repede baietii cu ele. Si nu mai pun ca fata de un V3A-93 cu actionare reostatica au recuperarea a peste 30% din energia consumata.
Defecte ? Majoritatea vagoanelor au vazut interiorul halei de reparatii doar la ITP  :P

In alta ordine de idei ajuns azi cu treaba pe la depoul Alexandria am aflat ca de la 1 August vor mai prelua inca 6-8 ture pe linia 41 si vor ramane doar 16 de la Bucurestii Noi iar restul de 18-20 Alexandria.
Probabil pana la sfarsitul anului mai vin 10 vagoane la Alexandria si Bucurestii Noi ramane cu 10-12 vagoane pe 41. Pe linia 32 mai ies maine vreo 2 vagoane in rodaj iar dupa aceasta doar rar va mai scapa unul pe 32.
memorat
16 Octombrie 2008, 19:42:36
Răspuns #19

V3nt0R

  • Vizitator
Citat din: ionescu
Daca sunt corect exploatate nu sunt sensibile. De exemplu nu a mai fost tamponat de vreo 5 luni un CH PPC. S-au acomodat repede baietii cu ele. Si nu mai pun ca fata de un V3A-93 cu actionare reostatica au recuperarea a peste 30% din energia consumata.
Defecte ? Majoritatea vagoanelor au vazut interiorul halei de reparatii doar la ITP  :P

In alta ordine de idei ajuns azi cu treaba pe la depoul Alexandria am aflat ca de la 1 August vor mai prelua inca 6-8 ture pe linia 41 si vor ramane doar 16 de la Bucurestii Noi iar restul de 18-20 Alexandria.
Probabil pana la sfarsitul anului mai vin 10 vagoane la Alexandria si Bucurestii Noi ramane cu 10-12 vagoane pe 41. Pe linia 32 mai ies maine vreo 2 vagoane in rodaj iar dupa aceasta doar rar va mai scapa unul pe 32.

Este o tampenie...Strica 41-le aceste tramvaie.Mai bine V3A-93 Basesc.Mult mai bun!
memorat