27 Aprilie 2024, 22:17:27

Autor Subiect: Bucla Berceni  (Citit de 2151 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

27 Iunie 2013, 20:44:50

George

  • Mesaje postate: 112
Nu pot intelege de ce RATB se zgarceste la o amarata investitie. Nu ar trebui decat sa cumpere vreo 200 m de cablu si sa uneasca firele de contact de la capetele liniilor 73 si 74 din Berceni. Astfel incat 73 ar putea veni de pe Alexandru Obredgia si sa mearga pe Emil Racovita si 74 sa vina de pe Emil Racovita si sa mearga pe Alexandru Obredgia.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

27 Iunie 2013, 21:30:40
Răspuns #1

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Nu pot intelege de ce RATB se zgarceste la o amarata investitie. Nu ar trebui decat sa cumpere vreo 200 m de cablu si sa uneasca firele de contact de la capetele liniilor 73 si 74 din Berceni. Astfel incat 73 ar putea veni de pe Alexandru Obredgia si sa mearga pe Emil Racovita si 74 sa vina de pe Emil Racovita si sa mearga pe Alexandru Obredgia.
Te gandesti la un traseu INELAR de troleibuz?!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
29 Iunie 2013, 22:01:08
Răspuns #2

George

  • Mesaje postate: 112
Da, la asta ma gandeam. Traseu inelar de troleibuz.
memorat
07 August 2013, 21:25:25
Răspuns #3

rosetti61

  • Mesaje postate: 11
Cele doua bucle ale lui 73 si 74 sunt unite numai ca nu se folosesc, inca din anii 70 a fost asa; pe la inceputul anilor 80 linia 94 a intors "in bucla", deoarece 73 era cuplat cu 64 si 83 su 74 - 64 a fost un esec, infiintat odata cu 76 se voia o legatura din Bereni catre Piata Unirii insa nu a avut cerere deoarece se suprapunea cu majoritatea liniilor care ajungeau tot la Unirii. Nu mai sunt macaze dar reteaua exista si daca ceva o sa fie nevoit "sa faca  bucla" pe un sens va trece obligatoriu prin rondul lui 74, mai direct este invers dinspre Racovita spre Obregia.
memorat
07 August 2013, 23:09:59
Răspuns #4

Adrian RATB

  • Vizitator
Intai si intai, bucla de la Alexandru Obregia este unita si circulara (!) doar atunci cand troleibuzele se retrag.
memorat
08 August 2013, 00:01:41
Răspuns #5

rosetti61

  • Mesaje postate: 11
Capat 73 Nu are macaz, firul din stanga e cel curent pentru 73 iar celalalt nelegat este legatura spre capatul lui 74, la fel pusa pe stalp in zona intrarii in Lidl.

Capat73-2 Firul de deasupra autobuzului vine de dupa colt si se sfarseste ancorat in aer, la fel este si pe Turnu Magurele, ancorat pe stalp.

Bucla de la Nitu Vasile este si ea ancorata pe stalpi, de fapt un semicerc.

fiecare troleibuz se retrage pe linia lui - 73 pe Alexandru Obregia si 74 pe Racovita (doar intra din depou, la iesire reteaua spre Racovita e ancorata, nu poate iesi decat spre Piata Sudului), o bucla ancorata este si pe coltul dintre Obregia si Racovita - Rond Nitu Vasile
memorat
08 August 2013, 00:27:43
Răspuns #6

Adrian RATB

  • Vizitator
Ma rog, vroiam sa modific la urma ca trebuie sa te dai jos sa pui captatoarele daca vrei s-o iei in alta parte, exact ca si in imaginiile de pe google street view's.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":