14 Noiembrie 2024, 07:33:37

Autor Subiect: Ramele de metrou IVA Astra "ALBASTRE" (blue dreams)  (Citit de 64309 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

08 Martie 2010, 17:01:37

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Va prezint acum cateva poze cu ramele IVA modernizate la FAUR, si care in prezent stau in "conservare" in depoul Berceni.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

08 Martie 2010, 17:02:56
Răspuns #1

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
continuarea :)
memorat
08 Martie 2010, 17:05:40
Răspuns #2

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
next :)
memorat
08 Martie 2010, 17:32:22
Răspuns #3

vlaicuandrei

  • Vizitator
Continui si eu seria de poze cu IVA Albastre.
memorat
08 Martie 2010, 17:35:14
Răspuns #4

vlaicuandrei

  • Vizitator
Si acum cabina unei IVA Albastra, vedere generala si apoi step-by-step.
memorat
08 Martie 2010, 17:38:20
Răspuns #5

vlaicuandrei

  • Vizitator
Aceleasi rame, din alte pozitii si cateva poze cu interiorul lor.
memorat
08 Martie 2010, 18:47:05
Răspuns #6

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Va prezint acum cateva poze cu ramele IVA modernizate la FAUR, si care in prezent stau in "conservare" in depoul Berceni.
Cert este faptul ca Rame Iva Astra Albastre au fost modernizate la Electroputere Craiova si Faur S.A. in aceeasi perioada de timp intre anii 1994 si 1996. Nu am reusit sa pozez un bord al unul tren Iva Astra Albastru (seria modernizata la Electroputere) dar va spun ca difera radical. Eu m-am axat la fotografierea trenurilor Iva Astra Albastre modenizare la Electroputere Craiova.
Deasemenea nu toate trenurie au fost dotate cu buton de deschidere individuala a usi. Nu stiu cu exactitate care concern a inceput proiectul de modernizare a trenurilor Iva Astra Albastre, dar presupun ca Faur a dat startul la modernizare.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Martie 2010, 19:01:48
Răspuns #7

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ramele Iva Astra albastre aveau cabina mecanicilor mai spatioasa din eliminarea unui dulap de circuite. Remarc totusi montata o bancheta pentru ajutor care nu mai era nevoit sa isi mute scanul din tren in tren. Deasemenea in acea cutie erau depozitate stingatoarele!

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Martie 2010, 19:27:22
Răspuns #8

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Si acum cabina unei IVA Albastra, vedere generala si apoi step-by-step.

Va prezint acum cateva poze cu ramele IVA modernizate la FAUR, si care in prezent stau in "conservare" in depoul Berceni.
Cert este faptul ca Rame Iva Astra Albastre au fost modernizate la Electroputere Craiova si Faur S.A. in aceeasi perioada de timp intre anii 1994 si 1996. Nu am reusit sa pozez un bord al unul tren Iva Astra Albastru (seria modernizata la Electroputere) dar va spun ca difera radical. Eu m-am axat la fotografierea exterioarelor trenurilor Iva Astra Albastre modenizare la Electroputere Craiova alfate in tarc.
Deasemenea nu toate trenurie au fost dotate cu buton de deschidere individuala a usi. Nu stiu cu exactitate care concern a inceput proiectul de modernizare a trenurilor Iva Astra Albastre, dar presupun ca Faur a dat startul la modernizare.


>> Prima fotografie reprezinta un bord al trenului Iva Astra Albastru 082A modernizat la FAUR S.A. (fotografie identica cu cele postate in acest topic; consulta-l pentru fotografii step by step: http://www.forum.ro-trans.net/index.php/topic,666.msg29510.html#msg29510).

>> A doua fotografie reprezinta un tren de metrou iva Astra Albastru modernizat de catre Electroputere S.A. (fotografie captata de colegul nostru freyutz, preluata de pe www.forum.transira.ro din mesajul urmator: http://www.forum.transira.ro/viewtopic.php?p=62479#62479).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Martie 2010, 20:39:26
Răspuns #9

vlaicuandrei

  • Vizitator
Cel de la Electroputere in afara culorii care este clar diferita :D pare mai slab dotat si nu vad nici butonul de aer conditionat cum avea cel de la Faur :o.
memorat
08 Martie 2010, 21:00:14
Răspuns #10

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ai dreptate. Poate unele butoane care lipsesc de pe bord sunt plasate pe cutia cu sigurante/captatori. Am incercuit pe bordul unui tren Iva Astra Albastru (Electroputere Craiova) comutatoarele de la aer conditionat
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Martie 2010, 21:17:16
Răspuns #11

makoto

  • mgkitGD
  • Mesaje postate: 54
  • Gen: Bărbat
    • Search Girls from your city for night
am auzit de existenta unor iva albastre si acum mi-a fost confirmat asta. sper sa nu sune prea sutpid da' de ce nu le folosesc cei de la metrorex. functioneaza pe alt tip de curent sau ce???
memorat
08 Martie 2010, 21:21:12
Răspuns #12

vlaicuandrei

  • Vizitator
De cuvantul "spaga" ai auzit? :D nu iesea cat trebuia unora daca se foloseau astea, asa ca au preferat sa le dea "defecte" sau "incompatibile" si sa ia altceva. Plus ca asta a dus si la omorarea industriei de genul acesta la noi :(
memorat
08 Martie 2010, 21:38:30
Răspuns #13

Silviu88

  • Vizitator
Si asa au impuscat doi iepuri dintr-un foc  >:( :'( pacat de ele sunt extraordinare dar din pacate asteapta comisia...de casare nu de repunere in circulatie.:'( :'( :'( :'( :'( .
memorat
08 Martie 2010, 22:04:49
Răspuns #14

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Si asa au impuscat doi iepuri dintr-un foc  >:( :'( pacat de ele sunt extraordinare dar din pacate asteapta comisia...de casare nu de repunere in circulatie.:'( :'( :'( :'( :'( .

Am analizat boghiurile unui tren Iva Asta Albastru si am observat niste bandaje neuzate, mai mult de 4-5 zile de traseu nu a prins acest, exceptie facand zilele de probe ale trenului. Se observa si vopseaua aplicata pe osie. Daca acest tren ar fi rulat peste o luna vopseaua alba ar fi disparut... Petele de rugina nu se pot instala pe rotile trenurilor de metrou care circula periodic si netratarea sufiecienta a materialului de constructie a boghiurilor a permis ruginirea partilor inferioare ale rotilor.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
09 Martie 2010, 15:12:06
Răspuns #15

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Aia din poza din pacate este roata monobloc (dintr-o bucata) cind ajunge la santul ala se scchimba cu totul , de desface de pe osie si se pune alta noua ce veche se duce la topit
Ambele trenuri sint identice (Craiova si Faur) in ceea ce priveste realizarea, difera ca aspect amplasarea si tipul unor butoane, schema de principiu este aceeasi.
memorat
09 Martie 2010, 15:45:40
Răspuns #16

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Aia din poza din pacate este roata monobloc (dintr-o bucata) cind ajunge la santul ala se scchimba cu totul , de desface de pe osie si se pune alta noua ce veche se duce la topit
Ambele trenuri sint identice (Craiova si Faur) in ceea ce priveste realizarea, difera ca aspect amplasarea si tipul unor butoane, schema de principiu este aceeasi.
Un lucru pur romanesc. Daca doua companii s-au batut sa modernizeze trenurile cu acelasi echipamente de ce nu au iesit la fel. Priviti cele doua tipuri de trenuri BM... Sunat aproape asemanatoare... In concluzie si altii gresesc!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
30 Iulie 2010, 23:08:37
Răspuns #17

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Revin si eu cu 3 poze din Depoul Berceni, unde Ive-le albastre stau si fac sute de km...
Puteti admira graffiti de pe ele, sau geamul spart, al unei tren.
In ultima poza am sa incercuiesc cu rosu, poate nu se vede bine.
Vizionare placuta.

Aaaa, si poate fac un pic de off-topic, dar vreau sa va pun un pic pe ganduri, trenurile astea albastre, au butoane pe usi (logic, pentru deschiderea individuala a usilor).
Daca stam un pic sa ne gandim, si sa ne aducem aminte, pe M1, a circulat un tren iva din 6 vagoane, care avea butoane la usi, acel tren era vopsit mai recent (la vremea lui) cu schema rosie, iar interiorul era un rosu mai deschis, aproape de portocaliu, ma refer la banchete, bare de sustinere, si chiar usiile.
Ultima data l-am vazut acum 1 an de zile cand am ajuns si eu pe la 1Mai, era doar un tren de 4 vagoane, iar celelante 2 vagoane, cred ca au fost cuplate cu alte 2 vagoane de Iva "normala".
Oare aceasta Iva de care v-am povestit, nu cuma este o Iva Aalbastra? si pur si simplu au vopsit-o in rosu!
Ia ganditiva, astea Albastre din Berceni, au butoane la usi, si mai este una singura (impartita in 2) care are butoane si este rosie... cam bate la ochii.
Parerea mea este ca din Albastra au facut-o rosie si au bagat-o in functiune, si pe noi ne aburesc cu texte gen.. "conservare" sau "nefunctionale" etc... mai vorbim noi, dar cand (off-topic) ma intorc din concediu ;).
memorat
18 Octombrie 2010, 21:27:57
Răspuns #18

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Asta este, daca este criza...
Ce tot vorbesc eu de criza, astia au trenuri, si nu au ce face cu ele, le tin de pomana prin depouri...
Iasmin, sa-ti dau o veste buna 8), azi am aflat si eu, din cele 7 iva albastre... cica 1 (una) este functionala, si cu toate piesele intacte. este vorba de 088b-088a-038-038-052-052 (desi nu mi se pare functionala)
Iar cat despre angajati (mecanici), stai linistit ca in loc de un iva albastru ar prefera mai repede o iva normala, ca sa nu mai zic de un bombardier..
Asta este situatia, iti mai spun inca o data, si aici in topicul asta. Welcome To Romania.
memorat
18 Octombrie 2010, 21:29:05
Răspuns #19

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Nu o am in poze! Este parcata in afara tarcului?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat