07 Decembrie 2021, 23:30:49

Autor Subiect: "FABRICA DE TRAMVAIE LIZEANU" -- Siemens Imperio  (Citit de 5808 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

01 Septembrie 2011, 10:50:15

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21788
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
URAC va produce tramvaie Siemens Imperio si pentru Bucuresti sau numai pentru Viena ?
Asta ramane de vazut!

In renovare... "FABRICA DE TRAMVAIE LIZEANU"
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement

01 Septembrie 2011, 18:07:38
Răspuns #1

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
URAC va produce tramvaie Siemens Imperio si pentru Bucuresti sau numai pentru Viena ?
Pentru Viena se produc doar caroseriile!
Imperio sunt facute in colaborare cu ASTRA VAGOANE CALATORI.

memorat
24 Octombrie 2011, 01:38:51
Răspuns #2

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21788
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT BUCURESTI intentioneaza sa achizitioneze 30 de tramvaie SIEMENS IMPERIO produse in colaborare cu Astra Vagoane Arad la uzina "FABRICA DE TRAMVAIE LIZEANU".

Tramvaiele vor avea "dotari de lux" care vor respecta normele europene de transport, printe care amintim: instalatie CLIMATRONICA de AC atat la vatman cat si la calatori, sisteme inteligente de diagnoza montate si pe ramele DESIRO si Locomotivele SIEMENS CFR CALATORI Clasa 45, sistem de franare pe rori independente.

Tramvaiul va fi adaptat pe calea de rurare Bucuresteana de circa 1435 mm primul vagon de tramvai va fi lansat oficial in mai putin de 4 luni.

La ora actuala, in "Fabrica de Tramvaie Lizeanu" se afla in stadiu de productie 4 tramvaie Imperio.

Tramvaiele SIEMENS imperio vor inlocuii tramvaiele "Cehoslovace" Tatra care se afla in exploatare de peste 40 ani, noile bijuterii vor ajunge in Depoul Dudesti, urmand o reorganizare a parcului RATB.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Octombrie 2011, 02:01:03
Răspuns #3

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21788
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Octombrie 2011, 02:03:44
Răspuns #4

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21788
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
10 Decembrie 2011, 20:34:09
Răspuns #5

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21788
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Proievtul a fost anulat din pricina "caderii" guvermului CRIT din fruntea RATB.
Reprezentantii Astra ARAD au parasit "FABRICA DE TRAMVAIE LIZEANU" intorcandu-se in Arad.

AMIN!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
10 Decembrie 2011, 22:36:38
Răspuns #6

Matei

  • Vizitator
memorat
10 Decembrie 2011, 22:51:39
Răspuns #7

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Trist, ca victima de lunetist...

Din start avem pierderi, atat pentru R.A.T.B, dar si pentru Bucuresti.
Daca nu se va mai fabrica Imperio la Bucuresti, R.A.T.B are de pierdut, prin simplul fapt ca ar fi putut cumpara vagoane de tramvai model Imperio la un pret mai mic (scazand taxele de transport de la Arad la Bucuresti, ar fi fost mai ieftin).
Iar Bucurestiul are de pierdut cateva sute de locuri de munca.

Cat despre modelul Imperio, nu cred ca ar fi rezistat pe sinele din Bucuresti, nu ca ar avea sinele ceva, dar cu siguranta, in mai putin de jumatate de an, ar fi aratat mult mai vandalizate, jegoase si infecte decat cele care le are R.A.T.B in functiune.
Drept exemplu: Cati ani au trecut de cand R.A.T.B a cumparat autobuze Citaro???  80% din ele sunt Infecte, pline de taguri, cu geamuri interioare sparte, fara manere la usi, si unele minusuri interioare, care anume calatori au crezut de cuvinta ca le trebuie lor acasa.

Parerea mea, tramvaiele Imperio s-ar potrivi in Bucuresti, peste vre-o 200 de ani, cand se mai civilizeaza calatorii.
In rest ar fi o investitie inutila.
Ca si Bucur LF, pe zi ce trece, fiecare LF capata cate un tag (fie interior, fie exterior) cate zgarietura cu intentie, etc.
memorat
10 Decembrie 2011, 23:20:37
Răspuns #8

CHITARA 213

  • Vizitator
Trist, ca victima de lunetist...

Din start avem pierderi, atat pentru R.A.T.B, dar si pentru Bucuresti.
Daca nu se va mai fabrica Imperio la Bucuresti, R.A.T.B are de pierdut, prin simplul fapt ca ar fi putut cumpara vagoane de tramvai model Imperio la un pret mai mic (scazand taxele de transport de la Arad la Bucuresti, ar fi fost mai ieftin).
Iar Bucurestiul are de pierdut cateva sute de locuri de munca.

Cat despre modelul Imperio, nu cred ca ar fi rezistat pe sinele din Bucuresti, nu ca ar avea sinele ceva, dar cu siguranta, in mai putin de jumatate de an, ar fi aratat mult mai vandalizate, jegoase si infecte decat cele care le are R.A.T.B in functiune.
Drept exemplu: Cati ani au trecut de cand R.A.T.B a cumparat autobuze Citaro???  80% din ele sunt Infecte, pline de taguri, cu geamuri interioare sparte, fara manere la usi, si unele minusuri interioare, care anume calatori au crezut de cuvinta ca le trebuie lor acasa.

Parerea mea, tramvaiele Imperio s-ar potrivi in Bucuresti, peste vre-o 200 de ani, cand se mai civilizeaza calatorii.
In rest ar fi o investitie inutila.
Ca si Bucur LF, pe zi ce trece, fiecare LF capata cate un tag (fie interior, fie exterior) cate zgarietura cu intentie, etc.
Uitete pe spatele lui 404 din exterior si in 405 in interior la usa 6
memorat
12 Decembrie 2011, 15:22:41
Răspuns #9

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Uitete pe spatele lui 404 din exterior si in 405 in interior la usa 6

Aceste vagoane vor avea camere ? Pentru ca daca au cei care aduc atingeri noilor vagoane pot fi prinsi foarte repede si sa se aplice legea,ca daca incepem sa iertam la ei ,normal ca atunci se vor gandi de doua ori daca sa mazgaleasca un vagon sau nu !
memorat
12 Decembrie 2011, 17:51:18
Răspuns #10

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21788
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Aceste vagoane vor avea camere ? Pentru ca daca au cei care aduc atingeri noilor vagoane pot fi prinsi foarte repede si sa se aplice legea,ca daca incepem sa iertam la ei ,normal ca atunci se vor gandi de doua ori daca sa mazgaleasca un vagon sau nu !
Care aceste vagoane?
In Romania, legea vandalismului nu este drastica iar ORGANELE abilitate sunt legate la maini.

On topic pls.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Decembrie 2011, 21:11:12
Răspuns #11

ranger2007

  • Vizitator
memorat
13 Decembrie 2011, 21:40:52
Răspuns #12

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Proievtul a fost anulat din pricina "caderii" guvermului CRIT din fruntea RATB.
Reprezentantii Astra ARAD au parasit "FABRICA DE TRAMVAIE LIZEANU" intorcandu-se in Arad.

AMIN!

De unde stii ca proiectul a fost anulat ?! Eu am auzit contrariul si ca anume se lucreaza la primele vagoane.
memorat
13 Decembrie 2011, 22:41:06
Răspuns #13

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Deocamdata  este trecut pe tusa,deoarece lucrurile nu erau prea curate cu acest proiect.Astra plecase cu mult inainte sa cada Domnul C.(nu pot sa ii pronunt numele,din motive personale)pentru ca s-au gasit multe nereguli la acest proiect. LINISTE SI PACE.
Cu respect si admiratie.
memorat
14 Decembrie 2011, 08:04:16
Răspuns #14

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21788
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Deocamdata  este trecut pe tusa,deoarece lucrurile nu erau prea curate cu acest proiect.Astra plecase cu mult inainte sa cada Domnul C.(nu pot sa ii pronunt numele,din motive personale)pentru ca s-au gasit multe nereguli la acest proiect. LINISTE SI PACE.
Multumesc domnule FLAYY de sustinere
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":