Tramvaie V3A-2010-CA-PPC (#204 & #076) - stiri, noutati, evolutie
24 Februarie 2019, 07:50:17

Autor Subiect: Tramvaie V3A-2010-CA-PPC (#204 & #076) - stiri, noutati, evolutie  (Citit de 47126 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

24 Iulie 2010, 21:30:01

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Tramvaiele V3A-93-CA-PPC - stiri, noutati, evolutie


Vagonul #204 va fi primul vagon al Depoului Colentina care va fi transformat in V3A-93-CH-PPC, pastrandu-se doar tronsonul A si B, iar C va fi construit in PPC. Va primi o masca frontala de fribra de sticla, pantograf SHUNK, choppere, etc; practiv va fi identic ca un CH-PPC.

Fac o mica corectura: s-a luat decizia sa se implementeze motoarele de tractiune CA si pe tramvaiele V3A-93-CH-PPC, transformandu-le in V3A-93-CA-PPC. Primul vagon care va intra in acest proiect va fi #204.
Mai multe informatii la timpul potrivit.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

            

02 August 2010, 22:54:46
Răspuns #1

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
          Tronsonul B al vagonului #204 a fost introdus in vopsitorie. Cand se va elibera inca o fosa a vopsitoriei va fi trimis si A. La C mai este o leaca de munca.
          Fata de precedentul model (V3A-93-CH-PPC), echipamentele tramvaiului vor fi montate pe acoperisul (idem V3A-93-CA #205). Astfel spuse, locul plasarii instalatiei de AC pentru calatori s-a micsorat. (stati linistit ca nu veti vedea o astfel de "minune"; poate in deceniul urmator va aparea primul tramvai constructie URAC dotat si cu AC la calatori).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 August 2010, 21:04:49
Răspuns #2

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
          Luni, in UZINA URAC a mai sosit inca un tramai V3A-93 pentru a fi transformat in V3A-93-CA-PPC. Este vorba despre vagonul #076. Dealungul istoriei post modernizarii. fiind al 8 tramvai modernizat de catre URAC, a fost repartizat catre la mai multe depouri, atfel:
- intre toamna anului 1995 - toamna 2007 -> Depoul Giurgiu;
- toamna 2007 - sfarsitul verii 2008 -> Depoul Giurgiu: Din lipsa de vagoane dupa modernizarea depoului, Giurgiu a "imprumutat" de tot cateva vagoane de la Colentina;
- tomana 2008 - Aprilie 2009 -> Depoul Dudesti;
- Aprilie 2009 - Iulie 2010 -> Depoul Titan;
          Dupa modernizare se va reintoarce in Depoul Dudesti, unde poate circula fara probleme "pana la atanci batraneti".

          Sa urmarim o fotogralerie cu fostul tramvai V3A-93, actualmente in curs de transformare V3A-93-CA-PPC:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 August 2010, 22:08:07
Răspuns #3

ByOnu

  • Mesaje postate: 683
  • Gen: Bărbat
    • RTF
Scuza-ma pentru o intrebare tampita, dar nu prea inteleg ce se intampla.

Deci o sa se intample acelasi lucru ca si la #205, doar ca va fi modificat si la design? Vagonul C mijociu va fi modificat si el in low-floor? Vagonul B (spatele) va fi modificat la design sa semene ca toate V3A-93-CH-PPC?

Scuze din nou, ;)
memorat
05 August 2010, 22:30:28
Răspuns #4

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Scuza-ma pentru o intrebare tampita, dar nu prea inteleg ce se intampla.

Deci o sa se intample acelasi lucru ca si la #205, doar ca va fi modificat si la design? Vagonul B mijociu va fi modificat si el in low-floor? Vagonul C (spatele) va fi modificat la design sa semene ca toate V3A-93-CH-PPC?

Scuze din nou, ;)
Explic din nou: Compunerea tramvaiului V3A = Tronson A +  Tronson C  +  Tronson B.
La V2A lipseste Tronson C.
Uitate pe schema atasata. Ti-am editat mesajul!!!  ::)



REPET: Transonul C va fi transformat in PPC, la A si B se va adapta caroseria.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 August 2010, 23:27:43
Răspuns #5

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Nu ai precizat design-ul .
Va fi design-ul CH-PPC-ului sau al CA-ului ?
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
05 August 2010, 23:30:32
Răspuns #6

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Nu ai precizat design-ul .
Va fi design-ul CH-PPC-ului sau al CA-ului ?
DESIGN CH-PPC.

[...] s-a luat decizia sa se implementeze motoarele de tractiune CA si pe tramvaiele V3A-93-CH-PPC, transformandu-le in V3A-93-CA-PPC. Primul vagon care va intra in acest proiect va fi #204.
[...]

Priveste schema + fotografia de mai sus.

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
15 Septembrie 2010, 20:26:56
Răspuns #7

SprinterXP

  • Vizitator
memorat
18 Septembrie 2010, 00:46:13
Răspuns #8

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ceva noutati despre #204 si #076?

  • #204 va fi pus intr-o luna pe boghiurile originale.
  • Tronsonul A este finalizat in proportie de 80 la suta ramanand de montat scaunele, barele, rama + geamurile, exceptie facand partea de tractiune si electronica. La C tocmai se monta linoleul.
  • Cat despre B... ultimele retusuri inainte trimiterii tronsonului catre vopsitorie. Dupa cat am inteles, Saerpul deja a trimis o parte din echipamente exceptie facand motoarele.
  • Boghiurile purtatoare 2 si 3 au fost "confectionate". Fata de un tramvai V3A-93-CH-PPC s-au montat Frana "SOLENOID" si pe boghiul purtator 2.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
18 Septembrie 2010, 00:53:36
Răspuns #9

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ceva noutati despre #204 si #076?
  • La #076 se produce momentan reconfigurarea caroseriei:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
20 Octombrie 2010, 23:53:45
Răspuns #10

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Au sosit pantografele vagoanelor #204 si #076:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Octombrie 2010, 11:20:57
Răspuns #11

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
 Se pare ca s-a finalizat licitatia publica de achizitionare de "Sistem de actionare cu invertoare trifazate si motoare asincrone pentru tramvai" -> 204 si 076:

Sistem de actionare cu invertoare trifazate si motoare asincrone pentru tramvai
Autoritate Contractanta: Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Descriere licitatie: Sistem de actionare cu invertoare trifazate si motoare asincrone pentru tramvai
Tip anunt: Atribuire
Localitate: Bucuresti
Data Publicare SEAP: 19.10.2010
Valoarea Contractului: 129.982 EUR
Castigatorul Licitatiei: SC ICPE SAERP SA

http://licitatiipublice.clubafaceri.ro/licitatie/sistem-de-actionare-cu-invertoare-trifazate-si-motoare-163410.html
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Octombrie 2010, 19:32:16
Răspuns #12

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Cred ca, prin alta parte, oamenii jubileaza...
memorat
25 Octombrie 2010, 21:22:14
Răspuns #13

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Cred ca, prin alta parte, oamenii jubileaza...

Dupa achizitionarea echipamentelor de tractiune proiectul de modernizare al celor doua V3A-93-CA-PPC o sa intre in unda verde...
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
30 Noiembrie 2010, 16:29:14
Răspuns #14

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
#204 avea ieri montata pe vagon noua sursa a acestuia, achizitionata de la compania binecunoscuta ICPE SAERP:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
02 Decembrie 2010, 19:21:03
Răspuns #15

ByOnu

  • Mesaje postate: 683
  • Gen: Bărbat
    • RTF
Pe un site concurent din domeniu se spune ca #076 si #204 vor fi tramvaie "V3A-2010-CA", ci nu "V3A-93-CH-PPC", deoarece este vorba despre o transformare ci nu o modernizare. Eu personal sunt foarte confuz, nu prea mai inteleg diferenta dintre o transformare si o modernizare, deoarece daca ii faci o transformare banuiesc ca asta impune si o modernizare, doar se presupune ca se face ceva calumea. Eu credeam ca "V3A-93-CH-PPC" sunt tot "V3A-93", doar modernizate putin + partea de design modificandu-se putin caroseria fara a fi reconstruita total, dar se pare ca m-am inselat. Exact acelasi lucru il credeam si despre "V3A-93-2S" si chiar despre "V3A-93", dar din nou m-am inselat ... acum ce sa ceri si de la mine daca tramvaie fabricate/transformate/modernizate de curand arata la fel ca-n '70. N-ar strica ca pe viitor sa fiti putin mai expliciti (nu fac referire la nimeni anume) si pentru "lumea noua". ;)
memorat
02 Decembrie 2010, 22:09:35
Răspuns #16

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Pe un site concurent din domeniu se spune ca #076 si #204 vor fi tramvaie "V3A-2010-CA", ci nu "V3A-93-CH-PPC", deoarece este vorba despre o transformare ci nu o modernizare. Eu personal sunt foarte confuz, nu prea mai inteleg diferenta dintre o transformare si o modernizare, deoarece daca ii faci o transformare banuiesc ca asta impune si o modernizare, doar se presupune ca se face ceva calumea. Eu credeam ca "V3A-93-CH-PPC" sunt tot "V3A-93", doar modernizate putin + partea de design modificandu-se putin caroseria fara a fi reconstruita total, dar se pare ca m-am inselat. Exact acelasi lucru il credeam si despre "V3A-93-2S" si chiar despre "V3A-93", dar din nou m-am inselat ... acum ce sa ceri si de la mine daca tramvaie fabricate/transformate/modernizate de curand arata la fel ca-n '70. N-ar strica ca pe viitor sa fiti putin mai expliciti (nu fac referire la nimeni anume) si pentru "lumea noua". ;)
Si #205 a fost "modernizat" si proiectul a ramas dintr-un ex 93. NU am intrebat aceasta problema la Uzina URAC daca s-a schimbat cumva numele proiectului "V3A-93-CH-PPC" in "V3A-2010-CA".
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Ianuarie 2011, 20:28:10
Răspuns #17

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
Starea lui #076 si #204 in data de 07.01.2011:

692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
22 Martie 2011, 15:27:55
Răspuns #18

Matei Voineag

  • Vizitator
Cand va ajunge #204 la depou ?
Boghiurile acestor tramvaie vor fi identice cu cele de CH-PPC ?
memorat
22 Martie 2011, 22:16:58
Răspuns #19

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
Din moment ce este CA,boghiurile ar trebui sa fie ca cele ale lui #205,

memorat