19 Martie 2024, 07:01:33

Autor Subiect: Autobuzele DAF SB 220  (Citit de 142649 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

27 Septembrie 2008, 00:11:08

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Autobuzele DAF SB 220
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement

27 Septembrie 2008, 00:12:54
Răspuns #1

Citelis5396

  • Mesaje postate: 140
  • Gen: Bărbat
#666, linia 139
#691, linia 139
#715, linia 139
memorat
27 Septembrie 2008, 00:13:56
Răspuns #2

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Fotografii cu Dafurile Bucure?tene

#688, linia 139




#698, linia 634




#709, linia 139




#734 linia 634




#739, linia 139




#744, linia 139




#753,  linia 139




#778, linia 634 (afisaj CURSA SPECIALA)




#779, linia 634,  DEFECT




#853, linia220
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Noiembrie 2008, 20:38:04
Răspuns #3

Citelis5396

  • Mesaje postate: 140
  • Gen: Bărbat
Ferentari a primit foarte multe DAF Castrosua...Hispano Carocerra sunt mai mult trimise pe 141 ( asta nu înseamnă că nu sunt şi 2-3 Castrosua) şi pe 139 mai multe Castrosua.
memorat
10 Ianuarie 2009, 23:40:44
Răspuns #4

zofei.2006

  • Vizitator
#837  linia 304, Autobaza Nordului.
#847, linia 304, Autobaza Nordului.
#885, linia 304, Autobaza Nordului.
memorat
13 Ianuarie 2009, 22:12:14
Răspuns #5

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Cursa Speciala. Daful 899 plin cu elevi.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Februarie 2009, 18:06:55
Răspuns #6

zofei.2006

  • Vizitator
#768,23.01.2009.
memorat
03 Februarie 2009, 18:07:48
Răspuns #7

zofei.2006

  • Vizitator
#763, 28.01.2009.
memorat
03 Februarie 2009, 18:09:51
Răspuns #8

zofei.2006

  • Vizitator
#896, 28.01.2009.
memorat
03 Februarie 2009, 18:23:44
Răspuns #9

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Linia 304 este una dintre preferatele mele si personal mi se pare ca este o linie linistita,curata si care are autobuze cat de cat bune.Si poate ar merita si ea Citaro insa nici aceste DAF nu sunt mai prejos ;)
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
03 Februarie 2009, 19:02:04
Răspuns #10

zofei.2006

  • Vizitator
Dap e o linie linistita si de acea Autobaza Nordului a pastrat cele mai bune masini .
memorat
06 Februarie 2009, 22:52:08
Răspuns #11

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Pipera a inceputa sa introduca si Autobuze Daf Castrosua pe linia 112, astazi am zarit 2 (849). Pipera mai detine astfel de tip? ??? ??? ???
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Februarie 2009, 09:23:53
Răspuns #12

V3nt0R

  • Vizitator
Este posibil ca acest DAF sa fi fost de la autobaza Nordului, pentru ca am trecut intr-o zi cu 135 pe langa Autobaza Pipera, si nu se vedea acest tip de DAF.Oricum, cel putin sambata trecuta pe 112 au fost minim 5 ture Citaro 2, iar unul a fost chiar vazut de mine.Mai aveti putina rabdare si in aproximativ o luna, si 101 si 112 vor iesi cu Citaro de la Pipera respectiv Titan.Ele s-ar putea sa fie ulimele linii Citaroizate, sau in cel mai rau caz, sa mai se schimbe si 141 si 304.Aceste linii sunt singurele care ar mai merita Citaro.
memorat
07 Februarie 2009, 09:25:21
Răspuns #13

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Este posibil ca acest DAF sa fi fost de la autobaza Nordului, pentru ca am trecut intr-o zi cu 135 pe langa Autobaza Pipera, si nu se vedea acest tip de DAF.Oricum, cel putin sambata trecuta pe 112 au fost minim 5 ture Citaro 2, iar unul a fost chiar vazut de mine.Mai aveti putina rabdare si in aproximativ o luna, si 101 si 112 vor iesi cu Citaro de la Pipera respectiv Titan.Ele s-ar putea sa fie ulimele linii Citaroizate, sau in cel mai rau caz, sa mai se schimbe si 141 si 304.Aceste linii sunt singurele care ar mai merita Citaro.
849 nu e autobuz de la Ferentari?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 Februarie 2009, 12:29:31
Răspuns #14

zofei.2006

  • Vizitator
#841, 05.02.2009
memorat
24 Februarie 2009, 19:17:04
Răspuns #15

zofei.2006

  • Vizitator
In acesta poza o sa vedeti singuru daf castrosua cu aer conditionat la sofer #893, 22.03.2009
memorat
24 Februarie 2009, 19:20:05
Răspuns #16

zofei.2006

  • Vizitator
Acuma o mica galerie foto cu Dafu #891 care a avut parte de RK ;D .
memorat
24 Februarie 2009, 19:28:51
Răspuns #17

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In acesta poza o sa vedeti singuru daf castrosua cu aer conditionat la sofer #893, 22.03.2009
Aceasta aparatura de A/C a fost donata de nemti, iar RATb-ul a gasit la ora actuala un autobuz pentru a o monta. Ea nu era functionala. Ca de obicei.... :o
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Februarie 2009, 20:41:27
Răspuns #18

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Aici te contrazic un pic deoarece acel aer conditionat chiar a functionat ;),dar soferi pentru a mai face un pic de economie la motorina l-au oprit. :D :D
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
09 Martie 2009, 21:03:14
Răspuns #19

V3nt0R

  • Vizitator
Ca fapt divers, acum ca mai au putin de trait, stie cineva care au fost primele linii pe care au circulat DAF.Eu le-am aflat de la cineva, insa daca voi cunoasteti mai multe, as fi bucuros sa aflu, nu de alta dar am surse cum ca aceste autobuze vor disparea mai repede decat credem noi...
Primele linii cu D.A.F. astept corectari:

1.Linia RATB 104(POD EROILOR - STADIONUL NATIONAL)
Alcatuita din primele Hispano sosite la Pipera, in anul 1994, luna august
Autobaza:Pipera
-----------------------------------------------------------------------------
2.Linia RATB 135(C.E.T. SUD - SOSEAUA PIPERA, undeva in zona Aurel Vlaicu, la intersectia Soseaua Pipera cu Barbu Vacarescu, capatul de la C.F.R. Constanta nu luase inca fiinta)
Alcatuita din primele Hispano sosite, la fel ca si 104
Autobaza:Pipera
-----------------------------------------------------------------------------
3.Linia RATB 301(PIATA ROMANA - BANEASA S.A.)
Urmatorul lot de autobuze sosit la Pipera, ultimele Hispano si primele Castrosua, undeva intre anii 1994 - 1995 nu mai stiu exact)
Autobaza:Pipera
-----------------------------------------------------------------------------
4.Linia RATB 131(AEROPORT BANEASA, acum Complex Baneasa - PIATA ROMANA)
Aceasta linie initial, ca si celalalte a fost alimentata de Pipera, pana la venirea ultimelor Hispano care au completat lotul Piperei, si plecarea primelor Castrosua la Nordului, ulterior revenite tot la Pipera si mai apoi, la Ferentari...
Autobaza:Pipera si mai apoi, pana in ziua de astazi, Nordului.
-----------------------------------------------------------------------------
5.Linia RATB 331(PIATA ROMANA - DAMAROAIA)
Exact ca si in cazul liniei 131, mai intai la Pipera, iar apoi, in urma reorganizarii de parc, ajunsa si ea la Nordului.
Autobaza:Pipera, iar apoi pana in ziua de astazi, Nordului.
-----------------------------------------------------------------------------
6.Linia RATB 110(GARA DE NORD - SOSEAUA PIPERA, acelasi loc de intoarcere ca si 135)
Aceasta linie a fost tinuta de Autobaza Nordului, imediat ce au iesit liniile 131 si 331 din Pipera.
Autobaza:Nordului
*NOTA:Aceasta linie a fost desfiintata in anii 2000 - 2001, nu stiu din ce cauza.Initial, de la infiintarea ei a avut doua trasee(cel putin asa cunosc eu).Primul:GARA DE NORD - Calea Grivitei - Strada Gheorghe Polizu - Piata Buzesti - Strada Buzesti - Piata Victoriei - Bulevardul Aviatorilor - Piata Charles de Gaulle - Bulevardul Beijing - Strada Nicolae Caramfil - Soseaua Pipera - AUREL VLAICU
Al doilea traseu era comun cu 282 de la Gara pana la Charles de Gaulle, apoi pe traseul de mai sus pana la Aurel Vlaicu si mai apoi prelungita in capatul de la C.F.R. Constanta(stie cineva cand a luat nastere acest capat?)
Probabil daca se mai pastra aceasta linie cu o frecventa rezonabila, eventual cu intoarcere precum linia 5(in acel rond de la Baneasa), ar fi avut ceva calatori si nu ar fi lasat zona Aviatorilor nedeservita de nimic(783 nu opreste in zona...)
-----------------------------------------------------------------------------
7.Linia RATB 330
A aparut mai tarziu, deoarece linia 335 de atunci avea exact acelasi traseu ca al lui 330 de acum, insa indata ce 335 s-a prelungit la Baneasa(cu DAC-uri si toate cele), Pipera a intervenit si a intrat pe 330 cu DAF
Autobaza:Pipera

Stiu sigur ca in aceeasi perioada(1995 - 1996), au mai aparut linii de genul:282, 300, 335, 205, 449 si chiar 182 daca nu ma insel.Oricum, linia 335 a fost si ea alimentata cu D.A.F. de la Pipera, fiind ultima linie "moderna" din Bucuresti care primise D.A.F.-uri pe atunci, ceva in genul 101 cu Citaro in zilele noastre...

Linia Express 783 a fost si ea alimentata cu D.A.F. -uri de la Pipera, insa nu stiu daca a fost dupa ce au iesit 110/131/331 cu D.A.F. -uri de la Nordului.Am impresia ca D.A.F.-urile de la Pipera lasate in urma de aceste linii au fost luate si puse sa deserveasca linia express.

Linia RATB 449 a fost un exemplu minunat, cea mai aglomerata linie existenta pe atunci, fiind SINGURA linie care realiza legatura intre:Romexpo(cel mai mare organizator de targuri din tara) - zonele de pe DN 1(783 nu stiu daca facea atunci statii atat de multe pe DN 1, fata de cum face astazi) - Comuna Otopeni(un interval mai bun decat 783 si iarasi, nu stiu daca 783 oprea in atat de multe statii ca si astazi), si cel mai mare centru comercial din Romania, Expo-Prisma, un targ imens, de 10 ori mai mare decat Europa sau Dragonul Rosu din zilele noastre(plus ca acolo veneau firme mari care doreau lansare in Romania, nu firme d-astea chinezesti care fac haine din carpa si zic ca sunt de matase ...), drept pentru care fluxul de calatori pe acea linie era FANTASTIC, intervalele de 4-6 minute pe care le avea linia atunci, fiind de multe ori imense.Totodata, aceasta linie a facut parte din multe campanii de promovare a RATB-ului, deoarece facea legatura intre multe complexe, centre comerciale, targuri, si trecea prin zone aglomerate, care ajutau publicitatea sa ia amploare, a facut parte si din programul RATB Plus daca nu ma insel(cu anunturi audio al statiilor, in D.A.F.)Si ca fapt divers, in ziua de astazi, rare sunt liniile de autobuze care sa aiba interval de 4-6 minute, mai ales preorasenestile ... insa aceasta linie, inca odata, a fost un exemplu de marketing, si un succes imens al RATB-ului(ar mai fi fost si acum daca nu aparea Dragonul Rosu, Castani, Europa si alte targuri de genul), care, fiind mai aproape de Bucuresti, au adus falimentul Prismei, care inainte gazduia mai multe expozitii decat toate aceste 3 targuri la un loc.Aceasta a fost si ea alimentata de la Autobaza Nordului, si a fost linia amiral a RATB(pe ea erau cele mai curate D.A.F. -uri), la fel ca si 104...Va vine sa credeti ce a fost atunci si ce este acum?

Astept comentarii si poate vom dezvolta o discutie frumoasa despre aceste foste glorii ale Bucurestiului(desi acum Citaro le completeaza bine)
Si cu toate astea nu pot uita cursele intre D.A.F. -uri pe Dorobanti sau pe Soseaua Kiseleff...
memorat