01 Noiembrie 2024, 02:07:43

Autor Subiect: Linia 41 (Metrou Usor -> Piata Presei Libere - via Piata Crangasi - Ghencea)  (Citit de 52120 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

09 Octombrie 2008, 17:48:32

V3nt0R

  • Vizitator
Linia 41

In acest topic vom arata evolutia liniei 41. Putem sa dicutam despre orice din aceasta linie - parc, vatmani, infrastructura etc. De asemenea, vom putea atasa fotografii si filmulete din aceasta linie.
memorat
Advertisement

14 Octombrie 2008, 20:01:46
Răspuns #1

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Drezina pe linia 41, 24 August 2008:




Lucrarile de intretinere efectuate in ziua de 24 August 2008:




Sudarea liniei:










Terminalul liniei 41 era pustiu. In el stationa singurul tramvai al liniei 42:








Terminalul Piata Presei:

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Ianuarie 2009, 23:00:26
Răspuns #2

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
O zi geroasa din Ianuarie in linia 41.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Ianuarie 2009, 21:20:43
Răspuns #3

zofei.2006

  • Vizitator
La ora actuala linia 41 este impartita in mod egal intre Depoul Bucurestii Noi 18 ture si Depoul Alexandria 18 ture.
memorat
21 Ianuarie 2009, 21:22:09
Răspuns #4

zofei.2006

  • Vizitator
Vagonul 316 a disparut din peisajul liniei 41 acuma fiind titular in linia 24.
memorat
26 Ianuarie 2009, 13:20:53
Răspuns #5

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Linia 41 la data de  24-01-2009. LA SCH 1 a fost parc complet. Cateva probleme la un V3A-93 M2000 #122 care au fost remediate imediat de catre vatman. Mai jos haideti sa urmarim cateva poze:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Ianuarie 2009, 13:22:04
Răspuns #6

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
#306 si 172 au avut iesire din depou, vatmanii dorind sa isi conduca vagoanele titulare.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
31 Ianuarie 2009, 23:13:04
Răspuns #7

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
O echipa a RATB-ului efecta niste lucrari la linia 41 la Piata Presei Libere.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Februarie 2009, 11:46:05
Răspuns #8

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
Traseul lui 41:

41 PIATA PRESEI LIBERE-GHENCEA

PIATA PRESEI LIBERE (Piata Montreal)

AGRONOMIE (Bd. Marasti)

CASIN (Bd. Marasti)

BD. MIHALACHE (Str. Turda)

PASAJ GRANT (Str. Turda)

SOS. CRANGASI (Sos. Virtutii)

PIATA CRANGASI (Sos. Virtutii)

POD CIUREL (Sos. Virtutii)

ORSOVA (Sos. Virtutii)

BD. UVERTURII (Sos. Virtutii)

BD. TIMISOARA (Sos. Virtutii)

PIATA DRUMUL TABEREI (Sos. Virtutii)

TRICODAVA (Str. Brasov)

BRASOV (Str. Brasov)

GHENCEA (bucla de la Ghencea - Cartier Tudor Vladimirescu - )
memorat
03 Februarie 2009, 11:46:20
Răspuns #9

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
41 GHENCEA-PIATA PRESEI LIBERE

GHENCEA (bucla de la Ghencea - Cartier Tudor Vladimirescu - )

BRASOV (Str. Brasov)

TRICODAVA (Str. Brasov)

PIATA DRUMUL TABEREI (Sos. Virtutii)

BD. TIMISOARA (Sos. Virtutii)

BD. UVERTURII (Sos. Virtutii)

ORSOVA (Sos. Virtutii)

POD CIUREL (Sos. Virtutii)

PIATA CRANGASI (Sos. Virtutii)

PASAJ GRANT (Sos. Virtutii)

TURDA (Str. Turda)

BD. MIHALACHE (Bd. Maresal Alexandru Averescu)

CASIN (Bd. Marasti)

AGRONOMIE (Bd. Marasti)

PIATA PRESEI LIBERE (Piata Montreal)
memorat
03 Februarie 2009, 18:30:20
Răspuns #10

zofei.2006

  • Vizitator
Cat are pe semicursa un vagon la liniei 41  ;D ?
memorat
13 Februarie 2009, 11:26:43
Răspuns #11

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Haideti sa nu o dam acu` in cine stie ce. Intr-adevar trebuia modernizata linia. Dar stiti si voi ca are multe portiuni de viteza pe care se merita a se circula cu o oarecare viteza sporita. Despre zonele neingradite, nu va aruncati sa le "blamati" pentru ca teoretic acolo nu s-a putut ingradi din motivele x y z!
Fata de alte linii, eu zic ca este o linie care chiar a meritat banii investiti... doar daca s-ar ingriji, si poate daca s-ar mai ingradi niste zone pentru ca cine stie, poate mai putem prinde inca 5 km/h in plus viteza...
memorat
13 Februarie 2009, 11:32:11
Răspuns #12

zofei.2006

  • Vizitator
30 de minute pe semicursa asta e scris in itinerar dar sa ajuns si la performanta sa se scoata si 20 de minute pe semicursa.
memorat
15 Februarie 2009, 18:58:12
Răspuns #13

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Haideti sa nu o dam acu` in cine stie ce. Intr-adevar trebuia modernizata linia. Dar stiti si voi ca are multe portiuni de viteza pe care se merita a se circula cu o oarecare viteza sporita. Despre zonele neingradite, nu va aruncati sa le "blamati" pentru ca teoretic acolo nu s-a putut ingradi din motivele x y z!
Fata de alte linii, eu zic ca este o linie care chiar a meritat banii investiti... doar daca s-ar ingriji, si poate daca s-ar mai ingradi niste zone pentru ca cine stie, poate mai putem prinde inca 5 km/h in plus viteza...
Pai  haideti  fratilor  pentru  5  km/h in plus  sa  bagam  trenu  in  oras  taticu  si  sa  se aplice legea trenului  la politie sa  numai  fie  scos  vatmanul de  vina......ce  ziceti??? :o
Cu respect si admiratie.
memorat
15 Februarie 2009, 19:32:05
Răspuns #14

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Vatmanul nu ar trebui sa aiba absolut nici o vina pentru accidentele de pe linia lui 41 atata timp cat a respectat normele de siguranta a circulatiei si nu s-a rasturnat tramvaiul sau cine stie ce. De aceea am spus ca linia ingradita este cea mai buna pentru ca asa nu s-ar mai putea intampla practic nimic!
memorat
15 Februarie 2009, 21:54:14
Răspuns #15

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ca de obicei, in linia 41 a fost o mica revizie care are loc din 6 in 6 luni.

S-au verificat liniile, firele, gardurile, s-au strans suruburile, s-au curatat statiile, aspirat liniile, etc....


Prin terminalul Ghencea si Piata Presei au intors liniile 11, 47 respectiv 42 (tramvaiul fantoma).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
15 Februarie 2009, 21:57:23
Răspuns #16

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Macar de aceasta revizie sa se tina si sa o realizeze corespunzator la momentul necesar. Ca numai asa linia aceasta va putea fi exploatata mult timp la viteza si capacitatea la care a fost gandita initial.
memorat
24 Februarie 2009, 10:25:30
Răspuns #17

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
Totusi cat face un tramvai pe semicursa depinde de conditiile de trafic de pe traseu. Odata mi s-a intamplat ca un tramvai de pe 41 sa faca o ora pe semicursa "multumita" soferilor care au blocat intersectia de la intrarea in pasajul subteran de la Plaza Romania (erau afectata atat 41 cat si liniile de pe Bd. Timisoara (8, 25, 47, 137). Iar daca tramvaiul nu prinde niciun rosu si blocaje in intersectii se poate ajunge si la 20 de minute...
memorat
07 Martie 2009, 19:18:40
Răspuns #18

zofei.2006

  • Vizitator
Aici depinde de domnu vatman ca daca e unu nebun iti demonstrez ca daca se da jos la ei cu ranga de facut macazu . Ii fac loc imediat doar ca sa nu isi incaseze in geam. ;D
memorat
09 Martie 2009, 00:31:17
Răspuns #19

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Aici depinde de domnu vatman ca daca e unu nebun iti demonstrez ca daca se da jos la ei cu ranga de facut macazu . Ii fac loc imediat doar ca sa nu isi incaseze in geam. ;D
Crezi ca este vreun vatman sanatos in linia 41? ??? ;D
Cu respect si admiratie.
memorat