01 Noiembrie 2024, 02:09:46

Autor Subiect: Linia 41 (Metrou Usor -> Piata Presei Libere - via Piata Crangasi - Ghencea)  (Citit de 52121 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

14 Mai 2009, 01:35:51
Răspuns #60

zofei.2006

  • Vizitator
Nu stiu ce sa mai spun am obervat ca drumurile sunt mai libere si mijloacele de transport mai pline din cauza crizei. Prefera sa nu mai dea banii pe combustibil. Gradul de aglomeratie este foarte mare numai intre anumite ore si depinde si de interval de succedare a tramvaiului. Cred ca sau invatat sa mearga in conditi umane este singura explicatie concreta care pot sa o dau la acesta data.
memorat
14 Mai 2009, 09:44:25
Răspuns #61

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Nu stiu ce sa mai spun am obervat ca drumurile sunt mai libere si mijloacele de transport mai pline din cauza crizei. Prefera sa nu mai dea banii pe combustibil. Gradul de aglomeratie este foarte mare numai intre anumite ore si depinde si de interval de succedare a tramvaiului. Cred ca sau invatat sa mearga in conditi umane este singura explicatie concreta care pot sa o dau la acesta data.
In linia 41 nu vedeai tramvai gol ,indiferent la ce ora era.Am dreptate?In schimb acum iti spun eu care este explicatia,poate o sa razi....A ramas lumea fara servici si de aceea numai circula navetistii.Ce zici merge?
Cu respect si admiratie.
memorat
14 Mai 2009, 13:36:42
Răspuns #62

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Nu stiu cand ati circulat voi ultima oara cu 41 dar eu zilele acestea l-am vazut full chiar asteptam mereu al doilea tramvai sa ma pot urca si aici vorbesc despre statia Gen. Averescu sens Ghencea.Da intr-adevar tramvaie goale sunt si pe 41 dar numai dupa ce au trecut 3-4 vagoane in fata celui gol.Oricum scoaterea de ture din 41 cred ca are de-a face cu intrarea pe orar de vara.Oricum linia 41 ramane orice s-ar spune cea mai aglomerata linie urbana .
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
11 Iunie 2009, 10:49:17
Răspuns #63

zofei.2006

  • Vizitator
Nici pana astazi limitarile puse nu se tin cont, ieri a fost o nebunie mare la scanteia. Defectarea a 4 CH-PPC-uri , plus vagonu #068 a luat foc la rezistente .
memorat
11 Iunie 2009, 15:43:56
Răspuns #64

zofei.2006

  • Vizitator
In data 10.06.2009 pot sa zic ca a fost ziua Z pentru linia 41 :
Am sa va prezint unul dintre evenimentele petrecute ieri.
Vagonu #4036 a ramas fara ventilatie la chopere. La semaforu din terminalu Piata Presei Libere fiind turu 36, in ajutoru lui a venit vagonu #068 find turu 1. #068 a fost cuplat de vagonu #4036 pentru a incerca sa-l traga in statia de plecare ca sa nu blocheze circulatia vagoanelor din linie. Din cauza panitajului cauzat de turnarea proasta si ineficienta de ulei, #068 a luat foc la rezistente, au fost nevoiti sa foloseasca stingatoarele . Acum aveam doua vagoane defecte >:( , au rams pe loc amandoua vagoanele 10 minute dupa care sa luat decizia ca #068 sa-l inpinga pe #4036 pe BD. Expozitiei . Foarte greu au reusit sa ajunga acolo din cauza patinajului #068 a mai luat inca o data foc la rezistente. Ajunsi pe BD. Expozitie am asteptat masina de interventie ( tractarea ). Dupa ce ajuns maina de interventie sa trecut la scoaterea tamponului din fata a vagonului #4036 si scoaterea federelor. L-au legat de masina de inerventie si sau dat seama ca exista o portiune de linie pe BD. Expozitiei de tip CF, l-au desfacut si l-au cuplat la #068. Dupa ce am trecut de BD. Expozitiei la intrarea pe strada Putul lui Craciun #4036 a fost cuplat la masina de interventie. Totu a decurs normal pana la intrarea in Depoul Bucurestii Noi nici bine nu am intrat pe poarta ca un pietroi pus pe mijlocu linie face sa cada salvarea tramvaiului. Dupa alte 10 minute am reusit sa intram cu tramvaiu in depou, iar in urma noastra venea si vagonu #068 care dupa 2 incedii mergea foarte bine ??? . Vagonu #4036 a fost bagat in spatele spalatoriei sa se raceasca , iar vagonul #068 a luat-o prin spalatorie si lasat pe canal pentru a se remedia defectiune. Vatmanul a iesit cu vagonu #201. Toata acesta operatiune a durat 60 de minute.
La ora 15:30 se defecteaza #4036, la ora 15:37 ia foc la rezistente #068, la ora 15:47 ajung pe Bd Expozitiei, la ora 15:50 ajunge tractarea, la ora 16:25 ajung vagoanele #068 si #4036 in Depoul Bucurestii Noi, iar la ora 16:30 iese in traseu turu 1 cu vagonu #201.
Prima incercare de mutare a vagonului sa facut cu pasageri in vagoane.

Mai jos urmeaza pozele.
memorat
11 Iunie 2009, 15:54:01
Răspuns #65

zofei.2006

  • Vizitator
Next  ;D .
memorat
11 Iunie 2009, 15:58:23
Răspuns #66

zofei.2006

  • Vizitator
Next  ;D .
memorat
11 Iunie 2009, 16:01:50
Răspuns #67

zofei.2006

  • Vizitator
Next  ;D .
memorat
11 Iunie 2009, 16:10:15
Răspuns #68

zofei.2006

  • Vizitator
#4036 urmand sa plece spre Depoul Alexandria dupa ora 20:30 .
memorat
11 Iunie 2009, 21:28:19
Răspuns #69

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
#4036 urmand sa plece spre Depoul Alexandria dupa ora 20:30 .
Iarna nu-i ca vara. De cateva saptamani, din cauza caldurii au inceput sa cada tramvaiele CH-PPC. Mesajul incriminator: Lipsa ventilatie Chopper A sau B. Esti nevoit sa tragi vagonul pe o linie moarta lasandu-l sa se raceasca sau in cel mai nefericit caz sa il tractezi in depou. Ma mir cum de a primit Bucuresti Noi vagoanele Alexandriei. >:(
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Iunie 2009, 23:00:24
Răspuns #70

zofei.2006

  • Vizitator
Pai in prima faza au vrut sa-l duca in Depoul Dudesti dar era foarte mult de mers si Bucurestii Noi a fost mai aproape  ;D .
memorat
11 Iunie 2009, 23:03:37
Răspuns #71

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Bucla de la Expozitiilor ar trebuii sa reintre intr-o revizie totala pentru a fi redeschisa linia, acolo putandu-se gara vagoanele "bolnave".
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
14 Iunie 2009, 12:55:49
Răspuns #72

zofei.2006

  • Vizitator
memorat
14 Iunie 2009, 13:05:54
Răspuns #73

zofei.2006

  • Vizitator
In anul 1973 avea urmatorul traseu Str. Erie Eroul, BD. Pieptanari, Sos. Oltenitei, Str. Nitu Vasile, BD. C. Brancoveanu.
memorat
24 Iulie 2009, 02:09:13
Răspuns #74

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In linia 41, depoul Alexandria mai trimite si vagonul V3A-93 #280. Astazi era la munca in 41.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Iulie 2009, 02:11:01
Răspuns #75

zofei.2006

  • Vizitator
Pai cu Chppc prin URAC la montat aer conditionat si refacut masca de pe fata il mai vedem si prin 41 .
memorat
25 August 2009, 06:24:13
Răspuns #76

zofei.2006

  • Vizitator
O poza din linia 41 facuta la terminalu Piata Presei Libere facuta prin anul 2003 care zic eu reprezinta bine linia 41 .
memorat
25 August 2009, 11:47:57
Răspuns #77

V3nt0R

  • Vizitator
Off ce vremuri erau pe atunci, fara urataniile astea de Choppere care n-au o legatura cu adevaratele V3A-uri, niste boccii.Vremuri frumoase atunci pentru 41 :) .
memorat
06 Septembrie 2009, 11:54:54
Răspuns #78

CRAZY BOY

  • Vizitator
memorat
21 Septembrie 2009, 12:57:11
Răspuns #79

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Un pliant tiparit in luna Septembrie 2009 cu ocazia inaugurarii liniei Metrou Usor 41.



Multumim Zofei.2006 pentru materialul pus la dispozitie.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat