09 Iunie 2023, 00:27:41

Autor Subiect: Calea Ferata Ingusta - ZILLERTALBAHN  (Citit de 3199 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

10 Aprilie 2010, 23:03:12

vlaicuandrei

  • Vizitator
O cale ferata de ecartament ingust pe o distanta de 40-50 de kilometrii. Transportul se realizeaza cu 5 perechi de trenuri push-pull ce ruleaza cu aproximativ 70 de km/h. Totul este controlat prin balize si semnale radio. Doar in zona garilor si pe o distanta de 2 kilometrii este linie dubla. In rest este simpla.
Primele 2 poze arata un tren prins din mers. In capat se poate observa locomotiva de fabricatie germana (an 2004) si in a doua poza capatul celalalt al trenului.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

            

10 Aprilie 2010, 23:05:26
Răspuns #1

vlaicuandrei

  • Vizitator
Dupa aceea am "surprins" niste gari de pe traseu si cu toate instalatiile aferente.
Dupa cum se poate observa, trenurile circulau la un interval de 30 de minute in fiecare directie.
memorat
10 Aprilie 2010, 23:06:34
Răspuns #2

vlaicuandrei

  • Vizitator
Calea ferata respectiva avea si niste autobuze cu care realiza traficul de calatori catre localitatile din apropiere.
memorat
10 Aprilie 2010, 23:08:27
Răspuns #3

vlaicuandrei

  • Vizitator
Cum aratau balizele de care va vorbeam mai devreme. Ceva in genul celor galbene de la noi de la metrou din statii.
Dupa aceea avem un semnal de iesire din statie cu o trecere la nivel, iesirea catre localitatea urmatoare si un indicator catre gara.
memorat
10 Aprilie 2010, 23:10:18
Răspuns #4

vlaicuandrei

  • Vizitator
A doua zi nu am putut rezista si am facut o "tura" cu trenul dintr-un capat in celalalt. Cateva poze cu interiorul trenului.
memorat
10 Aprilie 2010, 23:12:47
Răspuns #5

vlaicuandrei

  • Vizitator
Dupa cum o sa se poate observa in prima poza, traseul trenului era format din statii cu oprire obligatorie si halte optionale. In fiecare halta optionala era cate un aparat electronic dotat cu 2 butoane pentru directia dorita, astfel incat primul tren care ar fi trecut prin acea statie sa stie sa opreasca (anuntat tot prin unde radio). Pentru calatorii din tren exista un buton la fiecare capat al vagonului pentru a comanda oprirea (vezi poza 2)
memorat
10 Aprilie 2010, 23:13:54
Răspuns #6

vlaicuandrei

  • Vizitator
Iar la finalul reportajului, o poza de ansamblu cu depoul caii ferate. Depoul era situat exact langa statia principala a OBB.
memorat
10 Aprilie 2010, 23:17:25
Răspuns #7

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Superb, BRAVO :) Vedem si noi ceva civilizat.
memorat
03 Septembrie 2010, 12:32:24
Răspuns #8

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Tren cu aburi, asteptand plecarea in gara Fugen, regiunea Zillertal - 31.08.2010:
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":