19 Martie 2024, 16:01:41

Autor Subiect: Transferoviar CALATORI - Automotoarele VT 614, VT 624 (Clasa 76)  (Citit de 13703 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

25 Septembrie 2009, 10:12:43

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Automotoarele VT 624 -> Clasa 76

Automotoarele VT624 au fost produse de MAN în colaborare cu Waggonfabrik Uerdingen, cele patru prototipuri fiind produse în anul 1961, iar producţia de serie desfăşurându-se între anii 1964 şi 1968. Au fost livrate către DB un număr total de 80 de vagoane motoare şi 55 de remorci, fiind formate 40 de garnituri, cu câte una sau două remorci. Boghiurile acestor automotoare sunt echipate cu suspensie primară şi secundară cu arcuri elicoidale.

Fiecare vagon motor este echipat cu câte două saloane de clasa a doua (total 66 locuri) şi două compartimente de clasa întâi (total 12 locuri), iar vagonul remorcă este alcătuit din trei saloane de clasa a doua (total 80 locuri). Saloanele de clasa a doua sunt echipate cu banchete de două locuri, iar compartimentele de clasa întâi conţin câte 6 fotolii. În total, clătorii au la dispoziţie 24 de locuri la clasa întâi şi 212 la clasa a doua.

Fiecare dintre cele două vagoane motoare este echipat cu câte un motor diesel orizontal D 3650 HM1U-B cu 6 cilindri în linie, care dezvoltă o putere maximă de 331 kW (450 CP), la o turaţie de 1700 rot/min. Transmisia automotorului este hidraulică, Voith T 420r.

Începând cu anul 1968, 13 garnituri au fost echipate experimental cu suspensie secundară cu perne de aer (şi încadrate în seria 634), folosită şi ca sistem de înclinare pasivă, ceea ce a mărit viteza maximă de circulaţie la 140 km/h. Sistemul nu a dat rezultatele aşteptate, astfel că a fost eliminat în anul 1979.

Ultimele autmotoare seria 624 au circulat în Germania în anul 2005, multe fiind apoi achiziţionate de către Căile Ferate Poloneze (PKP - Polskie Koleje Państwowe SA), iar 11 unităţi fiind achiziţionate de Transferoviar Călători. Operatorul Transferoviar Călători (divizie a Transferoviar Grup) foloseşte aceste automotoare pentru trenuri personale şi personale cu mers de accelerat pe rutele Oradea - Cordău, Cluj-Napoca - Oradea, Cluj-Napoca - Bistriţa Nord, Cluj-Napoca - Târgu Mureş, Buzău - Nehoiaşu, Galaţi - Bârlad şi Caransebeş - Bouţari.

Formula osiilor: B'-2 + 2-2 + 2-B'
Ecartamentul căii: 1.435 mm
Lungimea peste tampoane a trenului: 79.420 mm (prototip);79.460 mm (seria)
Lungimea peste tampoane a vagonului motor: 26.650 mm
Lungimea peste tampoane a vagonului intermediar: 26.160 mm
Ampatamentul vagonului motor: 19.000 mm
Ampatamentul vagonului intermediar: 19.000 mm
Ampatamentul unui boghiu: 2.500 mm
Suspensia primară: arcuri elicoidale
Suspensia secundară: arcuri elicoidale duble
Înăltimea maximă peste NSS: 4.000 mm
Lătimea maximă: 2.800 mm
Număr motoare diesel: 2
Tip motor diesel: MAN D3560 HM1U-B
Puterea totală: 662 kW / 900 CP
Transmisia hidraulică: Voith T 320r / T 420r
Compresor: VV/110/200
Raza minimă de înscriere în curbe: 125 m
Viteza maximă: 120 km/h
Viteza maximă în regim de durată: 25 km/h
Masa vagonului motor / remorcă / totală: 44 t / 32 t / 120 t
Frâna automată: KE-R-A
Masa frânată vagon motor / remorcă: P 68 t / P 55 t
Masa frânată cu frâna de mână: 37 t
Capacitatea rezervoarelor de combustibil: 2 x 650 l
Locuri vagon motor: 66 (clasa a IIa) + 12 (clasa I)
Locuri vagon remorcă: 80 (clasa a IIa)
Total locuri: 212 (clasa a IIa) + 24 (clasa I) = 236

Automotoare în circulaţie:
Vagon motor 1..............Remorcă................Vagon motor 2..........Operator.............Baza
Nr. TFG....Nr. DB......Nr. TFG....Nr. DB....Nr. TFG....Nr. DB....
76-2401-8   624 635-9   59-2401-4   924 413-8   76-2402-6   624 649-0   Transferoviar Călători   OÅ£elu RoÅŸu
76-2403-4   624 650-8   59-2402-2   924 411-2   76-2404-2   624 646-6   Transferoviar Călători   NehoiaÅŸu
76-2405-9   624 647-4   59-2403-0   924 409-6   76-2406-7   624 506-2   Transferoviar Călători   Cluj-Napoca
76-2407-5   624 620-1   59-2404-8   924 423-7   76-2408-3   624 623-5   Transferoviar Călători   OÅ£elu RoÅŸu
76-2409-1   624 638-3   59-2405-5   924 424-5   76-2410-5   624 632-6   Transferoviar Călători   GalaÅ£i
76-2411-7   624 631-8   59-2406-3   924 438-5   76-2412-5   624 639-1   Transferoviar Călători   GalaÅ£i
76-2413-3   624 677-1   59-2407-1   924 431-0   76-2414-1   624 616-9   Transferoviar Călători   GalaÅ£i
76-2415-8   624 615-1   59-2408-9   924 405-0   76-2416-6   624 625-0   Transferoviar Călători   GalaÅ£i
76-2417-4   624 643-3   59-2409-7   924 425-2   76-2418-2   624 338-0   Transferoviar Călători   NehoiaÅŸu
76-2419-0   624 606-0   59-2410-5   924 426-0   76-2420-8   624 634-2   Transferoviar Călători   NehoiaÅŸu
76-2421-6   624 622-7   59-2411-3   924 415-3   76-2422-4   624 628-3   Transferoviar Călători   Cluj-Napoca
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

            

14 August 2010, 15:03:33
Răspuns #1

pisti91

  • Mesaje postate: 35
  • Gen: Bărbat
    • Vehicule
Salutari.

Ieri, 13 august, a sosit la Oradea primul motor tip VT624, mai exact 76-2401-8.

Prezentare VT624, 76-2401



Clasa a 2-a



Clasa 1 cu compartiment




Bord



Alte fotografii:





memorat
15 August 2010, 18:58:49
Răspuns #2

ByOnu

  • Vizitator
Cat sunt de tari :D Second hand, dar de 100% de ori mai bune decat "noile" sageti albastre!! :P

Superbe... ;)


Oricum, inca o dovada ca CFR (in special Calatori) pierde teren... DIE IN HELL BERCEANU & BASEXU'!!!  >:(
memorat
15 August 2010, 20:01:24
Răspuns #3

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Cat sunt de tari :D Second hand, dar de 100% de ori mai bune decat "noile" sageti albastre!! :P

Superbe... ;)


Oricum, inca o dovada ca CFR (in special Calatori) pierde teren... DIE IN HELL BERCEANU & BASEXU'!!!  >:(

Uite cum dau necunoscatorii din tastatura. Rama automotoare de mai sus a fost modernizata de catre Remaru 16 Februarie, de aceea arata atat de bine trenul.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 August 2010, 19:47:22
Răspuns #4

pisti91

  • Mesaje postate: 35
  • Gen: Bărbat
    • Vehicule
Nu mai folosi termenul de "rama automotoare" ca asa ceva nu exista. "Rama" se foloseste la ramele electrice. Spune doar automotor.
memorat
27 August 2010, 00:11:26
Răspuns #5

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
@ ByOnu, amice mai citeste o carte! Cum poti spune o prostie cat tine de mare. Tu ai calatorit vreodata cu un automotor Siemens Desiro a.k.a Sageata Albastra? Dupa ce afirmi cred ca nu, nu mai vorbi aiurea ca te faci de ras!
memorat
27 August 2010, 00:39:27
Răspuns #6

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
@ ByOnu, amice mai citeste o carte! Cum poti spune o prostie cat tine de mare. Tu ai calatorit vreodata cu un automotor Siemens Desiro a.k.a Sageata Albastra? Dupa ce afirmi cred ca nu, nu mai vorbi aiurea ca te faci de ras!
Ii dau dreptate. Din imagini, observ ca detine niste scaune mai comode decat "lemnele" din Desirourile CFR-ului calatori.
Confort nemtesc si nu ROMANESC, aka Astra Arad.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 August 2010, 11:12:27
Răspuns #7

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Ambele sunt fabricate in Germania inteligentule nu stiu de ce bati campii cu Astra Arad, stii vorba aia daca taceai....ramaneai..:)))
memorat
27 August 2010, 11:13:24
Răspuns #8

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ambele sunt fabricate in Germania inteligentule nu stiu de ce bati campii cu Astra Arad, stii vorba aia daca taceai....ramaneai..:)))
O parte din ramele DESIRO au fost asamblate si la ASTRA ARAD. Gata cu off-urile.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Iulie 2012, 17:34:03
Răspuns #9

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
76-2419-0 - 59-2410-5 - 76-2420-8 in gara Crivina -- 01 Iulie 2012

foto Zm!Le
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
04 Iulie 2012, 11:29:41
Răspuns #10

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
76-2417-4 + 59-2409-7 + 76-2418-2 IN Gara Bucuresti Nord cu un REGIO sosit de la Buzau.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
09 Iulie 2012, 14:26:27
Răspuns #11

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
2401 - 2402 la manevre in Gara Oltenita.

Not a valid youtube URL
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Iulie 2012, 11:56:02
Răspuns #12

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Postul de conducere a unei AUTOMOTOR VT 624 (2401 - 2402)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Iulie 2012, 12:11:36
Răspuns #13

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Automotorul VT 624 -> 76-2401-9 + 57-2401-4 + 76-2402-6 in Gara Titan Sud -- 18 Iulie 2012
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Iulie 2012, 12:19:10
Răspuns #14

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Interiorul Ramei Automotor VT 624 -> 76-2401-9 + 57-2401-4 + 76-2402-6 in Gara Titan Sud -- 18 Iulie 2012


Multumim TFC pentru sprijinul acordat!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Iulie 2012, 13:35:50
Răspuns #15

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Interiorul Ramei Automotor VT 624 -> 76-2401-9 + 57-2401-4 + 76-2402-6 in Gara Titan Sud -- 18 Iulie 2012


Multumim TFC pentru sprijinul acordat!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Iulie 2012, 13:41:17
Răspuns #16

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Motorul + rezervorul de carburant...
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
30 Iulie 2012, 17:20:44
Răspuns #17

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Automotorul VT -> 76-2407-5 + 59-2404-8 + 76-2408-3
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 August 2012, 13:34:54
Răspuns #18

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Automotorul VT -> 76-2419-0 + 59-2410-5 + 76-2420-8 in Gara de Nord:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
31 August 2012, 01:50:53
Răspuns #19

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Automotor VT 614 pe ruta Tg. Mures - Cluj Napoca
Statia: Tg. Mures

76-1403-5
memorat