09 Octombrie 2024, 04:41:48

Autor Subiect: Siemens si Astra Vagoane Calatori, parteneri pentru constructia de tramvaie  (Citit de 71319 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

08 Februarie 2010, 12:30:25

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
Siemens si Astra Vagoane Calatori, parteneri pentru constructia de tramvaie

Conducerea Astra Vagoane Calatori Arad a semnat in dupa-amiaza zilei de 27 ianuarie 2010, un contract cu Siemens pentru productia de tramvaie in Romania.
Protocolul privind parteneriatul intre cele doua companii a fost semnat din partea SC Astra Vagoane Calatori SA Arad, de catre Valer Blidar, presedinte al grupului de firme si Alexandru Truta, director general al companiei aradene, respectiv Franz Proksch, director al Diviziei Sisteme de Transport Siemens - Austria si Cristian Secosan, director general al Siemens SRL.

Modelul se va numi SIEMENS Imperio
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

            

08 Februarie 2010, 13:12:50
Răspuns #1

ByOnu

  • Vizitator
Parerea mea este ca nu s-ar descurca prea bine la curbele astea stranse din Buc.; de ex. la capatul Sf. Gheorge ar zgaria bordura cu botul; uitati-va si voi ce distanta este intre rotile din fatza si bot.  :D
memorat
08 Februarie 2010, 13:32:04
Răspuns #2

CRAZY BOY

  • Vizitator
Pai tu chiar crezi ca se poate sa fie si in realitate distata aia?Daca ar fi asa ar da cu botul de pamant cand va fi mai plin.
memorat
08 Februarie 2010, 13:42:39
Răspuns #3

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
Intai sa-l vedem construit si pe urma vedem noi ce facem cu infrastructura. Probabil ca va rula intai in Arad unde am inteles ca s-ar descurca destul de bine.
memorat
08 Februarie 2010, 13:56:01
Răspuns #4

CRAZY BOY

  • Vizitator
memorat
08 Februarie 2010, 14:02:28
Răspuns #5

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
Mda, asa stiam si eu.
Nu cred ca asa va arata in final desi designul actual, e belea si seamana putin cu ALSTOM Citadis (in fatza).
memorat
09 Februarie 2010, 00:14:41
Răspuns #6

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
In primul rand, cred ca nu se vor face 100% pentru Romania .
Presupun ca se vor face mai multe modele, pentru fiecare ecartament .
Arata destul de bine :D.
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
09 Februarie 2010, 00:36:17
Răspuns #7

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In primul rand, cred ca nu se vor face 100% pentru Romania .
Presupun ca se vor face mai multe modele, pentru fiecare ecartament .
Arata destul de bine :D.

Observ ca este format din 4 randuri de boghie. Arata frumusel in schite.
Veste buna: Bucurul LF va intra in productie de serie, de anul acesta!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
09 Februarie 2010, 08:25:01
Răspuns #8

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
In primul rand, cred ca nu se vor face 100% pentru Romania .
Presupun ca se vor face mai multe modele, pentru fiecare ecartament .
Arata destul de bine :D.

La Arad se vor construi pentru Romania si alte posibile destinatii din "afara".
Vestea proasta este ca nu-l vom "pupa" si-n Bucuresti (decat daca-i fac eu macheta  :D :D :D )
memorat
09 Februarie 2010, 08:31:19
Răspuns #9

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
Felicitari Oleco, ai reusit in sfarsit sa atasezi fotografii direct pe site. A fost greu?

Taticu, am mai pus poze atasate aici, dar ma enerveaza ca nu au toate aceleasi dimensiuni si de aceea le pun cu photobucket. Pricipisi?
memorat
09 Februarie 2010, 11:11:37
Răspuns #10

CRAZY BOY

  • Vizitator
Iasmine vezi ca are doar 3 boghiuri.Restu sunt umbre.
memorat
09 Februarie 2010, 11:40:06
Răspuns #11

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
memorat
09 Februarie 2010, 23:13:35
Răspuns #12

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Astra Arad are linie de probe si nu va fi problema o problema probele efectuate de acest vagon. Sunt sigur ca va ajunge un prototip si in Bucuresti pentru propaganda.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
09 Februarie 2010, 23:25:29
Răspuns #13

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
memorat
13 Februarie 2010, 21:44:18
Răspuns #14

ByOnu

  • Vizitator
...Bucurul LF va intra in productie de serie, de anul acesta!...

Vorbesti serios!?  :o ???

WoW, grozav ... ai niste informatii mai exacte, surse.. ? :)
memorat
26 August 2011, 01:24:19
Răspuns #15

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
"Un tramvai care sa le ia ochii aradenilor a iesit, joi, pe poarta uzinei Astra din oras. E realizat cu componente Siemens, se numeste Imperio si este cel mai economic din lume, dupa cum il lauda producatorii.

Dar pana sa ajunga localnicii sa se plimbe cu el, primaria ar trebui sa-l cumpere la pretul de 1,7 milioane de euro. Aerul conditionat, camerele de supraveghere video si controloarele electrice de bilete sunt doar cateva dintre atuurile tramvaiului Imperio. Este cel mai modern mijloc de transport in comun produs vreodata la noi in tara, unde avem un deficit de 2.000 de tramvaie. Localnicii s-au inghesuit sa-l imortalizeze cand a aparut pe sine.

Toti cei care au lucrat la acest proiect si-au vazut acum visele implinite, dupa mai bine de o jumatate de an de truda. Modelul este unul foarte silentios si are o capacitate de 200 de locuri. Dar chiar si asa nu e pe placul tuturor: unii spun ca scaunele nu ar fi confortabile.

Oricum, in 15 minute tramvaiul a fost tras la depou pentru a face cale libera modelelor deja cunoscute in oras. Pretul tramvaiului poate parea mare, dar producatorii spun ca este mai ieftin decat alte modele produse in Europa, unde cel mai ieftin costa 2,5 milioane euro."

Video aici


memorat
30 August 2011, 23:09:38
Răspuns #16

Matei

  • Vizitator
memorat
31 August 2011, 01:14:42
Răspuns #17

Upz

  • Mesaje postate: 114
  • Gen: Bărbat
RATB e interesata sa cumpere astfel de tramvaie ?

 Da. Iar tramvaiele IMPERIO pt Bucuresti vor fi produse la URAC.. scria intr-un articol.
memorat
01 Septembrie 2011, 02:52:59
Răspuns #18

Matei

  • Vizitator
URAC va produce tramvaie Siemens Imperio si pentru Bucuresti sau numai pentru Viena ?
memorat
13 Februarie 2012, 18:44:05
Răspuns #19

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Astra Vagoane Călători ar putea livra 12 tramvaie oraşului Cluj-Napoca după ce a contestat licitaţia

Compania Astra Vagoane Călători Arad ar putea livra 12 tramvaie "Imperio" Primăriei Cluj-Napoca, după ce i-a fost admisă contestaţia depusă la rezultatul licitaţiei care fusese organizată în acest scop şi la care iniţial fusese declarat câştigător un producător polonez de tramvaie.

Preşedintele grupului de firme Astra, Valer Blidar, care este acţionarul majoritar al Astra Vagoane Călători Arad, a declarat, luni, corespondentului MEDIAFAX, că a participat la licitaţia electronică din luna noiembrie a anului trecut pentru livrarea a 12 tramvaie către Primăria Cluj-Napoca, alături de un producător polonez.
Rezultatele licitaţiei au fost anunţate la finele anului trecut, compania din Polonia fiind declarată câştigătoare, însă firma din Arad a contestat acest rezultat, iar Consiliul Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor (CNSC) a decis că oferta desemnată câştigătoare de către comisia de licitaţie a Primăriei nu este conformă cu prevederile caietului de sarcini.

Valer Blidar a afirmat că tramvaiul polonez nu respectă cerinţele din caietul de sarcini, pentru că podeaua nu este complet coborâtă şi uşile nu sunt conforme, nefiind toate duble.

"În plus, tramvaiul polonez consumă cu 50 la sută mai multă energie decât cel fabricat de noi în parteneriat cu Siemens. Consider că a plăti timp de 30 de ani, cât este durata de viaţă a unui tramvai, un consum cu 50 la sută mai mare este un lucru care nu trebuie tratat cu indiferenţă de Primăria Cluj-Napoca", a spus Valer Blidar.

Acţionarul majoritar al Astra Vagoane Călători Arad a afirmat că preţul oferit de polonezi este cu doar 3,9 la sută mai mic decât cel al tramvaiului românesc "Imperio", care costă 1.528.000 de euro.

"Un lucru care îmi crează mari suspiciuni este faptul ca polonezii au vândut acest tramvai în Varşovia cu 1.820.000 de euro, iar în Ungaria, la Szeged, cu 1.780.000 de euro, pentru ca acum să vină în România, mai departe şi mai costisitor, cu preţul de 1.470.000 de euro, cu foate puţin sub preţul nostru", a afirmat Blidar.

El a adăugat că "de neexplicat este de ce Comisia de evaluare de la Cluj-Napoca nu a fost interesată să verifice criticile aduse de Astra Vagoane Călători".

"Comisia s-a limitat la a transmite câteva solicitări către CNSC de a respinge contestaţia noastră", a susţinut Valer Blidar.

Preşedintele grupului de firme Astra a declarat că, după ce i-a fost admisă contestaţia, Primăria Cluj-Napoca ar trebui să cumpere tramvaiele "Imperio", a căror livrare ar putea avea loc anul acesta.

La rândul său, primarul interimar al municipiului Cluj-Napoca, Radu Moisin, a declarat, corespondentului MEDIAFAX, că municipalitatea a analizat răspunsul primit de la CNSC în urma contestaţiei Astra Vagoane Arad, urmând să fie dat un răspuns.

"Problema a fost faptul că uşa din faţă din oferta de tramvai a firmei poloneze care s-a clasat pe locul întâi nu era dublă, ci simplă, iar CNSC a considerat că nu este conformă specificaţiilor din caietul de sarcini. Noi avem acum de ales între a oferi contractul firmei de pe locul doi, Astra Vagoane Arad, deşi preţul pe un tramvai oferit de aceasta este cu 429.000 de euro mai mare decât cel al firmei poloneze, să anulăm licitaţia sau să atacăm decizia CNSC la Curtea de Apel Cluj. Urmează să luăm o decizie", a spus Moisin.

Potrivit acestuia, răspunsul primit de la CNSC la contestaţia Astra Vagoane Arad va întârzia achiziţia tramvaielor cu circa 30 de zile.

Tramvaiul românesc "Imperio", fabricat de Astra Vagoane Călători Arad în parteneriat cu Siemens, a fost prezentat în premieră publicului, în 25 august 2011, când a fost scos pe şinele din centrul municipiului Arad.


http://www.gandul.info/news/astra-vagoane-calatori-ar-putea-livra-12-tramvaie-orasului-cluj-napoca-dupa-ce-a-contestat-licitatia-9231678
memorat