12 Decembrie 2024, 19:30:19

Autor Subiect: Clasa 64  (Citit de 4532 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

30 Ianuarie 2010, 16:57:53

vlaicuandrei

  • Vizitator
14 locomotive de acest tip au fost construite de catre FAUR din 1981. Toate sunt retrase din serviciu, inafara de 2, care mai sunt folosite de catre o cale ferata privata din Italia si una ocazional de catre Sudarec. Aveau incalzire pentru tren, ne mai fiind necesara alipirea acelui vagon "cu sobe". Majoritatea fusesera detasate in vestul si nord-vestul tarii majoritatea pentru accelerate si personale. Initial au fost gandite ca locomotive "push-pull" dupa o idee germana, dar acest proiect a fost abandonat.
 
Detalii Tehnice:
Motor Diesel: dupa licenta ALCO, 6 R 251 FLO, 6 cilindri in linie
Putere: 1521 CP
Viteza Maxima: 100 km/h.
memorat
Advertisement

30 Ianuarie 2010, 21:50:09
Răspuns #1

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Seamana un pic la dizain cu GM-urile.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
31 Ianuarie 2010, 12:54:10
Răspuns #2

vlaicuandrei

  • Vizitator
Ca dovada ca nu tot ce e nou trebuie sa fie neaparat si original...cu toate astea nu imi pot explica de ce nici acest tip de locomotiva nu a fost fiabil (avea aceleasi probleme ca Didinele, clasa 70-71) :( si apropo de ele, alea seamana mai bine cu GM-urile, dar mai ales cu primul GM care era un 63-****-* poreclit si "Rosapepe" cu capetele albe si albastru restul corpului.
memorat
31 Ianuarie 2010, 13:20:46
Răspuns #3

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ca dovada ca nu tot ce e nou trebuie sa fie neaparat si original...cu toate astea nu imi pot explica de ce nici acest tip de locomotiva nu a fost fiabil (avea aceleasi probleme ca Didinele, clasa 70-71) :( si apropo de ele, alea seamana mai bine cu GM-urile, dar mai ales cu primul GM care era un 63-****-* poreclit si "Rosapepe" cu capetele albe si albastru restul corpului.
Da, ai dreptate.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 Februarie 2010, 21:06:49
Răspuns #4

vlaicuandrei

  • Vizitator
Oricum am impresia ca mai exista doar una la noi in tara pe undeva la Galati :'(.
memorat
05 Februarie 2010, 22:35:50
Răspuns #5

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Oricum am impresia ca mai exista doar una la noi in tara pe undeva la Galati :'(.
Nefunctionala, bineinteles.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 Februarie 2010, 15:49:07
Răspuns #6

vlaicuandrei

  • Vizitator
Una bucata clasa 64 functionala si toate cele din Italia, soseste imediat :D (tot de pe net pescuita).
memorat
Advertisement