Istorie
LDV a fost format în 1993 ca Leyland DAF utilitare Limited în urma unui management buy-out din DAF NV "e Leyland DAF Van divizia de producţie, ca urmare a falimentului a companiei olandeze. Mai târziu, numele a fost schimbat oficial la LDV Limited.
Înainte de fuziunea cu Leyland Trucks şi DAF Trucks în 1987 a fost parte a Leyland britanic / Austin Rover Grupul de imperiu şi a fost în ultimul transport de marfă Rover braţul Land Rover Grupul de diviziune.
În decembrie 2005, după ce în administrare, LDV a fost cumpărat de grupul Sun Capital / Soare partenerii europeni şi a fost supus de o restructurare financiară. [2] Ce Van raportat angajamentul LDV de la clienţii săi existenţi, inclusiv o asigurare de director de marketing de care lor ţintă de producţie de 1000 de camioane pe lună, le-ar pune mai bine break-chiar si punct. [3]
Rus GAZ Group a achizitionat LDV la 31 iulie 2006, şi a stabilit, de asemenea, o noua companie, GAZ International, cu sediul în Regatul Unit, să se concentreze asupra industriei de automobile. [4] BBC a raportat că un purtător de cuvânt al GAZ a declarat că societatea a fost numit Ford Europa executiv Martin Leach şi fostul AT Kearney executiv Steve Young pentru a rula de afaceri, şi că intenţionează să îşi extindă producţia la uzina LDV din Birmingham, prin adăugarea de noi linii de produse şi pătrunderea pe noi pieţe din Europa şi în altă parte. [2] GAZ planuri au avut la de export de tehnologie LDV în Rusia, şi să înceapă producerea Maxus de la GAZ Nijni Novgorod fabrica din Rusia, cu 50.000 de un volum iniţial. (
http://www.autoindustry.co.uk/news/05-11-07_4 ) [4] [5] Au fost, de asemenea, propuneri pentru a exporta gaz pentru Maxus Australia, o piaţă tradiţională pentru British Leyland.
Cu toate acestea, nu planurile GAZ a arătat într-adevăr nici o putere mai mare, şi ca urmare a recesiunii mondiale severe şi a lipsei de investiţii pe termen lung şi de angajament, productia a fost oprita la fabrica LDV din Birmingham, în decembrie 2008.
După ce guvernul britanic a încercat din nou pentru a salva compania, fiind de acord să se reverse în 5million lire sterline de subvenţii pentru a permite Malaezia lui WestStar Corporation de a achiziţiona LDV, WestStar nu a reuşit să asigure finanţarea.
Activele companiei au fost vândute de către administratorii de PricewaterhouseCoopers Concept Chinei de risc a lui Eco ferm, la 15 octombrie 2009.
Traiasca Gâgăl... sau gugăl...