Marca necunoscuta
08 August 2020, 18:29:15

Autor Subiect: Marca necunoscuta  (Citit de 2508 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

26 Octombrie 2009, 22:28:50

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Am pozat o dubita foarte simpatica azi in Rosiori. Habar n-am ce marca e, dar imi place.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

            

23 Iunie 2010, 19:59:23
Răspuns #1

Valentin

  • Mesaje postate: 34
  • Gen: Bărbat
Daca nu ma insel e o masina englezeasca  Leyland. Sigla imi spune ca ar fi Leylan-DAF-V ? care "V" nu stiu de la ce vine.   Dar mai simplu, ii putem spune LDV si dupa cum v-am spus e marca englezeasca. Cine are acces la mai multe informatii sau stie altceva e rugat sa ne lamureasca. ;)
memorat
23 Iunie 2010, 20:17:38
Răspuns #2

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Daca nu ma insel e o masina englezeasca  Leyland. Sigla imi spune ca ar fi Leylan-DAF-V ? care "V" nu stiu de la ce vine.   Dar mai simplu, ii putem spune LDV si dupa cum v-am spus e marca englezeasca. Cine are acces la mai multe informatii sau stie altceva e rugat sa ne lamureasca. ;)

LDV vine de la Leyland-DAF Vehicles. A apartinut companiei DAF NV, care a luat fiinta dupa semnarea parteneriatului dintre Rover Group(40%) si DAF Trucks(60%). A avut o viata destul de scurta, din 1987 pana in 1993, cand compania-mama DAF NV a intrat in insolventa.

Un lucru e cert:ca si in cazul autoturismelor produse de grupul British Leyland(falimentar ca si gandire economica, de management si de marketing), si autoutilitarele produse erau de foarta slaba calitate.
memorat
07 August 2012, 21:48:37
Răspuns #3

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
Istorie

LDV a fost format în 1993 ca Leyland DAF utilitare Limited în urma unui management buy-out din DAF NV "e Leyland DAF Van divizia de producţie, ca urmare a falimentului a companiei olandeze. Mai târziu, numele a fost schimbat oficial la LDV Limited.

Înainte de fuziunea cu Leyland Trucks şi DAF Trucks în 1987 a fost parte a Leyland britanic / Austin Rover Grupul de imperiu şi a fost în ultimul transport de marfă Rover braţul Land Rover Grupul de diviziune.

În decembrie 2005, după ce în administrare, LDV a fost cumpărat de grupul Sun Capital / Soare partenerii europeni şi a fost supus de o restructurare financiară. [2] Ce Van raportat angajamentul LDV de la clienţii săi existenţi, inclusiv o asigurare de director de marketing de care lor ţintă de producţie de 1000 de camioane pe lună, le-ar pune mai bine break-chiar si punct. [3]

Rus GAZ Group a achizitionat LDV la 31 iulie 2006, şi a stabilit, de asemenea, o noua companie, GAZ International, cu sediul în Regatul Unit, să se concentreze asupra industriei de automobile. [4] BBC a raportat că un purtător de cuvânt al GAZ a declarat că societatea a fost numit Ford Europa executiv Martin Leach şi fostul AT Kearney executiv Steve Young pentru a rula de afaceri, şi că intenţionează să îşi extindă producţia la uzina LDV din Birmingham, prin adăugarea de noi linii de produse şi pătrunderea pe noi pieţe din Europa şi în altă parte. [2] GAZ planuri au avut la de export de tehnologie LDV în Rusia, şi să înceapă producerea Maxus de la GAZ Nijni Novgorod fabrica din Rusia, cu 50.000 de un volum iniţial. ( http://www.autoindustry.co.uk/news/05-11-07_4 ) [4] [5] Au fost, de asemenea, propuneri pentru a exporta gaz pentru Maxus Australia, o piaţă tradiţională pentru British Leyland.

Cu toate acestea, nu planurile GAZ a arătat într-adevăr nici o putere mai mare, şi ca urmare a recesiunii mondiale severe şi a lipsei de investiţii pe termen lung şi de angajament, productia a fost oprita la fabrica LDV din Birmingham, în decembrie 2008.

După ce guvernul britanic a încercat din nou pentru a salva compania, fiind de acord să se reverse în 5million lire sterline de subvenţii pentru a permite Malaezia lui WestStar Corporation de a achiziţiona LDV, WestStar nu a reuşit să asigure finanţarea.

Activele companiei au fost vândute de către administratorii de PricewaterhouseCoopers Concept Chinei de risc a lui Eco ferm, la 15 octombrie 2009.


Traiasca Gâgăl... sau gugăl...
memorat
08 August 2012, 12:13:52
Răspuns #4

Sergiu.YKM

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 3413
  • Gen: Bărbat
Una dinaia dar tip microbuz este la Caransebes langa Formin, daca bine-mi amintesc apare si pe aici pe forum postata de mine.
memorat
30 Iunie 2013, 18:38:10
Răspuns #5

Adrian RATB

  • Vizitator
Cred ca e un Isuzu... venit la mine la scoala sa aduca baloane:
B 55 RZP:
memorat
06 Iulie 2013, 12:09:51
Răspuns #6

Sergiu.YKM

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 3413
  • Gen: Bărbat
Cred ca e un Isuzu... venit la mine la scoala sa aduca baloane:
B 55 RZP:

Ce fel de baloane au nevoie elevii ?  ;D
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":