10 Noiembrie 2024, 21:46:08

Autor Subiect: Ramele IVA modernizate de catre Alstom  (Citit de 49449 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

26 Noiembrie 2008, 14:10:36

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Rama Iva modernizata de ALSTOM.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement

26 Noiembrie 2008, 15:55:20
Răspuns #1

CRAZY BOY

  • Vizitator
Pai eu unul cred ca deja sunt la noi pentru ca am vazut o poza pe compact cu ele si dechat primul vagon a fost modernizat restul tot vechi.
memorat
26 Noiembrie 2008, 16:10:13
Răspuns #2

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Un alt articol privind Iva Modernizata de catre Alstom aparut in ziarul Compact.

Lifting la metrou     



Metrorex si firma care asigura mentenanta trenurilor de metrou cauta solutii pentru imbunatatirea transportului cu metroul, dar si a sigurantei calatorilor. Alstom a lansat un prototip de vagon de metrou, imbunatatit, care economiseste energie si ofera confort pasagerilor.

IDEI - Alstom Bucuresti, compania care se ocupa, din 2003, de mentenanta trenurilor de metrou, a prezentat, ieri, un prototip al vagonului Astra modernizat. "Am urmarit imbunatatirea calitatii serviciilor pentru bucuresteni", a declarat Gabriel Stanciu, director general al Alstom Transport Romania. Stanciu a propus regiei Metrorex renovarea rapida a parcului Astra, format din vagoane vechi de metrou, si folosirea vagoanelor modernizate in cel mult doi ani.

Prototipul a fost modificat inauntrul, dar si pe dinafara vagoanelor. A fost imbunatatit nivelul de confort al pasagerilor, sistemul de informare a calatorilor, sistemele de tractiune, franare si inchidere a usilor. "Noul sistem permite o economie de energie de pana la 20%", a spus Stanciu. Directorul a precizat ca, indata ce contractul de productie pentru noul prototip va fi semnat, Alstom va scoate pe sine, in doi ani, peste 150 de vagoane.

Alstom Bucuresti este beneficiarul contractului de mentenanta a vagoanelor de metrou, document intrat in vigoare in 2004 si valabil timp de 15 ani. Compania ocupa numarul doi in lume la transportul feroviar, numarul unu la transport de viteza si mare viteza si locul doi la transport urban.

Bucurestiul are aproape 700.000 de calatori zilnic. Varful este sfarsitul lunii noiembrie - inceputul lunii decembrie
Gabriel Mocanu
Director Metrorex
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Noiembrie 2008, 16:12:17
Răspuns #3

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Pai eu unul cred ca deja sunt la noi pentru ca am vazut o poza pe compact cu ele si dechat primul vagon a fost modernizat restul tot vechi.
Firma Alstom se ocupa de orice reparatie/modernizare a Ivelor in depoul Militari (Industriilor)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Noiembrie 2008, 20:43:17
Răspuns #4

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Mi-ar place daca ramele IVA vor fi modernizate si nu casate,imi place acest model modernizat de catre ALSTOM.Am inteles ca acest prototip este unul dintre mai multe prototipuri propuse de ALSTOM pentru METROREX.Toate vor fi facute pe scheletul IVA.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
26 Noiembrie 2008, 22:08:46
Răspuns #5

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
Intradevar ideea de modernizare si nu de casare este imbucuratoare. :D
MTRO
memorat
26 Noiembrie 2008, 23:06:33
Răspuns #6

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Ramane de vazut daca va fi , pe mine ma intereseaza aspectele tehnice si mai putin designul exterior si interior , ce solutie adopteaza la partea de comanda , propulsie , etc
O mare problema pentru care viteza IVE-lor este viteza maxima limitata la 60 este ca , cadrele boghiurilor nu rezista la vibratii , apar fisuri multe.
memorat
26 Noiembrie 2008, 23:07:59
Răspuns #7

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ramane de vazut daca va fi , pe mine ma intereseaza aspectele tehnice si mai putin designul exterior si interior , ce solutie adopteaza la partea de comanda , propulsie , etc
O mare problema pentru care viteza IVE-lor este viteza maxima limitata la 60 este ca , cadrele boghiurilor nu rezista la vibratii , apar fisuri multe.
Sa schimbe Bughiurile si sa puna alte tipuri. Daca le modernizeaza sa le faca cu CAP!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Decembrie 2008, 23:42:21
Răspuns #8

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
Sa le faca ce cap!Asta e treaba lor!!!
MTRO
memorat
09 Decembrie 2008, 01:21:37
Răspuns #9

alexs2tank

  • Mesaje postate: 80
  • Gen: Bărbat
    • Google
Pot sa va spun sincer ca interiorul mia luat ochii pur si simplu, e de parca am fii in '79 la inaugurarea metroului asa ma simt cand vad interiorul, iar exteriorul...e cam nepotrivit as spune datorita schemei de vopsire cam monotona (se putea folosii o alta schema de vopsire interior/exterior dar nu asta este problema) si a fetei cam "botoasa"  :D in rest arata bine, oricum ar fii daca, ca aspect arata bine speram ca tehnic sa fie si mai bine!!! Jos cu casarea, sus cu modernizarea IVA!!!

p.s.: Sper ca in IVE-le modernizate de ALSTOM sa nu mai dau cu capul cand intru  :D :D :D
""If a man does his best, what else is there..""
^George S. Patton^

(Avatarul: Statia L.D.C. "Printre Ive.." - �Foto: Me and co.)
memorat
30 Ianuarie 2009, 22:57:39
Răspuns #10

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Salvati Ivele Astra.

(pozele sunt luate de pe forumul lokomotiv).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
10 Septembrie 2009, 23:53:08
Răspuns #11

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Rama Iva Astra 183 A a fost modernizata de catre Alstom Romania in Uzinele de Reparatii de la Depoul Industriilor. Se va moderniza in curand si capatul celalat de la aceasta rama (183 B). Dupa aceasta va fi modernizata rama 033. 034 se afla in Franta la modernizare.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Septembrie 2009, 00:25:31
Răspuns #12

SprinterXP

  • Vizitator
Interiorul arata excelent  :o :o.

Gemurile sunt similare cu cele ale ramei Haga 1117-2117. :)
memorat
11 Septembrie 2009, 00:33:06
Răspuns #13

CRAZY BOY

  • Vizitator
Abia astept sa le vad la munca. 8) 8)
memorat
11 Septembrie 2009, 00:42:41
Răspuns #14

V3nt0R

  • Vizitator
O vopsire si niste bari noi. Nu mi se pare nimic spectaculos. Orice ar fi, nimic nu intrece vechile IVE !
memorat
11 Septembrie 2009, 01:11:05
Răspuns #15

CRAZY BOY

  • Vizitator
Asta era clar. Eu as vrea sa vad daca au facut ceva si la partea mecanica.
memorat
11 Septembrie 2009, 02:25:41
Răspuns #16

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Mi-au placut modificarile din interior dar daca ar monta si doua bari in dreptul usilor ca sa te ti ar fii un lucru bun. La partea tehnica nu va pot spune mai multe, dar boghiul era asemenator. In cabina s-au mai inlaturat din butoane dar tot astept sa o vad modificata in totalitate. Si ajutorul de mecanic ar trebuii sa aiba un scaun fix. :)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Septembrie 2009, 03:19:15
Răspuns #17

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Haideti sa urmarim rama 034 in timpul urcarii acesteia pe trailer si drumul spre Franta unde va fi modernizata de catre Divizia Franceza a Alstomului.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Septembrie 2009, 04:02:31
Răspuns #18

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Asta era clar. Eu as vrea sa vad daca au facut ceva si la partea mecanica.

NUUU nu s-a facut nimic, usile sint blocate mecanic cu suruburi doar salonul si exteriorul atat, si sint mule greseli la ea.
memorat
04 Decembrie 2009, 22:45:30
Răspuns #19

zofei.2006

  • Vizitator
Cata nebunie a fost cu plecarea acestei rame din tara.
Dupa ce a plecat acesta rama catre Franta, Alstom si Metrorex nu s-au inteles la suma care urma sa fie platita pentru 183 A .
Iar Alstom a vrut sa ia rama 034 ca sa poata acoperi costurile moderinzarii 183 A, romanasi smecheri ca fie siguri ca Alstom nu iese cu rama lor din tara au declarat-o furata si a fost data in consemn la granita.
Pana la urma s-au inteles la pret si francezi au primit acordu de a parasi tara cu rama.
memorat