-
Economie * Calitate Calitate de cel mai înalt nivelCitaro are la bază un concept de autovehicul mai vechi a cărui calitate a fost dovedită de peste 20.000 unităţi utilizate de acest serviciu de transport în Europa.
Acest succes se bazează pe filozofia calităţii oferită de Merceds-Benz în care înalta calitate, volumul componentelor produse sunt combinate cu procesele de fabricare avansate şi un program riguros de control sistematic al calităţii pentru a crea un produs economic finit pe a cărui valoare te poţi baza.
Pentru a ne asigura că autovehiculul dumneavoastră Citaro îndeplineşte aceste standarde de calitate pe parcursul utilizarii acestuia, carcasa este şlefuită cu vopsea durificată catodic pentru a oferi protecţie împotriva coroziunilor.
* Service Un câştig sigurReducerea costurilor şi oferirea în acelaşi timp a unui înalt nivel de confort pentru pasageri – este posibil cu Citaro. Tehnologia sa a fost creată pentru a uşura întreţinerea şi pentru a reduce timpul de uzură şi de a spori perioada de funcţionalitate.
Un caz elocvent este filtrul de aer care poate fi uşor accesat din compartimentul motorului. Accesul la compartimetul bateriei şi la rezervorul de aer comprimat din aluminiu pentru sistemul de frânare este la fel de simplu.
Modulele laterale ale bării de protecţie cu farurile şi indicatoarele, pot fi uşor demontate pentru înlocuirea becurilor defecte. Toate aceste caracteristici uşurează timpul de întreţinere şi şi reduce costurile. Segmentul peretelui lateral economiseşte de asemenea timp şi bani: în cazul unei reparaţii, trebuie să înlocuiţi segmentele afectate.
Plăcuţa de înmatriculare, lămpile de semnalizare spate şi lămpile de semnalizare laterale ale lui Citaro au fost înlocuite cu tehnologia LED pentru a se potrivi cu durata de funcţionare a autovehiculului. Tehnologia LED îmbunătăţeşte echilibrul energetic al întregului sistem.
* Costurile ciclului de viata Performanţă înaltă, consum scăzut de combustibilMotoarele diesel BlueTec® economice şi robuste aduc o contribuţie majoră la costurile reduse de întreţinere ale autovehiculului.
Testele clienţilor ce implică autobuzul de transport urban Citaro au arătat că noua generaţie consumă cu aproape 6 procente mai puţin combustibi faţă de versiunea anterioară Euro 3. Acesta reprezintă adevăratul progres care merită apreciat, în special în perioadele în care preţurile carburanţilor sunt în continuă creştere. Mai mult, aceste uzine pe roţi sunt mai prietenoase cu mediul înconjurător!
Cu o putere care începe de la 210 kW (286 cp) până la 260 Kw (354 cp)
- , precum şi patru supape pentru fiecare cilindru, un turbocompresor, manevrarea motorului electronic şi injecţia precisă bazată pe sistemul duzei de pompare (PLN), motorul de 6 cilindrii dezvoltă o performanţă remarcabilă, chiar şi la turaţii scăzute.
- Moment maxim de 1200 Nm - 1600 Nm
* BlueTec® Privind spre viitor. Tehnologia diesel BlueTec® SCRDatorită capacităţilor tenologiei diesel BlueTec® bazată pe SCR (Reducere Catalitică Selectivă), motorul este în conformitate cu standardele Euro de emisie a noxelor.
Comparativ cu motoarele Euro 3, emisiile de oxid de nitrogen au fost reduse cu până la 30% în timp ce emisiile de particule au fost reduse cu până la 80%. Într-adevăr, tehnologia diesel BlueTec® SCR asigură respectarea strictelor norme de poluare Euro 4 , Euro 5 sau EEV.
* FPS Sisteme electronice avansateSistemul de control flexibil (FPS) al lui Citaro diminuează utilizarea componentelor electronice ce se pot defecta şi face posibilă crearea unor funcţii de control individuale.
Răspunsul la acest succes constă în faptul că FPS conţine “module inteligente†distribuite pe toată suprafaţa autovehiculului şi fiecare dintre acestea controlează un anumit grup de funcţii. Comparativ cu soluţiile electronice convenţionale cu aceeaşi gamă de echipamente, FPS solicită mai puţine linii, elemente de fixare şi conexiuni, adică mai puţine greşeli şi, în consecinţă, o mai mare fiabilitate.
Modulele individuale FPS sunt cuprinse într-o reţea IES-CAN (Sistem Electronic Integrat – Controller Area Network). Pot fi verificate rapid fie prin diagnosticare, utilizând un soft special, fie prin diagnostic off-bord. Acest lucru simplifică şi grăbeşte întreţinerea, în timp ce FPS detectează defecţiunile la un nivel mai puţin avansat şi le indică cu precizie. Iar deoarece personalul angajat în ateliere nu trebuie să mai piardă timpul cu depanările, FPS reduce din costurile de întreţinere şi reduce timpul de lucru la minim.
* FPS 1: pentru tabloul de bord
* FPS2: pentru sistemele electronice integrate
* IES (motor, transmisie, frînă, controlul electronic al nivelului)
* FPS 3: pentru sistemele de confort (încălzire, ventilaţie, climat, uşă)
* FPS 4: pentru IBIS, sistemul integrat de informare de pe bord
* Flexibilitate O gamă largă de variante şi numeroase echipamente şi opţiuni de rezervare disponibile, Citaro vă uşurează capacitatea de alegere a serviciului de transport urban ideal care să fie conform cerinţelor dumneavoastră. Indiferent dacă este un autobuz de 10 metri sau un autobuz articulat, Citaro vă poate transforma visul în realitate. Pot fi comandate chiar şi autobuze cu sisteme de propulsie alternative,spre exemplu, cu gaz natural.