Clasa 55
09 August 2020, 23:58:22

Autor Subiect: Clasa 55  (Citit de 3107 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

03 Octombrie 2008, 21:12:09

Stakee

  • Vizitator
Clasa 55 (RES 1870, RES 2720)
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

30 Ianuarie 2010, 12:15:51
Răspuns #1

vlaicuandrei

  • Vizitator
55-urile erau vagoanele de tractiune cu motor si pantograf, 56 la fel iar 57 erau cele 2 vagoane. Aceste EMU-uri au fost construite din 1974 si nu mai sunt in serviciu. Compunerea normala a unei asemenea rame era : 55 + 56 + 57 + 57 + 56 + 55 
Date tehnice:
Putere: 1870 kW;
Viteza maxima: 120 km/h. 

A mai existat o varianta "imbunatatita" construita prin anii '89-'90 tot la Electroputere Craiova.
Date tehnice:
Putere: 2720 kW;
Viteza maxima: 120 km/h. 

Singurul lucru care se mai poate vedea din aceste rame sunt 55-urile care stau pe langa un gard in totala paragina prin Depoul de vagoane Grivita :(.
memorat
30 Ianuarie 2010, 15:50:47
Răspuns #2

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Fotografii cu aceste trenuri/automotoare nu deti?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
30 Ianuarie 2010, 16:05:53
Răspuns #3

vlaicuandrei

  • Vizitator
Detin, da nu sunt ale mele :D risti? 8)
memorat
30 Ianuarie 2010, 16:15:24
Răspuns #4

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
30 Ianuarie 2010, 16:21:50
Răspuns #5

vlaicuandrei

  • Vizitator
Gata :) sa traiti am inteles :D dar repet, nu sunt ale mele, le-am primit si eu la randul meu.

Prima poza este cu primul model, a doua poza cu cel imbunatatit, in a treia poza este la hala la Electroputere, unde se pot observa in fundal niste IVA galbele, iar ultima poza este cum au ajuns :(
memorat
30 Ianuarie 2010, 16:25:19
Răspuns #6

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
55-urile erau vagoanele de tractiune cu motor si pantograf, 56 la fel iar 57 erau cele 2 vagoane. Aceste EMU-uri au fost construite din 1974 si nu mai sunt in serviciu. Compunerea normala a unei asemenea rame era : 55 + 56 + 57 + 57 + 56 + 55 
Date tehnice:
Putere: 1870 kW;
Viteza maxima: 120 km/h. 

A mai existat o varianta "imbunatatita" construita prin anii '89-'90 tot la Electroputere Craiova.
Date tehnice:
Putere: 2720 kW;
Viteza maxima: 120 km/h. 

Singurul lucru care se mai poate vedea din aceste rame sunt 55-urile care stau pe langa un gard in totala paragina prin Depoul de vagoane Grivita :(.
Gata :) sa traiti am inteles :D dar repet, nu sunt ale mele, le-am primit si eu la randul meu.

Prima poza este cu primul model, a doua poza cu cel imbunatatit, in a treia poza este la hala la Electroputere, unde se pot observa in fundal niste IVA galbele, iar ultima poza este cum au ajuns :(

Ma scuza ca va intreb: Din datele tehnice observ ca era un automotor electric. Unde avea pantograful situat (pe ce vagon, clasa)?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
30 Ianuarie 2010, 16:27:13
Răspuns #7

vlaicuandrei

  • Vizitator
Pe vagonul 2 si penultimul. Adica cele numerotate cu 55. In a doua poza se poate observa intr-un plan un pic mai indepartat pantograful.
memorat
30 Ianuarie 2010, 16:28:14
Răspuns #8

vlaicuandrei

  • Vizitator
Dar de obicei se mergea cu ele pe acelasi principiu ca la locomotive. Era ridicat doar pantograful din spate pentru a minimaliza pagubele in caz de rupere a sa ;)
memorat
30 Ianuarie 2010, 16:35:11
Răspuns #9

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Dar de obicei se mergea cu ele pe acelasi principiu ca la locomotive. Era ridicat doar pantograful din spate pentru a minimaliza pagubele in caz de rupere a sa ;)

Modul de amplasare a pantografului este asemenator cu ramele de metrou Bombardier Movia. Deschiderea pantografului este identica cu cel montat pe locomotivele clasa 43 si 44 (BOBICA).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":