01 Noiembrie 2024, 02:17:32

Autor Subiect: RATB - Stiri, noutati, perspective, discutii diverse  (Citit de 240949 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

23 Aprilie 2013, 15:26:38
Răspuns #340

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Am spus deseori sa preluam atat imaginile foto cat si video de la stire... (atat cat putem).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Aprilie 2013, 09:18:09
Răspuns #341

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ce faci dacă ai fost jefuit în transportul în comun și cum îți poți recupera bunurile
FOCUS • 24 Aprilie 2013 - 09:10 • B365.ro   

Din ce în ce mai mulți bucureșteni au fost jefuiți în mijloacele de transport în comun, iar RATB încearcă să ia măsuri speciale pentru a preveni aceste situații. RATB a instalat camere video în majoritatea autobuzelor şi troleibuzelor, dar având în vedere că spaţiul de stocare a imaginilor este mic, timpul în care trebuie să depuneţi plângere la poliţie este limitat.
Pentru a combate fenomenul hoţilor de buzunare, RATB a dotat autobuzele şi troleibuzele cu sisteme de monitorizare video. Astfel, imediat ce ai constatat că ai fost jefuit trebuie să te adresezi organelor de poliţie care la rândul lor vor solicita Regiei de Transport filmările din ziua respectivă din vehiculul în care ai fost tâlhărit.

Ce trebuie să ştii este faptul că plângerea la Poliţie trebuie făcută imediat după ce ai fost jefuit, pentru ca mai departe oamenii legii să solicite filmările din vehiculul în care ai fost jefuit în mai puţin de 72 de ore, timp în care imaginile dintr-un autobuz rămân stocate.

"Primim foarte multe solicitări de la Poliţie, problema este că imaginile sunt stocate 72 de ore. Dacă solicitarea de la Poliţie nu se face în intervalul acesta, din păcate, înregistrarea se pierde. Din cauza spaţiului de stocare limitat nu putem înregistra mai mult de 72 de ore. Poliţia trebuie să ne sesizeze mai repede de 72 de ore pentru a putea lua hardul de pe maşina respectivă", a declarat pentru RTV.NET Adrian Câmpurean, directorul RATB.

Tot cu scopul de a diminua infracţionalitatea în mijloacele de transport în comun şi de a depista hoţii de buzunare, RATB va colabora cu Direcţia Generală de Poliţie Bucureşti. Astfel, aproximativ 200 de poliţişti vor umbla prin mijloacele de transport în comun din Capitală şi prin metrouri in căutarea hoţilor de buzunare. Cei 200 de oameni ai legii fac parte dintr-o brigadă înfiinţată special în acest scop în cadrul Poliţiei Capitalei.

Din păcate, furturile din buzunare şi din genţi a crescut cu 16% în 2012, ajungând la aproape 4.000. Circa 200 de infractori au fost cercetaţi în dosare de furturi, cei mai mulţi dintre ei fiind arestaţi preventiv.

Pentru a preveni pe cât posibil să fim victima infractorilor, Poliţia Româna ne oferă câteva recomandări cu caracter preventiv:

- când aşteptaţi autobuzul sau alt mijloc de transport în comun în staţii aglomerate, daţi dovadă de vigilenţă şi atenţie faţă de conduita persoanelor de lângă dumneavoastră;

- evitaţi să citiţi în mijloacele de transport în comun deoarece atenţia vă este diminuată şi puteţi deveni cu uşurinţă victimele hoţilor de buzunare;

- dacă în aglomeraţie vă simţiţi înconjuraţi de persoane dubioase căutaţi să vă schimbaţi locul;

- poziţionaţi geanta în faţa dumneavoastră, iar dacă e posibil, între dumneavoastră şi un punct fix în autovehicul;

- nu păstraţi banii în buzunarele exterioare ale vestimentaţiei;

- nu ţineţi banii, actele personale şi cheile în acelaşi loc;

- urmăriţi cu atenţie persoanele care transportă, obiecte de îmbrăcaminte sau plase goale pe mână; un hoţ se foloseşte de astfel de obiecte când operează, ca să-şi ascundă mâna de privirile străine;

- nu purtaţi bani sau valori în buzunarele laterale ale hainelor, acestea fiind locurile cele mai vulnerabile şi cel mai des vizitate de către hoţi;

- dacă transportaţi sume mari de bani, evitaţi deplasarea cu mijloacele de transport în comun; apelaţi la o cunoştinţă cu autoturism sau luaţi un taxi, de preferat de la o companie cunoscută, unde vă veţi aşeza pe locurile din spate.

De cele mai multe ori bandele de hoţi îşi aleg victimele din rândul femeilor, persoanelor în vârstă şi minorilor. Autorităţile încurajează bucureştenii să nu ezite să sune la 112 în momentul în care îşi dau seama că au fost jefuiţi.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
10 Mai 2013, 16:59:48
Răspuns #342

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
O linie de tramvai din București va fi suspendată


Linia de tramvai 24 va fi suspendată pentru lucările de reparație a căii de rulare de pe strada Piața Morii, începând din data de 11.05.2013.
Pentru preluarea călătorilor din zonă, se înfiinţează linia navetă de autobuze 624, care va funcţiona între terminalele " Cartier Dămăroaia" şi " Clăbucet", pe Str. Piatra Morii, Bd. Gloriei, Bd. Bucureştii Noi, Cal. Griviţei, Str. Clăbucet, cu întoarcere pe Bd. Bucureştii Noi.

Pe acest traseu, autobuzele vor efectua staţiile corespunzătoare liniilor 97, 331 şi 460.

Autobuzele vor purta inscripţia: " 624: Cartier Dămăroaia- Bd. Bucureştii Noi- Clăbucet".


http://www.b365.ro/o-linie-de-tramvai-va-fi-suspendata-pentru-lucrari-la-calea-de-rulare_190218.html


Aceasta lucrare nu a fost un pretext pentru a se scapa de aceasta linie si a se introduce vagoanele acestei linii pe o alta? Zic si eu...
memorat
11 Iunie 2013, 23:24:00
Răspuns #343

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Vin vremuri cacacioase, de pana acum nu au fost la fel...

Pe 30 iunie 2013 expira RCA-ul si CASCO la toate vehiculele din parcul RATB (de regula la cam toate). Problema se pune urmatoare: directia nu mai doreste sa achizitioneze asigurare CASCO pentru vehicule din pricina lipsei fondurilor.
Ca urmare a controlului CORPULUI de CONTROL al lui PONTA, bugetul RATB s-a redus mai dastric. S-a facut deja o statistica cu ce tramvaie voi fi trase pe dreapta din pricina de a nu mai cumpara RCA pt. vagoanele aflate pe dreapta, cele la RG.RK sau cele scadente de RG....
O situatie de o culoare mai maronie este la la MILITARI: toate tramvaiele BUCUR 1 ((adica tatra modernizate)) vor fi trase pe dreapta, impreuna cu 4 cupluri TATRA scadente de RK, deaseenea RCA nu se vor achizitiona la pluguri.... pana la IARNA.


Sunt curios daca manipulantii nu o sa primeasca bani de la dispecer sa se duca la primul petrom sa cumpere RCA pentru o luna =)).
Ma intreb daca se achizitioneaza RCA pt. OBAMA de la DUDESTI?!

Cert este faptul ca, RATB, cumpara RCA la niste vagoane de la MILITARI care nu mai circula de 5-3 ani de zile.... (pe hartie ele circula, dar in realitate nu; ex: 3001, 3005 3007, 3002, ....)

La reducerea parcului din IULIE, sa intelegem ca nu toate autobuzele si troleibuzele vor primi RCA nou? Adica cele care vor intra in conservare vor devenii donatoare de piese pt. a le tine in traseu pe cele cu RCA?



Problema aceasta de ce nu se discuta pe aceste grupuri?!?!?!?!?!
Poate nu voi atrage cuvinte si injurii impotriva mea!!!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Iunie 2013, 23:29:02
Răspuns #344

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Licitaţia pentru asigurarea RATB, suspendată după ce a fost reclamată lipsa criteriilor de atribuire

Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor a suspendat licitaţia pentru asigurarea de răspundere civilă auto (RCA) a parcului Regiei Autonome de Transport Bucureşti, în urma cererii unui broker, care solicitat anularea procedurii pe motiv că documentaţia nu include criteriile de atribuire.
"Conţinutul documentaţiei de atribuire (...) nu este în măsură să asigure desfăşurarea unei proceduri de licitaţie publică şi de atribuire a contractului conform cu principiile impuse de OUG 34/2006. (...) Aceasta nu conţine informaţiile minimale necesare pentru eloborarea şi depunerea de oferte de către persoanele interesate, respectiv nu indică complet şi/sau explicit criteriile şi mai ales modul lor de aplicare, în baza cărora urmează a se face atribuirea efectivă a contractului", se arată în contestaţie.

În cerere, înaintată de Auto One Broker de Asigurare SRL, se mai spune că RATB nu a prezentat date despre conţinutul şi vechimea parcului de autobuze, troleibuze şi tramvaie, precum şi repartizarea acestora în exploatare.

"Potrivit OUG 34/2006 (...), procesul de atribuire, demarat defectuos de RATB prin modul de redactare a documentaţiei de atribuire, trebuie să nu fie unul lapidar, superficial, total formal, care să permită o analiză şi evaluare «extensivă» din partea RATB şi să permită abuzul şi încălcarea principiilor impuse de lege - competitivitate reală, transparenţă, garanţia drepturilor legitime ale ofertanţilor etc.", se mai spune în cerere.

Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor a admis, săptămâna trecută, suspendarea procedurii de atribuire organizată de RATB.

"Cu privire la celelalte capete de cerere din contestaţia formulată de Auto One Broker de Asigurare SRL, Consiliul urmează a se pronunţa în termenul legal. Prezenta decizie este obligatorie pentru părţi. Împotriva prezentei decizii se poate formula plângere în termende 5 zile de la comunicare", se mai spune în decizia CNSC.

În partea a doua a lunii mai, Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) a publicat un anunţ de participare pentru asigurarea de răspundere civilă auto (RCA) a parcului de autobuze, troleibuze şi tramvaie, valoarea contractului fiind estimată la 3,24 milioane de lei pentru 12 luni.

Potrivit anunţului de atribuire, criteriile pe care RATB le va lua în calcul pentru stabilirarea ofertei cea mai avantajoasă din punct de vedere economic sunt preţul - 50 %, asigurare profesională conducător auto - 5% şi asigurare facultativă avarii/vandalism - 45 %.

Poliţa RCA pentru parcul de autovehicule al RATB va fi încheiată pentru 12 luni, începând de la 1 iulie.

Viitorii ofertanţi vor depune o garanţie de participare de 64.000 lei, din care lotul 1 - 15.000 şi lotul 2 - 49.000 lei.

În prezent, parcul RATB este asigurat RCA de City Insurance şi Euroins, contract atribuit prin licitaţie în august 2012 pentru suma de 1,93 milioane de lei, potrivit datelor www.e-licitatie.ro.

Auto One Broker de Asigurare şi-a început activitatea în 2009 şi este controlat de Constantin Cristian Olaru - 50% şi Liliana Olaru - 50%.

Potrivit datelor Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF), brokerul a intermediat în 2011 prime de 593.263 lei.

sursa mediafax.ro, via TRIBUNA RATB-istilor (FACEBOOK)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Iunie 2013, 02:43:16
Răspuns #345

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Din ciclu, ce mai VINDE RATB:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
29 Iunie 2013, 15:44:46
Răspuns #346

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Cica de azi ar fi revenit linia 24 la traseu.  624 desfiintata 
memorat
04 Iulie 2013, 13:23:33
Răspuns #347

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
RATB are planuri mari de investiții - microbuze, autobuze noi, tramvaie și troleibuze noi


Luând în calcul gradul ridicat de uzură al vehiculelor RATB, noul Consiliu de Administrație (CA) al Regiei a redactat un plan ambițios de investiții, pentru perioada 2013 - 2016, care prevede: înlocuirea a 50% din parcul de autobuze, fabricarea şi înlocuirea a 30% din tramvaie și schimbarea întregului parc de troleibuze din Capitală. Investiția totală numai pentru modernizarea parcului RATB se ridică la 759 de milioane lei. Totuși, planul redactat de reprezentanții CA ai Regiei pare greu de realizat, în contextul în care instituţia are acum la dispoziţie un buget foarte redus, care abia îi permite să facă faţă cheltuielilor de la o lună la alta. Proiectul intră astăzi în votul Consiliului General al Municipiului București.
În noul plan de administrare al Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB) pentru anii 2013-2016, noii membrii ai CA au trecut obiective destul de ambițioase având în vedere finanțarea slabă de care se "bucură" instituţia. Astfel, doar pentru modernizarea parcului RATB sunt propuse investiții de 759 de milioane de lei în următorii trei ani. Cu acești bani, membrii CA ai RATB vor să înlocuiască jumătate din autobuzele care circulă astăzi prin Capitală și toate troleibuzele. Totodată, ei au în plan fabricarea și înlocuirea a 30% din tramvaiele aflate în circulație.

Investiţiile noului Consiliu de Administraţie al RATB par însă rupte de realitate, în contextul în care Regia are la dispoziţie un buget foarte mic în acest an. "Am auzit de acest plan al Consiliului de Administraţie, dar am înţeles că urmează să fie modificat. Cred că l-au elaborat înainte de a se vota bugetul şi nu cred că va rămâne în această formă. Acest plan reflectă tot ce ne-am dorit noi, dar nu cred că va rămâne aşa, ci va fi adaptat. Ce scrie în respectivul plan nu se mai potriveşte cu realitatea. Noi ne doream să se facă aceste investiţii în decembrie, anul trecut, dar aceste cerinţe nu mai pot fi îndeplinite pentru că nu au fost adaptate la bugetul actual. Nu ştiu exact ce se va întâmpla pentru că nu sunt membru în Consiliul de Administraţie şi nici nu am văzut până acum programul lor de administrare", a declarat directorul general al RATB, Adrian Mihai Câmpurean, pentru B365.ro.

Nu de puţine ori, directorii RATB s-au plâns că nu mai au pe unde să scoată cămaşa cu bugetul actual pe care îl au la dispoziţie.

"Bugetul pe care ni l-a aprobat Consiliul General este dezastruos. Este extraordinar de mic. Gâfâim şi ne descurcăm foarte, foarte greu. Vom încerca să facem intervenţii să vedem dacă Primăria ne poate ajuta cu nişte ordonanţări să ne dea diferenţa de tarif şi banii pentru investiţii, pe care îi avem prevăzuţi în prăpăditul ăsta de buget. Banii de investiţii sunt, de fapt, pentru ce am făcut noi anul trecut, cele patru tramvaie şi o instalaţie de sablare, şi pe care Primăria nu le-a plătit. Sperăm să ne mai descurcăm luna asta şi vom vedea apoi ce vom mai face ca să creştem veniturile proprii, deşi minuni nu se pot face. În ziua de azi sunt din ce în ce mai puţine locuri de muncă, iar oamenii nu mai au unde să se ducă la serviciu şi automat nu mai avem nici noi călători. E aproape imposibil să crezi, într-o perioadă ca asta, că poţi creşte veniturile. Or Consiliul General a apreciat că noi putem creşte veniturile cu mai bine de 30% în acest an, respectiv cu 60 milioane lei", a declarat, la finele lunii mai, Adrian Mihai Câmpurean, pentru B365.ro.

La RATB, subvențiile la bilete acordate de Primăria Municipiului București au scăzut de la 499 de milioane lei în 2012, la 420 de milioane. Asta în condițiile în care Adrian Mihai Câmpurean, directorul Regiei, a declarat pentru B365.ro că nici măcar subvenția de anul trecut nu a fost suficientă pentru a acoperi pierderile Regiei.

Şeful RATB a mai avertizat că, dacă autorităţile nu vor lua măsuri, Regia va ajunge în colaps. "Dacă lucrurile rămân aşa s-ar putea ca în 2 luni să murim. E o chestie extrem de periculoasă. La nivelul a ce am primit, ce ni s-a ordonanţat pe luna mai, dacă lucrurile nu se corectează şi se repetă situaţia şi în luna iunie, este extrem de grav. Noi facem tot ce putem. E păcat că, pe lângă faptul că asigurăm transport public, mai şi muncim şi realizăm ceva. Câte întreprinderi din România fac produse care costă 1 milion euro (n.r - tramvaie), cum facem noi? Sunt turbat de supărare. Ne dorim să ne îmbunătăţim, să facem un prototip nou, dar nu se poate face asta. E absolut supărător faptul că, în loc să ne lase în pace să ne facem treaba, să ne sprijine, pentru că noi chiar putem face imaginea Capitalei, suntem îngropaţi. O să ne zbatem şi-o să vedem cum o să fie. Sper să avem înţelegere în altă parte pentru că Bucureştiul, capitala României, e important pentru toată lumea, nu doar pentru bucureşteni", a explicat, anterior, Câmpurean.

Ce investiţii vrea să facă noul Consiliu de Administraţie al RATB

Pe lângă schimbarea parcului RATB, noul CA al instituţiei mai are în plan achiziția a 50 de minibuzuri. "Ne dorim cele 50 de minibuzuri pentru a optimiza transportul de noapte, perioada între vârfurile de sarcină, accesul în zonele unde se lucrează la metrou. Totuşi, achiziţia acestora n-are cum să fie aprobată acum pentru că acestea nu sunt incluse în suma pe care o avem noi la buget", a explicat Câmpurean.

În noul plan de administrare mai sunt prevăzute cheltuieli substanțiale și pentru modernizarea infrastructurii RATB. Totalul investițiilor în modernizarea infrastructurii pentru următorii 3 ani este estimat la 1 miliard de lei. Astfel, printre cele mai importante investiții plănuite pe acest segment se numără:

- modernizarea liniilor de tramvai pe bd. Camil Ressu, între Rm. Vâlcea și bd. Fizicienilor - 16,8 mil. lei

- modernizarea liniilor de tramvai pe bd. Basarabia, între capătul de la Republica și Bd. Chișinău - 40 mil. lei și între bd. Chișinău și Piața Muncii - 15,2 mil. lei

- modernizarea liniilor de tramvai pe str. Lizeanu, între Ștefan cel Mare și Maica Domnului - 14,3 mil. lei

- modernizarea liniilor de tramvai pe bd. Ion Mihalache și intersecția Șos. Chitilei - Bucureștii Noi - 50 mil. lei

- modernizarea liniilor de tramvai pe Calea Șerban Vodă, Bd. Șincai, Str. Nerva Traian, până la bd. Octavian Goga - 25,7 mil. lei, pe bd. Octavian Goga și Calea Dudești, de la Nerva Traian la Depoul Dudești - 29,1 mil. lei

- înlocuire piese în calea de rulare a liniilor de tramvai de pe întreaga rețea - 94,4 mil. lei

- modernizare depoul Titan - 121 mil. lei, depoul Vatra Luminoasă - 61,5 mil. lei, autobaza Alexandria - 30 mil. lei, depoul Bucureștii Noi - 69,5 mil. lei, depoul Colentina - 40,7 mil. lei, autobaza Militari - 56,7 mil. lei

- modernizare rețea de troleibuze pe str. Emil Racoviță, Bd. Obregia, Str. Turnu Măgurele, Str. Nițu Vasile, Str. Reșița - 20 mil. lei; pe str. Popa Nan, Delea Veche, Delea Nouă, Distorului, Baba Novac, bd. Lucrețiu Pătrășcanu, între Pache Protopopescu și bucla Morarilor și pe N. Grigorescu între bd. C-tin Brâncuși și L. Rebreanu - 16,5 mil. lei

Trăgând linie, calculăm că membrii CA al RATB au plănuit un buget de investiții de 311 mil. lei în 2013, 608 mil. lei în 2014 și 820 mil. lei în 2015, ajungând la un total de 1,7 miliarde de lei pentru investiții. Socoteala de acasă nu se potrivește, în mod clar, cu cea din târg, pentru planurile Regiei de transport, în contextul în care bugetul RATB nu permite asemenea alocări, iar bugetul Primăriei Capitalei a scăzut în acest an cu 208 milioane lei faţă de anul anterior.

De altfel, acest lucru a fost luat în calcul în redactarea planului de administrare, unde se menționează faptul că "aceste investiții sunt dependente de alocări de resurse bugetare semnificative". Totuși, acest lucru nu i-a împiedicat pe membrii Consiliului de Administrație să dezvolte sus-menționatul plan pe care chiar ei l-au categorisit drept "ambițios".

Planul de Administrare al Regiei Autonome de Transport în Comun, care poate fi accesat aici, va fi supus aprobării Consiliului General al Municipiului Bucureşti în şedinţa extraordinară de joi, 3 iulie 2013. Noul Consiliul de Administrație al RATB a fost votat în aprilie, și, potrivit legii, este obligat să prezinte, în termen de 90 de zile, planul de administrare al Regiei spre aprobarea Consiliului General.


http://www.b365.ro/investitii-ratb-tramvaie-noi-autobuze-noi-bucuresti-bugetul-ratb_192071.html
memorat
04 Iulie 2013, 21:03:38
Răspuns #348

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Proiectul a fost adoptat.

Singura linie care va mai intra in modernizare anul acesta este Camill Ressu...

- modernizarea liniilor de tramvai pe bd. Camil Ressu, între Rm. Vâlcea și bd. Fizicienilor - 16,8 mil. lei
memorat
25 Iulie 2013, 16:00:14
Răspuns #349

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Vin cu o informatie din surse si anume ratb odata transformat in societate comerciala lucrurile vor sta in felul urmator si anume unul va castiga licitatia pentru mentenanta,altul pentru infrastructura s.a.m.d.

Acest lucru l-am auzit chiar astazi din alte surse...

Stie cineva daca regia a fost transformata in societate comerciala?
memorat
04 August 2013, 13:02:36
Răspuns #350

Adrian RATB

  • Vizitator
DIVERSE: ce mai aflam despre RATB. Iata un document gasit pe http://metropotam.ro/:
10 lucruri pe care nu le stiai despre RATB - 20 Martie 2013

V-am spus 15 lucruri pe care nu le stiati despre metroul bucurestean, v-am aratat si cum se prezenta metroul bucurestean in 10 poze vechi si, in general, v-am spus destul de multe despre acest mijloc de transport din subteranul Bucurestiului. Acum a venit vremea sa va spunem si cateva lucruri (10 la numar) despre transportul in comun de suprafata din Bucuresti. Pe unele poate le stiati, dar sunt cateva care sigur va vor surprinde.

1. Reteaua RATB este printre cele mai dense din Europa. Si, asa cum e ea, cu bune cu rele (si injurata de toti bucurestenii), este cea de-a patra ca marime de pe continent si transporta zilnic in jur de 2,26 milioane de pasageri.

2. Pentru ca tot promitea unul dintre candidatii la postul de primar al Bucurestiului ca va face transportul in comun gratuit, aflati ca nu ar fi fost foarte greu, avand in vedere ca peste 75% dintre bucuresteni au calatorit fara bilet, iar 98% dintre acestia fac acest lucru foarte des.

3. Transportul public din Bucuresti dateaza din 1871 (asta inseamna ca are o varsta de 142 de ani). Atunci a fost infiintata Societatea Romana de Tramvaiuri, iar transportul public se facea prin tramvaie trase de cai. Abia peste 23 de ani, pe 9 decembrie 1894, apar primele tramvaie electrice. Acestea circulau pe o distanta de 6,5 km, pe ruta Obor - Cotroceni.

4. In Bucuresti a circulat timp de un an si un tramvai cu "vapori" (cu aburi). Acesta a circulat pe calea Grivitei, intre Gara de Nord si Sf. Vineri, in anul 1906.

5. In 1936, in Bucuresti circulau 392 de autobuze. Acestea erau construite de compania Leonida & Co, care folosea sasiuri Renault, Chevrolet si Henchel.

6. Numele de ITB (Intreprinderea de Transport Bucuresti) apare dupa razboi, iar in 1949 apare si prima linie de troleibuz (cu masini din URSS), care circula pe traseul Piata Victoriei - Hipodrom. ITB mai era tradus si prin Intreprinderea de Torturat Bucuresteni, din cauza conditiilor infioratoare - existau chiar si angajati care impingeau lumea in masini pentru ca sa poata sa se inchida usile.

7. Abia dupa Revolutie, in 1990 ITB isi schimba numele in RATB (Regia Autonoma de Transport Bucuresti). Tot atunci serviciile de taxi si maxi-taxi se desprind de RATB.

8. V-ati intrebat vreodata de cate linii de transport in comun este taiat Bucurestiul? RATB are 123 de trasee de autobuz, troleibuz si tramvai. Si mai mult ca sigur v-ati intrebat care este logica din spatele numerotarii tramvaielor/autobuzelor/troleibuzelor. Nu stim nici noi exact cum se aleg numerele pentru o linie sau alta, dar am aflat asa:
tramvaiele au numere cuprinse intre 1–59 (chiar daca sunt doar 25 de linii de tramvai);
troleibuzele sunt numerotate de la 60 la 99 (chiar daca sunt doar 18 linii);
autobuzele urbane au numere cuprinse intre 100 - 399
autobuzele preorasenesti au numere cuprinse intre 400 - 471.
autobuzele in regim de cursa speciala/temporare: 600 - 699.

autobuzele care circula noaptea incep de la N101 si sunt numerotate in ordine cronologica pana la N125.
(e posibil ca numerele peste care s-a sarit la numerotare sa fie linii care au existat la un moment dat, dar au fost scoase din uz)


9. In Bucuresti exista 1333 de autobuze, iar RATB-ul are 18.000 de angajati. Toate autobuzele/tramvaiele/troleibuzele RATB sunt reparate la atelierele RATB, iar acestea vor produce caroserii si pentru anumite modele de tramvaie Siemens.

10. Pana in 2011, pentru transportul in comun se foloseau bilete de hartie de 1 sau 2 calatorii. Acestea erau validate prin gaurire, iar modelul gaurilor era specific fiecarui mijloc de transport. Numarul maxim de gauri aplicate la taxare era de 9. Biletele de hartie au fost scoase din uz in luna iunie 2011. In prezent, biletele au fost inlocuite cu portofele electronice.
memorat
05 August 2013, 02:08:39
Răspuns #351

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
A inceput distribuirea apei catre personalul RATB:



Un mic pamflet!!!
Cine nu intelege aluzia, sa intrebe colegii care au savurat din APA BODOC!!!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 August 2013, 12:49:55
Răspuns #352

Adrian RATB

  • Vizitator
Cred ca o fi o apa ca si 50 de bani e scump...
memorat
17 August 2013, 16:37:38
Răspuns #353

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
ORGRANIGRAMA RATB (valabila 17.08.2013)


CONDUCEREA R. A. T. B.
DIRECTOR GENERAL - Ing. VALERIU BUNEA
Telefon : +4021 307 41 06, Fax : +4021 307 45 99


DIRECTOR EXPLOATARE - Ing. GHEORGHE ARON
Telefon : +4021 307 41 01, Fax : +4021 311 26 50
Program de audienţe : în fiecare zi de joi orele 12:00
* înscrierile la audienţe se fac la Serviciul Relaţii Publice

DIRECTOR INFRASTRUCTURÄ‚ - Ing. GEANI DABU
Telefon : +4021 311 26 53, Fax : +4021 311 05 95
Program de audienţe : în fiecare zi de miercuri orele 13:00
* înscrierile la audienţe se fac la Serviciul Relaţii Publice

DIRECTOR TEHNIC - Dr.Ing. SERBAN PANAITESCU
Telefon : +4021 307 41 13, Fax : +4021 313 67 49
Program de audienţe : în fiecare zi de marţi orele 13:00
* înscrierile la audienţe se fac la Serviciul Relaţii Publice

DIRECTOR ECONOMIC - Ec. VIRGIL CHIRU
Telefon : +4021 311 26 54, Fax : +4021 311 05 95
Program de audienţe : în fiecare zi de miercuri orele 12:00
* înscrierile la audienţe se fac la Serviciul Relaţii Publice

DIRECTOR RESURSE UMANE si ASISTENTA SOCIALA - Ing. CONSTANTIN DUCHIN
Telefon : +4021.307.41.04, Fax : +4021.311.26.55
Program de audienţe : în fiecare zi de vineri orele 10:00
* înscrierile la audienţe se fac la Serviciul Relaţii Publice

DIRECTOR COMERCIAL - Ec. DENIZ OSMAN
Telefon : +4021 307 41 13, Fax : +4021 313 67 49
Program de audienţe : în fiecare zi de luni orele 13:00
* înscrierile la audienţe se fac la Serviciul Relaţii Publice
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
18 August 2013, 13:19:35
Răspuns #354

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Oprescu: Transportul public se va privatiza in cel mai scurt timp

Transportul public bucurestean se va privatiza in cel mai scurt timp, a anuntat edilul Capitalei, Sorin Oprescu.

Primarul general se plange ca RATB nu aduce profit, iar cheltuielile companiei nu mai pot fi suportate de la bugetul local.

"Dansii nu produc decat 10%, restul acopera Primaria. Nu mai exista bani ca sa poti da cu nemiluita", a spus Oprescu, potrivit Antena 3.

In luna iulie, directorul general al Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB), Adrian Campurean, a anuntat ca a demisionat din functie, in principal din cauza subfinantarii institutiei, al carei buget pe 2013 este cu 25% mai mic decat cel propus de regie


http://www.ziare.com/sorin-oprescu/primar-general/oprescu-transportul-public-se-va-privatiza-in-cel-mai-scurt-timp-1252049
memorat
25 August 2013, 19:17:45
Răspuns #355

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Accident azi pe Calea Plevnei.

Un autobuz Citaro 2 al liniei 138 s-a ciocnit cu un taxi.Cei din autobuz nu au patit nimic dar taximetristul a fost dus la spital.
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
30 August 2013, 19:25:08
Răspuns #356

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
News Alert !

Toti directorii ratb au fost demisi,mai putin directorul general se pare...Tot potrivit Digi 24 ,250 de salarati ar urma sa fie dati afara...

Sursa:Digi 24...
memorat
30 August 2013, 19:28:15
Răspuns #357

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
30 August 2013, 19:39:25
Răspuns #358

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
News Alert !

Toti directorii ratb au fost demisi,mai putin directorul general se pare...Tot potrivit Digi 24 ,250 de salarati ar urma sa fie dati afara...

Sursa:Digi 24...

Toţi directorii RATB au fost DEMIŞI

Toţi directorii Regiei Autonome de Transport Bucureşti -RATB- au fost demişi. Decizia a fost luată de Consiliul de Administraţie, în urma unei anchete făcută de GUVEDe asemenea, toţi şefii de departamente şi servicii de la RATB vor fi demişi. Astfel peste 260 de angajaţi vor fi disponibilizaţi.

Regia Autonomă de Transport Bucureşti va avea o nouă organigramă.

Motivul DEMITERII sunt mai multe nereguli grave descoperite în urma controlului.

"Decizia aparţine în totalitate membrilor Consiliului de Admiraţie. Pentru noi este important ca numirile să nu să facă pe criterii politice. În momentul de faţă avem un director interimar din interiorul RATB. În ultimele opt luni s-au angajat peste 270 de persoane, au fost şi multe posturi de directori.", a spus Mircea Ionescu, lider sindical RATB, în direct la REALITATEA TV.


http://www.realitatea.net/toti-directorii-ratb-au-fost-demisi_1259465.html?utm_source=Cub-Homepage&utm_medium=Clicks&utm_campaign=trkweb
memorat
30 August 2013, 19:44:14
Răspuns #359

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Toţi directorii RATB au fost DEMIŞI

Toţi directorii Regiei Autonome de Transport Bucureşti -RATB- au fost demişi. Decizia a fost luată de Consiliul de Administraţie, în urma unei anchete făcută de GUVEDe asemenea, toţi şefii de departamente şi servicii de la RATB vor fi demişi. Astfel peste 260 de angajaţi vor fi disponibilizaţi.

Regia Autonomă de Transport Bucureşti va avea o nouă organigramă.

Motivul DEMITERII sunt mai multe nereguli grave descoperite în urma controlului.

"Decizia aparţine în totalitate membrilor Consiliului de Admiraţie. Pentru noi este important ca numirile să nu să facă pe criterii politice. În momentul de faţă avem un director interimar din interiorul RATB. În ultimele opt luni s-au angajat peste 270 de persoane, au fost şi multe posturi de directori.", a spus Mircea Ionescu, lider sindical RATB, în direct la REALITATEA TV.


http://www.realitatea.net/toti-directorii-ratb-au-fost-demisi_1259465.html?utm_source=Cub-Homepage&utm_medium=Clicks&utm_campaign=trkweb

Spune-mi ca glumesti.
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat