28 Aprilie 2024, 02:14:59

Autor Subiect: Linia 5 (Piata Sf. Gheorghe - via Piata Gemeni - Piata Baneasa)  (Citit de 8801 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

04 Mai 2009, 23:04:01

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Linia 5 (Piata Sf. Gheorghe - Sos. Bucuresti-Ploiesti)


In acest topic vom putea arata evolutia liniei 5. Putem sa purtam dicutam discutii despre: parcul tramvaielor, vatmani, infrastructura, intervale de succesdare, etc. De asemenea vom putea atasa fotografii, filmulete, etc din aceasta linie.



Un tramvaie al liniei 5 pe Bd. Stefan cel Mare deplasandu-se spre Stad. Dinamo reintrad pe traseu dupa ce a iesit din depou.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement

05 Mai 2009, 12:09:39
Răspuns #1

CRAZY BOY

  • Vizitator
De linia asta Ratb isi bate joc.Vine din an in paste.Cred ca nu are mai mult de 4 tramvaie pe traseu.
memorat
05 Mai 2009, 12:16:40
Răspuns #2

zofei.2006

  • Vizitator
A fost cea lunga linie de tramvai din Bucuresti si inca este una dintre cele mai lungi, dar nu stiu situatia parcului din Colentina. Consider ca are mai mult de 4 vagoane linia asta.
memorat
05 Mai 2009, 13:06:36
Răspuns #3

V3nt0R

  • Vizitator
Aceasta linie are aproximativ 12 vagoane, uneori cand nu e aglomeratie in Nord isi pastreaza un interval chiar decent.Intr-adevar aceasta linie a fost cea mai lunga din RATB !
memorat
05 Mai 2009, 13:33:18
Răspuns #4

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Linia aceasta nu va mai reveni la traseul  vechi niciodata.O idee ar fi fost daca ar fi avut si Depoul Victoria cateva ture dar tinand cont ca nu are macaz de acces si retragere pe Stefan cel Mare acest lucru este IMPOSIBIL.
Cu respect si admiratie.
memorat
05 Mai 2009, 14:15:46
Răspuns #5

CRAZY BOY

  • Vizitator
O alta idee ar fi sa se suspende linia 16 de tot si turele ei sa intre in 5
memorat
05 Mai 2009, 15:24:06
Răspuns #6

V3nt0R

  • Vizitator
Vechiul ei traseu a cunoscut marele succes intre 2000 - 2006 cam asa, inainte sa fie scurtata.Atunci era intr-adevar o linie extrem de solicitata, chiar daca ocolea pe la Sf.Vineri, oricum la ora actuala nu mai exista posibilitatea de a mai reveni pe traseul vechi :)
memorat
05 Mai 2009, 16:22:45
Răspuns #7

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
O alta idee ar fi sa se suspende linia 16 de tot si turele ei sa intre in 5
Iti dai seama ca asa ceva nu este posibil.
Cu respect si admiratie.
memorat
05 Mai 2009, 17:31:40
Răspuns #8

CRAZY BOY

  • Vizitator
memorat
05 Mai 2009, 18:22:15
Răspuns #9

V3nt0R

  • Vizitator
Linia 16 este o linie extrem de importanta, iar linia 5 nu este asa de plina.Asa ca asa ceva nu este posibil ;)
memorat
05 Mai 2009, 18:41:00
Răspuns #10

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
De ce?
Iti dai seama ca acum se modernizeaza linia 16 .Rostul la aceasta modernizare care ar fi?Acesta ar fi unul dintre motive.
Cu respect si admiratie.
memorat
05 Mai 2009, 19:16:18
Răspuns #11

CRAZY BOY

  • Vizitator
Eu ma refeream sa se suspende cat timp linia este in modernizare.
memorat
03 Octombrie 2009, 00:40:12
Răspuns #12

zofei.2006

  • Vizitator
Linia 5
Traseu tur
Nr.    Denumire staÅ£ie    Denumire arteră
1    BUCUR OBOR    SOS. COLENTINA
2    LIZEANU    SOS. STEFAN CEL MARE
3    DR. GROZOVICI    SOS. STEFAN CEL MARE
4    VASILE LASCAR    SOS. STEFAN CEL MARE
5    STADION DINAMO    SOS. STEFAN CEL MARE
6    BD. LACUL TEI    STR. BARBU VACARESCU
7    ROSSINI    STR. BARBU VACARESCU
8    CEAIKOVSKI    STR. BARBU VACARESCU
9    GIUSEPPE VERDI    STR. BARBU VACARESCU
10    MUZEUL AVIATIEI    STR. BARBU VACARESCU
11    SOSEAUA PIPERA    STR. BARBU VACARESCU
12    MAGURICEA    STR. CPT. SERBANESCU
13    PASAJ BANEASA    STR. CPT. SERBANESCU
14    APICOLA    BD. AEROGARII
15    AEROPORT BANEASA    STR. GRATIOASA
Traseu retur
Nr.    Denumire staÅ£ie    Denumire arteră
1    AEROPORT BANEASA    STR. GRATIOASA
2    APICOLA    BD. AEROGARII
3    PASAJ BANEASA    STR. CPT. SERBANESCU
4    MAGURICEA    STR. CPT. SERBANESCU
5    SOSEAUA PIPERA    STR. CPT. SERBANESCU
6    MUZEUL AVIATIEI    STR. BARBU VACARESCU
7    GIUSEPPE VERDI    STR. BARBU VACARESCU
8    CEAIKOVSKI    STR. BARBU VACARESCU
9    ROSSINI    STR. BARBU VACARESCU
10    BD. LACUL TEI    STR. BARBU VACARESCU
11    SOSEAUA STEFAN CEL MARE    STR. BARBU VACARESCU
12    VASILE LASCAR    SOS. STEFAN CEL MARE
13    DR. GROZOVICI    SOS. STEFAN CEL MARE
14    LIZEANU    SOS. STEFAN CEL MARE
15    REINVIERII    STR. LIZEANU
16    SOSEAUA COLENTINA    STR. REINVIERII
17    BUCUR OBOR    SOS. COLENTINA
memorat
25 Ianuarie 2010, 21:30:57
Răspuns #13

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Linia tramvaiului 5 este practic o linie "fantoma" spun asta pentru ca locuiesc intrun cartier traversat de acesta linie, iar intervalul la care tramvaiul soseste este foarte mare, ca sa nu mai vorbesc de week-end. RATB-ul isi bate pur si simplu joc de oameni.
memorat
25 Ianuarie 2010, 21:35:29
Răspuns #14

vlaicuandrei

  • Vizitator
Va zic eu ca este si asta o linie solicitata. Stiu din proprie experienta, pentru ca 4 ani de zile am mers cu el la liceu zi de zi dimineata si la pranz si mereu era full, ba oameni, ba muncitori la Rebu sau Rosal, dar niciodata gol gol astfel incat sa iti alegi unde sa stai :) iar cand mergea pana la Granitul, o sa radeti de mine probabil, dar venea parca mai repede decat acum :D poate o fi doar imaginatia mea, dar asa parea. Oricum eu as vota "pentru" reinfiintarea vechiului traseu. Mi-se pare mult mai logic, avand in vedere ca face legatura directa (desi ocolita) intre 2 platforme industriale(Baneasa si Pipera cu Granitul) si centrul Capitalei.
memorat
27 Ianuarie 2010, 09:35:16
Răspuns #15

SprinterXP

  • Vizitator
iar cand mergea pana la Granitul, o sa radeti de mine probabil, dar venea parca mai repede decat acum :D poate o fi doar imaginatia mea, dar asa parea. Oricum eu as vota "pentru" reinfiintarea vechiului traseu. Mi-se pare mult mai logic, avand in vedere ca face legatura directa (desi ocolita) intre 2 platforme industriale(Baneasa si Pipera cu Granitul) si centrul Capitalei.

Aici iti dau dreptate! ;) Venea mai repede cand circula pana la Granitul, plus ca era mai convenabila.
memorat
26 Aprilie 2010, 20:15:55
Răspuns #16

axel

  • Vizitator
#179 - Depoul Colentina - Linia 5 - 26.04.2010.
memorat
23 Iunie 2010, 20:47:26
Răspuns #17

axel

  • Vizitator
#327 - Depoul Colentina - Linia 5 - 23.06.2010.
memorat
24 Iunie 2010, 21:29:15
Răspuns #18

axel

  • Vizitator
#209 - Depoul Colentina - Linia 5 - 24.06.2010.
memorat
28 Iunie 2010, 15:42:29
Răspuns #19

axel

  • Vizitator
#193 - Depoul Colentina - Linia 5 - 28.06.2010.
memorat