01 Noiembrie 2024, 00:46:15

Autor Subiect: Frecventa de circulatie, accesul si retragerea vehiculelor RATB  (Citit de 131983 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

01 Ianuarie 2012, 12:41:19
Răspuns #200

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Da si daca se urca 10 calatori de la Piata Vitan, numai un calator valideaza cardul si este foarte adevarat ca am mers si eu cu Litera N  si de la Piata Unirii numai eu am validat cardul!!

Eee,asta e alta poveste !
memorat
01 Ianuarie 2012, 15:04:36
Răspuns #201

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
Ce alta poveste? ca adevaru este ca nimeni nu valideaza cardu. Asa e Romanu, merge pe gratis.
memorat
01 Ianuarie 2012, 15:07:45
Răspuns #202

CHITARA 213

  • Vizitator
Ce alta poveste? ca adevaru este ca nimeni nu valideaza cardu. Asa e Romanu, merge pe gratis.
Dute pe linia 1/10 sa vezi ca nu valideaza nimeni si cand sunt controlorii!
memorat
01 Ianuarie 2012, 21:58:02
Răspuns #203

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
Dute pe linia 1/10 sa vezi ca nu valideaza nimeni si cand sunt controlorii!
   

Pe linia 1 am fost azi si nimeni nu a vaidat cardu, asa ca nu avem ce sa facem... Ca Romanu tot gratis merge.
memorat
02 Ianuarie 2012, 17:40:42
Răspuns #204

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
In aceste zile de sarbatoare intervalele au fost jenante si anume cel putin 15-20 de minute de asteptat prin statii.Intrebarea ar fi si anume cei de sus nu vad ca pe multe din aceste linii si aici ma refer la cele care fac legatura cu mall-urile si marile centre comerciale,liniile mari,importante ca aglomeratia era mare?Foarte multi in aceste zile au iesit in parcuri la plimbare,mall-uri,la cumparaturi? Chiar nu au putut asigura un parc circulant mai decent?
memorat
09 Ianuarie 2012, 20:14:03
Răspuns #205

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
memorat
09 Ianuarie 2012, 21:42:21
Răspuns #206

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
09 Ianuarie 2012, 22:13:19
Răspuns #207

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Ce cauta 69/90/93/168/126 la Valea Oltului?

Oare ni se pregateste o alta mutare ?!
memorat
10 Ianuarie 2012, 06:19:32
Răspuns #208

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Ianuarie 2012, 22:25:47
Răspuns #209

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ultimele plecari in cursa a liniei 1 nu sunt la ora 22.03 ci o jumatate de ora mai tarziu ~22.30.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Ianuarie 2012, 22:38:11
Răspuns #210

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Era si logic pentru ca cererea este mare si la aceea ora.Se stie daca aceasta linie 1 a mai fost suplimentata intre timp sau are acelasi numar de ture ?!
memorat
13 Ianuarie 2012, 22:37:01
Răspuns #211

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Stie cineva cate ture are acum linia 4 deoarece am vazut pe site, ca acum mai nou cel putin la orele de varf, ar veni undeva la 15 minute fata de 23 de minute cum era pana acum ?!
memorat
19 Ianuarie 2012, 21:52:19
Răspuns #212

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
668 a ajuns la 6 ture.Ca si dovada sa ne uitam cu totii de unde s-au luat aceste ture pentru a se infiinta 668 si anume de pe 105 si 268.Au crescut intervalele pe aceste doua linii odata de la aparitia liniei 668.

http://www.ratb.ro/docpdf2/668%20VALEA%20OLTULUI.pdf
memorat
19 Ianuarie 2012, 22:18:17
Răspuns #213

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
668 a ajuns la 6 ture.Ca si dovada sa ne uitam cu totii de unde s-au luat aceste ture pentru a se infiinta 668 si anume de pe 105 si 268.Au crescut intervalele pe aceste doua linii odata de la aparitia liniei 668.

http://www.ratb.ro/docpdf2/668%20VALEA%20OLTULUI.pdf
Nu cred ca 668 are 6 ture...
O semicursa este parcursa in 15-17 min X 2 => 35 min pe cursa. Daca adaugam pauza dintre trase va rezulta un interval 10 min deservite de 4 masini.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
20 Ianuarie 2012, 12:40:58
Răspuns #214

dr122

  • Vizitator
Nu cred ca 668 are 6 ture...
O semicursa este parcursa in 15-17 min X 2 => 35 min pe cursa. Daca adaugam pauza dintre trase va rezulta un interval 10 min deservite de 4 masini.

Sunt 6 ture pe linia 668. Programul de pe site-ul RATB-ului nu a fost updatat(nu ma mira deloc). Daca nu crezi asta, te invit sa te deplasezi la fata locului ca sa te convingi .
memorat
20 Ianuarie 2012, 13:19:30
Răspuns #215

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Sunt 6 ture pe linia 668. Programul de pe site-ul RATB-ului nu a fost updatat(nu ma mira deloc). Daca nu crezi asta, te invit sa te deplasezi la fata locului ca sa te convingi .
Daca aceasta e problema, trebuie sa te cred. Care este succedarea dintre vehicule?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Ianuarie 2012, 13:32:28
Răspuns #216

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Personal cred ca 202 nu va avea acelasi grad de aglomeratie ca 102.In schimb cred ca va creste cererea pentru liniile 123.135.
memorat
22 Ianuarie 2012, 09:32:20
Răspuns #217

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
Personal cred ca 202 nu va avea acelasi grad de aglomeratie ca 102.In schimb cred ca va creste cererea pentru liniile 123.135.


Si acum 102 nu va mai circula de loc pe la Aparatorii Patriei-Bd-Alexadru-Obregia , Bd-Metalurgii? Da de cad s-a infiintat linia asta 202? in mod sigur stiu ca e de la Titan.
memorat
22 Ianuarie 2012, 10:42:43
Răspuns #218

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
Nu inteleg ce este in capul celor din conducere. Probabil ca nu o sa inteleg vreodata...impartirea liniei 102 in doua nu pot sa o iau decat ca o masura pentru a indeparta calatorii. Daca pana acum aveai nevoie sa validezi un singur titlu de calatorie, acum s-a mai adaugat inca unul. Plus timpul necesar transbordarii. De ce sa strici o linie ce era cunoscuta de peste 10 ani cu aproximativ acelasi traseu. Daca e asa, propun si eu impartirea liniei 221 in doua.

memorat
22 Ianuarie 2012, 10:45:42
Răspuns #219

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
Nu inteleg ce este in capul celor din conducere. Probabil ca nu o sa inteleg vreodata...impartirea liniei 102 in doua nu pot sa o iau decat ca o masura pentru a indeparta calatorii. Daca pana acum aveai nevoie sa validezi un singur titlu de calatorie, acum s-a mai adaugat inca unul. Plus timpul necesar transbordarii. De ce sa strici o linie ce era cunoscuta de peste 10 ani cu aproximativ acelasi traseu. Daca e asa, propun si eu impartirea liniei 221 in doua.


Da ar fii ceva, nu stiu. O solutie rezonabila.
memorat