01 Noiembrie 2024, 01:58:20

Autor Subiect: Tramvaie Bucur LF-CH - 401 > 405 (fabricat in 2006/7 si 2010/11 by URAC)  (Citit de 481988 ori)

0 Membri şi 10 Vizitatori vizualizează acest subiect.

05 Decembrie 2011, 22:58:53
Răspuns #500

Matei

  • Vizitator
Vreo sansa sa-l vedem luna asta in traseu ?
memorat
06 Decembrie 2011, 18:32:20
Răspuns #501

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Am si eu o curiozitate si anume de ce la aceste vagoane nu s-a realizat 100% podeaua coborata.De ce partea din fata si  spate a vagonului accesul in vagon se face tot prin scara? Multumesc.
memorat
08 Decembrie 2011, 17:52:19
Răspuns #502

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Si ce faci cu boghiurile ? Exista un compromis, daca vrei sa pastrezi numarul de calatori, evident.
 1)Sau podea 100 % joasa, ==> spatiu ramas pentru calatori in dreptul boghiului foarte mic ==> trebuie sa lungesti tramvaiul cu ceva sectiuni ca sa pastrazi numarul de calatori / tramvai.
 2)Sau varianta pe care o stim cu totii.
Dar vin si eu cu o intrebare : La ce-ti trebuie podea 100 % cobarata ? Toata lumea e handicapata in Bucuresti ?
memorat
08 Decembrie 2011, 18:06:16
Răspuns #503

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Si ce faci cu boghiurile ? Exista un compromis, daca vrei sa pastrezi numarul de calatori, evident.
 1)Sau podea 100 % joasa, ==> spatiu ramas pentru calatori in dreptul boghiului foarte mic ==> trebuie sa lungesti tramvaiul cu ceva sectiuni ca sa pastrazi numarul de calatori / tramvai.
 2)Sau varianta pe care o stim cu totii.
Dar vin si eu cu o intrebare : La ce-ti trebuie podea 100 % cobarata ? Toata lumea e handicapata in Bucuresti ?

Nu am zis asta,dar de multe ori vad persoane care aleg sa urce in dreptul usilor unde podeaua este coborata,pentru ca accesul se face mult mai usor decat sa urci scarile.(bine asta nu trebuie sa fie o regula).Doi la mana nu trebuie sa fii o persoana cu handicap, aici intra si pensionarii,in general persoanele care se deplaseaza greu.Trei la mana din cate cunosc,si sper sa nu ma insel dar majoritatea mijloacelor de transport din capitalele  europene acestea sunt cu podea 100% joasa.
memorat
08 Decembrie 2011, 21:52:42
Răspuns #504

Matei

  • Vizitator
Vreo sansa sa fie mutate la alt depou ?
memorat
08 Decembrie 2011, 22:19:25
Răspuns #505

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Vreo sansa sa fie mutate la alt depou ?

Nu.Bucur LF va fi exclusiv pentru depoul Dudesti.
memorat
09 Decembrie 2011, 00:06:28
Răspuns #506

ByOnu

  • Vizitator
memorat
09 Decembrie 2011, 00:22:11
Răspuns #507

Matei

  • Vizitator
Se auzeau zvonuri ca vor fi mutate. Ar fi bine sa le mute pe 41...
memorat
09 Decembrie 2011, 00:40:28
Răspuns #508

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
Se auzeau zvonuri ca vor fi mutate. Ar fi bine sa le mute pe 41...
Incepem si noi ca altii cu obsesia cu linia 41?

memorat
09 Decembrie 2011, 08:03:09
Răspuns #509

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Bucur LF are capacitate 250 locuri. V3A - ul lu' Nea Nicu 300. Niciodata nu o sa vedeti LF pe 41, poate de la 5 la 6 dimineata si dupa ora 22.00  :-*
memorat
09 Decembrie 2011, 08:05:44
Răspuns #510

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
Bucur LF are capacitate 250 locuri. V3A - ul lu' Nea Nicu 300. Niciodata nu o sa vedeti LF pe 41, poate de la 5 la 6 dimineata si dupa ora 22.00  :-*
Tocmai! De cele mai multe ori si V3A-ul este insuficient si se merge "ca sardelele".

memorat
09 Decembrie 2011, 15:16:40
Răspuns #511

Matei

  • Vizitator
Si linia 1 nu e aglomerata ?!
memorat
09 Decembrie 2011, 15:43:54
Răspuns #512

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
Si linia 1 nu e aglomerata ?!
In mare parte vagoanele plimba aer...

memorat
09 Decembrie 2011, 16:24:07
Răspuns #513

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
In mare parte vagoanele plimba aer...

Asa a fost la inceput,acum nu mai e chiar asa in conditiile in care si in pe segmentul Eroii Revolutiei -Sincai-Nerva Traian vagoanele sunt destul de pline.Am mai spus si cu alte ocazii si anume ca zona Sincai este o zona tranzitata atata timp cat se mentine niste intervale decente.Nu cum se intampla in cazul lui 19 cand venea la 15-20 de minute,automat nu atragi calatori cu asa intervale mari.
memorat
12 Decembrie 2011, 23:32:23
Răspuns #514

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Vreo sansa sa-l vedem luna asta in traseu ?

Daca nu au ajuns piesele nici o sansa,sa iasa prea curand in traseu.Stie cineva mai multe?
memorat
13 Decembrie 2011, 01:30:34
Răspuns #515

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
Poate la anul sa apuce si el sa circule ceva (nu ma refer la plimbatul prin depou cu linia 34 ;D).

memorat
15 Decembrie 2011, 10:39:32
Răspuns #516

CHITARA 213

  • Vizitator
A fost lansata licitatia pentru piesele necesare
Luati-o ca pe un raspuns
memorat
15 Decembrie 2011, 18:06:51
Răspuns #517

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In timpul omologarii AFER:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
15 Decembrie 2011, 22:21:56
Răspuns #518

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
In timpul omologarii AFER:

Mai exact in ce consta aceasta omologare AFER ?
memorat
16 Decembrie 2011, 00:18:02
Răspuns #519

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Mai exact in ce consta aceasta omologare AFER ?
Orice vehicur veroviar trebuie omologat de catre AFER pentru a primii acceptul de circulatie in Romania.
Se fac mai multe teste.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat