01 Noiembrie 2024, 01:04:52

Autor Subiect: Conducerea RATB // ATMB. Directori, sefi de servici si alte sefi....  (Citit de 38097 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

02 Decembrie 2011, 02:11:00
Răspuns #40

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Se mai aude ceva in legatura cu acele trei trasee(linii autobuze) propuse chiar de domnul Adrian Crit cand inca mai era pe functie care duceau spre marile complexuri rezidentiale si nu in ultimul rand si spre marile centre comerciale?S-au a cazut idee odata cu venire noului director?
memorat
13 Decembrie 2011, 18:18:33
Răspuns #41

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
ERA ADRIAN CRIT NU S-A TERMINAT !
EXCLUSIV !


Fostul şef al RATB, numit de Anca Boagiu la conducerea Autorităţii Metropolitane de Transport Bucureşti

Adrian Criţ, fostul director al RATB, care a fost revocat din funcţie în noiembrie, a fost numit de către ministrul transporturilor Anca Boagiu în poziţia de director general şi preşedinte al consiliului de conducere al Autorităţii Metropolitane de Transport Bucureşti (AMTB).

AMTB, înfiinţată recent, se va ocupa cu politica privind planificarea strategică, monitorizarea şi avizarea activităţilor privind autorizarea, organizarea şi controlul funcţionării serviciilor de transport public de călători în zona metropolitană Bucureşti, pentru transportul cu metroul, autobuze, microbuze, tramvaie, troleibuze, trenuri regionale şi transport naval.

Adrian Criţ, cel care se afla la conducerea RATB din iunie anul trecut, a fost revocat din funcţie în urma unei hotărâri de din noiembrie a con­siliului general al municipiului Bu­cu­reşti, care ar fi invocat "proiecte nefina­lizate", fără a fi menţionate. În locul lui a fost numit Viorel Popescu, un inginer despre care consilierii generali nu au spus nici de unde vine, nici ce vârstă are şi nici care este experienţa sa anterioară.

În timpul conducerii lui Criţ au fost in­tro­duse cele 23 de tra­see de noapte cu auto­bu­zele, s-a rea­li­zat circuitul pentru auto­buzele turistice Bucharest City Tour şi a fost anunţată extinderea reţe­lei de transport spre marile centre comer­ciale şi cartierele rezi­denţiale noi din Bucureşti, prin prelun­girea unor linii deja existente şi în­fiinţarea altora noi.


http://www.zf.ro/companii/fostul-sef-al-ratb-numit-de-anca-boagiu-la-conducerea-autoritatii-metropolitane-de-transport-bucuresti-9056449


Intrebarea logica ar fi: Oare asta a fost si motivul demiterii din fuctia de director general al RATB-ului?
memorat
13 Decembrie 2011, 22:45:55
Răspuns #42

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Eu cred ca nu.Daca era asa pleca pe usa din fata,prin avansare nu prin demitere.Da prost la C.V.
Cu respect si admiratie.
memorat
13 Decembrie 2011, 22:52:15
Răspuns #43

Matei

  • Vizitator
Deci Crita o sa fie sigur director la AMTB ? >:( >:( >:(
memorat
13 Decembrie 2011, 23:05:36
Răspuns #44

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Deci Crita o sa fie sigur director la AMTB ? >:( >:( >:(

Da,tocmai ce a fost numit.
memorat
14 Decembrie 2011, 11:23:15
Răspuns #45

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Cine este noul mogul al transportului public din Bucuresti

Adrian CriÈ›, fostul sef al RATB, demis in noiembrie la propunerea consilierilor generali PDL, este noul sef al Autoritatii Metropolitane de Transport Bucuresti, ce va avea in subordine si Metrorex si RATB, dar si liniile de microbuze.
Anca Boagiu, ministrul Transporturilor și Infrastructurii l-a numit, astăzi, pe Adrian Criț, director general și președinte al consiliului de conducere al Autorității Metropolitane de Transport București (A.M.T.B.), a anunțat biroul de presă al Ministerului.

Adrian Criț a fost numit director la RATB în iunie 2010. In timpul mandatului sau la Regie au fost introduse traseele de noapte si autobuzele turistice. El a fost demis la cererea consilierilor PDL din Primăria Generală, sub motivația neîndeplinirii unor proiecte. Inainte de numirea la RATB, el a fost președintele Organizaţiei Oamenilor de Afaceri din cadrul organizaţiei PDL din sectorul 6. Inginer de profesie, Criţ a fost director adjunct la Autoritatea Rutieră Română, iar înainte de numirea la RATB ocupa funcţia de şef Departament Poluare şi Consultanţă Tehnică din cadrul Registrului Auto Român.

Numele lui Adrian Criț a fost legat și de un scandal legat de un contract semnat între RATB și Astra Vagoane Arad și Siemens. Primarul General Sorin Oprescu a dispus formarea unei comisii de anchetă în cazul contractului încheiat de Regia Autonomă de Transport București cu Astra Vagoane Arad și Siemens. Se pare că anterior semnării contractului directorul RATB, Adrian Criț, a luat un credit de 250.000 RON de la Banca Comercială Feroviară (BCF). Împrumutul a fost garantat cu un cont personal al proprietarului Astra Vagoane Arad.

A.M.T.B se finanțează de la bugetul de stat, prin intermediul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Organismul care va gestiona trasportul public bucureştean este zilele acestea pe agenda Parlamentului. Până de Crăciun actul normativ dat de Guvern privind înființarea Autorității va fi ratificat de Legislativ. Instituția publică are în subordine toate formele de transport urban din zona metropolitană București, precum: metrou, autobuze, microbuze, tramvaie, troleibuze, trenuri regionale și transport naval și se ocupă de organizarea și controlul funcționării transportului public.

A.M.T.B se finanțează de la bugetul de stat, prin intermediul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii.
Prin regulamentul de organizare şi funcţionare a fost stabilit numărul maxim de posturi dar și atribuţiile viitoarei Autorități. Documentul a fost la gata sfarsitul lunii octombrie, când s-au împlinit 60 de zile de la intrarea în vigoare a ordonanţei privind înfiinţarea Autorităţii Metropolitane de Transport (AMT). „Ordonanța prinvind înființarea a fost dată iar regulamentul de organizare și funcționare a fost aprobat. Acum sunt dezbatere în comisiile de specialitate în legătură cu ratificarea prin lege a ordonanței. Există înțelegerea necesară astfel încât sunt create toate premisele pentru ca legea să fie adoptată înainte de vacanța parlamentară de iarnă. Există la nivel mondial în jur de 40 de autorități. E vorba despre marile orașe ale lumii astfel că ne înscriem și noi în rândul acestora”, spune pentru B365.ro directorul Metrorex S.A, Gheorghe Udriște.

Autoritatea Metropolitană de Transport presupune comasarea RATB şi societății Metrorex și va avea ca atribuții și dezvoltarea celor două companii. De asemenea organismul va implementa călătoria cu un preţ unic pe toate mijloacele de transport în comun din Capitală.

Proiectul a stat ani buni în sertarele Ministerului Transporturilor. “Chiar dacă legea privind ariile metropolitane sau legea metropolei nu au fost încă adoptate, și există la nivelul Parlamentului o dezbatere extrem de aprinsă din foarte multe puncte de vedere, noi (n.r. – Ministerul Transporturilor) considerăm că este absolut necesară înfiinţarea unei Autorităţi Metropolitane de Transport Bucureşti“, declara în martie 2008 Ludovic Orban, pe atunci ministru de resort. La vremea respectivă AMT trebuia să fie înființată ca o instituţie publică cu patrimoniu propriu. Aria geografică a AMT trebuia să includă municipiul Bucureşti, judeţul Ilfov şi localităţile limitrofe aparţinând altor judeţe, cu posibilitate de extindere.

http://b365.realitatea.net/news/autoritatea-metropolitana-de-transport-a-ajuns-in-parlament-intr-o-saptamana-va-primi-unda-verde/
memorat
14 Decembrie 2011, 20:14:34
Răspuns #46

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Ca o parere personala daca domnul Adrian Crit a fost numit sef la ATMB sa ne luam gandul de la revenirea lui 34 si ramanerea liniei 1 fiind si prima linie circulara din Bucuresti(poate nu si singura).Aceasta, si liniile de noapte sunt creatie marca Adrian Crit !
memorat
14 Decembrie 2011, 23:03:00
Răspuns #47

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Anca Boagiu aduna rebuturile in minister

Ce nu este bun la RATB, este bun la AMTB! Dupa acest principiu se ghideaza ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, care aduna rebuturile in minister, in speranta ca va avea pana la urma un angajat competent.
Fostul director al RATB, Adrian Crit, a fost numit in functia de director general a Autoritatii Metropolitane de Transport Bucuresti (AMTB) si va detine si functia de presedinte al consiliului de conducere al AMTB.

Adrian Crit a tinut prima pagina a ziarelor in urma cu o luna, cand consilierii municipali l-au revocat din functia de presedinte al Consiliului de Administratie RATB, deoarece nu a reusit sa duca la bun sfarsit proiectele incepute, iar managementul a avut de suferit in perioada in care Crit a condus regia.

Crit a fost initial director tehnic la Registrul Auto Roman, iar in 2010 a fost numit la conducerea RATB.

Se pare ca Adrian Crit a refuzat sa le arate consilierilor contractele semnate pe bani publici si a incheiat un contract de aisgurare cu Omniasig, nefavorabil regiei, iar ca urmare peste 100 de vehicule afectate nu mai pot fi reparate si folosite.


http://www.ghimpele.ro/2011/12/anca-boagiu-aduna-rebuturile-in-minister/
memorat
16 Decembrie 2011, 01:37:12
Răspuns #48

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
EXCLUSIV !

Controlorii RATB ar putea să nu mai dea amenzi

Noul director al Regiei, Viorel Popescu, vrea să-i determine pe bucureşteni să-şi cumpere bilet, dacă fac blatul, dându-i jos din autobuz. Şi, culmea, fără să-i sancţioneze.
Proaspătul şef al tramvaielor bucureştene a explicat, într-un interviu acordat pentru "Evenimentul zilei", că nu a circulat 12 ani cu mijloacele de transport în comun, însă de când este director general merge cu autobuzul, pentru a cunoaşte problemele.

Vrea să fie prieten cu sindicali ştii, dar i-a avertizat, de la prima întâlnire, că nu are bani pentru a mări salariile şi nici să ducă şoferii acasă la scară pe fiecare.


Totuşi, pentru a nu se trezi cu proteste, la fel ca foştii şefi ai Regiei, când zeci de mijloace de transport au fost blocate de către şoferii grevişti, acesta încearcă să găsească o soluţie pentru ca angajaţii RATB să ajungă acasă, dar şi să plătească şoferii care stau la volan noaptea.

Pâna una alta, Regia este pe pierdere, tariful nu se majorează, pentru că la nivel politic nu se ia o asemenea decizie, iar salvarea ar putea veni din partea tramvaiul Imperio.

Evenimentul zilei: Aţi făcut o radiografie a instiuţiei, pentru a vedea dacă sunt prea mulţi angajaţi sau prea puţini?
Viorel Popescu: Organigrama este extraordinar de stufoasă. În ultimii ani, aceasta s-a schimbat foarte des, au fost debusolaţi angajaţii. Există totuşi şi mentalităţi vechi, personal îmbătrânit.

Aţi avut vreo întâlnire cu sindicatele, cu angajaţii, de când aţi fost numit în funcţie?
Da, cu sindicatul, cu depoul, cu garajele. Sindicatele s-au plâns că au avut probleme şi s-au referit mult la greva de anult trecut, că au fost probleme de comunicare cu oamenii din conducerea instituţiei. Am stabilt că prime de Crăciun nu se dau, transportul de noapte va fi cumva reconfigurat să vedem unde putem prelungi cu o staţie-două, pentru ca angajaţii Regiei să ajungă seara acasă.
Au mai fost nişte probleme pe care le-am cerut eu, legate de plata în Regie. Muncesc, nu muncesc, eu le dau banii. E vorba de cei care lucrează la Regie, la reparaţii. Le dau, nu le dau de lucru, eu trebuie să le dau salariul. Negociem mai multe lucruri cu sindicatele, nu este nimic bătut în cuie.

Cât de eficienţi sunt controlorii?
Vom face un proiect pilot în care angajatul RATB, care cere biletele la control, îl va invita pe cel care nu a plătit tariful călătoriei să coboare la următoarea staţie şi să meargă pe jos, fără să îi dea amendă. Nu sunt adeptul amenzilor. Totodată, controlorii vor avea asupra lor bilete pe care să le vândă celor care nu au. Vrem să îl facem conştient pe bucureştean de faptul că plata călătoriei îi asigură un serviciu de calitate.

DESPRE PARCUL RATB ÅžI DOTAREA AUTOBUZELOR

"Preţul corect al unui bilet este de 2 lei"

Proiecul Imperio, în ce stadiu este?
Este un contract de asociere între primărie şi investiorii privaţi. Regia va câştiga atunci când se va câşiga o licitaţie privind livrarea de noi tramvaie. Contractul dintre RATB şi investitor este confidenţial. RATB-ul a venit cu hala şi cu forţa de muncă, avem ingineri şi proiectanţi foarte buni. Suntem parte într-o afacere şi se vrea ca să se construiască un tramvai mai ieftin şi bun.

Cât câştigă RATB-ul din această afacere?
Regia câştigă 30% din banii încasaţi din vânzarea tramvaielor. Am numit acum doi oameni vechi din instiuţie, pentru că în cadrul acestei asocieri deţinem funcţia de vicepreşedine şi de membru. Deocamdată, se lucrează la prototipul tramvaiului. Totodată, o comisie de specialitate analizează derularea contractului şi încearcă să identifice disfuncţionalităţile şi să stabilească măsurile ce trebuiesc luate pentru accelerarea procesului de fabricaţie.

Primăria Capitalei va cumpăra tramvaie Imperio?
Nu am bugetat niciun tramvai Imperio pentru la anul, am bugetat 15 tramvaie Bucur, pe care le producem noi.

Nu credeţi că autobuzele ar trebui dotate cu aer condiţionat sau cu insalaţie de climatizare?
Vara nu ai aer în mijloacele de transport în comun. În prezent, există în exploatare 487 de autobuze Mercedes fără aer condiţionat şi 513 autobuze cu instalaţie de aer în salonul călătorilor. Se vor monta instalaţii de climatizare şi pe autobuzele Mercedes Citaro Euro 3. Nu ştiu de ce nu au fost cumpărate cu tot cu instalaţii.

Cât de vechi este parcul rulant al RATB-ului? Autobuzele Mercedes mai sunt în garanţie?
Tramvaiele şi troleibuzele sunt foarte vechi. Şi autobuzele Mercedes au început să iasă din garanţie. În ianuarie, februarie 2012, va ieşi primul lot de 500, şi, peste aproximativ şase luni, vor ieşi şi celelate. Adică va trebui să asigurăm bani de reparaţii dacă se strică ceva.

Şi sper să nu fie ca maşinile noi, când ies din garanţie încep să se strice. Ele au fost întreţinute bine. Însă eu bănuiesc că au fost proiectate la un trafic din Germania. Cu gropile s-a mai rezolvat problema la noi, dar, din ce am văzut, eu nu ştiu un autobuz în Germania atât de plin ca în România.

Cât de eficent este RATB-ul? Va creşte preţul unei călătorii?
Regia este pe pierdere în acest moment. Dar asta pentru că, în continuare, preţul unui bilet e subvenţionat. Un tarif de doi lei pe călătorie ar fi unul corect. Numai că, nu se poate pune o asemenea presiune pe bucureşteni. E cam aceeaşi situaţie ca şi la RADET. În ambele cazuri, creşterea tarifului este o decizie politică.

"Pâna una alta, Regia este pe pierdere, tariful nu se majorează, pentru că la nivel politic nu se ia o asemenea decizie, iar salvarea ar putea veni din partea tramvaiul Imperio"
VIOREL POPESCU, Directorul RATB

http://www.evz.ro/detalii/stiri/controlorii-ratb-ar-putea-sa-nu-mai-dea-amenzi-958057.html


Deci ca un scurt comentariu anul viitor nu vom avea Imperio,doar 15 Bucur LF asta daca se va realiza in cel mai fericit caz.Prostia e urmatoarea daca nu se mai dau amenzi ratb-ul de unde castiga,ca acolo mult putin cat castigau din amenzi tot se aduna ceva,asa de unde?
memorat
16 Decembrie 2011, 14:38:44
Răspuns #49

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Pozele din articolul de presa de ce nu le-ai atasat?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Decembrie 2011, 15:21:07
Răspuns #50

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Pozele din articolul de presa de ce nu le-ai atasat?

Conteaza stirea,pentru poze se ajunge cu un singur click.Daca tii neaparat,data viitoare voi posta si fotografiile !
memorat
16 Decembrie 2011, 16:37:00
Răspuns #51

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Conteaza stirea,pentru poze se ajunge cu un singur click.Daca tii neaparat,data viitoare voi posta si fotografiile !
De-a lungul timpului am folosit un mesaj standard... incluzand pozele din stiri.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Decembrie 2011, 20:25:39
Răspuns #52

CHITARA 213

  • Vizitator
EXCLUSIV !

Controlorii RATB ar putea să nu mai dea amenzi

Noul director al Regiei, Viorel Popescu, vrea să-i determine pe bucureşteni să-şi cumpere bilet, dacă fac blatul, dându-i jos din autobuz. Şi, culmea, fără să-i sancţioneze.
Proaspătul şef al tramvaielor bucureştene a explicat, într-un interviu acordat pentru "Evenimentul zilei", că nu a circulat 12 ani cu mijloacele de transport în comun, însă de când este director general merge cu autobuzul, pentru a cunoaşte problemele.

Vrea să fie prieten cu sindicali ştii, dar i-a avertizat, de la prima întâlnire, că nu are bani pentru a mări salariile şi nici să ducă şoferii acasă la scară pe fiecare.


Totuşi, pentru a nu se trezi cu proteste, la fel ca foştii şefi ai Regiei, când zeci de mijloace de transport au fost blocate de către şoferii grevişti, acesta încearcă să găsească o soluţie pentru ca angajaţii RATB să ajungă acasă, dar şi să plătească şoferii care stau la volan noaptea.

Pâna una alta, Regia este pe pierdere, tariful nu se majorează, pentru că la nivel politic nu se ia o asemenea decizie, iar salvarea ar putea veni din partea tramvaiul Imperio.

Evenimentul zilei: Aţi făcut o radiografie a instiuţiei, pentru a vedea dacă sunt prea mulţi angajaţi sau prea puţini?
Viorel Popescu: Organigrama este extraordinar de stufoasă. În ultimii ani, aceasta s-a schimbat foarte des, au fost debusolaţi angajaţii. Există totuşi şi mentalităţi vechi, personal îmbătrânit.

Aţi avut vreo întâlnire cu sindicatele, cu angajaţii, de când aţi fost numit în funcţie?
Da, cu sindicatul, cu depoul, cu garajele. Sindicatele s-au plâns că au avut probleme şi s-au referit mult la greva de anult trecut, că au fost probleme de comunicare cu oamenii din conducerea instituţiei. Am stabilt că prime de Crăciun nu se dau, transportul de noapte va fi cumva reconfigurat să vedem unde putem prelungi cu o staţie-două, pentru ca angajaţii Regiei să ajungă seara acasă.
Au mai fost nişte probleme pe care le-am cerut eu, legate de plata în Regie. Muncesc, nu muncesc, eu le dau banii. E vorba de cei care lucrează la Regie, la reparaţii. Le dau, nu le dau de lucru, eu trebuie să le dau salariul. Negociem mai multe lucruri cu sindicatele, nu este nimic bătut în cuie.

Cât de eficienţi sunt controlorii?
Vom face un proiect pilot în care angajatul RATB, care cere biletele la control, îl va invita pe cel care nu a plătit tariful călătoriei să coboare la următoarea staţie şi să meargă pe jos, fără să îi dea amendă. Nu sunt adeptul amenzilor. Totodată, controlorii vor avea asupra lor bilete pe care să le vândă celor care nu au. Vrem să îl facem conştient pe bucureştean de faptul că plata călătoriei îi asigură un serviciu de calitate.

DESPRE PARCUL RATB ŞI DOTAREA AUTOBUZELOR

"Preţul corect al unui bilet este de 2 lei"

Proiecul Imperio, în ce stadiu este?
Este un contract de asociere între primărie şi investiorii privaţi. Regia va câştiga atunci când se va câşiga o licitaţie privind livrarea de noi tramvaie. Contractul dintre RATB şi investitor este confidenţial. RATB-ul a venit cu hala şi cu forţa de muncă, avem ingineri şi proiectanţi foarte buni. Suntem parte într-o afacere şi se vrea ca să se construiască un tramvai mai ieftin şi bun.

Cât câştigă RATB-ul din această afacere?
Regia câştigă 30% din banii încasaţi din vânzarea tramvaielor. Am numit acum doi oameni vechi din instiuţie, pentru că în cadrul acestei asocieri deţinem funcţia de vicepreşedine şi de membru. Deocamdată, se lucrează la prototipul tramvaiului. Totodată, o comisie de specialitate analizează derularea contractului şi încearcă să identifice disfuncţionalităţile şi să stabilească măsurile ce trebuiesc luate pentru accelerarea procesului de fabricaţie.

Primăria Capitalei va cumpăra tramvaie Imperio?
Nu am bugetat niciun tramvai Imperio pentru la anul, am bugetat 15 tramvaie Bucur, pe care le producem noi.

Nu credeţi că autobuzele ar trebui dotate cu aer condiţionat sau cu insalaţie de climatizare?
Vara nu ai aer în mijloacele de transport în comun. În prezent, există în exploatare 487 de autobuze Mercedes fără aer condiţionat şi 513 autobuze cu instalaţie de aer în salonul călătorilor. Se vor monta instalaţii de climatizare şi pe autobuzele Mercedes Citaro Euro 3. Nu ştiu de ce nu au fost cumpărate cu tot cu instalaţii.

Cât de vechi este parcul rulant al RATB-ului? Autobuzele Mercedes mai sunt în garanţie?
Tramvaiele şi troleibuzele sunt foarte vechi. Şi autobuzele Mercedes au început să iasă din garanţie. În ianuarie, februarie 2012, va ieşi primul lot de 500, şi, peste aproximativ şase luni, vor ieşi şi celelate. Adică va trebui să asigurăm bani de reparaţii dacă se strică ceva.

Şi sper să nu fie ca maşinile noi, când ies din garanţie încep să se strice. Ele au fost întreţinute bine. Însă eu bănuiesc că au fost proiectate la un trafic din Germania. Cu gropile s-a mai rezolvat problema la noi, dar, din ce am văzut, eu nu ştiu un autobuz în Germania atât de plin ca în România.

Cât de eficent este RATB-ul? Va creşte preţul unei călătorii?
Regia este pe pierdere în acest moment. Dar asta pentru că, în continuare, preţul unui bilet e subvenţionat. Un tarif de doi lei pe călătorie ar fi unul corect. Numai că, nu se poate pune o asemenea presiune pe bucureşteni. E cam aceeaşi situaţie ca şi la RADET. În ambele cazuri, creşterea tarifului este o decizie politică.

"Pâna una alta, Regia este pe pierdere, tariful nu se majorează, pentru că la nivel politic nu se ia o asemenea decizie, iar salvarea ar putea veni din partea tramvaiul Imperio"
VIOREL POPESCU, Directorul RATB

http://www.evz.ro/detalii/stiri/controlorii-ratb-ar-putea-sa-nu-mai-dea-amenzi-958057.html


Deci ca un scurt comentariu anul viitor nu vom avea Imperio,doar 15 Bucur LF asta daca se va realiza in cel mai fericit caz.Prostia e urmatoarea daca nu se mai dau amenzi ratb-ul de unde castiga,ca acolo mult putin cat castigau din amenzi tot se aduna ceva,asa de unde?
Asta e mai nebun decat Crit pentru ca atunci cum se mai imbigateste Ratb?
memorat
16 Decembrie 2011, 20:51:08
Răspuns #53

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Eu personal vad dati afara controlorii de bilete daca se va intampla ceea ce propune noul director! N-are rost sa-i mai tii si din cei platesti ?
memorat
17 Decembrie 2011, 01:18:44
Răspuns #54

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Vreti parerea mea personala.Este o mare aberatie, daca se va intampla asa.Dar ne-am obisnuit!Acum vine 2012 si scapam draq de ei,ca ne-am saturat.
Cu respect si admiratie.
memorat
19 Decembrie 2011, 09:00:52
Răspuns #55

CHITARA 213

  • Vizitator
Vreti parerea mea personala.Este o mare aberatie, daca se va intampla asa.Dar ne-am obisnuit!Acum vine 2012 si scapam draq de ei,ca ne-am saturat.
Nu pe toate liniile vor face asa intai fac pe cateva linii si daca merge se va extinde pe toate liniile
memorat
19 Decembrie 2011, 10:59:37
Răspuns #56

cci_alex

  • Mesaje postate: 329
  • Gen: Bărbat
  • Colectionar de machete la scara 1/43
foarte bine ca se introduce chestia ori platesti biletul ori te da jos , si asa m-am saturat de controlori care isi baga bani in buzunar de amezi si nu taie deloc chitanta
memorat
19 Decembrie 2011, 13:54:19
Răspuns #57

Shinkasen

  • Mesaje postate: 45
sunt controlori care dau amenda si ti-o semneaza tot ei, a patit un amic acu 3 ani si nu cred ca sa schimbat mare lucru de atunci
"Acolo unde toti gandesc la fel, nimeni nu gandeste prea mult."
"Cea mai mare glorie nu o dobandesti atunci cand nu esti doborat niciodata, ci atunci cand te ridici dupa fiecare cazatura."
memorat
19 Decembrie 2011, 14:54:57
Răspuns #58

cci_alex

  • Mesaje postate: 329
  • Gen: Bărbat
  • Colectionar de machete la scara 1/43
Anca Boagiu aduna rebuturile in minister

Ce nu este bun la RATB, este bun la AMTB! Dupa acest principiu se ghideaza ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, care aduna rebuturile in minister, in speranta ca va avea pana la urma un angajat competent.
Fostul director al RATB, Adrian Crit, a fost numit in functia de director general a Autoritatii Metropolitane de Transport Bucuresti (AMTB) si va detine si functia de presedinte al consiliului de conducere al AMTB.

Adrian Crit a tinut prima pagina a ziarelor in urma cu o luna, cand consilierii municipali l-au revocat din functia de presedinte al Consiliului de Administratie RATB, deoarece nu a reusit sa duca la bun sfarsit proiectele incepute, iar managementul a avut de suferit in perioada in care Crit a condus regia.

Crit a fost initial director tehnic la Registrul Auto Roman, iar in 2010 a fost numit la conducerea RATB.

Se pare ca Adrian Crit a refuzat sa le arate consilierilor contractele semnate pe bani publici si a incheiat un contract de aisgurare cu Omniasig, nefavorabil regiei, iar ca urmare peste 100 de vehicule afectate nu mai pot fi reparate si folosite.


http://www.ghimpele.ro/2011/12/anca-boagiu-aduna-rebuturile-in-minister/


 Eu sincer raman uimit pe zi ce trece la ce se intampla ......
memorat
19 Decembrie 2011, 21:49:29
Răspuns #59

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
foarte bine ca se introduce chestia ori platesti biletul ori te da jos , si asa m-am saturat de controlori care isi baga bani in buzunar de amezi si nu taie deloc chitanta
   

Adevarat, mi-e mi-sa intamplat sa fiu chiar amenintat de un controlor in 77 ca nu aveam bilet ma intrebat da ca am bilet, si eu am spus nu, si a trecut la amenintari "da ca nu cobori la urmatoarea statie te duc la politie", si am ramas putin pe "interzis" cum s-ar spune.
memorat