14 Aprilie 2024, 23:22:09

Autor Subiect: Strapungerea Buzesti - Berzei - Uranus, modernizarea liniei 20 (2010 - 2012)  (Citit de 21846 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

12 Ianuarie 2014, 17:38:50
Răspuns #60

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Deci linia 46 nu va fi la Gara de Nord.
Ba da,acesta nu va mai intoarce la Banu Manta...nici o linie...
memorat
12 Ianuarie 2014, 18:45:41
Răspuns #61

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Nici nu s-a inaugurat bine totul si "bizonii" si-au facut aparitia. Stalpisorii au inceput sa dispara deja, acestia delimiteaza pista de biciclete de sosea.

Sursa: Facebook
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
13 Ianuarie 2014, 08:56:34
Răspuns #62

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
O sa aiba ce lucra la greu baietii cu saltatul masinilor de la Sectorul 1. Bine ca stiu pe unde o sa-si faca veacul cel putin o luna, inseamna ca pe celalalte bulevarde se va putea parca in liniste.  :P
memorat
13 Ianuarie 2014, 21:25:31
Răspuns #63

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Sa stiti ca au inceput "baietii" sa umble  ;D Erau in seara asta vreo doi "avariati" si au sarit imediat pe ei. Pe la pranz se lucra la montarea stalpisorilor lipsa. Si as dori sa remarc o problema foarte grava: nesincronizarea semafoarelor. Este o problema teribila. Am circulat cu masina in aceasta seara pe noua artera, iar traficul era foarte lejer. In ciuda acestui fapt am prins fiecare dintre cele 7 semafoare. O treaba facuta prost.
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
13 Ianuarie 2014, 21:26:52
Răspuns #64

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Tunelul rutier de sub Palatul Parlamentului, la un pas de aprobare. Primaria Capitalei inca nu stie cat costa lucrarea

Primaria Capitalei a organizat luni o sedinta de dezbatere publica in care i-a intrebat pe cetateni ce parere au despre traseul tronsonului II al bulevardului Buzesti-Berzei-Uranus. Artera va pleca de la Vasile Parvan, va trece peste Podul Hasdeu care va fi largit, pe str. Hasdeu unde va musca o bucata din Parcul Izvor, apoi va intra pe sub Palatul Parlamentului, municipalitatea urmand sa construiasca un tunel de circa 800 de metri, si va iesi din subteran dupa Catedrala Neamului, pe strada Uranus si va ajunge pana la intersectia Caii Rahova cu bd. Tudor Vladimirescu. Principala nemultumire a cetatenilor si ONG-istilor prezenti la dezbatere a fost ca drumul taie o bucata din Parcul Izvor si au cerut municipalitatii sa faca tunelul mai lung, astfel incat sa nu fie afectat parcul.
"Acest tronson din bulevard va avea o lungime de circa 3 km cu doua benzi pe sens si spatiu rezervat pentru linia de tramvai. Deocamdata nu facem si linia de tramvai, fiindca nu avem cum sa ne conectam cu bd. Unirii, Piata Unirii, insa in viitor vom face si asta. Am vrea sa punem tramvaiul pe bd Libertatii, sa facem conexiunea cu liniile de tramvai 32 si 31. Tramvaiul nu va subtraversa pasajul, dar va merge pe langa. Aceasta solutie propusa pentru bulevard nu necesita exproprieri si nu vom demola nicio cladire", a declarat Ion Dedu, seful directiei de infrastructura din cadrul Primariei Capitalei, prezent la dezbatere.

 Acesta spune ca deocamdata nu poate spune cat costa realizarea acestui tronson din bulevard, dupa aprobarea Planului Urbanistic Zonal care bate in cuie traseul drumului, urmand sa se faca un studiu de fezabilitate cu privire la costuri.

ONG-istii prezenti la dezbaterea publica si-au aratat ingrijorarea atat fata de faptul ca se ia o bucata din Parcul Izvor pentru largirea drumului cat si de faptul ca deocamdata municipalitatea nu stie cat va costa realizarea arterei. Reamintim ca pentru primul tronson al bulevardului, intre Piata Victoriei si Vasile Parvan, municipalitatea a platit circa 50 milioane de euro, dintre care 20 de milioane pentru exproprierea terenurilor necesare largirii strazilor Buzesti si Berzei (care sunt acum noul bulevard).

"Am fost de curand la Bonn. Jumatate din oras este parc, restul padure, sunt piste de biciclete peste tot. In parc nu am vazut alei betonate sau bituminate, totul natural. Ei niciodata nu au incurajat traficul prin centrul orasului. Lucrul acesta se intampla doar in tari estice care nu au o strategie de mediu si incurajeaza traficul ca sa le permita celor care cumpara masini sa le etaleze. Cu acest drum afectam aproape un ha din Parcul Izvor in conditiile in care Capitala este monitorizata pe mediu. Nu inteleg de ce nu ne gandim si la traversare subterana. Magistrala IV de metrou se suprapune cu tramvaiul propus pe acest nou bulevard. Scuturile ar putea strapunge de la Calea Plevnei pana la Uranus, sa faca un tunel, si sa se protejeze Parcul Izvor si spatiul verde de la Parlament. Cer sa se protejeze spatiul verde si sa se coreleze drumul cu magistrala IV de metrou", a declarat Dan Trifu, vicepresedinte Ecocivica.

Ion Dedu, seful directiei de infrastructura din Primaria Capitalei spune ca nu este posibil tehnic sa faca tunelul mai lung, iar traseul bulevardului nu are legatura cu traseul magistralei de metrou. In plus, acesta spune ca pentru largirea drumului nu se foloseste decat 2% din Parc.

Arhitectul care a elaborat traseul drumului, Constantin Enache, spune ca a negociat impreuna cu specialistii de la Agentia de Mediu astfel incat sa fie afectata o parte cat mai mica din parc, pentru a mai salva din spatiul verde, pistele de biciclete fiind mutate de pe carosabil prin parc.

Mai mult, acesta spune ca a vorbit cu Patriarhul Daniel si acesta a fost de acord ca pentru amenajarea spatiului public din jurul Catedralei Neamului sa fie facut un concurs de solutii, iar acesta sa fie amenajat si ca spatiu verde, iar accesul masinilor sa nu fie permis.

"Patriarhia prin reprezentantul sau a afirmat ca nu au ce sa caute masinile foarte aproape de catedrala. Cei cu capacitati de deplasare pot intra prin zona Izvor - Calea 13 Septembrie. Ceilalti vor urca spre Catedrala pe jos, de la  intersectia str. Hasdeu  cu Natiunile Unite", a explicat Enache.

Reprezentantul Patriarhiei Romane, preotul Nicolae Crangasu, a declarat ca biserica sustine acest proiect din motive "bisericesti", in sensul ca faciliteaza accesul credinciosilor la Catedrala Mantuirii Neamului si la bisericile din zona.

Nicusor Dan, presedintele Asociatiei Salvati Bucurestiul, spune ca acest proiect este inutil. "Nu suntem de acord cu el, mai ales ca nu stim cat va costa tunelul si in mod sigur va fi costisitor. Cred ca este inutil", a declarat acesta.

 Daca la pentru primul tronson al bulevardului s-au demolat zeci de case si au fost expropriate sute de persoane, de data aceasta proiectantii ne dau garantii ca nu se va mai demola nimic in zona Uranus-Calea Rahovei, o zona cu multe cladiri de patrimoniu pe unde trece bulevardul.

Avem avizul Comisiei de la Ministerul Culturii pentru a demola monumentele din zona Uranus pentru a putea largi bulevardul si am primit recomandari sa facem asta, insa am decis sa nu o facem. O actiune de genul se putea face in cadrul unui proiect de regenerare urbana, dar el nu este posibil in Romania din cauza lipsei legislatiei. Acum am amanat momentul in care se poate gandi daca sa demolam sau nu acele cladiri monument. Trotuarele in zona Caii Rahovei au largime doi metri in proiectul propus de noi, iar cele doua benzi de circulatie o latime de 3 metri fiecare, deci incap fara probleme.

Dupa aceasta dezbatere publica, Primaria va decide daca tine cont sau nu de parerile cetatenilor, iar dupa proiectul va fi supus la vot in Consiliul General al Municipiului Bucuresti.


http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-16401351-tunelul-rutier-sub-palatul-parlamentului-pas-aprobare-primaria-capitalei-inca-nu-stie-cat-costa-lucrarea.htm


Ramane de vazut cand se vor apuca si aici de lucru,ca daca se vor apuca tarziu fata de cand au terminat lotul 1,nu-i vad rostul...cel mult e bine ca s-a reluat circulatia tramvaielor...
memorat
15 Ianuarie 2014, 22:33:41
Răspuns #65

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Bicicliștii desființează pista de pe Bd. Uranus. Ce probleme reclamă aceștia

Organizaţia pentru Promovarea Transportului Alternativ în România (OPTAR) a prezentat, marți dimineață, în cadrul Grupului de Lucru pe Mobilitate din cadrul Primăriei Municipiului București, o analiză a infrastructurii pentru biciclete de pe tronsonul Buzesți-Berzei, inaugurat duminică.Analiza a fost realizată în urma testării infrastructurii pentru biciclete, fiind semnalate o serie de probleme și abateri de la normele în vigoare.Între acestea se află:lățimea benzii pentru biciclete ajunge la 180 cm, însă partea utilizabilă este de doar 76 cm – fapt ce face periculoasă manevra de depăşire în condiții de vânt sau în cazul începătorilor.grătarele scurgerilor pentru apa pluvială sunt dispuse de-a lungul benzilor, putând prinde roțile bicicletelor sau la spargerea roţilor și ducând, astfel, la dezechilibrarea şi accidentarea biciclistului.modul de execuție a marcajelor în zona intersecțiilor scade siguranța rutieră prin faptul că obligă biciclistul să stea într-o poziție în care vizibilitatea între biciclist și șofer este scăzută;șoferii sunt obligați să încalce legea de fiecare dată când intră sau ies cu mașina din garaj / curte – pentru că sunt obligați să încalce marcajele de linie continua.există semafoare pentru biciclete în intersecții unde nu există marcaje de traversare pentru biciclete;nu există parcări pentru mașinile de aprovizionare, mașinile care fac livrări sau pentru clienții magazinelor. Aprovizionarea magazinelor, efectuarea de livrări etc se face fie prin blocarea unei benzi de circulație, fie prin blocarea benzii pentru biciclete, fie prin blocarea trotuarului, fie prin transportul mărfii pe distanțe mari.În urma discuțiilor, dl. Ion Dedu, preşedintele Grupului de Lucru din cadrul Primăriei București, și-a arătat disponibilitatea de a prezenta analiza făcută de OPTAR constructorului care s-au ocupat de lucrări.

- See more at: http://www.b365.ro/biciclistii-desfiinteaza-pista-de-pe-bd-uranus-ce-probleme-reclama-acestia_200765.html#sthash.0llhCK55.dpuf
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":