Modernizarea caii ferate in zona orasului Mogosoaia
20 Martie 2019, 19:28:03

Autor Subiect: Modernizarea caii ferate in zona orasului Mogosoaia  (Citit de 2662 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

18 Octombrie 2009, 04:47:37

zofei.2006

  • Vizitator
In perioda 14.10.2009 - 16.10.2009 au avut loc niste lucrari de modernizare a caii ferate pe tronsonul cuprins intre km 8 si 20 pe magistrala catre Urziceni, Iasi, Galati.
Eu mam axat pe Km 11+200 - 400, din cauza lor marea majoritate celor care locuim in vecinatate liniei de tren am facut noapte alba din cauza lucrarilor la infrastructura CFR-ului, utilajele facand un zgomot infernal.
Mai jos galerie foto de lucrarile de intretinere, plus cateva filmari din timpul lucrarilor.
PS: Tin sa spun ca unele poze au facute intre orele 01:00 si 05:00 noaptea/dimineata.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

18 Octombrie 2009, 04:52:44
Răspuns #1

zofei.2006

  • Vizitator
Next ;) ;)
memorat
18 Octombrie 2009, 05:01:04
Răspuns #2

zofei.2006

  • Vizitator
Next ;) ;)
memorat
18 Octombrie 2009, 05:14:22
Răspuns #3

zofei.2006

  • Vizitator
Next  ;)
memorat
18 Octombrie 2009, 05:21:35
Răspuns #4

zofei.2006

  • Vizitator
Next  ;) ;)
memorat
18 Octombrie 2009, 05:28:13
Răspuns #5

zofei.2006

  • Vizitator
Next ;) ;)
memorat
18 Octombrie 2009, 05:33:01
Răspuns #6

zofei.2006

  • Vizitator
next  :) :)
memorat
06 Noiembrie 2009, 12:08:32
Răspuns #7

zofei.2006

  • Vizitator
In perioda 14.10.2009 - 20.10.2009 au avut loc unele  lucrari de modernizare a caii ferate pe tronsonul  cuprins intre km 8 si 20 pe magistrala catre Urziceni, Iasi, Galati.
Astazi pozele de pe data de 20.10.2009, iar incepand cu data de 04.11.2009 sa marit viteza de circulatie a trenurilor de la 30 Km/h in perioda lucrarilor la 70km/h.
In urmatoarele zile urmeaza sa pun pozele cu rezultatul final al lucrarilor de intretinere de pe acest tronson.
memorat
11 Noiembrie 2009, 02:27:12
Răspuns #8

zofei.2006

  • Vizitator
In perioada 01.11.2009 - 09.11.2009 au avut loc unele  lucrari de modernizare a caii ferate pe tronsonul  cuprins intre km 8 si 20 pe magistrala catre Urziceni, Iasi, Galati.
Astazi pozele de pe data de 09.11.2009, iar incepand cu data de 04.11.2009 sa marit viteza de circulatie a trenurilor de la 30 Km/h in perioada lucrarilor la 70km/h.
Iar lucrarile de modernizare inca nu sau terminat, deci am luat teapa  ;D ;D .
memorat
11 Noiembrie 2009, 02:38:25
Răspuns #9

zofei.2006

  • Vizitator
Next  ;) ;)
memorat
11 Noiembrie 2009, 02:43:55
Răspuns #10

zofei.2006

  • Vizitator
Plus cateva buloane inlocuite si lasate la locul modernizari.
Din cauza lucrarilor de intrenire si modernizare efectuate intrele 10:00 si 20:00 mai multe trenuri au avut intarzieri inclusiv si trenul Personal Henri Coanda care a avut cel mai mult intarziere de 50 de minute.
In perioada lucrarilor trenurile au fost deviate avand urmatoru traseu:
Gara de Nord - Triaj CFR Chtila - Buftea - Mogosoaia - Balotesti, iar apoi traseul de baza .
memorat
11 Noiembrie 2009, 13:27:04
Răspuns #11

zofei.2006

  • Vizitator
Astazi 11.11.2009 au avut loc unele  lucrari de modernizare a caii ferate pe tronsonul  cuprins intre km 8 si 20 pe magistrala catre Urziceni, Iasi, Galati
Mai jos cateva poze si filmulete din timpul lucrarilor de intretinere. ;D
memorat
11 Noiembrie 2009, 13:34:07
Răspuns #12

zofei.2006

  • Vizitator
Iar acum pozele cu utilajul de intretinere a caii ferate . ;) ;)

memorat
11 Noiembrie 2009, 19:45:32
Răspuns #13

CRAZY BOY

  • Vizitator
Monstruozitatea asta de utilaj produce vibratiile a unui tren care trece cu 120 de KM/H, asezand balastul si sina mult mai bine.
memorat
13 Noiembrie 2009, 21:02:51
Răspuns #14

zofei.2006

  • Vizitator
Pentru intrenirea caii ferate sau folosit urmatoarele utilaje:
1. Masina de stabilizat dinamic patul de balast al caii ferate tip DGS 62 N
    a) Date tehnice principale:
- lungimea intre tampoane 17.250 mm;
- greutate 60 t;
- putere motor 348 kW;
- viteza de deplasare autopropulsat 90 km/h;
- productivitate mai mare de 1.500 m/h.
    b) Parametri de functionare:
- lucrari executate: compactarea patului de balast al caii ferate prin aplicarea controlata de forte vibratoare orizontale cu frecventa variabila in gama 0 – 42 Hz si aplicarea de forte verticale, pana la valoarea de 240 kN;
- eliminarea restrictiilor de viteza prin compactarea efectuata patului de balast al caii;
- fiabilitate ridicata a subansamblelor si pieselor componente ale masinii.
   c) Utilizare:
- compactarea patului de balast al caii ferate prin aplicarea controlata de forte vibratoare.
   2. Masina de burat tip 08-16Masina de burat tip 08 - 16
    a) Date tehnice principale:
- lungimea intre tampoane 18.710 mm;
- greutate 44 t;
- putere motor 235 kW;
- viteza maxima de deplasare autopropulsata 80km/h;
- productivitate medie 350 m/h.
    b) Parametri de functionare:
- lucrari executate: buraj in linie curenta, ripare (cu laser) si nivelare a caii;
- executarea lucrarilor este asistata de calculator (PC aflat la bordul masinii);
- precizie geometrica ridicata a parametrilor caii, in urma lucrarilor: ±1 mm;
- fiabilitate ridicata a subansamblurilor si pieselor componente ale masinii;
   c) Utilizare:
- la burajul mecanizat al prismei de balast al caii ferate cu o productivitate de 350 m/h.
   3. Masina de burat aparate de cale tip 08-475 4S/RMasina de burat aparate de cale tip 08 - 475 4S/R
   a) Date tehnice principale:
- lungimea intre tampoane 27. 740 mm;
- greutatea 69 t;
- putere motor 370 kW;
- viteza de deplasare autopropulsata 80 km/h;
- productivitatea realizata: 28 minute/aparat de cale.
   b) Parametri de functionare:
- lucrari executate: buraj aparate de cale si linie curenta, cu corectarea directiei caii (cu laser) si nivelului in lung, cu compactarea balastului la capetele traverselor si perierea patului de balast al caii la nivelul traverselor;
- executarea lucrarilor este asistata de calculator (PC aflat la bordul masinii) cu o precizie geometrica ridicata a parametrilor caii obtinuti in urma lucrarii (±0,5 mm);
- fiabilitate ridicata a subansamblelor si pieselor componente ale masinii.
    c) Utilizare:
- burajul mecanizat al prismei de balast pe aparate de cale si in zonele adiacente acestora.
  4. Masina de burat tip 09-32
    a) Date tehnice principale:
- lungimea intre tampoane 27.640 mm;
- greutate 63,5 t;
- viteza de deplasare autopropulsat 90 km/h;
- productivitate realizata circa 1.200 m/h.
   b) Parametri de functionare:
- lucrari realizate: buraj in linie curenta a doua traverse simultan (masina avanseaza continuu); corectarea nivelului in lung si a directiei caii (cu laser), cu compactarea balastului la capetele traverselor;
- executarea lucrarilor este asistata de calculator (PC aflat la bordul masinii) cu o precizie geometrica ridicata a parametrilor caii obtinuti in urma lucrarii;
- avansul masinii in timpul lucrului este continuu, iar mecanismele de burat se deplaseaza cu intermitenta, burand simultan cate doua traverse;
- fiabilitate ridicata a subansamblelor si pieselor componente ale masinii.
    c) Utilizare:
- burajul mecanizat al prismei de balast al caii ferate in linie curenta.
    5. Masina de curatat prisma de balast a caii.
    a) Date tehnice principale:
- lungimea intre tampoane: 31.800 mm;
- greutate 98 t;
- putere motoare 700 kW;
- viteza maxima de deplasare 80 km/h;
- productivitatea maxima 650 m³/h;
- excavare: latime 3,7–7,7 m;
- adancime max. 1 m de la suprafata sinei.
   b) Parametri de functionare:
- lucrari executate: curatarea balastului la linia curenta si la aparatele de cale, cu control automat (cu laser) si manual; inregistrarea parametrilor de excavare; nivelare si distribuire a balastului;
- fiabilitate ridicata a subansamblelor si pieselor componente ale masinii.
   c) Utilizare:
- curatarea prismei de balast pe linie curenta si aparate de cale cu o mare productivitate (max. 650 m³/h).
6) USP 2000 SWS
Ballast Distributing and Profiling Machine (For tracks, switches and crossings with ballast hopper)
- Machine with two 2-axle bogies carrying: split center plough, suitable for ploughing in tracks with line conductor, ballast flow can be selected via symbol switch, shoulder ploughs, sweeper unit with transverse conveyor belt, steep conveyor belt and ballast hopper with floor conveyor belt and distribution chutes, hydrostatic drives on all axles, UIC brakes, spacious cabin with 2 driver's desks and end windscreens made of 14 mm safety glass.
- Variable machine accessories: dust arresting atomizer unit with water tank, sweeper unit displaceable by ±100 mm for work in station platform area, loading device for brush shaft, rail fastening brush, slewing limitation for shoulder ploughs, cabin fittings, inductive switches, driver’s safety device and train radio, pneumatically operated barrier to access steps, external controls for driving function.
Technical Data
Length over buffers    19 000 mm
Height over top of rail    4 630 mm
Width    3 100 mm
Distance between bogie pivots    11 500 mm
Wheelbase of the bogies    1 500/1 800 mm
Total mass empty    53 t
Engine output    400 kW
Max. travelling speed under own power/towed    100 km/h




memorat
30 Ianuarie 2010, 05:08:53
Răspuns #15

zofei.2006

  • Vizitator
E iarna mai baieti; momentam s-a luat o pauza.
memorat
30 Ianuarie 2010, 15:32:36
Răspuns #16

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
E iarna mai baieti; momentam s-a luat o pauza.
Am observat si eu ca trenurile catre Aeroport circula si intre orele 12-15.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":