Forumul Asociatiei Ro-Trans
Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Locomotive => Locomotive electrice (LE) => Subiect creat de: Elful din 11 Iulie 2010, 02:59:31
-
91-53-0-46-5004-6 o masina daneza, fabricata de Siemens asteptand in gara Chitila un cargo ce trebuia sa vina in jurul orei 17:00, 10.07.2010
-
Este produsa in parteneriat cu Siemens..sau mai bine zis a fost :) oricum sunt slabe ca masini.
-
91-53-0-46-5005-3 intre Brasov si Darste - 24.08.2010:
-
In pozele de mai sus apare numarul 3018, desi sters. Locomotiva EA 3018 cand facea de serviciu in Danemarca se numea Niels Finsen. A fost fabricata in 1992. In anul 2001 devine locomotiva Railion Denmark si a fost livrata in Bulgaria operatorului "Bulmarket" in 2009.
Dupa cum se poate observa in tabelul de mai jos, locomotiva NU este slaba, doar ca nu este gandita pentru marfa, ci pentru trenuri de calatori care sa fuga. Sincer acum, noi nici macar la relief nu ne potrivim cu Danemarca. Ei nu au sectii asa de grele ca la noi sau la bulgari, asa ca importul asta de lucruri SH nu este chiar cea mai buna solutie...
Data constructiei:
EA 3001 pana la EA 3010 : 1984-1986
EA 3011 pana la EA 3022 : 1992-1993
Numarul Total: 22 de bucati
Clasificarea UIC: Bo'Bo'
Ecartament: 1435 mm
Diametrul rotilor: 1250 mm
Lungime: 19.38 m
Latime: 3.18 m
Inaltime: 4.59 m
Greutate: 80 tone
Alimentarea(curent): 25kV 50Hz AC
Viteza maxima: 160 km/h
Putere: 4000 kW
Forta in carlig: 260 kN
-
In pozele de mai sus apare numarul 3018, desi sters. Locomotiva EA 3018 cand facea de serviciu in Danemarca se numea Niels Finsen. A fost fabricata in 1992. In anul 2001 devine locomotiva Railion Denmark si a fost livrata in Bulgaria operatorului "Bulmarket" in 2009.
Dupa cum se poate observa in tabelul de mai jos, locomotiva NU este slaba, doar ca nu este gandita pentru marfa, ci pentru trenuri de calatori care sa fuga. Sincer acum, noi nici macar la relief nu ne potrivim cu Danemarca. Ei nu au sectii asa de grele ca la noi sau la bulgari, asa ca importul asta de lucruri SH nu este chiar cea mai buna solutie...
Data constructiei:
EA 3001 pana la EA 3010 : 1984-1986
EA 3011 pana la EA 3022 : 1992-1993
Numarul Total: 22 de bucati
Clasificarea UIC: Bo'Bo'
Ecartament: 1435 mm
Diametrul rotilor: 1250 mm
Lungime: 19.38 m
Latime: 3.18 m
Inaltime: 4.59 m
Greutate: 80 tone
Alimentarea(curent): 25kV 50Hz AC
Viteza maxima: 160 km/h
Putere: 4000 kW
Forta in carlig: 260 kN
Multumim domnule Andrei Vlaicu pentru informatii!
-
In acesta seara, in Depoul BC Logistic Services Danubius a remizat pentru prima data o locomotiva. Este vorba de Siemensul 91-53-0-46-5002-0 care va fi pregatit pentru expozitia feroviara.
OFF-TOPIC: Pentru siguranta sporita usa a fost legata cu lantul! :D :D
- Foto 1 (http://www.ro-trans.org/index.php?action=dlattach;topic=3575.0;attach=69589;image) ranger2007 (http://www.ro-trans.org/index.php?action=profile;u=17).
-
Haios din pacate! Dar mai bine zis usa era "asigurata" cu un anti-furt!
-
Ce tare... bine ca nu i-au pus si sigiliu :D .
-
Ce tare... bine ca nu i-au pus si sigiliu :D .
Sa fie sigur ca nu le fura blocul S8 de la LOCOMOTIVA :D :D :D!
-
:))) Ar fi tare sa o tracteze cu " mitica muncitoru' " :)))
-
:))) Ar fi tare sa o tracteze cu " mitica muncitoru' " :)))
Asta s-a si intamplat. "Mitica muncitorul" (88-0009-6) a facut manevre cu ea pe placa + zona de garare. Era parcat pe o linie alaturata
Atasez o fotografie cu locomotiva 88-0009-6:
(http://www.ro-trans.org/index.php?action=dlattach;topic=144.0;attach=69602;image) (http://www.ro-trans.org/index.php?action=dlattach;topic=144.0;attach=69601;image)
-
:))) Ar fi tare sa o tracteze cu " mitica muncitoru' " :)))
Asta s-a si intamplat. "Mitica muncitorul" (88-0009-6) a facut manevre cu ea pe placa + zona de garare. Era parcat pe o linie alaturata
Atasez o fotografie cu locomotiva 88-0009-6:
(http://www.ro-trans.org/index.php?action=dlattach;topic=144.0;attach=69602;image) (http://www.ro-trans.org/index.php?action=dlattach;topic=144.0;attach=69601;image)
El e mah, forta depoului :)
-
91-53-0-465-001-2 merge la roata spre Progresul, 27.09.2010.
-
91-53-0-465-002-0 in gara din Simeria, August 2010.
-
91-53-0-465-005-3 in Depoul Bucuresti Calatori, 9.12.2010.
-
91-53-0-465-001-2 in Chitila, 27.12.2010.
-
465-005-3 Chitila 24.04.2014
(https://farm8.staticflickr.com/7234/13994882802_84a28f6777_c.jpg) (https://flic.kr/p/njFr5N)IMG_1537 (https://flic.kr/p/njFr5N) by Ilie Alex (https://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr
(https://farm8.staticflickr.com/7029/13998518634_f8bb7515c0_c.jpg) (https://flic.kr/p/nk14Ty)IMG_1543 (https://flic.kr/p/nk14Ty) by Ilie Alex (https://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr
(https://farm8.staticflickr.com/7067/13994883052_d0bae30d7d_c.jpg) (https://flic.kr/p/njFra7)IMG_1545 (https://flic.kr/p/njFra7) by Ilie Alex (https://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr