Forumul Asociatiei Ro-Trans
Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Automotoare DMU/EMU => Clasa 58 - Ramele electrice Z 6100 => Subiect creat de: IASMIN SANDU din 26 Aprilie 2010, 09:51:33
-
58-3001 este momentan defecta de aproximativ o luna. Corpul motor al automotorului a fost trimisa la Remarul 16 Februarie (Cluj-Napoca), firma modernizatoarea.
Restul ramei stationeaza in Depoul BC!
Un film in timpul tractarii ramei defecta catre Depoul BC.
-
58-3001-3 in Bucuresti Nord, 25.06.2010.
-
Un filmulet cu el:
-
58-3001-3 + 58-3101-1 + 58-3201-9 a avut parte ieri de revizia lunara. Luni va reintra pe A1535 si A1536:
-
Un filmulet de ieri cu el:
-
Z3001 supravietuieste cu greu vremurilor actuale cauzat de un buget redus repartizat catre calea ferata evidentiindu-se prin lipsa de piese.
Dupa cum v-am anuntat in acest mesaj (L I N K (http://www.ro-trans.org/index.php/topic,1218.msg100043793.html#msg100043793)), Z3001 era repartizata pe trenurile "Dragonul Rosu" P 8071/8072 & 8073/8074 & 8075/8076 & 8077/8078, dar, din cauza unor defectiuni la dijunctor cauzate de niste "puteri extratereste" neidentificate (12-10-2010), rama Z3001 a fost retinuta in depou pentru niste inspectii si reparatii post-defectiunice.
Cu o ora jumatate inaintea plecarii A1535 Bucuresti Nord - Ploiesti Sud (13-10-2010) rama Z3001 a fost reparata, iar rama Siemens Desiro ce trebuia sa plece cu A1535 a fost trimisa inapoi in "Revizia de Automotoare Grivita".
Momentan va ramane turata pe A1535/1536.
-
Momentan Z3001 este scoasa din circulatie asteptand sa plece la Cluj pentru cateva modificari la parta mecanica/electronica, idem Z3002:
[..]
Cat timp a stat la firma modernizatoare a avut parte de cateva modificari electrice / mecanice, compresorul fiind mutat in sala masinii (motoarelor) aceasta modificare fiind foarte benefica din pricina fostei locatii a acestuia (sub vagonul 58-3002-1). Pe timp de iarna ingheta!!!
-
"Marmota" Z3001 defiland ieri dimineata prin Bucuresti Nord:
-
Z3001 a plecat astazi din Bucuresti Nord spre Cluj tractat de 477-538-9 din cauza ca a ramas fara pantograf si are parbrizul de la postul 2 de conducere crapat dea binelea. Sper sa se rezolve ceva si cu goarna de la postul 1 de conducere. ::)
-
Z3001 a plecat astazi din Bucuresti Nord spre Cluj tractat de 477-538-9 din cauza ca a ramas fara pantograf si are parbrizul de la postul 2 de conducere crapat dea binelea. Sper sa se rezolve ceva si cu goarna de la postul 1 de conducere. ::)
Pantograful ramei Z3001 a fost donata catre Z3002 care il rupsese pe 01 Decembrie 2010, iar Z3001 ajunge pt. a treia oara in anul acesta la Remarul 16 Februarie Cluj Napoca. Sa speram ca o sa-i faca si suntarile din postul 1. Ce problema ai vazut la postul 1 in legatura cu goarna?
-
Pantograful ramei Z3001 a fost donata catre Z3002 care il rupsese pe 01 Decembrie 2010, iar Z3001 ajunge pt. a treia oara in anul acesta la Remarul 16 Februarie Cluj Napoca. Sa speram ca o sa-i faca si suntarile din postul 1. Ce problema ai vazut la postul 1 in legatura cu goarna?
Pardon, problema cu goarna era tot la postul 2 de conducere. Avea goarna sparta, ca urmare, in loc ca goarna sa sune ca o goarna, ea suna ca un fluier! :D
-
Prin Bucuresti Nord in data de 18.08.2010:
-
Prin Bucuresti Nord in data de 18.08.2010:
Z3001 (58-3001-3 + 58-3101-1 + 58-3201-9) se afla, momentan la CLUJ la REMARU 16 Februarie, fiind DEFECTA!
-
Pacat.Design-ul este mult mai frumos decat la celelalte. :(
-
Z3001 Vuvuzela a revenit!
-
Z3001 (58-3001-3 + 58-3101-1 + 58-3201-9) odihnindu-se pe "zeng" in Depoul Bucuresti Calatori - 24-06-2011:
-
A fost transferata catre Depoul Galati. Ieri in Revizia de Vagoane Grivita: