Forumul Asociatiei Ro-Trans
TRANSPORTUL IN COMUN DIN MUNICIPIUL BUCURESTI si JUDETUL ILFOV => Infrastructura rutiera, lucrari de modernizare si extindere a infrastructurii => Subiect creat de: IASMIN SANDU din 21 Mai 2010, 23:49:27
-
Modernizarea liniei de tramvai de pe Bd. Bucuresti Noi (15 Mai 2010 - Iun 2010)
-
Incepand cu data de 15.05.2010 liniile 20 si 24 vor fi suspendate
Joi, 13 Mai 2010
In vederea executarii lucrarilor de modernizare a caii de rulare a tramvaielor de pe Bd. Bucurestii Noi, incepand cu data de 15.05.2010, liniile 20 si 24 de tramvaie se suspenda.
Transportul calatorilor va fi asigurat de linia naveta de autobuze 620, care va functiona pe traseul de baza intre Calea Plevnei si Clabucet, apoi pe un traseu prelungit pe Bd. Bucurestii Noi, pana la terminalul Laromet.
De asemenea, capacitatea de transport din zona va fi suplimentata, prin cresterea parcului de vehicule pe liniile 45 si 97.
Sursa:www.ratb.ro (http://www.ratb.ro)
18 Mai 2010:
La 5 zile de la suspendarea tramvaielor puteti sa observati ca se lucreaza din rasputeri la inlocuirea liniei de tramvai si a macazelor de acces in depou.
-
18 Mai 2010:
La 5 zile de la suspendarea tramvaielor puteti sa observati ca se lucreaza din rasputeri la inlocuirea liniei de tramvai si a macazelor de acces in depou.
Constinuare fotografii:
-
18 Mai 2010:
La 5 zile de la suspendarea tramvaielor puteti sa observati ca se lucreaza din rasputeri la inlocuirea liniei de tramvai si a macazelor de acces in depou.
Continuare fotografii:
-
Deci ca maine termina lucrarea!
Imi aduc aminte cand s-a montat linia pe Bucurestii Noi, prin anii '70, era cea mai faina din capitala. PAcat ca atunci circulau pe-acolo Thomsonuri, V56 si Festival (liniile 6, 20 si 24), nici vorba de viteza.
-
Deci ca maine termina lucrarea!
Imi aduc aminte cand s-a montat linia pe Bucurestii Noi, prin anii '70, era cea mai faina din capitala. PAcat ca atunci circulau pe-acolo Thomsonuri, V56 si Festival (liniile 6, 20 si 24), nici vorba de viteza.
Da, aveti dreptate. Au urmat EP-urile, iar mai recent, dupa revolutie, V3A-urile.
-
Lucrarile au avansat turnand-se intr-o saptamana si patul de pietris pe care vor fi montate liniile. De asemenea s-a turnat si o fundatie laterala pentru a sustine malul de pamant.
-
Lucrarile au avansat turnand-se intr-o saptamana si patul de pietris pe care vor fi montate liniile. De asemenea s-a turnat si o fundatie laterala pentru a sustine malul de pamant.
-
Lucrarile au avansat turnand-se intr-o saptamana si patul de pietris pe care vor fi montate liniile. De asemenea s-a turnat si o fundatie laterala pentru a sustine malul de pamant.
-
Lucrarile au avansat turnand-se intr-o saptamana si patul de pietris pe care vor fi montate liniile. De asemenea s-a turnat si o fundatie laterala pentru a sustine malul de pamant.
-
Lucrarile au avansat turnand-se intr-o saptamana si patul de pietris pe care vor fi montate liniile. De asemenea s-a turnat si o fundatie laterala pentru a sustine malul de pamant.
-
08 Iunie 2010:
Lucrarile avanseaza pe zi ce trece.
- s-a turnat un covor asfaltic desupra pietrisului.
- se amplaseaza macazele.
- pe santier au ajuns bucatile de cauciuc care ajuta la izoleaza fonica a liniei.
- s-au descarcat primele traverse. Linia va fi pozitionata pe acestea urmand sa fie ingropate intr-un in beton.
In jurul orelor 19:15 am efectuat o galerie foto in santierul situat pe Bd. Bucuresti Noi pe care v-o prezint:
-
08 Iunie 2010:
Lucrarile avanseaza pe zi ce trece.
- s-a turnat un covor asfaltic desupra pietrisului.
- se amplaseaza macazele.
- pe santier au ajuns bucatile de cauciuc care ajuta la izoleaza fonica a liniei.
- s-au descarcat primele traverse. Linia va fi pozitionata pe acestea urmand sa fie ingropate intr-un in beton.
In jurul orelor 19:15 am efectuat o galerie foto in santierul situat pe Bd. Bucuresti Noi pe care v-o prezint:
-
08 Iunie 2010:
Lucrarile avanseaza pe zi ce trece.
- s-a turnat un covor asfaltic desupra pietrisului.
- se amplaseaza macazele.
- pe santier au ajuns bucatile de cauciuc care ajuta la izoleaza fonica a liniei.
- s-au descarcat primele traverse. Linia va fi pozitionata pe acestea urmand sa fie ingropate intr-un in beton.
In jurul orelor 19:15 am efectuat o galerie foto in santierul situat pe Bd. Bucuresti Noi pe care v-o prezint:
-
08 Iunie 2010:
Lucrarile avanseaza pe zi ce trece.
- s-a turnat un covor asfaltic desupra pietrisului.
- se amplaseaza macazele.
- pe santier au ajuns bucatile de cauciuc care ajuta la izoleaza fonica a liniei.
- s-au descarcat primele traverse. Linia va fi pozitionata pe acestea urmand sa fie ingropate intr-un in beton.
In jurul orelor 19:15 am efectuat o galerie foto in santierul situat pe Bd. Bucuresti Noi pe care v-o prezint:
-
08 Iunie 2010:
Lucrarile avanseaza pe zi ce trece.
- s-a turnat un covor asfaltic desupra pietrisului.
- se amplaseaza macazele.
- pe santier au ajuns bucatile de cauciuc care ajuta la izoleaza fonica a liniei.
- s-au descarcat primele traverse. Linia va fi pozitionata pe acestea urmand sa fie ingropate intr-un in beton.
In jurul orelor 19:15 am efectuat o galerie foto in santierul situat pe Bd. Bucuresti Noi pe care v-o prezint:
-
09 Iunie 2010:
Se lucra cu spor la amplasarea ultimelor macaze. Deja se montase cativa metrii de linie, urmand ca ulterior sa fie fixata pe traverse cu cleme elastice. Deasemenea bucatile de linii au fost sudrate intre ele!
-
20 Iunie 2010:
La 11 zile de la vizita trecuta lucrarile sunt finalizate in stadiu de 85 la suta. Liniile au fost ingrapate intr-un strat de beton urmand ca saptamana viitoare sa se toarne un covor asfaltic, urmand ca pana la 1 Iulie 2010 sa inceapa probele cu tramvaie:
-
20 Iunie 2010:
La 11 zile de la vizita trecuta lucrarile sunt finalizate in stadiu de 85 la suta. Liniile au fost ingrapate intr-un strat de beton urmand ca saptamana viitoare sa se toarne un covor asfaltic, urmand ca pana la 1 Iulie 2010 sa inceapa probele cu tramvaie:
-
20 Iunie 2010:
La 11 zile de la vizita trecuta lucrarile sunt finalizate in stadiu de 85 la suta. Liniile au fost ingrapate intr-un strat de beton urmand ca saptamana viitoare sa se toarne un covor asfaltic, urmand ca pana la 1 Iulie 2010 sa inceapa probele cu tramvaie:
-
20 Iunie 2010:
La 11 zile de la vizita trecuta lucrarile sunt finalizate in stadiu de 85 la suta. Liniile au fost ingrapate intr-un strat de beton urmand ca saptamana viitoare sa se toarne un covor asfaltic, urmand ca pana la 1 Iulie 2010 sa inceapa probele cu tramvaie:
-
Iamine ce sa inceapa probele cu tramvaie, ai uitat ca trebuie sa vina EP-ul polizor pentru a da luciu liniei.
Iar privinta probelor se va face cu un singur tramvai, baga la cap un singur vagon.
-
Iamine ce sa inceapa probele cu tramvaie, ai uitat ca trebuie sa vina EP-ul polizor pentru a da luciu liniei.
Iar privinta probelor se va face cu un singur tramvai, baga la cap un singur vagon.
Receptionat!
-
S-a turnat si covorul asfaltic. A mai ramas de turnat masticul dintre sina si asfalt. In cateva zile ca trebui introdus polizorul. Se doreste deschiderea traficului de tramvaie a liniei 20 si 24 urmand sa se inlocuiasca si liniile de intrare/iesire in/din depou. Se pare ca nu prea au bunghit liniile..., dar se rezolva. Au fost greseli si mai mari si le-au dat de cap. ;D
Fotografile au fost captate in jurul orei 19:45:
-
S-a turnat si covorul asfaltic. A mai ramas de turnat masticul dintre sina si asfalt. In cateva zile ca trebui introdus polizorul. Se doreste deschiderea traficului de tramvaie a liniei 20 si 24 urmand sa se inlocuiasca si liniile de intrare/iesire in/din depou. Se pare ca nu prea au bunghit liniile..., dar se rezolva. Au fost greseli si mai mari si le-au dat de cap. ;D
Fotografile au fost captate in jurul orei 19:45:
-
S-a turnat si covorul asfaltic. A mai ramas de turnat masticul dintre sina si asfalt. In cateva zile ca trebui introdus polizorul. Se doreste deschiderea traficului de tramvaie a liniei 20 si 24 urmand sa se inlocuiasca si liniile de intrare/iesire in/din depou. Se pare ca nu prea au bunghit liniile..., dar se rezolva. Au fost greseli si mai mari si le-au dat de cap. ;D
Fotografile au fost captate in jurul orei 19:45:
-
Lucrarie de inlocuire a liniei de tramvai din perimetrul Depoul Bucuresti Noi (Bd. Bucuresti NOI) s-a incheiat la 29 Iulie 2010, tramvaiele retragandu-se catre depou incepand cu 30 Iulie 2010.
Astfel zis topicul se inchide, pentru moment, pana cand intra in modernizare si tronsonului situat intre Depoul Bucurestii Noi - Zarea - Laromet.