Forumul Asociatiei Ro-Trans
Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Locomotive electrice (LE) => Locomotive => Locomotivele Phoenix construite la Softronic CRAIOVA (Clasa 471, 473 si 478) => Subiect creat de: Costache Mihail din 12 Iunie 2009, 15:24:50
-
Iata o locomotiva Softronic pozata de mine 9 iunie 2009 in Gara Predeal, la carat vagoane de marfa!!!
-
Iata o poza facuta de mine cu singura locomotiva modernizata in acest fel.
-
Locomotiva Softronic.
91-53-0-478-001-7
-
O poza facuta azi in Gara Campina cu acest Softronic (91-53-0-478-001-7).
-
Frumoasa. Dar e a CFR Marfa?
-
Am vazut ca impigea niste vagoane de piatra pentru terasamentul sinelor din zona care e in lucrari.
-
Da stiu. La Comarnic se lucreaza. Dar ea poate trage si trenuri de calatori?
-
De fapt se lucreaza intre Ploiesti Vest si Azuga.
-
Locomotiva a fost inchiriata la un operator privat din ungaria, MMV daca nu ma insel. Este tot de 120, varianta de 200 la ora fiind cea rosie a CFR Calatori. S-a intors in tara de curand pentru niste reparatii la Softronic Craiova si pentru Zilele Feroviare.
-
Au aparut mai multe locomotive SOFTRONIC. Una a fost vanduta unui particular maghiar (MMV) (91-53-0-478-001-3), una asteapta facand anumite ture pe zonele unde se lucreaza la modernizare (40-2001-2) si una este a CFR-ului (cea rosie, 40-2003-2 ). Daca stie cineva pe ce rute circula va rog sa imi spuneti.
-
Pe moment din cate stiu ambele sunt la Craiova pentru niste reperatii :) cea rosie a Cfr-ului si cea a Ungurilor...inca le testeaza.
-
91-53-0-478-001-7 in gara Sinaia pe cand era adusa in Bucuresti pentru Zilele Feroviare.
-
91-53-0-478-001-7 Bucuresti Nord.
-
Ma scuzati domnule Iasmin 8).
-
40-2001-2
-
91-53-0-478-001-7 a sosit in Gara Bucuresti Nord astazi (02 Aprilie 2010) la tractiunea A 1724 Targu Jiu - Bucuresti Nord urmand sa plece catre Brasov la trenul P 3005.
Locomotiva respectiva a fost revopsita la Craiova de catre Softronic in culorile acestei companii (portocaliu - albastru - alb).
-
91-53-0-478-001-7 alaturi de o clasa 41 cuplat la P 3005, 01 Aprilie 2010.
-
91-53-0-478-001-7 in Gara Bucuresti Nord astazi (02 Aprilie 2010) la tractiunea A 1724 Targu Jiu - Bucuresti Nord.
Galerie variata de fotografii:
-
91-53-0-478-001-7 in Gara Bucuresti Nord astazi (02 Aprilie 2010) la tractiunea A 1724 Targu Jiu - Bucuresti Nord.
Galerie variata de fotografii:
Postul II de conducere:
-
Parerea mea este ca era mai frumoasa in vechea schema ??? Ai idee daca va mai veni prin Bucuresti ori asta a fost asa ca sa o aduca aici pentru a se deplasa iarasi pe Valea Prahovei folosita ca dubla si/sau impingatoare?
-
Frumoasa jucarie. ;) Sper ca o voi vedea des pe Bucuresti-Brasov. ;D
P.S.:Schema de vopsire veche, cea cu vulturi(sau acvile, ca poate se trezeste vreunul sa ma critice ca nu am zis bine :D) mi se parea cam manelistica, dar asta e doar parerea mea.
-
Alte poze cu locomotiva tot in acesta dimineata (02.04.2010).
-
Alte poze cu locomotiva tot in acesta dimineata (02.04.2010).
-
Dar observa cineva ca este limitata la 120? :)
-
Cineva ne-a expliciat ca nu este omologata si de aceea este limitata la aceasta viteza. :(
-
Poze cu locomotiva gata de plecare cu P 3005 spre Brasov, 2.04.2010.
-
Cineva ne-a expliciat ca nu este omologata si de aceea este limitata la aceasta viteza. :(
Nu. De fapt nu i-au pus boghiurile de 200 si nici cutia de viteze de 160. Este facuta pentru marfa in special. Ca nici aia de la unguri nu e de 200 ci tot de 120. Doar aia rosie a CFR Calatori este de 200 la ora.
-
Nu. De fapt nu i-au pus boghiurile de 200 si nici cutia de viteze de 160. Este facuta pentru marfa in special. Ca nici aia de la unguri nu e de 200 ci tot de 120. Doar aia rosie a CFR Calatori este de 200 la ora.
Multumesc pentru explicatie. ;)
-
91-53-0-478-001-7 alaturi de o clasa 41 cuplata la P3005.
-
Priviti unde sunt asezate goarnele locomotivei clasa 478.
-
Pai ori o faci aerodinamica si ascunzi tot ce se poate, ori te lasi pagubas..remarcabila idee oricum 8).
-
91-53-0-478-001-7, in Gara Brasov, cuplat la P 3004 Brasov-Bucuresti Nord, in data de 28 Mai 2010:
-
91-53-0-478-001-7, in Gara Brasov, cuplat la P 3004 Brasov-Bucuresti Nord, in data de 28 Mai 2010:
Oho, frumoasa captura! Intrebarea este: 478-001-7 va ajunge in Bucuresti? Am rugat pe cineva sa astept trenul in Gara Bucursti Nord.
-
Oho, frumoasa captura! Intrebarea este: 478-001-7 va ajunge in Bucuresti? Am rugat pe cineva sa astept trenul in Gara Bucursti Nord.
Trenul a plecat cu dubla tractiune pentru ca nu se stie daca 478-ul rezista sau nu, fiind inca la inceputul carierei sale ca locomotiva. S-a mers, cred, pe acelasi principiu ca si in cazul lui 2003 si 2004. Asa ca nu vad de ce nu ar ajunge la Bucuresti. ;)
-
Oho, frumoasa captura! Intrebarea este: 478-001-7 va ajunge in Bucuresti? Am rugat pe cineva sa astept trenul in Gara Bucursti Nord.
Nop, nu a ajuns in Bucuresti. P3004 a venit singur cu 41-0922-9.
-
001 in gara Chitila, 28.06.2010, in momentul actual este inchiriata de Logistic Danubius.
-
Trei fotografii preluate de la Adevarul (c) cu accidentul lui 001 din 11 August:
-
Nu prea s-au inteles ungurii cu romanii si uite ce a iesit. :D :D
-
Se pare ca Phoenix-ul 001 a ajuns bine. 8) :)
Softronic Craiova a vândut o locomotivă pentru subsidiara din România a Deutsche Bahn.
Filiala din România a transportatorului german Deutsche Bahn, Logistics Services Danubius, a anunţat achiziţionarea unei locomotive electrice de la furnizorul român Softronic Craiova, Phoenix fiind prima locomotivă nouă construită în România după 1990.
Locomotiva dezvoltă o putere de tracţiune reală de aproape 6000kW, vehiculul deja fiind în exploatare pe mai multe secţii feroviare din România. Surse ne-au informat că Phoenix-ul efectuează servicii de remorcare în principal pe relaţia Curtici (Arad)- Galaţi şi deserveşte trenuri încărcate cu cărbuni şi produse de carieră.
Ionel Ghiţă, preşedintele Consiliului de Administraţie al Softronic Craiova, ne-a declarat că locomotiva deţine omologare şi este aptă pentru operare şi în Ungaria, acolo unde de altfel furnizorul român a mai vândut două locomotive Phoenix transportatorului Magyar MaganVasut (MMV).
Achiziţia face parte din strategia de dezvoltare a filialei DB vizând oferirea de servicii premium clienţilor din România.
Logistics Services Danubius este deţinută în proporţie de 100% de DB Schenker Rail Deutschland, activează pe piaţa din România încă din 2000 şi dispune de 30 de locomotive proprii, cu propulsie electrică de producţie germană Siemens, produse în anii 1993-1995 şi diesel electrice de 3000 CP aflate şi în serviciul DB. DB Schenker Rail deţine de asemenea subsidiare în Bulgaria şi Ungaria.
Reprezentantul subsidiarei române a DB a mai declarat că alegerea modelului Phoenix a fost determinată de versatilitatea şi fiabilitatea acestei clase de locomotive, care poate fi utilizată atât la transportul de marfă cât şi cel de călători.
Ionel Ghiţă a mai precizat pentru Railway Insider că în contractul cu subsidiara Deutsche Bahn este inclusă şi opţiunea pentru achiziţia în viitor a unei locomotive cu motoare asincron de la Softronic. Ultimul produs al fabricii din Craiova este locomotiva cu motoare asincrone Trans Montana, de care s-a arătat interesată şi compania ungară MMV.
Atât locomotiva Phoenix achiziţionată de filiala română a Deutsche Bahn cât şi noul model al Softronic, Trans Montana, vor putea fi vizionate în cadrul expoziţiei din Gara de Nord prilejuită de summit-ul Zilele Feroviare, ce se va desfăşura la Bucureşti pe 5-6 octombrie 2010.
Sursa: www.railwayinsider.eu
-
Se pare ca Phoenix-ul 001 a ajuns bine. 8) :)
Softronic Craiova a vândut o locomotivă pentru subsidiara din România a Deutsche Bahn.
Filiala din România a transportatorului german Deutsche Bahn, Logistics Services Danubius, a anunţat achiziţionarea unei locomotive electrice de la furnizorul român Softronic Craiova, Phoenix fiind prima locomotivă nouă construită în România după 1990.
Locomotiva dezvoltă o putere de tracţiune reală de aproape 6000kW, vehiculul deja fiind în exploatare pe mai multe secţii feroviare din România. Surse ne-au informat că Phoenix-ul efectuează servicii de remorcare în principal pe relaţia Curtici (Arad)- Galaţi şi deserveşte trenuri încărcate cu cărbuni şi produse de carieră.
Ionel Ghiţă, preşedintele Consiliului de Administraţie al Softronic Craiova, ne-a declarat că locomotiva deţine omologare şi este aptă pentru operare şi în Ungaria, acolo unde de altfel furnizorul român a mai vândut două locomotive Phoenix transportatorului Magyar MaganVasut (MMV).
Achiziţia face parte din strategia de dezvoltare a filialei DB vizând oferirea de servicii premium clienţilor din România.
Logistics Services Danubius este deţinută în proporţie de 100% de DB Schenker Rail Deutschland, activează pe piaţa din România încă din 2000 şi dispune de 30 de locomotive proprii, cu propulsie electrică de producţie germană Siemens, produse în anii 1993-1995 şi diesel electrice de 3000 CP aflate şi în serviciul DB. DB Schenker Rail deţine de asemenea subsidiare în Bulgaria şi Ungaria.
Reprezentantul subsidiarei române a DB a mai declarat că alegerea modelului Phoenix a fost determinată de versatilitatea şi fiabilitatea acestei clase de locomotive, care poate fi utilizată atât la transportul de marfă cât şi cel de călători.
Ionel Ghiţă a mai precizat pentru Railway Insider că în contractul cu subsidiara Deutsche Bahn este inclusă şi opţiunea pentru achiziţia în viitor a unei locomotive cu motoare asincron de la Softronic. Ultimul produs al fabricii din Craiova este locomotiva cu motoare asincrone Trans Montana, de care s-a arătat interesată şi compania ungară MMV.
Atât locomotiva Phoenix achiziţionată de filiala română a Deutsche Bahn cât şi noul model al Softronic, Trans Montana, vor putea fi vizionate în cadrul expoziţiei din Gara de Nord prilejuită de summit-ul Zilele Feroviare, ce se va desfăşura la Bucureşti pe 5-6 octombrie 2010.
Sursa: www.railwayinsider.eu
In sfarsit DB a achizitionat locomoitva respectiva, HOPA, deja 2005 este vanduta prin vorbe....
"Ionel Ghiţă a mai precizat pentru Railway Insider că în contractul cu subsidiara Deutsche Bahn este inclusă şi opţiunea pentru achiziţia în viitor a unei locomotive cu motoare asincron de la Softronic. Ultimul produs al fabricii din Craiova este locomotiva cu motoare asincrone Trans Montana, de care s-a arătat interesată şi compania ungară MMV."
-
Cateva poze cu 91-53-0-478-001-7 prezenta la expozitia feroviara de anul acesta. :)
-
Ia crescut mustati albe? ;D ;D
-
Ia crescut mustati albe? ;D ;D
Asa se pare !!! :-[ :-[
-
91-53-0-478-001-7 in halele Softronic Craiova pe 20 Mai 2011:
-
La revizie ceva sau defecta? ;D
-
Dar fotografiata mai e msaina asta !...
Am pozat-o si eu, din tren, la Anghelesti.
-
Dar fotografiata mai e msaina asta !...
Am pozat-o si eu, din tren, la Anghelesti.
Multumim de fotografie. Unde calatoreati cu trenul. Comuna indicata de dvs. se afla in Giurgiu?
-
Multumim de fotografie. Unde calatoreati cu trenul. Comuna indicata de dvs. se afla in Giurgiu?
De la Rosiori la Bucuresti, Anghelesti e a doua statie dupa Videle. Asa e , in Giurgiu se afla.
-
De la Rosiori la Bucuresti, Anghelesti e a doua statie dupa Videle. Asa e , in Giurgiu se afla.
Multumesc.