Forumul Asociatiei Ro-Trans

Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Locomotive electrice (LE) => Locomotive => Locomotivele Phoenix construite la Softronic CRAIOVA (Clasa 471, 473 si 478) => Subiect creat de: Costache Mihail din 12 Iunie 2009, 15:24:50

Titlu: Locomotiva Softronic PHOENIX -> 91-53-0-478-001-7 (DB SCHENKER)
Scris de: Costache Mihail din 12 Iunie 2009, 15:24:50
Iata o locomotiva Softronic pozata de mine 9 iunie 2009 in Gara Predeal, la carat vagoane de marfa!!!
Titlu: Raspuns: 91-53-0-478-001-7
Scris de: Costache Mihail din 12 Iunie 2009, 16:51:40
Iata o poza facuta de mine cu singura locomotiva modernizata in acest fel.
Titlu: 91-53-0-478-001-7
Scris de: Costache Mihail din 29 Iulie 2009, 20:56:04
Locomotiva Softronic.

91-53-0-478-001-7
Titlu: 91-53-0-478-001-7
Scris de: CRAZY BOY din 01 Septembrie 2009, 17:46:23
O poza facuta azi in Gara Campina cu acest Softronic (91-53-0-478-001-7).
Titlu: Raspuns: 91-53-0-478-001-7
Scris de: AlexYo din 01 Septembrie 2009, 17:51:21
Frumoasa. Dar e a CFR Marfa?
Titlu: Raspuns: 91-53-0-478-001-7
Scris de: CRAZY BOY din 01 Septembrie 2009, 17:52:45
Am vazut ca impigea niste vagoane de piatra pentru terasamentul sinelor din zona care e in lucrari.
Titlu: Raspuns: 91-53-0-478-001-7
Scris de: AlexYo din 01 Septembrie 2009, 17:53:45
Da stiu. La Comarnic se lucreaza. Dar ea poate trage si trenuri de calatori?
Titlu: Raspuns: 91-53-0-478-001-7
Scris de: CRAZY BOY din 01 Septembrie 2009, 18:18:33
De fapt se lucreaza intre Ploiesti Vest si Azuga.
Titlu: Raspuns: 91-53-0-478-001-7
Scris de: vlaicuandrei din 30 Noiembrie 2009, 10:40:01
Locomotiva a fost inchiriata la un operator privat din ungaria, MMV daca nu ma insel. Este tot de 120, varianta de 200 la ora fiind cea rosie a CFR Calatori. S-a intors in tara de curand pentru niste reparatii la Softronic Craiova si pentru Zilele Feroviare.
Titlu: Raspuns: 91-53-0-478-001-7
Scris de: AlexYo din 30 Noiembrie 2009, 20:59:22
Au aparut mai multe locomotive SOFTRONIC. Una a fost vanduta unui particular maghiar (MMV) (91-53-0-478-001-3), una asteapta facand anumite ture pe zonele unde se lucreaza la modernizare (40-2001-2) si una este a CFR-ului (cea rosie, 40-2003-2 ). Daca stie cineva pe ce rute circula va rog sa imi spuneti.
Titlu: Raspuns: 91-53-0-478-001-7
Scris de: vlaicuandrei din 30 Noiembrie 2009, 21:48:45
Pe moment din cate stiu ambele sunt la Craiova pentru niste reperatii  :) cea rosie a Cfr-ului si cea a Ungurilor...inca le testeaza.
Titlu: 91-53-0-478-001-7
Scris de: vlaicuandrei din 18 Decembrie 2009, 19:33:26
91-53-0-478-001-7 in gara Sinaia pe cand era adusa in Bucuresti pentru Zilele Feroviare.
Titlu: 91-53-0-478-001-7
Scris de: Trainspotter Europe din 05 Februarie 2010, 21:39:03
91-53-0-478-001-7 Bucuresti Nord.
Titlu: Raspuns: 91-53-0-478-001-7
Scris de: Trainspotter Europe din 05 Februarie 2010, 22:16:18
Ma scuzati domnule Iasmin 8).
Titlu: 40-2001-2
Scris de: Trainspotter Europe din 11 Februarie 2010, 11:54:14
40-2001-2
Titlu: 91-53-0-478-001-7
Scris de: IASMIN SANDU din 02 Aprilie 2010, 12:24:10
91-53-0-478-001-7 a sosit in Gara Bucuresti Nord astazi (02 Aprilie 2010) la tractiunea A 1724 Targu Jiu - Bucuresti Nord urmand sa plece catre Brasov la trenul P 3005.
Locomotiva respectiva a fost revopsita la Craiova de catre Softronic in culorile acestei companii (portocaliu - albastru - alb).


   
Titlu: 91-53-0-478-001-7 + Clasa 41
Scris de: IASMIN SANDU din 02 Aprilie 2010, 12:24:14
91-53-0-478-001-7 alaturi de o clasa 41 cuplat la P 3005, 01 Aprilie 2010.
Titlu: 91-53-0-478-001-7
Scris de: IASMIN SANDU din 02 Aprilie 2010, 12:24:24
91-53-0-478-001-7 in Gara Bucuresti Nord astazi (02 Aprilie 2010) la tractiunea A 1724 Targu Jiu - Bucuresti Nord.
Galerie variata de fotografii:
Titlu: 91-53-0-478-001-7
Scris de: IASMIN SANDU din 02 Aprilie 2010, 12:24:29
91-53-0-478-001-7 in Gara Bucuresti Nord astazi (02 Aprilie 2010) la tractiunea A 1724 Targu Jiu - Bucuresti Nord.
Galerie variata de fotografii:
Postul II de conducere:
Titlu: 91-53-0-478-001-7
Scris de: Elful din 02 Aprilie 2010, 13:11:34
Parerea mea este ca era mai frumoasa in vechea schema  ???  Ai idee daca va mai veni prin Bucuresti ori asta a fost asa ca sa o aduca aici pentru a se deplasa iarasi pe Valea Prahovei folosita ca dubla si/sau impingatoare?
Titlu: 91-53-0-478-001-7
Scris de: Adrian Dorofte din 02 Aprilie 2010, 14:30:43
Frumoasa jucarie. ;) Sper ca o voi vedea des pe Bucuresti-Brasov. ;D

P.S.:Schema de vopsire veche, cea cu vulturi(sau acvile, ca poate se trezeste vreunul sa ma critice ca nu am zis bine  :D) mi se parea cam manelistica, dar asta e doar parerea mea.
Titlu: 91-53-0-478-001-7
Scris de: Ilie Alexandru din 02 Aprilie 2010, 15:25:02
Alte poze cu locomotiva tot in acesta dimineata (02.04.2010).
Titlu: 91-53-0-478-001-7
Scris de: Ilie Alexandru din 02 Aprilie 2010, 15:26:11
Alte poze cu locomotiva tot in acesta dimineata (02.04.2010).
Titlu: 91-53-0-478-001-7
Scris de: vlaicuandrei din 02 Aprilie 2010, 15:48:30
Dar observa cineva ca este limitata la 120? :)
Titlu: 91-53-0-478-001-7
Scris de: Ilie Alexandru din 02 Aprilie 2010, 18:30:07
Cineva ne-a expliciat ca nu este omologata si de aceea este limitata la aceasta viteza. :(
Titlu: 91-53-0-478-001-7
Scris de: Trainspotter Europe din 02 Aprilie 2010, 19:24:25
Poze cu locomotiva gata de plecare cu P 3005 spre Brasov, 2.04.2010.
Titlu: 91-53-0-478-001-7
Scris de: vlaicuandrei din 02 Aprilie 2010, 20:07:27
Cineva ne-a expliciat ca nu este omologata si de aceea este limitata la aceasta viteza. :(
Nu. De fapt nu i-au pus boghiurile de 200 si nici cutia de viteze de 160. Este facuta pentru marfa in special. Ca nici aia de la unguri nu e de 200 ci tot de 120. Doar aia rosie a CFR Calatori este de 200 la ora.
Titlu: 91-53-0-478-001-7
Scris de: Ilie Alexandru din 02 Aprilie 2010, 21:55:55
Nu. De fapt nu i-au pus boghiurile de 200 si nici cutia de viteze de 160. Este facuta pentru marfa in special. Ca nici aia de la unguri nu e de 200 ci tot de 120. Doar aia rosie a CFR Calatori este de 200 la ora.

Multumesc pentru explicatie. ;)
Titlu: 91-53-0-478-001-7
Scris de: IASMIN SANDU din 02 Aprilie 2010, 23:03:42
91-53-0-478-001-7 alaturi de o clasa 41 cuplata la P3005.
Titlu: 91-53-0-478-001-7
Scris de: IASMIN SANDU din 02 Aprilie 2010, 23:03:46
Priviti unde sunt asezate goarnele locomotivei clasa 478.
Titlu: 91-53-0-478-001-7
Scris de: vlaicuandrei din 04 Aprilie 2010, 10:29:11
Pai ori o faci aerodinamica si ascunzi tot ce se poate, ori te lasi pagubas..remarcabila idee oricum 8).
Titlu: 91-53-0-478-001-7
Scris de: Adrian Dorofte din 28 Mai 2010, 13:37:35
91-53-0-478-001-7, in Gara Brasov, cuplat la P 3004 Brasov-Bucuresti Nord, in data de 28 Mai 2010:
Titlu: Raspuns: 91-53-0-478-001-7
Scris de: IASMIN SANDU din 28 Mai 2010, 13:48:06
91-53-0-478-001-7, in Gara Brasov, cuplat la P 3004 Brasov-Bucuresti Nord, in data de 28 Mai 2010:
Oho, frumoasa captura! Intrebarea este: 478-001-7 va ajunge in Bucuresti? Am rugat pe cineva sa astept trenul in Gara Bucursti Nord.
Titlu: Raspuns: 91-53-0-478-001-7
Scris de: Adrian Dorofte din 28 Mai 2010, 13:56:14
Oho, frumoasa captura! Intrebarea este: 478-001-7 va ajunge in Bucuresti? Am rugat pe cineva sa astept trenul in Gara Bucursti Nord.

Trenul a plecat cu dubla tractiune pentru ca nu se stie daca 478-ul rezista sau nu, fiind inca la inceputul carierei sale ca locomotiva. S-a mers, cred, pe acelasi principiu ca si in cazul lui 2003 si 2004. Asa ca nu vad de ce nu ar ajunge la Bucuresti. ;)
Titlu: 91-53-0-478-001-7
Scris de: Elful din 28 Mai 2010, 19:53:47
Oho, frumoasa captura! Intrebarea este: 478-001-7 va ajunge in Bucuresti? Am rugat pe cineva sa astept trenul in Gara Bucursti Nord.

Nop, nu a ajuns in Bucuresti. P3004 a venit singur cu 41-0922-9.
Titlu: Raspuns: 91-53-0-478-001-7
Scris de: Silviu88 din 28 Iunie 2010, 22:10:16
001 in gara Chitila, 28.06.2010, in momentul actual este inchiriata de Logistic Danubius.
Titlu: Raspuns: Clasa 478 (Locomotive Softronic - Phoenix) + seria 40-200X - discutii diverse
Scris de: ByOnu din 11 August 2010, 14:05:24
Trei fotografii preluate de la Adevarul (c) cu accidentul lui 001 din 11 August:
Titlu: Raspuns: Clasa 478 (Locomotive Softronic - Phoenix) + seria 40-200X - discutii diverse
Scris de: Alex din 15 August 2010, 10:06:40
Nu prea s-au inteles ungurii cu romanii si uite ce a iesit. :D :D
Titlu: Raspuns: Comunicate de presa, stiri si articole privind transportului feroviar
Scris de: Ilie Alexandru din 03 Octombrie 2010, 00:12:42
Se pare ca Phoenix-ul 001 a ajuns bine. 8) :)

Softronic Craiova a vândut o locomotivă pentru subsidiara din România a Deutsche Bahn.

Filiala din România a transportatorului german Deutsche Bahn, Logistics Services Danubius, a anunţat achiziţionarea unei locomotive electrice de la furnizorul român Softronic Craiova, Phoenix fiind prima locomotivă nouă construită în România după 1990.
Locomotiva dezvoltă o putere de tracţiune reală de aproape 6000kW, vehiculul deja fiind în exploatare pe mai multe secţii feroviare din România. Surse ne-au informat că Phoenix-ul efectuează servicii de remorcare în principal pe relaţia Curtici (Arad)- Galaţi şi deserveşte trenuri încărcate cu cărbuni şi produse de carieră.
Ionel Ghiţă, preşedintele Consiliului de Administraţie al Softronic Craiova, ne-a declarat că locomotiva deţine omologare şi este aptă pentru operare şi în Ungaria, acolo unde de altfel furnizorul român a mai vândut două locomotive Phoenix transportatorului Magyar MaganVasut (MMV).
Achiziţia face parte din strategia de dezvoltare a filialei DB vizând oferirea de servicii premium clienţilor din România.
Logistics Services Danubius este deţinută în proporţie de 100% de DB Schenker Rail Deutschland, activează pe piaţa din România încă din 2000 şi dispune de 30 de locomotive proprii, cu propulsie electrică de producţie germană Siemens, produse în anii 1993-1995 şi diesel electrice de 3000 CP aflate şi în serviciul DB. DB Schenker Rail deţine de asemenea subsidiare în Bulgaria şi Ungaria.
Reprezentantul subsidiarei române a DB a mai declarat că alegerea modelului Phoenix a fost determinată de versatilitatea şi fiabilitatea acestei clase de locomotive, care poate fi utilizată atât la transportul de marfă cât şi cel de călători.
Ionel Ghiţă a mai precizat pentru Railway Insider că în contractul cu subsidiara Deutsche Bahn este inclusă şi opţiunea pentru achiziţia în viitor a unei locomotive cu motoare asincron de la Softronic. Ultimul produs al fabricii din Craiova este locomotiva cu motoare asincrone Trans Montana, de care s-a arătat interesată şi compania ungară MMV.


Atât locomotiva Phoenix achiziţionată de filiala română a Deutsche Bahn cât şi noul model al Softronic, Trans Montana, vor putea fi vizionate în cadrul expoziţiei din Gara de Nord prilejuită de summit-ul Zilele Feroviare, ce se va desfăşura la Bucureşti pe 5-6 octombrie 2010.

Sursa: www.railwayinsider.eu
Titlu: Raspuns: Comunicate de presa, stiri si articole privind transportului feroviar
Scris de: IASMIN SANDU din 03 Octombrie 2010, 06:50:30
Se pare ca Phoenix-ul 001 a ajuns bine. 8) :)

Softronic Craiova a vândut o locomotivă pentru subsidiara din România a Deutsche Bahn.

Filiala din România a transportatorului german Deutsche Bahn, Logistics Services Danubius, a anunţat achiziţionarea unei locomotive electrice de la furnizorul român Softronic Craiova, Phoenix fiind prima locomotivă nouă construită în România după 1990.
Locomotiva dezvoltă o putere de tracţiune reală de aproape 6000kW, vehiculul deja fiind în exploatare pe mai multe secţii feroviare din România. Surse ne-au informat că Phoenix-ul efectuează servicii de remorcare în principal pe relaţia Curtici (Arad)- Galaţi şi deserveşte trenuri încărcate cu cărbuni şi produse de carieră.
Ionel Ghiţă, preşedintele Consiliului de Administraţie al Softronic Craiova, ne-a declarat că locomotiva deţine omologare şi este aptă pentru operare şi în Ungaria, acolo unde de altfel furnizorul român a mai vândut două locomotive Phoenix transportatorului Magyar MaganVasut (MMV).
Achiziţia face parte din strategia de dezvoltare a filialei DB vizând oferirea de servicii premium clienţilor din România.
Logistics Services Danubius este deţinută în proporţie de 100% de DB Schenker Rail Deutschland, activează pe piaţa din România încă din 2000 şi dispune de 30 de locomotive proprii, cu propulsie electrică de producţie germană Siemens, produse în anii 1993-1995 şi diesel electrice de 3000 CP aflate şi în serviciul DB. DB Schenker Rail deţine de asemenea subsidiare în Bulgaria şi Ungaria.
Reprezentantul subsidiarei române a DB a mai declarat că alegerea modelului Phoenix a fost determinată de versatilitatea şi fiabilitatea acestei clase de locomotive, care poate fi utilizată atât la transportul de marfă cât şi cel de călători.
Ionel Ghiţă a mai precizat pentru Railway Insider că în contractul cu subsidiara Deutsche Bahn este inclusă şi opţiunea pentru achiziţia în viitor a unei locomotive cu motoare asincron de la Softronic. Ultimul produs al fabricii din Craiova este locomotiva cu motoare asincrone Trans Montana, de care s-a arătat interesată şi compania ungară MMV.


Atât locomotiva Phoenix achiziţionată de filiala română a Deutsche Bahn cât şi noul model al Softronic, Trans Montana, vor putea fi vizionate în cadrul expoziţiei din Gara de Nord prilejuită de summit-ul Zilele Feroviare, ce se va desfăşura la Bucureşti pe 5-6 octombrie 2010.

Sursa: www.railwayinsider.eu
In sfarsit DB a achizitionat locomoitva respectiva, HOPA, deja 2005 este vanduta prin vorbe....

"Ionel Ghiţă a mai precizat pentru Railway Insider că în contractul cu subsidiara Deutsche Bahn este inclusă şi opţiunea pentru achiziţia în viitor a unei locomotive cu motoare asincron de la Softronic. Ultimul produs al fabricii din Craiova este locomotiva cu motoare asincrone Trans Montana, de care s-a arătat interesată şi compania ungară MMV."
Titlu: Raspuns: 91-53-0-478-001-7
Scris de: SprinterXP din 09 Octombrie 2010, 15:47:11
Cateva poze cu 91-53-0-478-001-7 prezenta la expozitia feroviara de anul acesta. :)
Titlu: Raspuns: 91-53-0-478-001-7
Scris de: Ilie Alexandru din 25 Mai 2011, 23:11:13
Ia crescut mustati albe? ;D ;D
Titlu: Raspuns: 91-53-0-478-001-7
Scris de: IASMIN SANDU din 26 Mai 2011, 00:43:27
Ia crescut mustati albe? ;D ;D

Asa se pare !!!  :-[ :-[
Titlu: Raspuns: 91-53-0-478-001-7
Scris de: IASMIN SANDU din 11 Iunie 2011, 11:23:19
91-53-0-478-001-7 in halele Softronic Craiova pe 20 Mai 2011:
Titlu: Raspuns: 91-53-0-478-001-7
Scris de: Ilie Alexandru din 11 Iunie 2011, 15:25:26
La revizie ceva sau defecta? ;D
Titlu: Raspuns: 91-53-0-478-001-7
Scris de: mihaiatanasie din 18 Decembrie 2011, 11:59:23
Dar fotografiata mai e msaina asta !...
Am pozat-o si eu, din tren, la Anghelesti.
Titlu: Raspuns: 91-53-0-478-001-7
Scris de: IASMIN SANDU din 20 Decembrie 2011, 09:14:02
Dar fotografiata mai e msaina asta !...
Am pozat-o si eu, din tren, la Anghelesti.
Multumim de fotografie. Unde calatoreati cu trenul. Comuna indicata de dvs. se afla in Giurgiu?
Titlu: Raspuns: 91-53-0-478-001-7
Scris de: mihaiatanasie din 20 Decembrie 2011, 14:23:31
Multumim de fotografie. Unde calatoreati cu trenul. Comuna indicata de dvs. se afla in Giurgiu?

De la Rosiori la Bucuresti, Anghelesti e a doua statie dupa Videle. Asa e , in Giurgiu se afla.
Titlu: Raspuns: 91-53-0-478-001-7
Scris de: IASMIN SANDU din 20 Decembrie 2011, 16:50:19
De la Rosiori la Bucuresti, Anghelesti e a doua statie dupa Videle. Asa e , in Giurgiu se afla.
Multumesc.