Forumul Asociatiei Ro-Trans
Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Automotoare DMU/EMU => Subiect creat de: Stakee din 03 Octombrie 2008, 21:14:10
-
Fara clasa (Ganz: BC 1-15-Sageata Verde)
-
Salut ... am gasit o poza pe internet cu o locomotiva/automotor pe care nu am mai vazut-o ... poate stie cineva cum se numeste, si ce este mai exact :)
Mi se pare ca arata super interesant :D
(http://www.majhost.com/gallery/ThomasOnu/TransiraForum/rarecfrtrain.jpg)
(BTW: daca va uitati la sine vedeti ca sta chiar "pe muchie de cutit" :P)
-
Mie personal mi-se pare o lucrare in Photoshop EXCELENTA, dar posibil sa fie si in realitate, desi ma indoesc. 8)
-
Eu stiu cam asa.
Ca acesta este un vagon clasa business, ex-DB, cumparat la mana a doua.
Ceea ce vedeti voi si ziceti ca este automotor, de fapt este replica postului de comanda a locomotivei impingatoare. Spun asta, deoarece in Germania si Austria predomina sistemul de tractiune Push&Pull care presupune existenta unei singure locomotive care atunci cand lucreaza in sistem Push (impinge) utilizeaza cabina pe care o vedeti si in poza, iar atunci cand lucreaza in sistem Pull (trage), utilizeaza unul dintre cele doua posturi de comanda ale locomotivei.
Noi cum nu avem locmotive care sa aiba un sistem universal de cuplare cu rame push&pull si nici vagoane dotate cu un post de comanda suplimentar, acest tren cand circula este tras ca un tren normal.
P.S.: Sa nu imi faceti referire la acel automotor regional care a fost facut pe sistemul push&pull, pentru ca acela este doar un exemplu unic.
-
Asa este :) cand l-au luat de la DB putea sa fie inca folosit ca post de comanda, dar din lipsa dotarilor la noi, s-a modificat si s-a transformat intr-un gel de salon, cupeu, separeu, cum vreti sa ii ziceti, care dispune de o privire panoramica. Sunt tare curios unde se afla, ca nu l-am vazut decat de 2 ori de cand a fost adus.
@Cristian, la ce automotor regional care a fost facut pe sistemul push&pull te referi?
-
Si acesta acuma unde se gaseste?
-
Cred ca in Grivita, nu stiu...