Forumul Asociatiei Ro-Trans
TRANSPORTUL IN COMUN DIN MUNICIPIUL BUCURESTI si JUDETUL ILFOV => Tramvaie RATB => Subiect creat de: Cat Nerulu din 16 Decembrie 2008, 15:40:12
-
Are numarul de parc #205 si este inca in URAC ! Cand o sa fie gata o sa fie domiciliat la depoul Alexandria si o sa circule pe linia 41 !
-
Are numarul de parc #205 si este inca in URAC ! Cand o sa fie gata o sa fie domiciliat la depoul Alexandria si o sa circule pe linia 41 !
El deja are domiciliul in Depoul Alexandria. Haideti sa incheiem deschitia despre el pana cand nu se va lansa oficial proiectul.
-
Am redeschis topicul, pentru ca in cateva saptamani va trebuii sa ajunga la Depou.
-
Cateva saptamani.. mai dureaza destul...
Inca e in URAC si lucrarile merg bine. (nu cereti detalii, o sa traiti si o sa vedeti)
-
Cateva saptamani.. mai dureaza destul...
Inca e in URAC si lucrarile merg bine. (nu cereti detalii, o sa traiti si o sa vedeti)
Stiam si noi ca e in URAC. Care e noutatea? Ce doresti sa spui prin scrierea acestui mesaj in paranteze.
-
Imi cer scuze, dar #205 nu e un V3A-H?
-
Imi cer scuze, dar #205 nu e un V3A-H?
A fost, nu mai e, anul trecut a intrat in URAC si in prezent inca se lucreaza la el. Numele de cod este V3A-93-CA. Se vor monta motoare in CA si nu numai. Pentru critici, ofer un detaliu care nu stiu cati il cunosc, nu va mai arata a V3A cand o sa iasa din URAC, asta cel putin din ce stiu eu.
Stiam si noi ca e in URAC. Care e noutatea? Ce doresti sa spui prin scrierea acestui mesaj in paranteze.
Problema era ca ai spus in postul tau din ianuarie, ca va ajunge la Depoul Alexandria in cateva saptamani, ori deja au trecut 2 luni bune de atunci, si se pot creea diverse confuzii etc. . Pur si simplu am specificat ca mai dureaza pana iese din URAC. Am facut acea mica paranteza tocmai pentru a evita afirmatii de genul "De unde stii tu", intrebari precum "Alte detalii ?" sau ce ai spus chiar tu. Noutatea e actualitatea proiectului, sa se stie ce si cum, stadiul lucrarilor etc. ..pentru ca mai sunt oameni care nu stiu ca inca se afla in URAC. Nu stie toata lumea ce stii tu...
-
Modificari aduse: se vor monta scaune de V3A, firmele vor ramane acelasi, bordul la fel, va primi un nou tip de pantograf. De asemenea va primi faruri si masca identice cu cele montate pe tramvaiele V3A-M2000. Va fi dotat cu 4 boghiuri, 2 purtatoare (boghiul 2 si 3) si 2 motorare (1 si 4).
-
Cateva saptamani.. mai dureaza destul...
Inca e in URAC si lucrarile merg bine. (nu cereti detalii, o sa traiti si o sa vedeti)
Si acesta va intra in productia de serie sau va fi exact ca Bucuru? adica singuru de acest fel
-
Si la asta ma indoiesc sincer, ca nu sunt bani. In curand o sa se ajunga la restructurari si in ratb, ca nu au bani. Ii dau pe prostii, pe masini de lux si cladiri bengoase. De aceea nu au bani. Si doar nu o sa le vanda. O sa dea afara personal, clar.
-
Si acesta va intra in productia de serie sau va fi exact ca Bucuru? adica singuru de acest fel
Din ce stiu eu de la URAC, Bucuru' e proiect de serie, sau cel putin asta se intentioneaza daca e eficient (si sunt bani). Iar V3A-CA.. asta va fii cred ca singurul model, pentru ca desii aduce lucruri noi, nu prea e asa mare entuziasm. Initial se planuia caroseria de Bucur dar sa renuntat pe parcurs, alt lucru nou ar fii partea electrica, care e complet diferita fata de cea folosita pe V3A trecandu-se de la cabluri si suruburi la placi electronice (ex: placa de baza la calculator), asta cel putin din ce stiu eu, daca nu mi-a dat teapa si de data asta seful de proiectare asa cum a facut prima oara cu caroseria de Bucur :D. Momentan nu mai sunt la curent cu ce se mai intampla, n-am mai vorbit cu el. Daca vrea Iasmin, sa confirme ce am spus (nu de alta dar sa nu bag lumea in ceata cu ceva eronat), ca tot a fost in URAC si stie sigur ce si cum.
Ca in orice firma romaneasca, banii sunt problema, pentru ca daca am fii avut bani pana acum era plin Bucurestiul de tramvaie in teste pentru proiecte pe o infrastructura complet modernizata.. dar cum zice si Aguila, se arunca banii pe prostii si nu se face nimic.
-
Si la asta ma indoiesc sincer, ca nu sunt bani. In curand o sa se ajunga la restructurari si in ratb, ca nu au bani. Ii dau pe prostii, pe masini de lux si cladiri bengoase. De aceea nu au bani. Si doar nu o sa le vanda. O sa dea afara personal, clar.
Banii vorbesc ,banii vorbesc mai ales cu criza asta se va alege prafu.... :'( :-\
-
Categoric.
-
Prima fotografie in premiera cu acest prototip. El a fost dotat cu o instalatie de AC in cabina vatmanului, afisiaj Hannover, geamuri culisante identice cu cele montate pe CH-PPC-u, masca si tampon, faruri rotunde.
Restu de fotografii le voi publica dupa ce tramvaiul va fi lansat oficial.
-
Tare imi este teama ca acest vagon sa nu fie un bluf. Nu stiu de ce a fost nevoie sa fie tinut asa mult timp in URAC?De abia astept sa-l vad din nou in traseu sa vad cum se misca daca a meritat asteptarea aceasta lunga.
-
Tare imi este teama ca acest vagon sa nu fie un bluf.Nu stiu de ce a fost nevoie sa fie tinut asa mult timp in URAC?De abia astept sa-l din nou in traseu sa vad cum se misca daca a meritat asteptarea aceasta lunga.
Este un prototip si de aceea sta atata in URAC. Iti spun ca Vineri se lucra mult la el, si in cateva saptamani vor incepe probele. ;D
-
Sper ca acest tramvai nu va ajunge ca si raposata IVA cu actionare in C.A. sa stea in depou din motivele x sau y. Intr-adevar, este un prototip, dar nimic nou, decat actionarea in curent alternativ. Intr-adevar mai profitabila.
-
Ma scuzati dar eu sunt cam bata la electrica.Imi puteti spune si mie care e diferenta la tramvaie intre CC SI CA.
-
Sper ca acest tramvai nu va ajunge ca si raposata IVA cu actionare in C.A. sa stea in depou din motivele x sau y. Intr-adevar, este un prototip, dar nimic nou, decat actionarea in curent alternativ. Intr-adevar mai profitabila.
Va avea multe modificari fata de CH-PPC-uri si de asemenea de Bucur LF. Va avea un ecran cu touch screen ceva mai performant decat MKCD-urile. Pe el se va monitoriza tot tramvaiul, iar sistemul de operare va fi Windows.
-
Clar, daca e vorba de windows deja ma face sa ma infior. Numai cand ma gandesc ca exista o anumita posibilitate ca softul sa aiba un "crash"....
Nu spun ca alt sistem de operare nu ar putea sa pice, dar parca windowsul este putin cam sensibil.
In fine, vom vedea! Nu ma pronunt de acum pentru ca este inutil.
Apropo! Degeaba au ele monitorizare, touchscreen, windows, invertoare, motoare in C.A. si altele daca nu au parte de un invelis mai low floor si mai modern, asa cum il are Bucur LF!
-
Clar, daca e vorba de windows deja ma face sa ma infior. Numai cand ma gandesc ca exista o anumita posibilitate ca softul sa aiba un "crash"....
Nu spun ca alt sistem de operare nu ar putea sa pice, dar parca windowsul este putin cam sensibil.
In fine, vom vedea! Nu ma pronunt de acum pentru ca este inutil.
Apropo! Degeaba au ele monitorizare, touchscreen, windows, invertoare, motoare in C.A. si altele daca nu au parte de un invelis mai low floor si mai modern, asa cum il are Bucur LF!
Trebuiau investiti multi bani in proiecte, caroserie noua, etc. Se putea face o partiune PPC in sectiunea C cu trapa.
Vad ca nimeni nu m-a intrebat de ce acest tramvai are Pantograf clasic in dotare. ??? ;D
-
Nu are rost pentru ca stim ca din cauza crizei nu au bani pentru pantrograf mai bun.
-
Nu are rost pentru ca stim ca din cauza crizei nu au bani pentru pantrograf mai bun.
Raspunsul ti-l dau eu.
Livrarile de pantografe cu patina de grafit a intarziat un pic si 205 a donat momentan pantograful tramvaiului 4035 pentru a efectua probe. ;D
-
Fotografii noi cu 205.
-
Nu pot sa nu remarc progresul care s-a facut in constructia acestui prototip. Imi place mult mai mult postul de comanda. Este mult mai aerisit si mai comod aranjat.
Astept cu interes sa il vad la traseu, desi tare mi-as fi dorit ca singurul tramvai cu tractiune in C.A. din istoria regiei sa fie chiar mai modern decat BUCUR LF in zona salonului pasagerilor.
-
Nu pot sa nu remarc progresul care s-a facut in constructia acestui prototip. Imi place mult mai mult postul de comanda. Este mult mai aerisit si mai comod aranjat.
Astept cu interes sa il vad la traseu, desi tare mi-as fi dorit ca singurul tramvai cu tractiune in C.A. din istoria regiei sa fie chiar mai modern decat BUCUR LF in zona salonului pasagerilor.
Prin acest prototip se incearca actionarea CA, montarea unei sistem de diagnoza inteligent(MCKV fiind invechit). In cele 2 gauri din bord se va monta LCD cu touch scren si Transponderul. Interiorul a ramas identic dupa cum observati. S-au implementat butoanele de deschidere a usilor, pe care Faurul le folosea prin anul 1998-2004.
-
Dupa cate vad la in salon pare totul gata mai putin ca nu s-a montat validatoarele dar nici pentru Bucur nu s-au gasit validatoare :D :D,ca deh asa-i la noi,unde mai este de lucru la #205?Doar la partea electrica butoane,cabluri etc?
-
Dupa cate vad la in salon pare totul gata mai putin ca nu s-a montat validatoarele dar nici pentru Bucur nu s-au gasit validatoare :D :D,ca deh asa-i la noi,unde mai este de lucru la #205?Doar la partea electrica butoane,cabluri etc?
Doar la partea electronica, cabluri, butoane + o mica vopsitorie si vor incepe probele cu apa.
-
Sa inteleg ca e aproape gata? De mult astept sa vad acest prototip.
-
Sa inteleg ca e aproape gata? De mult astept sa vad acest prototip.
95 la suta este gata.
-
Ieri s-au efectuat probe de curent la 205. Probele au evoluat fara vreo problema. In 3 saptamani vom spera ca va iesi in probe in strada dupa ce i se va monta pantograful si LCD.
-
Deci vagonul este aproape gata dupa atatea lunii de cand sta pe bara,abia astept sa vad cum se va descurca in probele de la strada.
-
Si eu astept sa vad cum se va descurca. Sunt foarte curios cum raspunde partea electrica, electronica si de diagnoza.
-
Am auzit ca LCD-ul are sistemul de operare Windows XP normal care merge si pe un PC chiar daca este touch screen .
Asteptam poze si vesti, dar mai ales il asteptam pe el pe traseu.
-
Pot sa iti spun ca unul dintre cele mai avansate trenuri din Austria, RailJet, are in componenta softului de pe vagoane, interfata de Windows 3.1.
Revenind on topic, vreau sa subliniez faptul ca nu sistemul de operare face totul, sunt doar driverele care fac legatura dintre sistemul de diagnoza si diferitele componente legate la acesta.
Pe e de alta parte Tibi, sistemul este intr-adevar unul normal, dar poti sa fi sigur ca este unul embedded, ca acele SO care se gasesc in bancomate.
-
De la data de 24 August 2009 V3A-93-CA se afla in URAC. Pe 25 August el va avea parte de ultimele retusuri, urmand ca in cel mai scurt timp sa fie predat catre depou, dupa ce va efectua o serie de probe in strada.
-
V3A-93-CA #205 a efectuat astazi probe tehnologice cu apa. Saptamana viitoare va fi predat catre depoul Alexandria.
-
Fisa tehnica V3A-93-CA (#205)
(mai multe informatii le gasiti in documentul atasat)
-
Cronologia probelor efectuate de tramvaiul prototip V3A-93-CA (#205) la care Ro-Trans a participat:
- Pe data de 3 Iulie 2009, tramvaiul #205 a efectuat o serie de probe in URAC.
-
- Pe data de 28 Iulie 2009, tramvaiul #205 a efectuat probe in Depoul Alexandria.
-
Saptamana aceasta #205 va efectua probe in strada, pe timpul zilei, asa ca pregatiti-va camera sau telefoanele mobile. ;)
-
In noaptea dintre 7 si 8 Septembrie 2009 V3A-93-Ca #205 a efectuat probe pana in Pipera pe Sos. Petricani. E plecat pe 7 Sept la ora 23.00 si s-a reintors pe 8 Sept. 2009 pe la 5.00 dimineata.
-
Sa ii fie probele usoare. Deabia astept sa merg prima oara in Romania cu un tramvai cu actionare in C.A. Pentru ca trebuie sa recunoastem, este o premiera!
-
205 se afla astazi in URAC plin cu saci cu nisip/pietris cu care a efectuat probe, acestia inlocuind calatorii. A primit un nou soft la LCD de diagnoza.
-
In noaptea aceasta 205 va executa probe tehnologice de rampa.
-
Adica? ???
Poti sa ne explici si noua in ce constau ele?
-
Se refera la vale sau panta. ;D
-
Am inteles. Credeam ca fac probe pe vreo rampa in Urac.
-
La iesirea pe de strada Berzei (sau cum so numi) s-au efectuat probele care au durat in jur de 40 de minute . ;D ;D ;D
-
Am inteles. Credeam ca fac probe pe vro rampa in Urac.
In URAC nu exista o astfel de rampa de inclinatie mai mare.
-
In jurul orei 23:30 am parasit Uracul pregatindu-ne de probe.
- #205 iesind pe poarta URACULUI pentru a efectua probe in panta/rampa pe str. Berzei.
- #205 tranzitant Bd. Stefan cel Mare in timpul probelor efectuate noaptea
-
Probele din rampa. A efectuat vreo 3-4 etape de stat in rampa de aproximativ 10 minute. Astazi il gasim in 41 timp de 3 ture.
- #205 efectuand probe noaptea in rampa pe Str. Berzei (1)
- #205 efectuand probe noaptea in rampa pe Str. Berzei (2)
-
Pe la 1:15 eram inapoi in URAC. ;D
-
Ce prestanta are acest tramvai. Este foarte elegant.Dar mie mi se pare ca au incurcat afisajul din fata cu cel lateral. :o
-
Ce prestanta are acest tramvai. Este foarte elegant.Dar mie mi se pare ca au incurcat afisajul din fata cu cel lateral. :o
Este doar o iluzie optica.
Am incarcat si filmele.
-
Probele din rampa. A efectuat vreo 3-4 etape de stat in rampa de aproximativ 10 minute. Astazi il gasim in 41 timp de 3 ture.
[....]
Ieri #205 e circulat 3 ture prin linia 41 efectuand probe cu sarcina maxima (9 tone), consum si incalzire. Le-a trecut cu brio.
Am plecat din URAC la 9:30.
-
Cateva filmulete intre inregistrate intre URAC si Piata Presei Libere:
- #205 tranzitand Bd. Stefan cel Mare
- V3A-93-CA intre Clabucet si Piata Presei Libere (pe Bd. Expozitiei)
-
Ajunsi la Piata Presei Libere ne-am incadrat intre doua vagoane de la Depoul Alexandria.
-
La fiecare capat de linie se faceau niste teste notandu-se temperatura de la motoare, componentele electronice, energia electrica consumata, etc.
-
Din nou la Piata Presei Libere.
-
Dupa 3 curse in linia 41 ne-am retras spre Urac.
-
Cateva filmulete cu probele efectuate de #205 in linia lui 41 pe data de 22 Septembrie 2009:
- #205 iesire din terminalul Piata Presei Libere
- Pe Bulevadul Tura spre Ghencea
- Pe Podul Grant spre Ghencea
- Intre Lujerului si Podul Ciurel
-
Am coborat din vagon la Dr. Felix el continuindu-si drumul pe Sos. Stefan cel Mare pana in URAC.
- #205 intrand pe linia lui 34 de pe str. Dr. Felix
-
Am primit mai multe solicitari sa fotografiez bordul acestui tramvai mai in amanuntime. L-am pozat din nou, priviti-l:
-
Frumusel bordul. :)
-
Revin in premiera cu noi informatii: Prototipul V3A-93-CA #205 a fost astazi omologat, trecand cu brio toate probele. Ultima proba efectuata de el au fost cele 3 ture in linia 41 pe care vi le-am prezentat cateva posturi mai sus. De asemenea s-au descarcat si sacii cu pietris si nisip.
In curand va fi livrat catre Depoul Alexandria.
-
Vagonul a fost cantarit. Dupa aceasta operatiune a fost garat in curte.
-
#205-CA, va fi livrat saptamana aceasta catre Depoul Alexandria.
-
S-a finalizat si softul de diagnoza al vagonului V3A-93-CA.
-
Revin cu informatii noi: 205 a primti astazi validatoarele SAT, urmand ca pe 9 Octombrie sa fie livrat catre Depoul Alexandria.
Este prima data cand vad si eu un validator SAT desfacut 8), si tin cu tot adinsul sa il vedeti si voi.
-
205 a fost predat astazi definitiv catre Depoul Alexandria. El va iesi in traseu cu calatori peste aproximativ 10 zile, adica 19 Octombrie 2009. Pana atunci el va efectua aproximativ 500 de km fara calatori in care se vor scolariza circa 6 manipulanti (3 la SCH 1, idem la SCH 2) pentru a conduce acest tip de vagon. Rodajul tramvaiului va incepe de marti pe un traseu cu un flux de tramvaie mai mic, probabil fiind cel din zona Valea Cascadelor si Ghencea. Principala linie pe care va circula dupa rodaj va fi 41.
-
Totusi nu inteleg de ce linia o afiseaza mica de abia se vede. ::) :o
-
Totusi nu inteleg de ce linia o afiseaza mica de abia se vede. ::) :o
Versiunea softului este un pic mai veche. Daca te uti mai atent acest soft este prezent si pe 4036, sau mai bine zis era prezent.
-
205 a ajuns ieri ieri in URAC intr-o mica plimbare. I s-au montat compostoarele, transponderul si mici reglaje la instalatia de AC incarcandu-se instalatia cu lichidul de racire.
De asemenea s-au incheiat cei 500 de km in care s-au specializat 6 vatmani.
26 Octombrie 2009 va fi prima zi de circulatie a acestui vagon V3A-93-CA.
-
In linia 41 ai uitat sa specifici.
-
Abia astept sa-l vad cum se descurca la datorie. 8) :)
-
Vagonul 205 va reajunge maine la Depoul Alexandria.
-
Vagonul 205 va reajunge maine la Depoul Alexandria.
La ora 13.00 vagonul se afla in Depoul Alexandria.
-
El a circulat si pe linia 8.
-
Am vorbit in aceasta seara cu un manipulant de la Depoul Alexandria care a fost manipulant /2 .
Mi-a zis ca 205 are ceva probleme. Daca se poate interesa cineva, as aprecia.
-
Azi nu era in 32. Cel mai probabil nici maine.
-
Pai daca nu citesti copile ...
Ce nu intelegi ca are probleme??? ??? ??? ??
-
Am vorbit in aceasta seara cu un manipulant de la Depoul Alexandria care a fost manipulant /2 .
Mi-a zis ca 205 are ceva probleme. Daca se poate interesa cineva, as aprecia.
Are mici probleme la usa doi. In wekeend vagonul 205 nu a circulat, el ramanand in depou pentru remedierea defectiunilor la usa doi. Maine vor sosii inginerii de la ICPE-Saerp pentru a reactualiza softul de diagnoza si pentru o mica revizie dupa o zi si 4 ore de traseu.
-
http://www.saerp.ro/RO/Info/fisa_tehnica_tramvai_V3A.pdf
-
http://www.saerp.ro/RO/Info/fisa_tehnica_tramvai_V3A.pdf
Multumim mult de aceasta informatie, dar am postat deja fisa tehnica publicata de SAERP pe data de 6 Sept. 2009.
Fisa tehnica V3A-93-CA (#205)
(mai multe informatii le gasiti in documentul atasat) (http://www.ro-trans.org/index.php?action=dlattach;topic=856.0;attach=20362)
-
Pana la Craciun, 205 va reintra in traseu, nestiindu-se momentan unde va circula, presupun ca primele zile in 32 iar din 2010 in 41. ;D
-
Pana la Craciun, 205 va reintra in traseu, nestiindu-se momentan unde va circula, presupun ca primele zile in 32 iar din 2010 in 41. ;D
Acesta are de facut minim 20.000 km de traseu pe linia 41 pentru a se omologa sistemul de tractiune in cadrul RATB pentru a fi utilizat la viitoarele modernizari, constructii de vagoane ale URAC. Oricum cel mai interesant aspect este ca vagonul a circulat prima data cu calatori pe linia 8 pe 22.10.2009 iesire la care nu se asteptau nici vatmanii.
-
Vagonul 205 va intra saptamana viitoare in linia 41, iar pana atuncea mai efectueaza aproximativ 1000 km in RODAJ.
L-a SCH 2 a efectuat RODAJ intre Dep. Alexandria - Depoul Militari - Sos. Progresul - Romprim S.A - RATB Titan si o cursa prin linia 41.
-
-
Vagonul V3A-93-CA 205 a iesit in traseul la schimbul 2 circulant pentru prima data in linia 41 cu calatori dupa modernizare in CA.
Multumim ICPE-Saerp S.A. pentru munca depusa la modernizarea acestui vagon.
-
Iar eu vin cu niste poze facute pe seara cu #205 la Terminalu Ghencea.
-
Interiorul vagonul inainte de a fi invadat de calatori in Terminalul Ghencea.
-
Vineri, a circulat in prima parte a zilei, retragandu-se la depou in jurul orei 13. Am mers cu el de la Ciurel la Presei, mi s-a parut un vagon bun doar ca mi-as dori sa circule cu o viteza mai mare circuland astazi cu o viteza mai mica si decat CH-PPC. Oricum, felicitari URAC-ului si celor de la SAERP pentru modernizarea acestui vagon. Sa speram ca sistemul va fi fiabil si sa fie aplicat pe viitoarele vagoane Bucur LF si sa fie modernizate si o parte din cele actuale.
-
App. de ce nu are functionale toate neoanele din salon? Economie? ::)
-
App. de ce nu are functionale toate neoanele din salon? Economie? ::)
Nu. s-au ars niste componente din sistemul de iluminat. Imi scapa acum cum se cheama. In tronsonul C mai functioneaza doar 4 neoane.
Practic si teoretic neoanele se vor aprinde din doua in doua din motivul ca sunt prea puternice si orbesc pasagerii, reducand astfel si consmul de energie.
-
La fel se intampla si la multe din Ch-PPC-urile cu modelul mai vechi de neoane... nefuntionale. Ciudat e ca vagoanele vechi de la Bucurestii Noi sunt majoritatea cu un iluminat mult mai bun, chiar si cele fara RK.
-
La fel se intampla si la multe din Ch-PPC-urile cu modelul mai vechi de neoane... nefuntionale. Ciudat e ca vagoanele vechi de la Bucurestii Noi sunt majoritatea cu un iluminat mult mai bun, chiar si cele fara RK.
;D :( ;D
"FIARA" (205) a circulat tot wekeendul fara probleme in linia Metrou-Usor 41. Calatorii nu erau surprinsi de aparitia acestui tip de tramvai. Sa vedem ce fata vor face cand va sosi Bucurul LF 401 in acesta linie. :-\
-
Alte poze cu V3A-93-CA #205 facute ieri. :)
-
Se descurca bine si pe zapada ;D
-
Chiar foarte bine . ;D
-
Si vazut pe camerele de la Miciurin. 8)
Camere Live (http://www.mobotix.ro)
-
Maine face RT1 ;D.
LE: Alexandria.
-
Maine face RT1 ;D.
Superb. In aproximativ doua saptamani de traseu continuu in linia 41 a efectuat aproximativ 3000 km. Stiti cumva daca revizia se va efectua in URAC?
-
Revenit de la revizie RT1, vagonul 205 a circulat tot wekeendul. A efectuat deja 6.300 km. Nu a intampinat incidente!!! Urmeaza o alta revizie la 10.000 km.
-
#205 la datorie astazi (13.02.2010) in linia 41. ;D
-
#205 la datorie astazi (13.02.2010) in linia 41. ;D
Aseara l-am vazut de 2 ori in gheanecea (eram la meci ) si afisaju mergea foarte bine. Astazi pe parbriz ce sa vezi hartiuta a4 pe care scria 41. Sincer mi se pare cel mai prost si mai urat din toate tramvaiele noastre. Mai bine in loc de asta mai faceau un Bucur.
-
Aseara l-am vazut de 2 ori in gheanecea (eram la meci ) si afisaju mergea foarte bine. Astazi pe parbriz ce sa vezi hartiuta a4 pe care scria 41. Sincer mi se pare cel mai prost si mai urat din toate tramvaiele noastre. Mai bine in loc de asta mai faceau un Bucur.
Insemana ca am ratat acest lucru. Vagonul a fost doar modernizat si nu este constructie noua.
-
Uite-l ca l-am gasit si eu intamplator cu hartia in geam vineri 26.02.2010. Se mai intampla, cred ca la el e prima data. Ii va fi remediata problema in mod sigur.
-
Uite-l ca l-am gasit si eu intamplator cu hartia in geam vineri 26.02.2010. Se mai intampla, cred ca la el e prima data. Ii va fi remediata problema in mod sigur.
Aseara l-am vazut de 2 ori in gheanecea (eram la meci ) si afisaju mergea foarte bine. Astazi pe parbriz ce sa vezi hartiuta a4 pe care scria 41. Sincer mi se pare cel mai prost si mai urat din toate tramvaiele noastre. Mai bine in loc de asta mai faceau un Bucur.
Astenia de primavara! >:(
-
Duminica, 28 februarie era tot cu afisajul foarte modern tip foarie A4.
-
Vagonul 205 a avut parte ieri de revizia de 15.000 km fiind tur mic de dimineata.
-
V3A-93-CA #205 circula zi de zi prin linia 41, iar de acum in colo va fi condus in mare parte numai de catre vatmanii titulari, dansii intorcandu-se din concedii.
A parcurs pana la pranz 21.811 km.
-
205 circula zi de zi in linia 41. Nu voi posta o fotografie cu spatele vagonului din motive subiective! Cred ca v-ati dat seama deja!
-
Daca pui si cu spatele ce se intampla?
Ii cade vopseaua?
-
E tag-uit? :D ;D
-
O fi grafuit vreounu' o injuratura pe spate... :'(
-
E doar tag-uit. Ii vor revopsi spatele din nou, nu?
-
Normal ca se revopseste odata la nu stiu cat timp.
-
Normal ca sae revopseste odata la nu stiu cat timp.
La urmatoarea revizie, in cel mai fericit caz sau in timpul urmatoarei campanii de sters vandalismele din/de pe tramvaie.
-
20 Mai 2010:
#205 a avut parte ieri de RT1 efectuand pana la ora actuala 25.000 km. Se observa disparitia vadalismelor grafice de pe vagon.
Nota: Pe siteul Comunitatii RO-Trans nu am postat fotografii cu vandalismele posterioare ale tramvaiului, intotdeauna modificand fotografiile.
-
Aseara a ajuns la 26.745 km.
-
A ajuns la 27.926. Urmeaza RT1 la 30.000 km.
Observ o temperatura ridicata la cele doua motoare, peste 130 grade C. Este normal cumva?
-
A ajuns la 28.871 km. Va avea parte de RT1 la 30.000 km.
[...]
Ieri si astazi, o echipa de ingineri ai URACULUI au masurat temperatura motoarelor tramvaiului #401 inregistrand-se temperaturi maxime de 50 grade C. In comparatie cu temperaturile inregistrate la V3A-93-CA si tramvaiele CH-PPC din 41 (aproximativ 100 grade C) se pare ca Bucurul LF este un tramvai optim si fiabil pentru Bucuresti.
[...]
Observ o temperatura ridicata la cele doua motoare, peste 130 grade C. Este normal cumva?
Fac o corectura: Temperatura inregistrata de catre sistemul de diagnoza al tramvaiului V3A-93-CA #205 este captata in miezul motorului. URAC-ul si reprezentantii RATB masoara temperatura la exteriorul motorului (cum s-a calculat la Bucurul LF). Este normal ca la exterior temperatura sa fie mai scazuta iar in "miezul" motorului sa fie temperaturi de peste 100 de grade dupa o functionare indelungata.
-
#205 facand o mica "halta" in Depoul Dudesti:
-
Ce cauta in Dudesti?
-
Ce cauta in Dudesti?
#205 a fost in Depoul Dudesti pentru o prezentare alaturi de Tramvaiul Bucur LF #401.
-
#205 va circula tot wekeendul chiar daca titularii sunt in concediu. S-au specializat un numar suficient de manipulanti pentru a putea avea oameni de schimb. A parcurs deja 30855 km.
Sa-l urmarim pe CA impodobit cu stegulete cu ocazia "Zilei Drapelului".
-
V3A-93-CA #205 a avut parte pe 22.06.2010 de revizia RT1 (30.000 KM). Imediat dupa revizie a iesit in traseu unde am reusit sa il prind in fotografie. In acea zi lucrat au pe el 2 manipulanti la SCH 2, fiecare cate 2 curse:
-
"Fiara" circula, ca de regula prin linia Metrou-Usor. Am gasit-o astazi in turul 23 (al treilea tur al Alexandriei). Pana in sspre lasarea serii a parcurs 33.123 km.
O galerie foto cu sosirea "FIAREI" in terminalul Ghencea devenind in cateva minute tramvaiul vedeta din zona:
PS: Tramvaiele au stat la coada sa primeasca un autograf de la CA. Sa nu uitam si vedeta Bombardier a liniei 41 (Dep. Alexa). Ghiciti despre care vagon e vorba? :P
-
[...]
PS: Tramvaiele au stat la coada sa primeasca un autograf de la CA. Sa nu uitam si vedeta Bombardier a liniei 41 (Dep. Alexa). Ghiciti despre care vagon e vorba? :P
Presupun ca este vorba despre "clasicul" #280. :D 8)
-
Presupun ca este vorba despre "clasicul" #280. :D 8)
BINGO!
-
#205 la datorie ca deobicei in linia 41. :)
-
A ajuns la 34426. Maine intra la revizia de 35000 km (RT1).
-
A ajuns la 36.243 km.
-
~38.226 km.
Sa urmarim V3A-93-CA pe acces catre linia 41:
-
[...]
Sa urmarim vagonul pe acces catre linia 41:
Poftiti si un filmulet:
-
#205 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 18.08.2010
~ 38.681 km.
Va primi in curand un nou transponder, model fiind Vecom.
-
#205 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 18.08.2010
~ 38.681 km.
Va primi in curand un nou transponder, model fiind Vecom.
#205 s-a reintors la traseu, facand cateva teste cu noul TRANSPONDER "PEEK-Traffic Vecom".
-
#205 a ajuns deja la 40.000 km.
RT 2 a fost facut la aproximativ 38.500 km cu ocazia stationarii vagonului in depou din pricina unor mici setari a inginerilor de la Saerp.
Haideti sa urmarim noul PEEK Trafic VECOM montat la inceputul sfarsitul saptamani trecute pe vagon. Sa speram ca va circula zilnic in traseu fara intreruperi dupa cum ne-am obisnuit in luna Iulie / August (nu va pot spune mai multe pentru ca avem deja multi "carcotasi" pe alte forumuri; e secret de stat :D ;D.)
-
#205 a ajuns la 42.500 km. La RT2 (~ 40.000 km i-au fost intoarse boghiurile, la ora actuala ele ruland in sensul in care au iesit de la modernizare).
OFF-TOPIC: Apropo, nu ma voi cobora la nivelul unui idiot pentru ca s-ar putea sa ma invinga cu profesionalistul lui de idiotime. Cine se simte sa ma caute in piata la oua. (vorba marelui FILOZOF Silviu Mogos :D)
-
A cirtculat si sambata 11.09.2010.
#205 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 11.09.2010.
-
Ieri era in depou la schimbul 1.
-
Ieri era in depou la schimbul 1.
Vineri a fost programat la revizie.
-
#205 seara la Piata Presei Libere:
-
#205 pe data de 12.03.2011 intrand in statia Orsova:
-
#205 - linia 41 - Depoul Alexandria - 05.04.2011
A ajuns la 78.867 km.
-
Astazi, la Plaza:
-
Ieri, 11 Iunie 2011, circula in linia 32 :o :o. L-am fotografiat in statia Petre Ispirescu:
-
Da, 'iubit-o'. Wekeend-ul acesta, manipulantii au fost turati in linia 32, turand astfel si vagonul. Il gasiti si luni tot in 32.
-
Tramvaiul V3A-93-CA in Terminalul Ghencea, ieri:
-
#205 - Depoul Alexandria - Linia 32 - 23 Iulie 2011
#205 a revenit la traseu dupa o defectiunea la un reductor de la motor. A parcurs deja 96.315.
Manipulantii au fost turati sambata in linia 32 iesind cu tot cu vagonul titular. Maine revine in 41.
-
S-a intors pe 41!!!!
-
A revenit la traseu dupa ce a fost cazut cu invertorul 2.
-
A revenit la traseu dupa ce a fost cazut cu invertorul 2.
A revenit de marti...
-
Da, 'iubit-o'. Wekeend-ul acesta, manipulantii au fost turati in linia 32, turand astfel si vagonul. Il gasiti si luni tot in 32.
Asta inseamna ca e posibil sa-l vedem, in weekend-uri, si pe liniile 8 si 11, nu-i asa ? ;D
-
#205 in Terminalul Ghencea, azi, in jurul orei 14:30:
-
#205 in Terminalul Ghencea, azi, in jurul orei 14:30:
A revenit de Miercuri 31 August 2011 la traseu dupa o perioada de stat pe bara.
-
Si #205 este iara defect...
-
Si #205 este iara defect...
nu iar din nou!
-
#205 la Piata Presei, ieri:
-
Astazi la sch 1 in turul 8 al liniei 32 a fost prezent vagonul #205:
-
Astazi la sch 1 in turul 8 al liniei 32 a fost prezent vagonul #205:
Cine a fost vatmanul ? Titularul ?
-
Astazi la sch 1 in turul 8 al liniei 32 a fost prezent vagonul #205:
Cine a fost vatmanul ? Titularul ?
Nu.
Raspunsul oficial: "#205 a fost repartizat in linia 32 la data de 18 Oct 2010 pentru ca depoul nu avea nevoie de el in linia 41, respectiva linie "oglinda" a RATB-ului avand parc complet din partea Depoul Alexandria".
Pe 20 Oct. 2011 rula ireprosabil in linia 41 pana spre seara cand s-a retras cu defect de electronica la blocul de usi (era condus de titular),
Dupa cum ar spune "concurenta" , o bataie de joc din partea depoului X, Y Z. #205 nu are "interzis" in 32, 8, 11. El trebuie sa circule, "porunca de sus".
-
Putem face urmatoarea remarca: vagoanele FAUR titulare excluse din linia metrouusor 41 isi vor face cu greu aparitia in linia 32/8/11 inlocuind vagoanele FAUR "BOMBA".
Priviti turatia liniei 32 de astazi citata mai sus. Si-au facut prezenta vagoanele FAUR titulare de 41: 299, 285, 282, 295.
Incredibil dar adevarat: LINIA 32 este deservita in aceasta DUMINICA SFANTA - 30 Oct -2011 - de 6 tramvaie V3A-93CH-PPC + #205.
Ca o mica ironie: dispecerul a incurcat repartizarea liniei 41 cu 32?! ;D :-\ :P :-[
Deasemenea se observa o evolutie pozitiva din partea conducerii RATB de a scoate in wekeend cele mai bune, frumoase si de ultima generatie tramvaie disponibile in parcul RATB. Deasemenea, pe langa cele 7 tramvaie titulare de 41 (6 CH-PPC + #205) prin linia 32 a defilat "frumosul" #280 urmat de batranele FAUR.
024, 4011, 4020, 176, 172, 205, 241, 4023, 136, 295, 224, 304, 280, 147. Mai spre seara si-a facut aparitia si #299:
#205 a rulat in aceasta DUMINICA in linia 32 - 30 Octombrie 2011:
-
3 - trio fatidic:
> am calatorit de 3 ori cu el astazi;
> a fost al treilea tramvai ce a facut acces in linia 32;
> are 3 tronsoane;
> cate 3 neoane functioneaza in fiecare tronson;
> in 3 minute am inghetat in el, spre deosebire de alte vagoane, instalatia de incalzire nu era pornita.
-
Astazi este in linia 41,ceva mai devreme captat de mine.
-
Ce bine ar da vagonul asta in linia 1,de ce zic asta pentru ca am vazut diverse materiale video cu acest vagon,si chiar ar da bine prin Pasajul Victoria,fie Romprim,Stefan cel Mare.Stiu ca nu sunt sanse ca acest vagon sa ajunga la Dudesti,dar ar putea fi o idee.Pun cateva video-uri si pentru curiozitatea voastra.
-
Ce amintiri!!! :-[
-
Azi,ceva mai devreme era in linia 41.
-
Azi,ceva mai devreme era in linia 41.
In seara asta era pe 41
-
Azi,ceva mai devreme era in linia 41.
-
In aceasta dimineata era la datorie pe 41 ca deobicei.
-
205 a primit patina de aluminiu >:(
-
205 la Piata Presei Libere pe linia 41
-
205 este si azi la datorie pe linia 41
-
Ceva mai devreme era inca pe traseu.
-
205 a primit patina de aluminiu >:(
Pai de unde naiba atata grafit?
-
Azi in prima zi din 2012 acesta era pe traseu,in 41 desigur !
-
Azi in prima zi din 2012 acesta era pe traseu,in 41 desigur !
Azi tot pe 41 era
-
#205 pe linia 41 la Piata Presei
-
Oare la cati km a ajuns ?
-
Oare la cati km a ajuns ?
121.518 km.
-
Doresc urgent o fotografie din interiorul vagonului cu tronsonul B, partea din spate.
Ceva de genul acesta, dar vreau sa se vada partea din spatele meu. ;D :D
(http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=856.0;attach=92185;image)
Va multumesc.
-
205 ceva mai devreme pe tipul asta de iarna splendida,zic eu ! In poza se mai poate vedea de asemenea si 306 !
-
De astazi ar trebui, sa revina la traseu.
A stat defect cu un cablu dezizolat. S-a penetrat apa in timpul viscolului de saptamana trecuta.
-
#205 a revenit in aceasta dimineata in trasu in linia metrouusor 41.
-
#205 a revenit in aceasta dimineata in trasu in linia metrouusor 41.
Ceva mai devreme l-am prins pe traseu !
-
#205 a revenit in aceasta dimineata in trasu in linia metrouusor 41.
Ceva mai devreme l-am prins pe traseu !
Pe acces in 41 la CIMITIRUL GHENCEA 1 cat si la Cartier Ghencea to night -- 08 Febr. 2012:
125.506 KM!!!
-
#205 la Depoul Alexandria, 24 ianuarie 2012:
-
La Piata Presei, 25 ianuarie a.c.:
-
O fi iar DEFECT?!
-
O fi iar DEFECT?!
#205 la Ghencea - 18.02.2012
-
127.399 km parcursi - 19-02-2012
-
205 azi pe 41:
-
Tramvaiul #205 titular de seama a liniei 41 -- 22, 22 si 23 Februarie 2012
128.047 km
-
#205 iaca si pe 24.02.2012:
-
#205 a fost in dimineata aceasta ramforsare in linia 32:
-
S-a penetrat apa in timpul viscolului de saptamana trecuta
Off-topic; offf offf Iasmine numai la penetrat ti-e gandul;-d, daca ziceai "s-a infiltrat" ce avea?! :D
-
S-a penetrat apa in timpul viscolului de saptamana trecuta
Off-topic; offf offf Iasmine numai la penetrat ti-e gandul;-d, daca ziceai "s-a infiltrat" ce avea?! :D
??? :-\
-
??? :-\
Penetrat,infiltrat important este ca apa a intrat acolo unde nu trebuia provocand deranj.
-
#205 a fost in dimineata aceasta ramforsare in linia 32:
A revenit in 41 dupa ce ieri a lucrat doar un schimb in 32 dupa statand in depou.
-
A revenitin 41 dupa ce ieri a rulat pana la pranz in 32. Dupa masa a stat in depou.
-
205 inca in 41...
-
#205 retragendu-se in urma cu o juma de ora la depou (foto la Piata Rahova).
-
#205 pe 28.03.2012...
-
#205 plus Km efectuati de acesta (142225 KM):
-
#205 pe Podul Grand -- 31.05.2012
-
Kilometri efectuati de #205 => 148819
-
De azi
-
A efect deja 150.459 km.
-
A parcurs 151.467 km.
-
152.167 km.
-
152.167 km.
154.620 km. ~ 17 Iulie 2012
A avut parte de RT unde i-a fost inscris nr. de inamtriculare.
-
Continua sa evolueze zilnic in linia 41: 161.177 km -- 23 August 2012:
-
Intrand in Pasajul LUjerului 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
-
A ajuns la 165.297 KM. -- 12 Sept. 2012:
-
#205 la Depoul Alexandria, 23 iulie a.c.:
-
#205 - editia de toamna 2012:
-
167.860 KM!
-
Impecabil, prezent zilnic in 41:
-
#205 PE RETRAGERE
-
05 OCT 2012: 169.646 KM!
-
Singurele tramvaie din Bucuresti cu patina de GRAFIT experimentala sunt: #205 // #204, #076 // 4001, #4011, #4014, #4021, #4028, #4029, #4033, #4045.
Au interdictie de circulatie in linia 32. Tramvaiele subliniate sunt DEFECTE.
-
#205 la Piata Presei
-
Ca de obicei in 41:
(http://farm9.staticflickr.com/8333/8091755576_77bca978d6_z.jpg) (http://www.flickr.com/photos/88606703@N05/8091755576/)
DSC02778 (http://www.flickr.com/photos/88606703@N05/8091755576/) by zmILeY93 (http://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr
(http://farm9.staticflickr.com/8328/8091748697_2c24cb948b_z.jpg) (http://www.flickr.com/photos/88606703@N05/8091748697/)
DSC02780 (http://www.flickr.com/photos/88606703@N05/8091748697/) by zmILeY93 (http://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr
(http://farm9.staticflickr.com/8044/8091748525_84b2014926_z.jpg) (http://www.flickr.com/photos/88606703@N05/8091748525/)
DSC02784 (http://www.flickr.com/photos/88606703@N05/8091748525/) by zmILeY93 (http://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr
-
Intoarcere in timp:
#205 in prima zi de circulatie cu calatori in formatul de tramvai CA: linia 32 -- 23.10.2009:
-
Intoarcere in timp:
#205 in prima zi de circulatie cu calatori in formatul de tramvai CA: linia 32 -- 23.10.2009:
-
#205 este cazut de trei saptamani cu reductoarele:
-
#205 odihnindu-se in depou:
-
#205 va revenii de maine in circulatie. Astazi a fost incaltat dupa ce reductoarele au sosit din URAC; a fost bagat in vopsitorie pentru niste retusuri la partea "dorsala".
Este garat pe linia 35, pozitia 1 in Dep. Alexandria. De maine in 41...
-
#205 va revenii de maine in circulatie. Astazi a fost incaltat dupa ce reductoarele au sosit din URAC; a fost bagat in vopsitorie pentru niste retusuri la partea "dorsala".
Este garat pe linia 35, pozitia 1 in Dep. Alexandria. De maine in 41...
Maine va iesi ca tur mic in 32. Dupa aceea va sosii o comisie la vagon pentru al viziona in vederea aprobarii bugetului pentru modernizarea a doua vagoane (192/361).
-
Maine va iesi ca tur mic in 32. Dupa aceea va sosii o comisie la vagon pentru al viziona in vederea aprobarii bugetului pentru modernizarea a doua vagoane (192/361).
Iaca in 32:
-
#205 la Depoul Alexandria, 24 ianuarie a.c.:
-
#205 la Depoul Alexandria, 23 iulie a.c.:
-
#205 astazi 15.12.2012
-
#205 a avut parte de RT1 circuland in linia 41 doar la SCH 1. Sa il urmarim dupa revizie alaturi de #407:
-
#205 pe 32!
-
pozele!
-
#205 la Piata Presei, 2 martie 2011:
-
Am aflat ca #205 va lipsi o perioada buna de timp.
-
CAND IL VOM REVEDEA PA 205 PE TRASEU ????????????? :o
-
205 LOVIT
-
205 LOVIT IN BOT
-
Dupa ce va fi reparat. In cel mai scurt-lung drum...
-
Dupa ce va fi reparat. In cel mai scurt-lung drum...
Aseara a sosit in UZINA URAC la reparatii... Nu este primul astfel de accident in care este implicat.
-
cand il vom revedea in traseu ?
-
cand il vom revedea in traseu ?
Dupa ce va fi reparat.
-
Dupa ce va fi reparat.
#205 astazi in linia 41 :P
-
A fost reparat inseamna... De cand a reintrat pe traseu?
-
Se pare ca parbrizul lui #361 a ajuns pe #205...
Oare de ce nu i-a pus si "mustata"?
-
Arata bine. Lasa ca merge si asa. ::)
-
Se pare ca parbrizul lui #361 a ajuns pe #205...
Oare de ce nu i-a pus si "mustata"?
Cauciucu' ala?
-
Arata bine. Lasa ca merge si asa. ::)
Corect.
-
Cauciucu' ala?
Nu este un cauciuc, ci o masca din fibra de sticla...
Teoretic, la modernizare vagonul a fost dotat cu 4 astfel de masti, una a fost inlocuita, si mai raman 2 la magazie...
-
Pe acces:
-
#205 a parcurs in peste trei ani de exploatare dupa modernizarea din DECEMBRIE 2009 peste 200.000 KM:
-
#205 in urma cu cateva zile...
-
Le multumim DIRECTORILOR RATB pentru folosirea materialului captat de ASOCIATIA RO-TRANS, in concluzie: pozele noastre sunt bune la ceva, nu facem degeaba umbra pamantului.
-
...
-
Sper sa mai dau putina viata Ro-Trans-ului...
-
Sper sa mai dau putina viata Ro-Trans-ului...
Ai reusit chiar nu l-am mai vazut de mult.
-
Multumim.
-
Pe acces..
-
Pe acces..
Seamana foarte mult la design cu EPC- ul.
-
Seamana foarte mult la design cu EPC- ul.
Daca este prodis, fabricat de ELECTROPUTERE CRAIOVA!!!
-
Ce nu intelegeti ca 205 este singurul tramvai de la ELECTROPUTERE prevazut cu motoare asincrone cu actionare in s.a. ?!? deasemenea, daca sunt bani, le vor face si pe celelalte la fel !!! vagoanele de tip V3A-H (Papagal). El exista din anul '98, iar in 2009 a fost transformat.
Ca un mic off-topic, daca va intereseaza, vor fi transformate in prezenta unor fonduri si vagoanele 192 (retras in anul 2010, donator de piese in dep. Colentina) si 361 (RK in 2008, retras in anul 2010, situatia la fel ca mai sus). Sunt deja doua vagoane de tip epave, ba chiar unul dintre ele, daca nu amandoua, inca detin ultima linie pe care au circulat la Alexandria: 32.
-
Ce nu intelegeti ca 205 este singurul tramvai de la ELECTROPUTERE prevazut cu motoare asincrone cu actionare in s.a. ?!? deasemenea, daca sunt bani, le vor face si pe celelalte la fel !!! vagoanele de tip V3A-H (Papagal). El exista din anul '98, iar in 2009 a fost transformat.
Ca un mic off-topic, daca va intereseaza, vor fi transformate in prezenta unor fonduri si vagoanele 192 (retras in anul 2010, donator de piese in dep. Colentina) si 361 (RK in 2008, retras in anul 2010, situatia la fel ca mai sus). Sunt deja doua vagoane de tip epave, ba chiar unul dintre ele, daca nu amandoua, inca detin ultima linie pe care au circulat la Alexandria: 32.
Nu e nimic grav cu off-topicul,de fapt e foarte important. Cand vor fi gata,vor ramane pe 32 sau intra si ele pe 41?
-
Initial, vor fi pentru linia 41. Sa vedem ce ne rezerva viitorul.
-
Acum cine le mai gazduieste?
-
Acum cine le mai gazduieste?
Pai dupa reparatie,se vor intoarce la Alexandria.
-
Pai dupa reparatie,se vor intoarce la Alexandria.
Eu intreb acum, nu in viitor.
-
offff topic, offf topic...
-
offff topic, offf topic...
Stim asta.Ma doare capul de tipete.Va rog.OFF-TOPIC Incheiat.
-
Stim asta.Ma doare capul de tipete.Va rog.OFF-TOPIC Incheiat.
Daca vreti sa vb despre papagalurile 361/192, intrati si discutati in topicurile adecvate.
-
Daca vreti sa vb despre papagalurile 361/192, intrati si discutati in topicurile adecvate.
Bine.
-
#205.
-
Ce se mai știe despre el
-
E prin 41.
-
Ce se mai știe despre el
Astazi a fost in 41.Parca am facut o poza dar nu cred ca e buna pentru ca el era in statie deja cand eu veneam de la metrou si cred ca i-am prins doar spatele :-X.Daca nu o gasiti aici inseamna ca am pus-o la fotografii nereusite.
-
Ce se mai știe despre el
-
205:
-
Unicul #205 ::)
-
VIZIONAT 0:42
Tramvai V3A-93-CA #205 linia 41 la Piata Drumul Taberei:
https://www.youtube.com/watch?v=RJR0uQxKkcQ
-
Linia 8 ;D 8)